Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып геометрия КТЖ төмендетілген
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Геометрия 8-сынып
Түсінік хат
Күнтізбелік тақырыптық жоспар ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспарларымен (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) жүргізілуде. Атап айтқанда төмендетілген оқу жүктемесімен Үлгілік оқу жоспарлары.
«Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдары меншік түрі мен нысанына қарамастан, үлгілік оқу жоспарын, оның ішінде оқу процесі жүзеге асырылатын қысқартылған оқу жүктемесі бар үлгілік оқу жоспарларын дербес таңдап алады.
Оқытудың мақсаты: барлық оқушыларды одан әрі оқуға қажетті геометрия облысындағы математикалық дайындықтың базалық деңгейімен қамтамасыз ету; сабақтас пәндер мен жоғары сыныпта стереометрия курсын игеруге қажетті дайындық жүргізу; оқушылардың кеңістіктік түсініктерін, бейнелік ойлауды қалыптастыру және логикалық ойлауды дамыту; геометриялық салуларды орындау және оның дұрыстығын негіздей білу біліктігі мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту; геометриялық білім мен математикалық іс-әрекет дағдылары негізінде практикалық қызмет дағдыларын қалыптастыру және дамыту; функционалдық сауаттылықты дамыту; графикалық сауаттылықты, эстетикалық талғамды дамыту.
Оқыту міндеттері: оқушылардың геометриялық фигуралар туралы түсініктерін, бір немесе бірнеше геометриялық фигуралардың элементтерінің арасындағы сандық және сапалық қатыстарды қалыптастыру; дедукциялық ойлау (тура әдіс, қарсы ұйғару әдісі) дағдыларын қалыптастыру және дамыту; қарапайым сызбаларды салу, өлшеу дағдыларын қалыптастыру; өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастыру және дамыту; нақтылы объектіні бір немесе бірнеше геометриялық фигуралар түрінде беру біліктігін қалыптастыру және дамыту; жазық фигуралардың қасиеттері туралы теориялық білімдерін кеңейту және жүйелеу; есептеуге, дәлелдеуге және салуға арналған геометриялық есептерді шешу біліктігі мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту; күрделілігі әртүрлі сызбалардағы геометриялық фигураларды тану, есептерді шешу кезінде қосымша салулар мен көмекші сызбаларды пайдалану біліктігі мен дағдыларын ұлғайту;
8-сынып геометрия курсында оқушылардың жазықтықтағы геометриялық фигуралар туралы білімдері; геометриялық фигураларды салу және дедукциялық ойлау (тура әдіс, қарсы ұйғару әдісі) дағдылары; игерген қасиеттер мен формулаларды қолданып, геометриялық шамалардың (ұзындықтар, бұрыштар, аудандар) мәндерін есептеу біліктігі қалыптасады, тереңдетіледі және жүйеленеді. Оқушылар сүйір бұрыштың тригонометриялық функцияларымен және жазықтықтағы координаталар әдісімен танысады; тригонометриялық өрнектерді түрлендірудің алғашқы дағдыларын және геометриялық есептерді шешуде координаталар әдісін қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат
БЖБ саны – 4
Оқулық: Смирнов В., Туяков Е. «Мектеп» баспасы 2018 ж
«Геометрия» пәні бойынша (төмендетілген) күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар
Геометрия пәні_8 сыныбы
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 34 сағат
№ |
Бөлім/Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||
|
1 тоқсан (8 сағат) |
||||||||
1 |
|
7-сыныптағы геометрия курсын қайталау |
7.1.1.21үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу |
1 |
|
|
|||
2 |
Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу |
Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыш |
8.1.1.1көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларын білу; 8.1.1.2көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығару; |
1 |
|
|
|||
3 |
Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері |
8.1.1.3параллелограмм анықтамасын білу; 8.1.1.4параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану;
|
1 |
|
|
||||
4 |
Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері |
8.1.1.5параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; 8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршы анықтамаларын білу және олардың қасиеттері мен белгілерін қорытып шығару; |
1 |
|
|
||||
5 |
Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер |
8.1.1.7Фалес теоремасын білу және қолдану; 8.1.1.8пропорционал кесінділер туралы теоремаларды білу және қолдану; 8.1.1.9 циркуль мен сызғыштың көмегімен кесіндіні бірдей n бөлікке бөлу; |
1 |
|
|
||||
6 |
Трапеция, оның түрлері мен қасиеттері. Трапеция мен үшбұрыштың орта сызықтары |
8.1.1.11 трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін білу; 8.1.1.12 үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану; |
1 |
|
|
||||
7 |
Трапеция, оның түрлері мен қасиеттері. Трапеция мен үшбұрыштың орта сызықтары ББЖБ№1 |
8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану. |
1 |
|
|
||||
8 |
Үшбұрыштың тамаша нүктелері |
8.1.3.1үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
||||
|
ІІ тоқсан (8 сағат) |
||||||||
1 |
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар |
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары. Пифагор теоремасы |
8.1.3.2 бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының қатыстары арқылы берілген анықтамаларын білу; 8.1.3.3 Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану; |
1 |
|
|
|||
2 |
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары. Пифагор теоремасы |
8.1.3.4 тікбұрышты үшбұрыштың тік бұрышының төбесінен гипотенузасына түсірілген биіктігінің қасиеттерін дәлелдеу және қолдану |
1 |
|
|
||||
3 |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
8.1.3.21 Пифагор теоремасын
пайдаланып, 8.1.3.22 негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
4 |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
8.1.3.23 және бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі арасындағы байланыстарды білу 8.1.3.24 , , және -ның мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша табу |
1 |
|
|
||||
5 |
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер |
8. 1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің белгілі мәні бойынша салу; |
1 |
|
|
||||
6 |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
|
8.1.3.6 тікбұрышты үшбұрышты 300, 450, 600 -қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану; 8.1.3.7 тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 -қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін қолдану; 8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу; |
1 |
|
|
||||
7 |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу.ББЖБ№2 |
8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу; |
1 |
|
|
||||
8 |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу |
8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу; |
1 |
|
|
||||
|
3 тоқсан (10 сағат) |
||||||||
1 |
Аудан |
Фигураның ауданы және оның қасиеттері |
8.1.3.9 көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10 тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу; |
1 |
|
|
|||
2 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
3 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
4 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
5 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
6 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
7 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
8 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
9 |
Төртбұрыштармен үшбұрыштардың аудандары. ББЖБ№3 |
8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
10 |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары |
8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
||||
|
4 тоқсан (8 сағат) |
||||||||
1 |
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі |
Жазықтықтағы координаталар әдісі |
8.1.3.14жазықтықта координаталарымен берілген екі нүктенің арақашықтықтығын есептеу; 8.1.3.15кесінді ортасының координаталарын табу; |
1 |
|
|
|||
2 |
Жазықтықтағы координаталар әдісі |
8.1.3.16кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табу; 8.1.3.17центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін білу; |
1 |
|
|
||||
3 |
Жазықтықтағы координаталар әдісі |
8.1.3.18 берілген теңдеуі бойынша шеңбер салу; 8.1.3.19 түзудің жалпы теңдеуін және берілген екі нүкте арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазу: ; |
1 |
|
|
||||
4 |
Мәтін есептерді шығару |
8.1.3.20 координаталармен берілген қарапайым есептерді шығару ; |
1 |
|
|
||||
5 |
Мәтін есептерді шығару. ББЖБ№4 |
8.1.3.20координаталармен берілген қарапайым есептерді шығару ; |
1 |
|
|
||||
6-7 |
8-сыныптағы геометрия курсын қайталау |
8.1.3.8берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу; |
2 |
|
|
||||
8 |
8-сыныптағы геометрия курсын қайталау |
8.1.3.17центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін білу; |
1 |
|
|