Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8-сынып ҚМЖ "Ойшыл, суреткер ақын"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті |
||||||||
Күні: 28.09.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Г.З. |
|||||||
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Бөлім атауы |
Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам, әркім барар» |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ойшыл, суреткер ақын |
|||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру 8.1.5.1 тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтап, баяндау. |
|||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбы бойынша өлеңді түсінеді,көркемдегіш құралдардың мағынасын жазады, сауда жақсы жүру үшін нені ескеру керек?...деген сұраққа жауап береді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңнен көркемдегіш құралдарды қолдана отырып диалог құрастырады, сұрақтарға жауап бере алады. Кейбір оқушылар орындай алады: көркемдегіш құралдарды қолданып, эссе жазады, өз ойын жазбаша жеткізеді. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбында көркемдегіш құралдарды табады, мағынасын түсінеді, көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, диалог, эссе жазады, қорытынды жасай алады. Пәнге қатысты сөздік қор(сөз тіркестері): нәрсе(зат), сома(ақша), маржан (әшекей, бұйым), пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу), аң – таң (таңғалу), жалпақ жұрт( бүкіл жұртқа, елге), тесік моншақ( керек нәрсе жерде жатпайды), шырақ (шам),сәулесі бар жігіттер(саналы жігіттер) Диалог, эссе жазуға арналған пайдалы тіркестер: үлкен, базар, біреу,халық, ақша, әртүрлі заттар, көңілді,сатып алады, жарнамалайды, сауда жасау білесің бе?, үйренгім келеді, қиын емес,ескеру керек. Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||
Құндылықтар |
Біреу астық алады, біреу - маржан, Әркімге бірдей нәрсе бермес базар... |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
|||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Ұлы Жібек жолы |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Психологиялықахуалқалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады.. Оқушылар1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Жазылым 1-тапсырма сұрақтарға жауап жаз Айтылым 2-тапсырма. Суреттерді пайдаланып, «Абай Құнанбайұлы-ойшыл ақын» деген тақырыпқа диалог құрау Оқылым 3-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қою. Жазылым 4-тапсырма. «Үш қадамды сұхбат» тәсілін пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұхбат құрау. 3 топқа бөлініп орындау. |
Таныстырылым https://www.zharar.com/kz/olen/1145-stihi.html Қазақша өлең: Абай Құнанбаев (Базарға, қарап тұрсам, әркім барар) |
||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия «Пирамида» Кері байланыс: (барлық оқушылар орындайды) Попс әдісі Менің ойымша,.... Мен мұны былай дәлелдеймін... Дәлел ретінде мысалдар келтіремін.... Мынадай қорытынды шешімге келдім..... Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті |
||||||||
Күні: 29.09.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Г.З. |
|||||||
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Бөлім атауы |
Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам, әркім барар» |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ойшыл, суреткер ақын |
|||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру 8.1.5.1 тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтап, баяндау. |
|||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбы бойынша өлеңді түсінеді,көркемдегіш құралдардың мағынасын жазады, сауда жақсы жүру үшін нені ескеру керек?...деген сұраққа жауап береді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңнен көркемдегіш құралдарды қолдана отырып диалог құрастырады, сұрақтарға жауап бере алады. Кейбір оқушылар орындай алады: көркемдегіш құралдарды қолданып, эссе жазады, өз ойын жазбаша жеткізеді. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбында көркемдегіш құралдарды табады, мағынасын түсінеді, көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, диалог, эссе жазады, қорытынды жасай алады. Пәнге қатысты сөздік қор(сөз тіркестері): нәрсе(зат), сома(ақша), маржан (әшекей, бұйым), пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу), аң – таң (таңғалу), жалпақ жұрт( бүкіл жұртқа, елге), тесік моншақ( керек нәрсе жерде жатпайды), шырақ (шам),сәулесі бар жігіттер(саналы жігіттер) Диалог, эссе жазуға арналған пайдалы тіркестер: үлкен, базар, біреу,халық, ақша, әртүрлі заттар, көңілді,сатып алады, жарнамалайды, сауда жасау білесің бе?, үйренгім келеді, қиын емес,ескеру керек. Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||
Құндылықтар |
Біреу астық алады, біреу - маржан, Әркімге бірдей нәрсе бермес базар... |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
|||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Ұлы Жібек жолы |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Психологиялықахуалқалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады.. Оқушылар1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Жазылым 5-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жазу. Мәтіннің мазмұны қалай өзгергенін түсіндіру. Тыңдалым. 6-тапсырма . мәтінді тыңдап, тірек сөздерді пайдаланып түсінгендерді пайдалану |
Таныстырылым https://www.zharar.com/kz/olen/1145-stihi.html Қазақша өлең: Абай Құнанбаев (Базарға, қарап тұрсам, әркім барар) |
||||||
5 мин Сабақтың ортасы 15 мин 10 мин |
Жазылым 5-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жазу. Мәтіннің мазмұны қалай өзгергенін түсіндіру. Тыңдалым. 6-тапсырма . мәтінді тыңдап, тірек сөздерді пайдаланып түсінгендерді пайдалану. Жазылым 7-тапсырма. Топқа бөлініп кестені толтыру. Айтылым 8-тапсырма. Төмендегі тақырыптардың бірін таңдап, Абай Құнанбаев туралы айту Жазылым. 9-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемді жазу. |
|
||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия «Пирамида» Кері байланыс: (барлық оқушылар орындайды) Попс әдісі Менің ойымша,.... Мен мұны былай дәлелдеймін... Дәлел ретінде мысалдар келтіремін.... Мынадай қорытынды шешімге келдім..... Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
900 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |