8 сынып "Else циклін басқару"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

8 сынып "Else циклін басқару"

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа "Else циклін басқару" тақырыбы бойынша ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Педагогтың аты-жөні

Маманова Гульпан Кахармановна

Күні


Сынып: 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Else циклін басқару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.3 – цикл басқару нұсқаулығын қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Цикл басқару нұсқаулығын программада қолдана алады.

Көптеген оқушылар:

else операторының for/while құрылымында пайдаланады.

Кейбір оқушылар:

Программаны өз бетінше құрып, нәтижеге жетеді


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

























  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпта оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, сабақты бастау.


Сыныпта жағымды ахуал орнату.

«Әлемнің жеті кереметі», яғни google maps арқылы әлемге саяхат жасау.

  1. Париж қаласының әйгілі, әдемі, ғашықтар мұнарасы. /Эйфел/

  2. Құлағалы тұрған мұнара /Пизан/

  3. Үндістандағы ең әйгілі мешіт /Тадж Махал/

  4. Адамдар қолымен салынған тау, геометриялық фигура атымен ұқсас /Хеопс пирамидасы/





Топқа бөлу.

Тақтада программалау тілдері логотиптері шығып тұрады, логотип артында оператор мен бағдарламашы мамандықтарының суреттері жасырылады.


  1. Оператор

  2. Бағдарламашы

Әр топ өз тобы бойынша қысқаша мәлімет береді.



Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру.

Оқушылардың білімдерін платформалар арқылы ойын түрінде тексеру.

  1. Educaplay.com

  2. activinspire



Кітап дәптерлерді ашып, сабаққа дайындалу.



Оқушылар тақтаға шығып, google maps арқылы әлемге саяхат жасайды, ең соңында спутник арқылы мектептерін табады.



Оқушылар бір-бірден тақтаға шығып, логотип суретін басқан кезде, артында оператор мен бағдарламашылар суреті пайда болады.

Сол арқылы екі топқа бөлінеді.




Әр топтан оқушылар жеке тақтаға шығып тапсырманы, орындайды.









Шапалақ
























Формативті бағалау











https://earth.google.com/














слайд










Educaplay.com

Activinspire



Сабақтың ортасы

Сергіту сәті:

«Джунглидегі жаңбыр» ойынын өткізу. /роботтар арасында/.


Жаңа сабаққа жол ашу кезеңі.


Слайдтағы суретке қарап отырып, else – әйтпесе сөзінің ұғымын түсіндіру.

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары түсіндіріледі.


Тақтада continue, break,else циклдарына шығарылған есептердің нәтижелерін түсіндіріп береді. Сол арқылы жаңа сабақты игереді.


Топтық жұмыс: /ЖИГСО әдісі/

Бағалау критерийлері

Программаны компьютерде жазады

2

Әр қатардағы команданың қызметін қағазға жазады.

5

Программаның нәтижесін айнымалыларды жазып, түсіндіріп береді

3

Программаның дұрыс орындалуы

2



«Рольдік жұмыс»

Оқушылар рольдерге бөлінеді.

  1. Топ басшысы – топты басқарып отырады

  2. Оператор – компьютерде жұмыс жасайды

  3. Оператор көмекшісі – компьютер жұмысына көмек береді.

  4. Іс-қағаз жүргізуші – оқулықтан қажетті ақпарат жеткізіп береді.

  5. Іс-қағаз жүргізуші – оқулықтан қажетті ақпарат жеткізіп береді.

  6. Зертханашы – дайын роботты алаңда жүргізеді.






Else – әйтпесе операторының мағынасын түсінеді және қолданылуын біледі.


Жаңа сабақты дәптерге жазып алу.








Оқушылар топта ноутбукте питон программасында есепті шығарады.








Бас бармақ арқылы бағалау















Критерийлер арқылы

бағалау







слайд










слайд








IDLE Python бағдарламасы






Сабақтың соңы

Сабақты бекіту кезеңі:

«Доп лақтыру» әдісі

Сабақ соңында сабаққа белсене араласпай отырған оқушыларға доп лақтырып, тақырып бойынша сұрақтар қоямын.

  1. Else циклының атқаратын қызметі.

  2. For i in range `(1,10) қатары нені білдіреді.

  3. Питонда программаны орындау жолдары т.б.


Кері байланыс:

https://app.wooclap.com

сілтемені whatsapp арқылы жіберемін,

Оқушылардың телефонда жазған кері байланыстары тақтада көрсетіледі.


Сұрақтарға жауап береді.











Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша Нәтижесін телефонда жазады.

















https://app.wooclap.com


Үй тапсырмасы

Оқулықта 145 бетте тапсырманы орындап, нәтижесын шығарып, дәптерге жазып келу, циклдарға түсініктеме беру.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
27.05.2024
342
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі