Сабақтың басы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, сабақты
бастау.
Сыныпта жағымды ахуал
орнату.
«Әлемнің жеті кереметі», яғни
google maps арқылы әлемге саяхат жасау.
-
Париж қаласының әйгілі, әдемі, ғашықтар мұнарасы.
/Эйфел/
-
Құлағалы тұрған мұнара /Пизан/
-
Үндістандағы ең әйгілі мешіт /Тадж
Махал/
-
Адамдар қолымен салынған тау,
геометриялық фигура атымен ұқсас /Хеопс
пирамидасы/
Топқа бөлу.
Тақтада программалау тілдері
логотиптері шығып тұрады, логотип артында оператор мен бағдарламашы
мамандықтарының суреттері жасырылады.
-
Оператор
-
Бағдарламашы
Әр топ өз тобы бойынша қысқаша
мәлімет береді.
Өткен тақырып бойынша білімдерін
тексеру.
Оқушылардың білімдерін платформалар арқылы ойын
түрінде тексеру.
-
Educaplay.com
-
activinspire
|
Кітап дәптерлерді ашып, сабаққа
дайындалу.
Оқушылар тақтаға шығып, google
maps арқылы әлемге саяхат жасайды, ең соңында спутник арқылы
мектептерін табады.
Оқушылар бір-бірден тақтаға
шығып, логотип суретін басқан кезде, артында оператор мен
бағдарламашылар суреті пайда болады.
Сол арқылы екі топқа бөлінеді.
Әр топтан оқушылар жеке
тақтаға шығып тапсырманы, орындайды.
|
Шапалақ
Формативті бағалау
|
https://earth.google.com/
слайд
Educaplay.com
Activinspire
|
Сабақтың ортасы
|
Сергіту сәті:
«Джунглидегі жаңбыр» ойынын
өткізу. /роботтар арасында/.
Жаңа сабаққа жол ашу кезеңі.
Слайдтағы суретке қарап
отырып, else – әйтпесе сөзінің ұғымын
түсіндіру.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсаттары түсіндіріледі.
Тақтада continue, break,else
циклдарына шығарылған есептердің нәтижелерін түсіндіріп береді. Сол
арқылы жаңа сабақты игереді.
Топтық жұмыс: /ЖИГСО
әдісі/
Бағалау критерийлері
Программаны компьютерде жазады
|
2
|
Әр
қатардағы команданың қызметін қағазға жазады.
|
5
|
Программаның нәтижесін
айнымалыларды жазып, түсіндіріп береді
|
3
|
Программаның дұрыс орындалуы
|
2
|
|
|
«Рольдік жұмыс»
Оқушылар рольдерге бөлінеді.
-
Топ
басшысы – топты басқарып отырады
-
Оператор – компьютерде жұмыс
жасайды
-
Оператор көмекшісі – компьютер
жұмысына көмек береді.
-
Іс-қағаз жүргізуші – оқулықтан
қажетті ақпарат жеткізіп береді.
-
Іс-қағаз жүргізуші – оқулықтан қажетті ақпарат
жеткізіп береді.
-
Зертханашы – дайын роботты
алаңда жүргізеді.
|
Else – әйтпесе операторының
мағынасын түсінеді және қолданылуын
біледі.
Жаңа сабақты дәптерге жазып
алу.
Оқушылар топта ноутбукте питон программасында
есепті шығарады.
|
Бас
бармақ арқылы бағалау
Критерийлер арқылы
бағалау
|
слайд
слайд
IDLE
Python бағдарламасы
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты бекіту кезеңі:
«Доп лақтыру»
әдісі
Сабақ соңында сабаққа белсене
араласпай отырған оқушыларға доп лақтырып, тақырып бойынша сұрақтар
қоямын.
-
Else
циклының атқаратын
қызметі.
-
For i in range
`(1,10) қатары нені
білдіреді.
-
Питонда программаны орындау
жолдары т.б.
Кері байланыс:
https://app.wooclap.com
сілтемені
whatsapp
арқылы
жіберемін,
Оқушылардың телефонда жазған кері байланыстары
тақтада көрсетіледі.
|
Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша
Нәтижесін телефонда жазады.
|
|
https://app.wooclap.com
|