Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
8.3.3.3- Continue, Break, Else циклдерін басқару
нұсқаулығын қолдану
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу, психологиялық жағымды
ахуал туғызу.
Оқушылар шеңбер боп тұрады, мұғалім «бір»
деп бастайды. Оқушылар жалғастырады, тек 3 санына еселік санды
атамай шапалақтау керек.
Өткенді
пысықтау.
https://learningapps.org/watch?v=pv3erh79a24
|
Оқушылар бір,
екі үштің орнына шалақтайды, төрт, бес, алтының орнына шапалақ...
солай жалғасады.
Ұялы телефон
немесе интерактивті панель арқылы орындайды
|
Мадақтау
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа
қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
Дескриптор
-кодты дұрыс
сәйкестендіреді;
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын хабарлау
ТЖ.
«Жалғастырып оқу» әдісі
Топтық
талқылау:
Сontinue нұсқаулығының
қызметі қандай?
Сontinue нұсқаулығын программа құруда пайдалану
қандай қажеттіліктен туындаған?
Сontinue нұсқаулығын қолдануға мысалдар
келтір.
ЖЖ. «Ойлан жұптас»
әдісі.
Берілген кодтың орындап, нәтижесін
талдайды
ӨЖ.
Компьютерде орында.
Тапсырманы орындауға
ұсыныс:
2-мысал кодтың
пайдаланыңыз.
-
5 тен
басқа 0ден 9 ға дейінгі сандарды экранға
шығар
-
My name is
Samal сөйлеміндегі бос орындарды алып тастайтын программа кодын
жаз
|
Топтар қатар тұрып оқулық мәтінімен танысады, әр
он секундта орындарын алмастырады.
«БББ» кестесінің білемін бағанын
толтырады
for i in range(1,10):
if i==5:
continue
print(i, end=' ')
for i in 'My name is Samal':
if i==' ':
continue
print(i, end='')
|
Дескриптор
-Сontinue нұсқаулығының қызметін
айтады;
1 балл
-мысал келтіреді; 1
балл
Дескриптор
-кодты жазады; 1
балл
- нәтижесін табады; 1
балл
- есептің шартын талдайды;
1
балл
Дескриптор
- 0ден 9 ға дейінгі циклді
жазады;
1
балл
-5
тен басқа шарт жазады; 1
балл
- continue қолданады
; 1 балл
- жолды
енгізеді;
- бос орынды анықтау шартын
жазады.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
бекіту.
Рефлексия
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Білемін
ақпаратын пайдаланып білгенін, білгісі келетінінң
жазады
|
Оқушылар өздерін және өзара бағалау
жасайды
|
|