|
Сынып сағаты |
№ 4 |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
22.09.2025 |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Еңбек түбі береке» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-сабақ «Менің қандай құқығым бар?» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты: |
•Оқушыларға еңбектің адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру; •Еңбекқорлыққа, еңбекті құрметтеуге, адал еңбектің нәтижесін бағалауға тәрбиелеу; •Еңбек ету арқылы табысқа жетуге болатынын түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
•Оқушыларға балалардың негізгі құқықтары мен міндеттері туралы түсінік беру. •Өмірдегі қауіпсіздік пен құқықтық қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. •Өзін және басқаларды құрметтеуге, заңды сақтауға тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
Балаларды өздерінің құқықтары мен міндеттерін білуге үйрету. Әр адамның құқығы – оның қауіпсіздігі мен еркіндігіне кепілдік екенін түсіндіру. Құқығы бұзылған жағдайда қорғану жолдарын көрсету. Өз құқығын дұрыс пайдалана білуге және өзгенің құқығын сыйлауға тәрбиелеу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту: |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ:Қазақстанның тарихын,мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; |
|
|
Апта дәйексөзі: |
«Еңбек – адамның айнасы, тірліктің алтын негізі.» |
|
Сынып сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы: 10 мин |
ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады 1.Ұйымдастыру кезеңі: (3мин) Сәлемдесу, сыныпты топқа бөлу («Еңбек», «Береке», «Тірлік» сөздері арқылы). Психологиялық ахуал: «Жылы лебіз» ойыны – әр оқушы еңбек туралы жақсы тілек айтады. ІІ. Кіріспе бөлім: (7мин) Мұғалім кіріспе сөз айтады: «Адамды адам еткен – еңбек. Адам өзінің еңбегімен, маңдай терімен өмір сүреді. Бүгін біз еңбектің қадірі мен жемісі туралы ой бөлісеміз». «Еңбек түбі – береке» бейнеролик көрсету. |
Оқушылар әнұран орындайды. Оқушылар топқа бөлінеді Жұдырық түйістіру арқылы бір-біріне еңбек туралы жақсы тілек айтады. Бейнеролик көреді. |
Көңілді әуен
|
|
Сынып сағатының ортасы 20 |
ІІІ. Негізгі бөлім (13мин) 1. Ой қозғау Сұрақ: «Сендер еңбектің жемісін қайдан көрдіңдер?» «Мақалды жалғастыр» ойыны: Еңбек – _ (қорған). Еңбексіз өмір – _ (сіз өмір). Бақыт кілті – _ (еңбекте). 2. Топтық жұмыс «Еңбектің адам өміріндегі маңызы» тақырыбында постер жасау. Әр топ қорғайды. 3. Шығармашылық тапсырма «Мен еңбекқормын, өйткені...» деген тақырыпта қысқаша әңгіме/эссе. Қолөнер немесе сурет арқылы еңбекке байланысты өз ойларын жеткізу. 4. Әңгіме-дискуссия «Еңбекпен келген табыс пен оңай жолмен келген табыстың айырмашылығы неде?» талқылау. IV. Қорытынды (7 мин) «Еңбек түбі – береке» тақырыбы бойынша түйін жасау. «Еңбексіз – өмір жоқ» деген қорытындыға келу. Рефлексия: «Еңбек маған не береді?» стикерге жазып тақтаға іледі. |
Оқушылардың пікірлерін тыңдауу
Оқушылар тапсырмаларды орындайды Әр топ өз жұмысын қорғайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Презентация немесе бейнеролик Постер жасауға арналған құралдар |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру Психологиялық дайындық: «Әр бала – тұлға» атты қысқа мотивациялық әңгіме. Оқушыларға сұрақтар: «Құқық деген не?» «Балалар қандай құқықтарға ие?» Тақырыпты таныстыру: Мұғалім сабақтың тақырыбын жариялап, құқықтардың әр адам өміріндегі маңызын түсіндіреді. Негізгі бөлім 1. Балалардың негізгі құқықтарын түсіндіру: Өмір сүру және дамуға құқығы Отбасыда тәрбиеленуге құқығы Білім алуға құқығы Денсаулықты сақтауға құқығы Қауіпсіз ортада өмір сүруге құқығы Еркін пікір білдіруге және ақпарат алуға құқығы Зорлық-зомбылықтан қорғануға құқығы Демалуға және бос уақытын тиімді өткізуге құқығы Балалардың міндеттері Заңдарға және үлкендерге құрмет көрсету. Басқа адамдардың құқықтарын бұзбау Білім алуға және өз қауіпсіздігін сақтауға жауапкершілікпен қарау. Қоғамдық тәртіпті сақтау. Құқық бұзылған жағдайда не істеу керек? Ата-анаға, мұғалімге немесе сенімді ересектерге айту. Құқық қорғау органдарына немесе әлеуметтік қызметтерге жүгіну. 111 сенім телефонына немесе басқа да көмек көрсету ұйымдарына хабарласу. Топтық жұмыс: 1-топ: Балалар құқықтарының түрлерін постер жасап таныстырады. 2-топ: Құқық бұзылған жағдайда әрекет ету алгоритмін жасайды. 3-топ: «Менің міндеттерім» тақырыбында қысқа эссе жазады. Ситуациялық тапсырмалар: Мұғалім әртүрлі жағдайларды сипаттап береді, оқушылар өз құқықтарын қалай қорғайтынын талқылайды. «Дұрыс-бұрыс» ойыны – мұғалім құқықтар мен міндеттер туралы бірнеше тұжырым оқиды, оқушылар олардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтайды. Қорытынды бөлім 1. Рефлексия: «Менің құқығым...» әдісі – оқушылар сабақтан алған негізгі ойларын айтады. 2. Қорытындылау: Мұғалім сабақты түйіндеп, әр адамның өз құқықтарын білуі және қорғауы маңызды екенін түсіндіреді. |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын постер түрінде дайындап, қорғайды. |
Презентация Түрлі ойыншықтар (қуыршақ, машина, жұмсақ ойыншықтар, конструктор т.б.) Тақырыптық слайдтар. Құпия сөз жасауға арналған нұсқаулық парақшалар Тақырыптық бейнероликтер. |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Үйге: «Еңбек түбі – береке» тақырыбында сурет салу. |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып қмж
8 сынып қмж
|
Сынып сағаты |
№ 4 |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
22.09.2025 |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Еңбек түбі береке» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-сабақ «Менің қандай құқығым бар?» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты: |
•Оқушыларға еңбектің адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру; •Еңбекқорлыққа, еңбекті құрметтеуге, адал еңбектің нәтижесін бағалауға тәрбиелеу; •Еңбек ету арқылы табысқа жетуге болатынын түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
•Оқушыларға балалардың негізгі құқықтары мен міндеттері туралы түсінік беру. •Өмірдегі қауіпсіздік пен құқықтық қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. •Өзін және басқаларды құрметтеуге, заңды сақтауға тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
Балаларды өздерінің құқықтары мен міндеттерін білуге үйрету. Әр адамның құқығы – оның қауіпсіздігі мен еркіндігіне кепілдік екенін түсіндіру. Құқығы бұзылған жағдайда қорғану жолдарын көрсету. Өз құқығын дұрыс пайдалана білуге және өзгенің құқығын сыйлауға тәрбиелеу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту: |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ:Қазақстанның тарихын,мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; |
|
|
Апта дәйексөзі: |
«Еңбек – адамның айнасы, тірліктің алтын негізі.» |
|
Сынып сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы: 10 мин |
ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады 1.Ұйымдастыру кезеңі: (3мин) Сәлемдесу, сыныпты топқа бөлу («Еңбек», «Береке», «Тірлік» сөздері арқылы). Психологиялық ахуал: «Жылы лебіз» ойыны – әр оқушы еңбек туралы жақсы тілек айтады. ІІ. Кіріспе бөлім: (7мин) Мұғалім кіріспе сөз айтады: «Адамды адам еткен – еңбек. Адам өзінің еңбегімен, маңдай терімен өмір сүреді. Бүгін біз еңбектің қадірі мен жемісі туралы ой бөлісеміз». «Еңбек түбі – береке» бейнеролик көрсету. |
Оқушылар әнұран орындайды. Оқушылар топқа бөлінеді Жұдырық түйістіру арқылы бір-біріне еңбек туралы жақсы тілек айтады. Бейнеролик көреді. |
Көңілді әуен
|
|
Сынып сағатының ортасы 20 |
ІІІ. Негізгі бөлім (13мин) 1. Ой қозғау Сұрақ: «Сендер еңбектің жемісін қайдан көрдіңдер?» «Мақалды жалғастыр» ойыны: Еңбек – _ (қорған). Еңбексіз өмір – _ (сіз өмір). Бақыт кілті – _ (еңбекте). 2. Топтық жұмыс «Еңбектің адам өміріндегі маңызы» тақырыбында постер жасау. Әр топ қорғайды. 3. Шығармашылық тапсырма «Мен еңбекқормын, өйткені...» деген тақырыпта қысқаша әңгіме/эссе. Қолөнер немесе сурет арқылы еңбекке байланысты өз ойларын жеткізу. 4. Әңгіме-дискуссия «Еңбекпен келген табыс пен оңай жолмен келген табыстың айырмашылығы неде?» талқылау. IV. Қорытынды (7 мин) «Еңбек түбі – береке» тақырыбы бойынша түйін жасау. «Еңбексіз – өмір жоқ» деген қорытындыға келу. Рефлексия: «Еңбек маған не береді?» стикерге жазып тақтаға іледі. |
Оқушылардың пікірлерін тыңдауу
Оқушылар тапсырмаларды орындайды Әр топ өз жұмысын қорғайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Презентация немесе бейнеролик Постер жасауға арналған құралдар |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру Психологиялық дайындық: «Әр бала – тұлға» атты қысқа мотивациялық әңгіме. Оқушыларға сұрақтар: «Құқық деген не?» «Балалар қандай құқықтарға ие?» Тақырыпты таныстыру: Мұғалім сабақтың тақырыбын жариялап, құқықтардың әр адам өміріндегі маңызын түсіндіреді. Негізгі бөлім 1. Балалардың негізгі құқықтарын түсіндіру: Өмір сүру және дамуға құқығы Отбасыда тәрбиеленуге құқығы Білім алуға құқығы Денсаулықты сақтауға құқығы Қауіпсіз ортада өмір сүруге құқығы Еркін пікір білдіруге және ақпарат алуға құқығы Зорлық-зомбылықтан қорғануға құқығы Демалуға және бос уақытын тиімді өткізуге құқығы Балалардың міндеттері Заңдарға және үлкендерге құрмет көрсету. Басқа адамдардың құқықтарын бұзбау Білім алуға және өз қауіпсіздігін сақтауға жауапкершілікпен қарау. Қоғамдық тәртіпті сақтау. Құқық бұзылған жағдайда не істеу керек? Ата-анаға, мұғалімге немесе сенімді ересектерге айту. Құқық қорғау органдарына немесе әлеуметтік қызметтерге жүгіну. 111 сенім телефонына немесе басқа да көмек көрсету ұйымдарына хабарласу. Топтық жұмыс: 1-топ: Балалар құқықтарының түрлерін постер жасап таныстырады. 2-топ: Құқық бұзылған жағдайда әрекет ету алгоритмін жасайды. 3-топ: «Менің міндеттерім» тақырыбында қысқа эссе жазады. Ситуациялық тапсырмалар: Мұғалім әртүрлі жағдайларды сипаттап береді, оқушылар өз құқықтарын қалай қорғайтынын талқылайды. «Дұрыс-бұрыс» ойыны – мұғалім құқықтар мен міндеттер туралы бірнеше тұжырым оқиды, оқушылар олардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтайды. Қорытынды бөлім 1. Рефлексия: «Менің құқығым...» әдісі – оқушылар сабақтан алған негізгі ойларын айтады. 2. Қорытындылау: Мұғалім сабақты түйіндеп, әр адамның өз құқықтарын білуі және қорғауы маңызды екенін түсіндіреді. |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын постер түрінде дайындап, қорғайды. |
Презентация Түрлі ойыншықтар (қуыршақ, машина, жұмсақ ойыншықтар, конструктор т.б.) Тақырыптық слайдтар. Құпия сөз жасауға арналған нұсқаулық парақшалар Тақырыптық бейнероликтер. |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Үйге: «Еңбек түбі – береке» тақырыбында сурет салу. |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
|
шағым қалдыра аласыз













