Материалдар / 8-сынып Қазақ тілі .Сату менеджері. Сөздік құрамның кірме сөздер арқылы толығуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8-сынып Қазақ тілі .Сату менеджері. Сөздік құрамның кірме сөздер арқылы толығуы

Материал туралы қысқаша түсінік
8.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану мақсаттарына құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
203
5 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Сату менеджері. Сөздік құрамның кірме сөздер арқылы толығуы

2 тоқсандағы №3-сабақ.

Бөлім:

3-бөлім

Лексика. Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Педагогтің аты-жөні:

Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы

Күні:

11/11/ 24

Сыныбы: 8б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сату менеджері. Сөздік құрамның кірме сөздер арқылы толығуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру

8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану

Сабақтың мақсаты:

мақала, презентация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырата алады;

сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана біледі;


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы ой қозғау

«Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез кегеніне икемділік қажет. Бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлккен өнерді , зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» деген Жүсіпбек Аймауытовтың сөзін оқып беремін.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Кіріспедегі Жүсіпбек Аймауытұлының сөзін қалай түсінесіңдер?




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасының орындалуын тексеремін, бағалаймын


5-тапсырма.

Сөзжасамның үш тәсіліне бес мысал келтіреді.мысалдарына сөйлем құрап жазады.


Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

  • Мысал келтріеді

  • Сөйлем құрайды

Оқулық,

Жаңа сабақ



Сөздік құрамның кірме сөздер арқылы толығуы туралы оқулықтың 56 бетіндегі ережемен таныстырамын

.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.


1-тапсырма.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

1-тапсырма. Оқылым:

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

  • Мәтіннен қажетті ақпаратты табу үшін перифраз сұрақтарын құрастыру;

  • Эпиграф пен мәтін мазмұнын байланыстыру

  • Қарамен беріллген сөздерге лексикалық талдау жасау

  • Фонетикалық талдау жасау;

  • Кестені толтырады


Оқулық, жұмыс дәптерлері.


2-тапсырма.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма.

Түсіндірме сөздікті пайдалана отырып, кестені дұрыс толтырады.

Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

  • Сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін дұрыс қолданады


Оқулық, жұмыс дәптерлері.


3-4 тапсырмалар.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Дескриптор: Жалпы – 2 балл.

3ә-тапсырмасы

- кестеден мамандық атауын табады:

4-тапсырма бойынша:

  • Кірме сөздерді түпнұсқасымен салыстырады:

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

8 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Үйге тапсырма:

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.





















5-6- тапсырмалар. 58-бет


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!