Оқушының аты-жөні:__________________________________________________сыныбы_________
ЖҰМЫС ПАРАҒЫ
Тақырыбы: Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
Мақсаты: аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалайды;
Тапсырма-1.
«Кілт сөздерді сәйкестендіру».
|
|
Тапсырма-3. «Менен сұрақ-сенен жауап».
1.B-лимфоцитін және T-лимфоцитін салыстырыңыз (кем дегенде 3 ерекшеліктері)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Егер ағзадағы белгілі антиген толықтай лифоциттермен жойылса, жад жасушаларын шығарудың рөлі неде?
3.Лимфоциттердің фагоциттерден және дене жасушалардан айырмашылығы неде?
4.Төменде адам қанының компоненттері бірілген. Бактерия жасушасының қалдықтарын қай компоненттен таба аласыз?
Тапсырма-2.
«Суреттер сөйлейді».
1. Антиген сөзіне анықтама беріп, cуретте оны белгілеңіз
2.Антидене сөзіне анықтама беріп, cуретте оны белгілеңіз
3.Көрсетілген патогенді қай антидене жоя алады? Түсіндіріңіз
4.Қалған 3 антиденеге комплементарлы антиген салыңыз
Тапсырма-5.
Есту мүшесі құлақ ауруының алдын алу шарасының кем дегенде 2 гигиенасын ұсыныңыз:
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................

ЖҰМЫС ПАРАҒЫ
Оқушының аты-жөні:__________________________________________________сыныбы_________
Тақырыбы: Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
Мақсаты: аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалайды;
Тапсырма-1. «Орнын анықта» әдісі. Берілген тірек сөздердің суретін және мазмұнын анықта.
|
Белсенді иммунитет |
Енжарлы иммунитет |
|
|
|
|
Табиғи иммунитет |
Жасанды иммунитет |
|
|
|




ЖҰМЫС ПАРАҒЫ
Оқушының аты-жөні:__________________________________________________сыныбы_________
Тақырыбы: Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
Мақсаты: аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалайды;
Тапсырма-2.
Ағзаға антиденелерді алудың келесі жолдары бар:
1.екпе салу арқылы
2.инфекция жұқтыру арқылы
3.нәрестенің ана сүтін ему арқылы
Осылардың қайсысы адамға белсенді иммунитет береді?
a)1 және 2
b)2 және 3
c)1 және 3
d)2 және 3
Тапсырма-1. Белсенді және енжарлы иммунитетке төмендегілердің қайсысы ортақ
1.олар әрқашан ұзақ мерзімді
2.олар
әЖүктеу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып ЖҰМЫС ПАРАҒЫ.Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
8 сынып ЖҰМЫС ПАРАҒЫ.Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
Оқушының аты-жөні:__________________________________________________сыныбы_________
ЖҰМЫС ПАРАҒЫ
Тақырыбы: Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
Мақсаты: аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалайды;
Тапсырма-1.
«Кілт сөздерді сәйкестендіру».
|
|
Тапсырма-3. «Менен сұрақ-сенен жауап».
1.B-лимфоцитін және T-лимфоцитін салыстырыңыз (кем дегенде 3 ерекшеліктері)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Егер ағзадағы белгілі антиген толықтай лифоциттермен жойылса, жад жасушаларын шығарудың рөлі неде?
3.Лимфоциттердің фагоциттерден және дене жасушалардан айырмашылығы неде?
4.Төменде адам қанының компоненттері бірілген. Бактерия жасушасының қалдықтарын қай компоненттен таба аласыз?
Тапсырма-2.
«Суреттер сөйлейді».
1. Антиген сөзіне анықтама беріп, cуретте оны белгілеңіз
2.Антидене сөзіне анықтама беріп, cуретте оны белгілеңіз
3.Көрсетілген патогенді қай антидене жоя алады? Түсіндіріңіз
4.Қалған 3 антиденеге комплементарлы антиген салыңыз
Тапсырма-5.
Есту мүшесі құлақ ауруының алдын алу шарасының кем дегенде 2 гигиенасын ұсыныңыз:
..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................

ЖҰМЫС ПАРАҒЫ
Оқушының аты-жөні:__________________________________________________сыныбы_________
Тақырыбы: Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
Мақсаты: аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалайды;
Тапсырма-1. «Орнын анықта» әдісі. Берілген тірек сөздердің суретін және мазмұнын анықта.
|
Белсенді иммунитет |
Енжарлы иммунитет |
|
|
|
|
Табиғи иммунитет |
Жасанды иммунитет |
|
|
|




ЖҰМЫС ПАРАҒЫ
Оқушының аты-жөні:__________________________________________________сыныбы_________
Тақырыбы: Туа біткен және жүре пайда болған иммунитет түрлері.
Мақсаты: аурудың алдын алудағы вакцинацияның ролін бағалайды;
Тапсырма-2.
Ағзаға антиденелерді алудың келесі жолдары бар:
1.екпе салу арқылы
2.инфекция жұқтыру арқылы
3.нәрестенің ана сүтін ему арқылы
Осылардың қайсысы адамға белсенді иммунитет береді?
a)1 және 2
b)2 және 3
c)1 және 3
d)2 және 3
Тапсырма-1. Белсенді және енжарлы иммунитетке төмендегілердің қайсысы ортақ
1.олар әрқашан ұзақ мерзімді
2.олар
ә
шағым қалдыра аласыз













