Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: 19 |
|||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Карабаева А |
|||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Бөлім: |
Үй мәдениеті |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта). Бұйымдарға нобайлар дайындау. Құрал-саймандар мен материалдарды дайындау |
|||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.6.2-Бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау 8.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру |
|||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||
Сабақтың барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, көңіл аударуын ұйымдастыру, сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру. Тірек білімдерін өзектілендіру. Талқылауға арналған сұрақтар: Интерьердегі сәндік бұйымның қандай түрлерін білесіңдер? Сіз қандай сәндік бұйымды таңдар едіңіз? Неліктен? Сабақ тақырыбы және мақсатымен танысу: Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырыңыз, олармен бірге бағалау критерийлерін талқылаңыз. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
||||
Ортасы |
Сабаққа байланысты видеоабақ көрсетіледі . Таныстырылымдар/суреттер арқылы интерьер стилінің ерекшеліктерін түсіндіру. Бірнеше интерьер стилін көрсетіңіз, олардың ерекшеліктерін сипаттап беріңіз
|
Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді. .
|
|
Жұмыс дәптері және альбом. Түрлі-түсті және графиттен жасалған қарындаштар, өшіргіш. Бөлме схемалары
|
||||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : .
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін. Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді
|
Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру. |
Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері |
||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
||||||||
|
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Үй мәдениеті |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта). Бұйымдарға нобайлар дайындау. Құрал-саймандар мен материалдарды дайындау |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
8.1.6.2-Бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау 8.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, көңіл аударуын ұйымдастыру, сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру. Тірек білімдерін өзектілендіру. Талқылауға арналған сұрақтар: Интерьердегі сәндік бұйымның қандай түрлерін білесіңдер? Сіз қандай сәндік бұйымды таңдар едіңіз? Неліктен? Сабақ тақырыбы және мақсатымен танысу: Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырыңыз, олармен бірге бағалау критерийлерін талқылаңыз. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер Мен қосымша тапсырмалар
|
|||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |