Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Күні: 28.09.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Г.З.

    Сынып: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам, әркім барар»

    Сабақтың тақырыбы

    Ойшыл, суреткер ақын

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

    8.1.5.1 тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтап, баяндау.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбы бойынша өлеңді түсінеді,көркемдегіш құралдардың мағынасын жазады, сауда жақсы жүру үшін нені ескеру керек?...деген сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңнен көркемдегіш құралдарды қолдана отырып диалог құрастырады, сұрақтарға жауап бере алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: көркемдегіш құралдарды қолданып, эссе жазады, өз ойын жазбаша жеткізеді.

    Бағалау критерийлері

    • Тақырыбын анықтайды;

    • Идеясын анықтайды

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбында көркемдегіш құралдарды табады, мағынасын түсінеді, көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, диалог, эссе жазады, қорытынды жасай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор(сөз тіркестері):  нәрсе(зат),  сома(ақша),  маржан (әшекей, бұйым), пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу), аң – таң (таңғалу), жалпақ жұрт( бүкіл жұртқа, елге), тесік моншақ( керек нәрсе жерде жатпайды), шырақ (шам),сәулесі бар жігіттер(саналы жігіттер)

    Диалог, эссе жазуға арналған пайдалы тіркестер: үлкен, базар, біреу,халық, ақша, әртүрлі заттар, көңілді,сатып алады, жарнамалайды, сауда жасау білесің бе?, үйренгім келеді, қиын емес,ескеру керек.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Құндылықтар

    Біреу астық алады, біреу - маржан,

    Әркімге бірдей нәрсе бермес базар...

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Ұлы Жібек жолы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин

    Психологиялықахуалқалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады.. Оқушылар1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.

    Мәтінмен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады.

    Жазылым

    1-тапсырма сұрақтарға жауап жаз

    Айтылым

    2-тапсырма. Суреттерді пайдаланып, «Абай Құнанбайұлы-ойшыл ақын» деген тақырыпқа диалог құрау




    Оқылым

    3-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қою.


    Жазылым

    4-тапсырма. «Үш қадамды сұхбат» тәсілін пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұхбат құрау. 3 топқа бөлініп орындау.


    Таныстырылым



    https://www.zharar.com/kz/olen/1145-stihi.html Қазақша өлең: Абай Құнанбаев (Базарға, қарап тұрсам, әркім барар)



    Сабақтың соңы

    5 мин



    Рефлексия

    «Пирамида»


    Кері байланыс: (барлық оқушылар орындайды)

    Попс әдісі

    Менің ойымша,....

    Мен мұны былай дәлелдеймін...

    Дәлел ретінде мысалдар келтіремін....

    Мынадай қорытынды шешімге келдім.....

    Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау



    Қосымша ақпарат


    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






    САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Күні: 29.09.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Г.З.

    Сынып: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам, әркім барар»

    Сабақтың тақырыбы

    Ойшыл, суреткер ақын

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

    8.1.5.1 тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтап, баяндау.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбы бойынша өлеңді түсінеді,көркемдегіш құралдардың мағынасын жазады, сауда жақсы жүру үшін нені ескеру керек?...деген сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңнен көркемдегіш құралдарды қолдана отырып диалог құрастырады, сұрақтарға жауап бере алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: көркемдегіш құралдарды қолданып, эссе жазады, өз ойын жазбаша жеткізеді.

    Бағалау критерийлері

    • Тақырыбын анықтайды;

    • Идеясын анықтайды

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбында көркемдегіш құралдарды табады, мағынасын түсінеді, көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, диалог, эссе жазады, қорытынды жасай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор(сөз тіркестері):  нәрсе(зат),  сома(ақша),  маржан (әшекей, бұйым), пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу), аң – таң (таңғалу), жалпақ жұрт( бүкіл жұртқа, елге), тесік моншақ( керек нәрсе жерде жатпайды), шырақ (шам),сәулесі бар жігіттер(саналы жігіттер)

    Диалог, эссе жазуға арналған пайдалы тіркестер: үлкен, базар, біреу,халық, ақша, әртүрлі заттар, көңілді,сатып алады, жарнамалайды, сауда жасау білесің бе?, үйренгім келеді, қиын емес,ескеру керек.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Құндылықтар

    Біреу астық алады, біреу - маржан,

    Әркімге бірдей нәрсе бермес базар...

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Ұлы Жібек жолы


    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин

    Психологиялықахуалқалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады.. Оқушылар1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.

    Мәтінмен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады.


    Жазылым

    5-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жазу. Мәтіннің мазмұны қалай өзгергенін түсіндіру.


    Тыңдалым.

    6-тапсырма . мәтінді тыңдап, тірек сөздерді пайдаланып түсінгендерді пайдалану



    Таныстырылым

    https://www.zharar.com/kz/olen/1145-stihi.html Қазақша өлең: Абай Құнанбаев (Базарға, қарап тұрсам, әркім барар)


    5 мин



    Сабақтың ортасы


    15 мин







    10 мин









    Жазылым

    5-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жазу. Мәтіннің мазмұны қалай өзгергенін түсіндіру.


    Тыңдалым.

    6-тапсырма . мәтінді тыңдап, тірек сөздерді пайдаланып түсінгендерді пайдалану.


    Жазылым

    7-тапсырма. Топқа бөлініп кестені толтыру.


    Айтылым

    8-тапсырма. Төмендегі тақырыптардың бірін таңдап, Абай Құнанбаев туралы айту


    Жазылым.

    9-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемді жазу.















    Сабақтың соңы

    5 мин



    Рефлексия

    «Пирамида»


    Кері байланыс: (барлық оқушылар орындайды)

    Попс әдісі

    Менің ойымша,....

    Мен мұны былай дәлелдеймін...

    Дәлел ретінде мысалдар келтіремін....

    Мынадай қорытынды шешімге келдім.....

    Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау



    Қосымша ақпарат


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахимова Гульзат Зейноллаевна
    01 Қазан 2023
    741
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сынып ҚМЖ "Ойшыл, суреткер ақын"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сынып ҚМЖ "Ойшыл, суреткер ақын"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сынып ҚМЖ "Ойшыл, суреткер ақын"
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Күні: 28.09.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Г.З.

    Сынып: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам, әркім барар»

    Сабақтың тақырыбы

    Ойшыл, суреткер ақын

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

    8.1.5.1 тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтап, баяндау.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбы бойынша өлеңді түсінеді,көркемдегіш құралдардың мағынасын жазады, сауда жақсы жүру үшін нені ескеру керек?...деген сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңнен көркемдегіш құралдарды қолдана отырып диалог құрастырады, сұрақтарға жауап бере алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: көркемдегіш құралдарды қолданып, эссе жазады, өз ойын жазбаша жеткізеді.

    Бағалау критерийлері

    • Тақырыбын анықтайды;

    • Идеясын анықтайды

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбында көркемдегіш құралдарды табады, мағынасын түсінеді, көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, диалог, эссе жазады, қорытынды жасай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор(сөз тіркестері):  нәрсе(зат),  сома(ақша),  маржан (әшекей, бұйым), пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу), аң – таң (таңғалу), жалпақ жұрт( бүкіл жұртқа, елге), тесік моншақ( керек нәрсе жерде жатпайды), шырақ (шам),сәулесі бар жігіттер(саналы жігіттер)

    Диалог, эссе жазуға арналған пайдалы тіркестер: үлкен, базар, біреу,халық, ақша, әртүрлі заттар, көңілді,сатып алады, жарнамалайды, сауда жасау білесің бе?, үйренгім келеді, қиын емес,ескеру керек.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Құндылықтар

    Біреу астық алады, біреу - маржан,

    Әркімге бірдей нәрсе бермес базар...

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Ұлы Жібек жолы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин

    Психологиялықахуалқалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады.. Оқушылар1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.

    Мәтінмен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады.

    Жазылым

    1-тапсырма сұрақтарға жауап жаз

    Айтылым

    2-тапсырма. Суреттерді пайдаланып, «Абай Құнанбайұлы-ойшыл ақын» деген тақырыпқа диалог құрау




    Оқылым

    3-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қою.


    Жазылым

    4-тапсырма. «Үш қадамды сұхбат» тәсілін пайдаланып, мәтін мазмұны бойынша сұхбат құрау. 3 топқа бөлініп орындау.


