Материалдар / 8 сынып кмж Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8 сынып кмж Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып кмж Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2023
145
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:06.12.2022

08.12.2022




Мұғалімнің аты-жөні:Өмірзақ П.Ж.


Сынып:8 А Г



Қатысушылар саны:

Қатыспанғандар:



Сабақтың тақырыбы

Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.3 электронды кестелерді қолдана отырып, мәселелерді шешуге арналған кіріктірілген функцияларды пайдалану.


Сабақ мақсаты

  • Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

  • Абсолютты және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.

  • Білім алушылар «СУММА», «ЕСЛИ» кіріктірілген функцияларды білу.

Бағалау критерийі

  • Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

  • Абсолютты және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.

  • Білім алушылар «СУММА», «ЕСЛИ» кіріктірілген функцияларды білу.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыстар

Математика,ағылшын

Бастапқы білім

7 сыныпта өткен «Электронды кестелер: диаграммаларды құру» тақырыбы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған қызмет

Ресурстар

Сабақ басы

0-5 мин

Мәселені анықтау


Сәлемдесу, сабақта жоқ білім алушыларды журналға белгілеу

(Ұ) Жадаят: 8 сыныптың оқушысы сіздерден көмек беруді өтінеді: «Мен мектепке барамын. Менің есептеуім бойынша, маған 30 дәптер (28 жұқа, 2 жалпы), 8 қаламсап, 3 сызғыш және 2 компас керек. Менің тәтем маған 14000 теңге ақша беріп және қажетті тауарларды сатып алуға арналған фирмалардың атауларын айтты». Сұрақ: Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме? (оқушылардың жауаптарын жазып аламыз, сабақтың соныңда оралып олардың болжамдарын тексереміз)

Тақырыпты, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін хабарлау. Әр білім алушыға өзін өзі бағалау парағын үлестіру.

Журнал,өзін өзі бағалау парақтары





Сабақ ортасы

5-24 мин

(Ж) Білім алушылар берілген жағдаятты құрылымдау түріне әкеледі (кестені құру).

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Кестенің негізгі элементтерін (баған, жол, ұяшық, диапазон) білу

1

- қажетті ұяшықты дұрыс таңдап және оған сәйкес ақпаратты енгізді;


-мәтіндер кескінің дұрыс қолдана алды;


- кесте үлгіге сәйкес етіп құрылды (1 қосымша).

1 тапсырма.

(i) Төмендегі мәліметтерге сүйене отырып кесте құрыңыз:

Қай ұяшық

Қандай мәлімет жазу

А1

Тауар атауы

В1

Өндіріс

С1

Саны

D1

Бағасы

Е1

Барлығы

А2

Қаламсап

В2

Abdi Company

С2

8

D2

100

А3

Жұқа дәптер

В3

"Хатбер-Казахстан" ЖШС

С3

28

D3

350

А4

Жалпы дәптер

В4

Abdi Company

С4

2

D4

800

А5

Сызғыш

В5

Abdi Company

С5

3

D5

200

А6

Компас

В6

"Хатбер-Казахстан" ЖШС

С6

2

D6

500

D7

Қосындысы

А9

Қолда бар ақша

С9

14000

(ii) А1:Е1 диапазонды ерекшелеп және мәтіндер кескінің жартылай қарайтылған (Ж) етіп жасаңыз.

Өзін өзі бағалау парақтары


24-34 мин

(Ж) Білім алушылар нәтижелерді есептейтін формулаларды жазады және логикалық формуланы қолдана отырып, «Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме?» деген сұраққа жауап береді.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Кіріктірілген функцияларды (СУММА, ЕСЛИ) қолдану


2

- нәтижені есептейтін формуланы дұрыс қолдана алды;

- кестеде логикалық формуланы қолдана алды;

- логикалық формула дұрыс жұмыс жасайды;

- тапсырмада көрсетілген ұяшыққа мәліметтерді енгізіп көрді және өз бақылауын/ұсыныстарын жазды;

- құрылған жұмысты сақтады.

2 тапсырма.

(i) E7, F7 ұяшықтарда нәтижелерді есептейтін қажетті формулаларды қолдана отырып, кестені толтырыңыз.

(ii) D9 ұяшыққа логикалық формуланы қолдана отырып, «Қажетті канцелярды тауарларды сатып алуға ақша жете ме?» деген сұраққа жауап беретін формуланы жазыңыз (=ЕСЛИ(E7<=C9;"жетеді";"жетпейді"))

(iii) С4 ұяшықтағы мәліметтерді өзгертіп көріңіз және нәжені есептейтін формула мен логикалық формалада қандай өзгерістерді байқадыңыз? Оған қандай тауарларды аз көлемде сатып алуға кеңес бере аласыз?

Тапсырма парақтары

35-36 мин

(Ұ) Сабақтың басында болжаған жазбаларға орала отырып, орындалған жұмыспен салыстырамыз.

Сабаққа қойылған мақсатқа қол жеткізгеніміз туралы сұраймыз және оқушыларға кері байланыс береміз.

Көрсетілім (презентация), өзін өзі бағалау парақтары

Сабақ соңы

37-40 мин

Рефлексия «БББ»

Өзін өзі бағалау парағы бойынша рефлексия жасау

өзін өзі бағалау парақтары

Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Өзіндік тапсырмаларды орындау кезіңдегі қиындықтарды туындайтын тапсырмаларды орындауға мұғалім көмек береді. Интерактивті оқыту.

Бағалау: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің кері байланысы

Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі және сергіту сәті


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!