|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеб гимназиясы |
|||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||||||||||
|
Бөлім: |
1917 жылғы Ресейдегі революция |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
|||||||||||||
|
Күні: |
04.11.2024ж |
|||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ресейдегі самодержавие не себепті жойылды? Большевиктер Уақытша үкіметтің билігін қалай жойды? |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.1 қоғамдық-саяси даму үлгісін сипаттау: әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия 8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тарихи оқиғалардың, атап айтқанда Ресейдегі 1917 жылғы революция тарихындағы жеке тұлғалардың рөлін зерттеу. Қазан социалистік революциясының себеп-салдар байланыстарын түсіндіру |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Бірлескен орта құру Слайдта II Николайдың және Ресей төңкерісі көсемдерінің портреттері беріледі. Сыныпқа сұрақ қойылады: Кімнің портреттерін көріп тұрсыз? Тарихи тұлғалардың арасында қандай байланыс бар? Қандай тақырыпты қарастырамыз? Әңгіме барысында мұғалім оқушыларды зерттелетін тақырыптың атауына жетелейді. Оқу мақсаттарымен және сабақтың мақсаттарымен таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
карта |
||||||||||
|
Жаңа білім |
Терминдермен жұмыс. Терминдер мен анықтамаларды сәйкестендір: Либерализм, консерватизм, коммунизм, социализм. Тапсырма 1. 1917 жылғы революцияға дейінгі Ресейдегі әртүрлі саяси топтар туралы кестені мұғалімнен алған ақпараттық парақты пайдаланып толтырады. Бұл топтарға мыналар кіреді: большевиктер; Меньшевиктер; Эссерлер; Кадеттер.
Тапсырма 2. Ақпан төңкерісі туралы бейнефильмді немесе революция туралы мәтінді қарайды. Оқушылар топта Ресейдегі революцияның себептерін жіктеп, фактілер мен мысалдар келтіріп, "фишбоун" әдісін қолданады.
«Сәуір тезистері» дереккөзімен жұмысты ұйымдастыру. Тапсырма: 1. Құжатты оқып, революциядағы большевиктердің негізгі міндеттерін мәтіннен бөліп алыңыз. 2. Уақытша үкіметтің қағидаларына қайшы келетін большевиктердің әрекеттеріне мысалдар келтіріңіз.
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Оқушылар таныстырылымын дайындайды және сыныптың алдында қорғайды.
Дескрипторлар: - тараптарды қолдаған әлеуметтік қабаттарды анықтайды; - партияның мақсаттарын анықтайды; - мүмкін талаптарды анықтайды Дескрипторлар: -1917 жылғы Ресейдегі революцияның 5 себебін біледі; -төңкерістің себептерін әлеуметтік-экономикалық, саяси, әскери және т.б-ға жіктейді және бір-екі факті келтіреді
Дескрипторлар. 1. Большевиктердің төңкерістегі 4 міндетін анықтайды. 2. Уақытша үкіметтің қағидаларына қайшы келетін большевиктердің іс-әрекеттеріне 3 мысал келтіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Оқушылар сыныптастарын берілген критерийлер бойынша бағалайды.
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
|
Ақпан төңкерісі Ақпан төңкерісі туралы
ақпараттық мәтін
Ақпан төңкерісі |
||||||||||
|
Бекіту
|
Үй тапсырмасы: 1917 жылғы Ресейдегі революция кезіндегі тарихи тұлғалардың рөлі туралы презентациялар дайындайды( IIНиколай , Ленин, Троцкий, Керенский және т.б.) |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
||||||||||
|
Кері байланыс |
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі. Мен бүгін білдім... Мен бүгін сезіндім... Мен келесі сабақта білгім келеді ...
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеп гимназиясы |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
1917 жылғы Ресейдегі революция |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
18.11.2024ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен қоғам «қызылдар» мен «ақтарға» қақ жарылды? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін сипаттайдыәлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін баяндайды әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін тұжырымдайды |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларғасуретқиындыларыберіледі,солқиындыдағысуреттердіқұрастыра отырып жаңа тақырыпқа түсінік береді.
Тақырыпашу.Бейнебаянға пікір білдіру. «: пролетариат и буржуазия» «Инсерт-түртіп алу» әдісі бойынша төмендегі кестені толтырады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақ тау |
https://www.google.com/imgres?imgurl
БББ кестесі Бейнебаянhttp://www.youtube.com/watch?v=WUlGow3n7CY
|
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
1 тапсырма: Талқылау оқыта үйрету» әдісіарқылыөзжұбыменоқулықпенжұмысжасайды 1.Қазанреволюциясыныңболусебебін анықтаңыз 2.ӘлеуметтікқұрылымныңөзгеруінеҚазансоциалистік Революциясының қандай әсері болды? 4.Революцияның Алаш партиясымен байланысы болды ма? 5.Ақпан және Қазан революцияларының айырмашылығын ата... Саралау: Тапсырма тәсілі бойынша пікір парақшасы беріледі. Қолдаудықажетететіноқушыларүшінпікіркелтірілгенпарақшаларберугеболады, дайынпікірбойыншаәріқарайөзойларынайтужеңілірекжәнесұрақтарменжетелеугеболады.
Саралау: Тапсырмалар оқушының деңгейіне қарай беріледі, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады. 2 тапсырма: «5 R маңыздылық кестесі»
«Талдаушеңбері» .Оқушыларшеңберқұрап, тарихиоқиғаныңнәтижелерінталдауарқылыәлеуметтікқұрылымныңөзгеруінеҚазансоциалистікреволюциясыныңәсерінталдайды. Жалпытарихиұғымдарберіледі. Тақырыпқабайланыстысөздердітеріпжазады.
Буржуазия, революция, Петроград, кеңес үкіметі, Лендлиз, Шлиффен,
Біздің тақырып т
Сөздербанкасы
|
Дескриптор -қазанРеволюциясының болу себебінанықтайды -Әлеуметтікқұрылымныңөзгерісінсипаттайды -РеволюцияныңАлашпартиясыменбайланысынсалыстырады -АқпанжәнеҚазанреволюцияларыныңайырмашылығынажыратады
Дескриптор Тарихиоқиғалардыңмаңызынанықтайды Әлеуметтікқұрылымыныңөзгерісінсипаттайды Қазанреволюциясыныңәлеуметтікқұрылымғаәсерінайқындайды Қазанреволюциясыныңәсерінбүгінгікүнменбайланыстырады -ХХ ғ-ң І ширегіндегіәлеуметтікқұрылымныңжүйесінтұжырымдайды Дескриптор Тарихиоқиғалардыңмаңызынанықтайды Әлеуметтікқұрылымыныңөзгерісінсипаттайды Қазанреволюциясыныңәлеуметтікқұрылымғаәсерінайқындайды - |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Сөздербанкасы» әдісі. |
Презентация Дидактикалықматериал: ақ және қызыл қозғалыстарының бағдарламасы
Таратпа материалдар
Тақырытықтық ақпараттық мәтін
5R маңыздылық кестесі
Талдау шеңбері |
|||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Азаматтықсоғыстанқандайсабақ ала аламыз? Все рядком лежат Не развесть межой. Поглядеть: солдат Где свой, где чужой Белый был – красным стал: Кровь обагрила. Красным был – белым стал: Смерть побелила. М. Цветаева Үйге тапсырма Неліктен қоғам «қызылдар» мен «ақтарға» қақ жарылды?
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Керібайланыс: «Құнды мәлімет» пирамидасы 1.Есте сақтау керек 1 маңызды мәлімет. 2.Менің көбірек білгім келетін 2 мәлімет.
3 4. Мен үйренген 4 мәлімет
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеп гимназиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
1917 жылғы Ресейдегі революция |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
25.11.2024ж |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау; 8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау
Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
https://youtu.be/d08_cCIh0joМұғалім презентациясы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс «1917 жылғы екі революция кезеңіндегі Қазақстан» Сұраққа жауап беру Ақпан төңкерістерінің негізгі себептері: - Экономикалық күйзеліс. - Майдандағы орыс әскерінің жеңілісі. - Жұмысшы қозғалысының күшеюі. 1-тапсырма
тақырыбына сәйкестендіру кестесін толтыру.
|
Мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды
Сәйкестендіру кестесімен жұмыс жүргізеді
Ақпан төңкерісінен кейін уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына сәйкестендіреді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
Ақпан төңкерісінен кейін уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына сәйкестендіру кестесін
Таратпа материалдар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау 1. 1917 жылы Ресейдегі ақпан төңкерісінен кейін үштік өкімет орнады. 2. Кеңес үкіметінің көтерген мәселелері: Шаруарларға-жер Жұмысшыларға-8 сағаттық жұмыс күні Халыққа -бейбітшілік беру. 3. 1917 жылы 5 мамырда «Қара жұмысқа алғандарды еліне қайтару туралы» қаулы қабылданды. 4. Уақытша үкімет бағыты-социализм құру. 5. Әулиеата мен Меркеде «Қазақ жастарының революцияшыл одағы» құрылды. 6. Уақытша үкімет 1917 жылы наурыз сәуірде құрылды Үйге тапсырма 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеп гимназиясы |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
09,12.2024ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады? Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті?
|
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау 8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
М.Кемалдың Түрік үкіметінің дінге және зайырлы мемлекеттің қалыптасуына әсерін сипаттайды; -М.Кемалдың билігіне дейінгі және сол кезеңдегі Түркияның дамуын салыстырады |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
М.Кемал туралы бейнебаян көрсетіледі. Оқушылардың беріліп отырған кезеңдегі ұлт жанашырының болуы мен жалпы тарих парақтарындағы әрбір оқиғаның маңызын ұғынуына ықпал жасаңыз Ой шақыру. Мұғалім: - Оқушылар, бұл тұлғаның түрік тарихындағы рөлі қандай? - Қандай қасиеттерге ие адам ұлт-зиялы көшбасшысына айналады? - Мұстафа Кемалды ұлт-зиялы көшбасшысы деп атауға болама? -Қазақстан тарихынан өткен, ұлт-зиялы көшбасшыларынан кімдерді білесіңдер? (сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар негізгі сұраққа жауап беруге уәжденеді).
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырыптық ақпараттық таратпа материалдар |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
1-тапсырма Салыстыру кестесі
2-тапсырма «Төрт сөйлем тәсілі» Мемлекет пен діннің өзара қатынасын оқушылар төрт сөйлем тәсілі арқылы талдап меңгереді. Пікір- негізгі идеяны бір сөйлеммен келтіру. Дәлел- келтірген пікірді дәлелдеу. Логикалық тұрғыда дәйектеу. Мысал.Тағы мысал келтіріп дәлелдеу. Қорытынды. Төрт сөйлеммен қорытындылау. 3-тапсырма Мәтінмен жұмыс. Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар.
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды БК: Зайырлы мемлекеттің қалыптасу себептерін анықтайды;
Дескрипторлар: «Ұлтшылдық» принципін сипаттайды; «Халық өкіметі» принципін сипаттайды; «Халық игілігі» принципін сипаттайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
Салыстыру кестесі
Кесте
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Үш минуттық эссе»
Үйге тапсырма Сунь Ятсеннің мен М.Кемалдың алғашқы мазмұнын жаңа мазмұнмен салыстыру. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Танака меморандумы» қаншалықты қауіпті болды?
|
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.2.1 қоғамның әлеуметтік өміріндегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау; 8.3.1.2 тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру; 8.4.1.5 1930 жылдардағы құрылымдық экономикалық дағдарыстың нәтижесінде экономикада орын алған өзгерістерді анықтау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жапонияда Реакцияшыл идеялогиялардың таралу ықпалын талдау, талитаризмнің, әміршіл жүйенің тарихын түсіндіру, 1930 жылғы экономикалық өзгерістерді анықтау. 1930 жылдардағы Жапонияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуына реакцияшыл идеялогиялардың және саяси режимдердің қалыптасуының әсеріне талдау жасау. Жапонияның, Германия мен Италияның саяси жүйелерінің қалыптасу алғышарттары мен таралу ықпалын салыстырып, экономикалық дағдарыстың нәтижесінде орын алғанға баға беру. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Ой қозғау» әдісі арқылы бейнефильмнің бір сәтімен (кадр) әдісі арқылы үзінді көрсетіліп, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартуға болады. - Кадрда не көрдіңдер? - Мемлекеттің жағдайын қалай сипаттайсындар? - Танака меморандумы туралы не айтасындар? -Жапония мемлекеті үшін, бұл меморандумның маңызы қандай? Мұғалім оқу мақсатын хабарлайды. Stop-кадр — бейнефильмнің бір сәтімен (кадр) әдісі арқылы үзінді көрсетіліп, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартуға болады. - Кадрда не көрдіңдер? - Мемлекеттің жағдайын қалай сипаттайсындар? - Танака меморандумы туралы не айтасындар? -Жапония мемлекеті үшін, бұл меморандумның маңызы қандай? Мұғалім оқу мақсатын хабарлайды. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырыптық кесте Таратпа материалдар |
|||
|
Жаңа білім |
.Мұғалім оқушыларға Жапония үшін Бірінші дүниежүзілік соғыстың салдарын көрсетеді және айтады: 1. Вашингтон конференциясының шешімдері Жапонияны Қытай нарығындағы артықшылықты жағдайынан айырды. 2. Қытайдағы төңкеріс, шетелдік державалардың тауарларына бойкот, 1927 жылы Жапонияда экономикалық дағдарыс туғызды. 3. Банктердің күйреуі, иенаның құлдырауы, өндірістің құлдырауы, проблемаларды сыртқы экспансия арқылы шешуге деген ұмтылысты тудырды. Тапсырма «Майкл портердің 5 күші» талдауына қоғамның әлеуметтік өмірдегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың таралу ықпалын талданыз.
Тапсырма 1930 жылдардағы құрылымдық экономикалық дағдарыстың нәтижесінде экономикада орын алған өзгерістерге баға беріңдер. «ПОПС формуласы» әдісі. Жеке жұмыс. Менің ойымша, ... Себебі, ... Мысалға, ... Қорытындылай келе, ... |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дискриптор: Әлеуметтік өзгерістерді талдайды. Реакцияшыл идеологияныны талдайды тиым салынған деректерді көреді. Пайда болу қауіпін атайды
Дескриптор: -бүгінгі өмірмен байланыстырады; -жаңашылдығына баға береді; -өз пікірін дәлелдеп, қорытындылайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін Тірек-сызба «ПОПС формуласы» |
|||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Танака меморандумы қаншалықты қауіпті болды? «1930 жылдардағы Жапониядағы саяси режимді фашистік деп санауға бола ма?» Үйге тапсырма «Танака меморандумы» қаншалықты қауіпті болды? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||
|
Кері байланыс |
Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Махатама Гандидің идеялары Үндістандағы ұлттық сананың өсуіне қалай әсер етті? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Үндістанның тәуелсіздік үшін күресі кезіндегі мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау Кескін картада Пәкістан мен Үндістанның шекарасын белгілейді. М.К.Ганди мен М.Джиннаның көзқарастарын салыстыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Миға шабуыл
|
Оқушылар бейне көрініс бойынша өз ойралыр айтады |
мадақтау |
|
||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен Үндістанның тәуелсіздік үшін күресі кезіндегі мемлекет пен діннің өзара қатынасын табу. Мәтінен ұлт-азаттық күрес барысындағы негізгі тұлғалар жайында ақпарат жинау. .
1- тапсырма: М.К. Ганди мен М.Джиннаның тәуелсіздікке деген көзқарасын салыстыру. 2 айырмашылығын 1 ұқсастығын табады. Әдіс: «Венн диаграммасы»
М.К.Ганди М.Джинна
М
1 1. 2. 1. 2.
Тәуелсіздікке қол жеткізу көзқарастарын салыстырады. Оқушыларға өздерінің жұмысының нәтижесін топта талқылауын сұраңыз. А. Сухаревтің "Әлем Махатма Гандидің зорлық- зомбылығынсыз» атты мақала мәтіні негізінде құрастырылған жоспарларға сүйене отырып, "Үндістандағы ұлттық сана-сезімнің өсуіне не себеп болды?» деген тақырыпта тұжырым-картасын құрастыру қажет. |
Мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды Дескриптор: Мәтін бойынша негізгі ойды түйіндейді, фактілер келтіреді ВЕНН диаграммасын толтырады Дескрипторлар: -Оқушылар елдегі саяси жағдайды және отарлық езгінің ерекшеліктерін түсіндіреді; -Оқушылар ҮҰК маңыздылығын түсіндіреді; -Оқушылар сантьяграхтың негізгі идеяларын анықтайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін ВЕНН диаграммасы Таратпа материалдар Ақпаратыққы деректер Үлестрірмелі қағаздар |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Кескін қартамен жұмыс. Үндістан мен Пәкістанның шекарасын сызып көрсетеді. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
Кері байланыс.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып дүниежүзі тарих
8 сынып дүниежүзі тарих
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеб гимназиясы |
|||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||||||||||
|
Бөлім: |
1917 жылғы Ресейдегі революция |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
|||||||||||||
|
Күні: |
04.11.2024ж |
|||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ресейдегі самодержавие не себепті жойылды? Большевиктер Уақытша үкіметтің билігін қалай жойды? |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.3.1.1 қоғамдық-саяси даму үлгісін сипаттау: әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия 8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау. |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тарихи оқиғалардың, атап айтқанда Ресейдегі 1917 жылғы революция тарихындағы жеке тұлғалардың рөлін зерттеу. Қазан социалистік революциясының себеп-салдар байланыстарын түсіндіру |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Бірлескен орта құру Слайдта II Николайдың және Ресей төңкерісі көсемдерінің портреттері беріледі. Сыныпқа сұрақ қойылады: Кімнің портреттерін көріп тұрсыз? Тарихи тұлғалардың арасында қандай байланыс бар? Қандай тақырыпты қарастырамыз? Әңгіме барысында мұғалім оқушыларды зерттелетін тақырыптың атауына жетелейді. Оқу мақсаттарымен және сабақтың мақсаттарымен таныстырады. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
карта |
||||||||||
|
Жаңа білім |
Терминдермен жұмыс. Терминдер мен анықтамаларды сәйкестендір: Либерализм, консерватизм, коммунизм, социализм. Тапсырма 1. 1917 жылғы революцияға дейінгі Ресейдегі әртүрлі саяси топтар туралы кестені мұғалімнен алған ақпараттық парақты пайдаланып толтырады. Бұл топтарға мыналар кіреді: большевиктер; Меньшевиктер; Эссерлер; Кадеттер.
Тапсырма 2. Ақпан төңкерісі туралы бейнефильмді немесе революция туралы мәтінді қарайды. Оқушылар топта Ресейдегі революцияның себептерін жіктеп, фактілер мен мысалдар келтіріп, "фишбоун" әдісін қолданады.
«Сәуір тезистері» дереккөзімен жұмысты ұйымдастыру. Тапсырма: 1. Құжатты оқып, революциядағы большевиктердің негізгі міндеттерін мәтіннен бөліп алыңыз. 2. Уақытша үкіметтің қағидаларына қайшы келетін большевиктердің әрекеттеріне мысалдар келтіріңіз.
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Оқушылар таныстырылымын дайындайды және сыныптың алдында қорғайды.
Дескрипторлар: - тараптарды қолдаған әлеуметтік қабаттарды анықтайды; - партияның мақсаттарын анықтайды; - мүмкін талаптарды анықтайды Дескрипторлар: -1917 жылғы Ресейдегі революцияның 5 себебін біледі; -төңкерістің себептерін әлеуметтік-экономикалық, саяси, әскери және т.б-ға жіктейді және бір-екі факті келтіреді
Дескрипторлар. 1. Большевиктердің төңкерістегі 4 міндетін анықтайды. 2. Уақытша үкіметтің қағидаларына қайшы келетін большевиктердің іс-әрекеттеріне 3 мысал келтіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Оқушылар сыныптастарын берілген критерийлер бойынша бағалайды.
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
|
Ақпан төңкерісі Ақпан төңкерісі туралы
ақпараттық мәтін
Ақпан төңкерісі |
||||||||||
|
Бекіту
|
Үй тапсырмасы: 1917 жылғы Ресейдегі революция кезіндегі тарихи тұлғалардың рөлі туралы презентациялар дайындайды( IIНиколай , Ленин, Троцкий, Керенский және т.б.) |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
|
||||||||||
|
Кері байланыс |
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі. Мен бүгін білдім... Мен бүгін сезіндім... Мен келесі сабақта білгім келеді ...
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеп гимназиясы |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
1917 жылғы Ресейдегі революция |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
18.11.2024ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен қоғам «қызылдар» мен «ақтарға» қақ жарылды? |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін сипаттайдыәлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін баяндайды әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан социалистік революциясының әсерін тұжырымдайды |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларғасуретқиындыларыберіледі,солқиындыдағысуреттердіқұрастыра отырып жаңа тақырыпқа түсінік береді.
Тақырыпашу.Бейнебаянға пікір білдіру. «: пролетариат и буржуазия» «Инсерт-түртіп алу» әдісі бойынша төмендегі кестені толтырады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақ тау |
https://www.google.com/imgres?imgurl
БББ кестесі Бейнебаянhttp://www.youtube.com/watch?v=WUlGow3n7CY
|
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім
|
1 тапсырма: Талқылау оқыта үйрету» әдісіарқылыөзжұбыменоқулықпенжұмысжасайды 1.Қазанреволюциясыныңболусебебін анықтаңыз 2.ӘлеуметтікқұрылымныңөзгеруінеҚазансоциалистік Революциясының қандай әсері болды? 4.Революцияның Алаш партиясымен байланысы болды ма? 5.Ақпан және Қазан революцияларының айырмашылығын ата... Саралау: Тапсырма тәсілі бойынша пікір парақшасы беріледі. Қолдаудықажетететіноқушыларүшінпікіркелтірілгенпарақшаларберугеболады, дайынпікірбойыншаәріқарайөзойларынайтужеңілірекжәнесұрақтарменжетелеугеболады.
Саралау: Тапсырмалар оқушының деңгейіне қарай беріледі, дәлелдемелер келтіру кезінде мұғалім тарапынан және құрдастарынан қолдау алады. 2 тапсырма: «5 R маңыздылық кестесі»
«Талдаушеңбері» .Оқушыларшеңберқұрап, тарихиоқиғаныңнәтижелерінталдауарқылыәлеуметтікқұрылымныңөзгеруінеҚазансоциалистікреволюциясыныңәсерінталдайды. Жалпытарихиұғымдарберіледі. Тақырыпқабайланыстысөздердітеріпжазады.
Буржуазия, революция, Петроград, кеңес үкіметі, Лендлиз, Шлиффен,
Біздің тақырып т
Сөздербанкасы
|
Дескриптор -қазанРеволюциясының болу себебінанықтайды -Әлеуметтікқұрылымныңөзгерісінсипаттайды -РеволюцияныңАлашпартиясыменбайланысынсалыстырады -АқпанжәнеҚазанреволюцияларыныңайырмашылығынажыратады
Дескриптор Тарихиоқиғалардыңмаңызынанықтайды Әлеуметтікқұрылымыныңөзгерісінсипаттайды Қазанреволюциясыныңәлеуметтікқұрылымғаәсерінайқындайды Қазанреволюциясыныңәсерінбүгінгікүнменбайланыстырады -ХХ ғ-ң І ширегіндегіәлеуметтікқұрылымныңжүйесінтұжырымдайды Дескриптор Тарихиоқиғалардыңмаңызынанықтайды Әлеуметтікқұрылымыныңөзгерісінсипаттайды Қазанреволюциясыныңәлеуметтікқұрылымғаәсерінайқындайды - |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Сөздербанкасы» әдісі. |
Презентация Дидактикалықматериал: ақ және қызыл қозғалыстарының бағдарламасы
Таратпа материалдар
Тақырытықтық ақпараттық мәтін
5R маңыздылық кестесі
Талдау шеңбері |
|||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Азаматтықсоғыстанқандайсабақ ала аламыз? Все рядком лежат Не развесть межой. Поглядеть: солдат Где свой, где чужой Белый был – красным стал: Кровь обагрила. Красным был – белым стал: Смерть побелила. М. Цветаева Үйге тапсырма Неліктен қоғам «қызылдар» мен «ақтарға» қақ жарылды?
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Керібайланыс: «Құнды мәлімет» пирамидасы 1.Есте сақтау керек 1 маңызды мәлімет. 2.Менің көбірек білгім келетін 2 мәлімет.
3 4. Мен үйренген 4 мәлімет
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеп гимназиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
1917 жылғы Ресейдегі революция |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
25.11.2024ж |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.1.1 тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау; 8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ой қозғау
Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
https://youtu.be/d08_cCIh0joМұғалім презентациясы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс «1917 жылғы екі революция кезеңіндегі Қазақстан» Сұраққа жауап беру Ақпан төңкерістерінің негізгі себептері: - Экономикалық күйзеліс. - Майдандағы орыс әскерінің жеңілісі. - Жұмысшы қозғалысының күшеюі. 1-тапсырма
тақырыбына сәйкестендіру кестесін толтыру.
|
Мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды
Сәйкестендіру кестесімен жұмыс жүргізеді
Ақпан төңкерісінен кейін уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына сәйкестендіреді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
Ақпан төңкерісінен кейін уақытша үкіметтің жүргізген шаралары тақырыбына сәйкестендіру кестесін
Таратпа материалдар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау 1. 1917 жылы Ресейдегі ақпан төңкерісінен кейін үштік өкімет орнады. 2. Кеңес үкіметінің көтерген мәселелері: Шаруарларға-жер Жұмысшыларға-8 сағаттық жұмыс күні Халыққа -бейбітшілік беру. 3. 1917 жылы 5 мамырда «Қара жұмысқа алғандарды еліне қайтару туралы» қаулы қабылданды. 4. Уақытша үкімет бағыты-социализм құру. 5. Әулиеата мен Меркеде «Қазақ жастарының революцияшыл одағы» құрылды. 6. Уақытша үкімет 1917 жылы наурыз сәуірде құрылды Үйге тапсырма 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Соқпақбаев атырдағы орта мектеп гимназиясы |
||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кеңесбек Қастер |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
09,12.2024ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады? Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті?
|
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау 8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
М.Кемалдың Түрік үкіметінің дінге және зайырлы мемлекеттің қалыптасуына әсерін сипаттайды; -М.Кемалдың билігіне дейінгі және сол кезеңдегі Түркияның дамуын салыстырады |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
М.Кемал туралы бейнебаян көрсетіледі. Оқушылардың беріліп отырған кезеңдегі ұлт жанашырының болуы мен жалпы тарих парақтарындағы әрбір оқиғаның маңызын ұғынуына ықпал жасаңыз Ой шақыру. Мұғалім: - Оқушылар, бұл тұлғаның түрік тарихындағы рөлі қандай? - Қандай қасиеттерге ие адам ұлт-зиялы көшбасшысына айналады? - Мұстафа Кемалды ұлт-зиялы көшбасшысы деп атауға болама? -Қазақстан тарихынан өткен, ұлт-зиялы көшбасшыларынан кімдерді білесіңдер? (сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар негізгі сұраққа жауап беруге уәжденеді).
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырыптық ақпараттық таратпа материалдар |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
1-тапсырма Салыстыру кестесі
2-тапсырма «Төрт сөйлем тәсілі» Мемлекет пен діннің өзара қатынасын оқушылар төрт сөйлем тәсілі арқылы талдап меңгереді. Пікір- негізгі идеяны бір сөйлеммен келтіру. Дәлел- келтірген пікірді дәлелдеу. Логикалық тұрғыда дәйектеу. Мысал.Тағы мысал келтіріп дәлелдеу. Қорытынды. Төрт сөйлеммен қорытындылау. 3-тапсырма Мәтінмен жұмыс. Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар.
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды БК: Зайырлы мемлекеттің қалыптасу себептерін анықтайды;
Дескрипторлар: «Ұлтшылдық» принципін сипаттайды; «Халық өкіметі» принципін сипаттайды; «Халық игілігі» принципін сипаттайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
Салыстыру кестесі
Кесте
|
|||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау «Үш минуттық эссе»
Үйге тапсырма Сунь Ятсеннің мен М.Кемалдың алғашқы мазмұнын жаңа мазмұнмен салыстыру. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Танака меморандумы» қаншалықты қауіпті болды?
|
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.2.1 қоғамның әлеуметтік өміріндегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау; 8.3.1.2 тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру; 8.4.1.5 1930 жылдардағы құрылымдық экономикалық дағдарыстың нәтижесінде экономикада орын алған өзгерістерді анықтау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жапонияда Реакцияшыл идеялогиялардың таралу ықпалын талдау, талитаризмнің, әміршіл жүйенің тарихын түсіндіру, 1930 жылғы экономикалық өзгерістерді анықтау. 1930 жылдардағы Жапонияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуына реакцияшыл идеялогиялардың және саяси режимдердің қалыптасуының әсеріне талдау жасау. Жапонияның, Германия мен Италияның саяси жүйелерінің қалыптасу алғышарттары мен таралу ықпалын салыстырып, экономикалық дағдарыстың нәтижесінде орын алғанға баға беру. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
«Ой қозғау» әдісі арқылы бейнефильмнің бір сәтімен (кадр) әдісі арқылы үзінді көрсетіліп, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартуға болады. - Кадрда не көрдіңдер? - Мемлекеттің жағдайын қалай сипаттайсындар? - Танака меморандумы туралы не айтасындар? -Жапония мемлекеті үшін, бұл меморандумның маңызы қандай? Мұғалім оқу мақсатын хабарлайды. Stop-кадр — бейнефильмнің бір сәтімен (кадр) әдісі арқылы үзінді көрсетіліп, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартуға болады. - Кадрда не көрдіңдер? - Мемлекеттің жағдайын қалай сипаттайсындар? - Танака меморандумы туралы не айтасындар? -Жапония мемлекеті үшін, бұл меморандумның маңызы қандай? Мұғалім оқу мақсатын хабарлайды. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Тақырыптық кесте Таратпа материалдар |
|||
|
Жаңа білім |
.Мұғалім оқушыларға Жапония үшін Бірінші дүниежүзілік соғыстың салдарын көрсетеді және айтады: 1. Вашингтон конференциясының шешімдері Жапонияны Қытай нарығындағы артықшылықты жағдайынан айырды. 2. Қытайдағы төңкеріс, шетелдік державалардың тауарларына бойкот, 1927 жылы Жапонияда экономикалық дағдарыс туғызды. 3. Банктердің күйреуі, иенаның құлдырауы, өндірістің құлдырауы, проблемаларды сыртқы экспансия арқылы шешуге деген ұмтылысты тудырды. Тапсырма «Майкл портердің 5 күші» талдауына қоғамның әлеуметтік өмірдегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың таралу ықпалын талданыз.
Тапсырма 1930 жылдардағы құрылымдық экономикалық дағдарыстың нәтижесінде экономикада орын алған өзгерістерге баға беріңдер. «ПОПС формуласы» әдісі. Жеке жұмыс. Менің ойымша, ... Себебі, ... Мысалға, ... Қорытындылай келе, ... |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дискриптор: Әлеуметтік өзгерістерді талдайды. Реакцияшыл идеологияныны талдайды тиым салынған деректерді көреді. Пайда болу қауіпін атайды
Дескриптор: -бүгінгі өмірмен байланыстырады; -жаңашылдығына баға береді; -өз пікірін дәлелдеп, қорытындылайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін Тірек-сызба «ПОПС формуласы» |
|||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Танака меморандумы қаншалықты қауіпті болды? «1930 жылдардағы Жапониядағы саяси режимді фашистік деп санауға бола ма?» Үйге тапсырма «Танака меморандумы» қаншалықты қауіпті болды? |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||
|
Кері байланыс |
Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Махатама Гандидің идеялары Үндістандағы ұлттық сананың өсуіне қалай әсер етті? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Үндістанның тәуелсіздік үшін күресі кезіндегі мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау Кескін картада Пәкістан мен Үндістанның шекарасын белгілейді. М.К.Ганди мен М.Джиннаның көзқарастарын салыстыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Миға шабуыл
|
Оқушылар бейне көрініс бойынша өз ойралыр айтады |
мадақтау |
|
||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен Үндістанның тәуелсіздік үшін күресі кезіндегі мемлекет пен діннің өзара қатынасын табу. Мәтінен ұлт-азаттық күрес барысындағы негізгі тұлғалар жайында ақпарат жинау. .
1- тапсырма: М.К. Ганди мен М.Джиннаның тәуелсіздікке деген көзқарасын салыстыру. 2 айырмашылығын 1 ұқсастығын табады. Әдіс: «Венн диаграммасы»
М.К.Ганди М.Джинна
М
1 1. 2. 1. 2.
Тәуелсіздікке қол жеткізу көзқарастарын салыстырады. Оқушыларға өздерінің жұмысының нәтижесін топта талқылауын сұраңыз. А. Сухаревтің "Әлем Махатма Гандидің зорлық- зомбылығынсыз» атты мақала мәтіні негізінде құрастырылған жоспарларға сүйене отырып, "Үндістандағы ұлттық сана-сезімнің өсуіне не себеп болды?» деген тақырыпта тұжырым-картасын құрастыру қажет. |
Мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды Дескриптор: Мәтін бойынша негізгі ойды түйіндейді, фактілер келтіреді ВЕНН диаграммасын толтырады Дескрипторлар: -Оқушылар елдегі саяси жағдайды және отарлық езгінің ерекшеліктерін түсіндіреді; -Оқушылар ҮҰК маңыздылығын түсіндіреді; -Оқушылар сантьяграхтың негізгі идеяларын анықтайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін ВЕНН диаграммасы Таратпа материалдар Ақпаратыққы деректер Үлестрірмелі қағаздар |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Кескін қартамен жұмыс. Үндістан мен Пәкістанның шекарасын сызып көрсетеді. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
Кері байланыс.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз


. Мен білген 3
мәлімет.
.М