    Таныстырылым



    https://www.zharar.com/kz/olen/1145-stihi.html Қазақша өлең: Абай Құнанбаев (Базарға, қарап тұрсам, әркім барар)



    Сабақтың соңы

    5 мин



    Рефлексия

    «Пирамида»


    Кері байланыс: (барлық оқушылар орындайды)

    Попс әдісі

    Менің ойымша,....

    Мен мұны былай дәлелдеймін...

    Дәлел ретінде мысалдар келтіремін....

    Мынадай қорытынды шешімге келдім.....

    Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау



    Қосымша ақпарат


    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?






    САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті

    Күні: 29.09.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Г.З.

    Сынып: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбаев «Базарға қарап тұрсам, әркім барар»

    Сабақтың тақырыбы

    Ойшыл, суреткер ақын

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

    8.1.5.1 тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтап, баяндау.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбы бойынша өлеңді түсінеді,көркемдегіш құралдардың мағынасын жазады, сауда жақсы жүру үшін нені ескеру керек?...деген сұраққа жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңнен көркемдегіш құралдарды қолдана отырып диалог құрастырады, сұрақтарға жауап бере алады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: көркемдегіш құралдарды қолданып, эссе жазады, өз ойын жазбаша жеткізеді.

    Бағалау критерийлері

    • Тақырыбын анықтайды;

    • Идеясын анықтайды

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар орындай алады: «Сауда жасай білесің бе? Базарға қарап тұрсам әркім барар» тақырыбында көркемдегіш құралдарды табады, мағынасын түсінеді, көркемдегіш құралдарды пайдалана отырып, диалог, эссе жазады, қорытынды жасай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор(сөз тіркестері):  нәрсе(зат),  сома(ақша),  маржан (әшекей, бұйым), пайым қылмайды (мағынасына көңіл бөлмеу), аң – таң (таңғалу), жалпақ жұрт( бүкіл жұртқа, елге), тесік моншақ( керек нәрсе жерде жатпайды), шырақ (шам),сәулесі бар жігіттер(саналы жігіттер)

    Диалог, эссе жазуға арналған пайдалы тіркестер: үлкен, базар, біреу,халық, ақша, әртүрлі заттар, көңілді,сатып алады, жарнамалайды, сауда жасау білесің бе?, үйренгім келеді, қиын емес,ескеру керек.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Құндылықтар

    Біреу астық алады, біреу - маржан,

    Әркімге бірдей нәрсе бермес базар...

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Ұлы Жібек жолы


    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин

    Психологиялықахуалқалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады.. Оқушылар1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.

    Мәтінмен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады.


    Жазылым

    5-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жазу. Мәтіннің мазмұны қалай өзгергенін түсіндіру.


    Тыңдалым.

    6-тапсырма . мәтінді тыңдап, тірек сөздерді пайдаланып түсінгендерді пайдалану



    Таныстырылым

    https://www.zharar.com/kz/olen/1145-stihi.html Қазақша өлең: Абай Құнанбаев (Базарға, қарап тұрсам, әркім барар)


    5 мин



    Сабақтың ортасы


    15 мин







    10 мин









    Жазылым

    5-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен берілген сөздердің орнына антонимін қойып жазу. Мәтіннің мазмұны қалай өзгергенін түсіндіру.


    Тыңдалым.

    6-тапсырма . мәтінді тыңдап, тірек сөздерді пайдаланып түсінгендерді пайдалану.


    Жазылым

    7-тапсырма. Топқа бөлініп кестені толтыру.


    Айтылым

    8-тапсырма. Төмендегі тақырыптардың бірін таңдап, Абай Құнанбаев туралы айту


    Жазылым.

    9-тапсырма. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемді жазу.















    Сабақтың соңы

    5 мин



    Рефлексия

    «Пирамида»


    Кері байланыс: (барлық оқушылар орындайды)

    Попс әдісі

    Менің ойымша,....

    Мен мұны былай дәлелдеймін...

    Дәлел ретінде мысалдар келтіремін....

    Мынадай қорытынды шешімге келдім.....

    Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау



    Қосымша ақпарат


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    01.10.2023
    741
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахимова Гульзат Зейноллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации