Материалдар / 8 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2023
295
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Көркем еңбек

Мектеп: 19

Күні:

Оқытушының аты-жөні: Карабаева А

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Үй мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта). Бұйымдарға нобайлар дайындау. Құрал-саймандар мен материалдарды дайындау


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

8.1.6.2-Бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау

8.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі


технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру

Сабақтың мақсаты:

  • Сәндік бұйым дайындауға арналған материалдарды таңдап алу. Интерьерге арналған сәндік бұйым эскизін салу. Оны жасау үшін техника таңдау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, көңіл аударуын ұйымдастыру, сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру.


Тірек білімдерін өзектілендіру.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Интерьердегі сәндік бұйымның қандай түрлерін білесіңдер?

Сіз қандай сәндік бұйымды таңдар едіңіз? Неліктен?

Сабақ тақырыбы және мақсатымен танысу:

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырыңыз, олармен бірге бағалау критерийлерін талқылаңыз.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

Мен қосымша тапсырмалар















Ортасы






Сабаққа байланысты видеоабақ көрсетіледі .

Таныстырылымдар/суреттер арқылы интерьер стилінің ерекшеліктерін түсіндіру. Бірнеше интерьер стилін көрсетіңіз, олардың ерекшеліктерін сипаттап беріңіз

Таныстырылымдар/суреттер арқылы интерьер стилінің ерекшеліктерін түсіндіру. Бірнеше интерьер стилін көрсетіңіз, олардың ерекшеліктерін сипаттап беріңіз.


Әңгімелеу.

Мұғалімнің ұсынбаған интерьер стильдерін атауларын және олардың ерекшеліктерін сипаттап беруді сұраңыз. Оқушылардан сұрақтарға жауап беруін сұраңыз:

- Интерьердегі сәндік бұйымдардың рөлі қандай?

- Балалар бөлмесінің интерьерінде қандай бөлшектер назар аудартуы мүмкін?

Тәжірибелік жұмыс: қонақбөлме интерьеріне арналған сәндік элементтерді таңдау.

Оқушылар қонақбөлме интерьерінің стилі бейнеленген карточкаларды таңдай отырып, топтарға бірігеді.

1-нұсқа. Оқушылар қонақбөлме стиліне арналған сәндік элементтерді (тоқыма бұйымдар, ыдыстар, бейнелеу өнері заттары, аква және фито-дизайн элементтері, басқа сәндік элементтер) ұсынады, өз ұсыныстарын негіздейді, сыныптастарымен идеяларын талқылайды.

2-нұсқа. Топ мүшелері сәндік элементтерді орналастыру арқылы таңдалған стильге сәйкес постерде қонақ бөлмесін жасақтайды. Сыныптастарына постерлерін таныстырады.


Тәжірибелік жұмыс. Таңдалған интерьер стиліне сәйкес сәндік бұйым эскизін салу.

Тәжірибелік жұмысты жеке немесе топпен орындауға болады.

Тапсырма дескрипторларын талқылау.

интерьер стилі, сәндік бұйымды орналастыру үшін орын мен жай таңдалған;

сәндік бұйымның түрі анықталған;

пішіні мен түстік гаммасын үйлестіріп, оны интерьерге орналастырып, интерьерге арналған сәндік бұйым эскизін орындаған;

материалдар атаулары аталған;

бұйым дайындауға арналған техника таңдалған.

Оқушылар сәндік бұйым жасалатын интерьер, бөлме стилін, оған сәндік бұйымды орналастыру тәсілі мен орнын (қабырғаға ілінген, полкада орналасқан және т.б.) таңдайды. Сәндік бұйым түрін (панно, коллаж, диван жастығы, сәндік сағат және т.б.) анықтайды. Бұл ақпараттарды эскиздің жоғарғы жағына жазады.

Сәндік бұйым эскизін салады. Алдымен еркін масштабта нобай дайындауға, сонан соң бұйымның пішінін, өлшемі мен түстік гаммасын анықтай отырып, болашақ жұмыстың эскизін форматта орындауға болады. Эскиз композиция элементтерінің өзара байланысын көрнекі түрде көрсетеді.

Бөлменің схемасын қолдануға болады.

Эскизге материалдардың атауы мен олардың болжаулы түсін енгізеді. Сәндік бұйым жасау техникасын жазады.





Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.

.










Жұмыс дәптері және альбом.

Түрлі-түсті және графиттен жасалған қарындаштар, өшіргіш.

Бөлме схемалары





Аяқталуы











Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

.



Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін.

Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейінің көрсетеді




Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру.



Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:
















Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Үй мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта).

Бұйымдарға нобайлар дайындау. Құрал-саймандар мен материалдарды дайындау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

8.1.6.2-Бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау

8.1.6.4-Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі


технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру

Сабақтың мақсаты:

  • Сәндік бұйым дайындауға арналған материалдарды таңдап алу. Интерьерге арналған сәндік бұйым эскизін салу. Оны жасау үшін техника таңдау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, көңіл аударуын ұйымдастыру, сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру.


Тірек білімдерін өзектілендіру.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Интерьердегі сәндік бұйымның қандай түрлерін білесіңдер?

Сіз қандай сәндік бұйымды таңдар едіңіз? Неліктен?

Сабақ тақырыбы және мақсатымен танысу:

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырыңыз, олармен бірге бағалау критерийлерін талқылаңыз.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

Мен қосымша тапсырмалар














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!