Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
әдісі:
Интернеттің пайдасы
қандай?
Ол қандай қауіп тудыруы
мүмкін?
ІІ. Негізгі
бөлім
1. Интернеттегі негізгі
қауіптер:
Кибербуллинг (онлайн қорқыту,
мазақ ету).
Фишинг (жалған сайттар арқылы
жеке ақпаратты ұрлау).
Вирустар мен хакерлік
шабуылдар.
Әлеуметтік желідегі
қауіптер.
2. Қауіпсіз интернет
ережелері:
Құпиясөзді күрделі әрі
қауіпсіз ету.
Бөгде адамдарға жеке мәлімет
бермеу.
Белгісіз сілтемелерге
өтпеу.
Әдепті интернет
қарым-қатынасты сақтау.
ІІІ. Практикалық
жұмыс
Оқушылар топтарға бөлініп,
«Қауіпсіз интернет» тақырыбында постер
дайындайды.
Әр топ өз жұмысын
таныстырады.
IV.
Бекіту
«Дұрыс – Бұрыс» ойыны (тез
жауап беру).
Оқушылар «Мен үйрендім...»
әдісі арқылы негізгі түйіндерін жазады.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Жауаптар
талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер
немесе қағазға жазып, таныстырады.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін
ұсынады.
Оқушылар бір -бірінің
жұмыстарын бағалайды
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру
«Селфи түсіргенде қандай
қауіптер болуы мүмкін?» сұрағын қойып, оқушылармен пікір
алмасу
2. Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Селфи дегеніміз
не?
Селфи — бұл өз-өзін суретке
түсіру әрекеті.
Оны әлеуметтік желілерде
бөлісіп, көңіл-күйді білдіру немесе естелік қалдыру үшін
түсіреді.
Қауіпті
селфи:
Қауіпті жерлерде немесе
қауіпті жағдайларда селфи түсіру (мысалы, биік ғимараттардың
шетінен, көлік жүріп жатқан жолдарда немесе суға батып кету қаупі
бар жерлерде)
Қауіпсіздік ережелерін бұзу,
мысалы, жалғыз адам болып, қиын жағдайларда көмек
шақырмау
Селфи кезінде қауіпсіздік
шаралары:
Қауіпсіз орындарда түсірілу
керек. Әсіресе, биік жерлерде, жолдарда немесе табиғаттағы қатерлі
аймақтарда селфи жасау қауіпті.
Құрылғыларды дұрыс пайдалану
керек. Мобильді құрылғыны жоғарыдан немесе қауіпті жағдайларда
ұстамау.
Жеке қауіпсіздікті бірінші
орынға қою керек. Егер жағдай қауіпті болса, селфи түсірмей,
жағдайдан шығып кету қажет.
Қауіпті селфи жағдайларының
алдын алу:
Адам көп жерлерде, әсіресе
көліктер көп жүретін жолдарда селфи
жасамау.
Биік жерлерде, суға түсетін
жерлерде немесе басқа да қауіпті аймақтарда селфи
түсірмеу.
3. Практикалық
бөлім
Селфи жасау кезінде
қауіпсіздік ережелерін талқылау: Оқушылар түрлі жағдайда селфи
түсірудің қауіптерін талдайды (мысалы, биік ғимаратта, жолда, су
жағасында).
Рөлдік
ойын: Оқушылар қауіпсіз және қауіпті
селфи түсіру жағдайларын рөлдік ойын арқылы
көрсетеді.
Селфи
ережелері: Әр оқушы қауіпті жағдайларда
селфи түсірмеу туралы өз пікірін білдіреді, оларды жазып, топ болып
талқылайды.
4. Қорытынды және кері
байланыс
Сабақты
қорытындылау: Қауіпті селфилерді
болдырмаудың маңыздылығы және қауіпсіздікті сақтау туралы қорытынды
жасау.
Оқушылардан сабақты қалай
қабылдағандарын сұрау.
Үй
тапсырмасы:
"Қауіпті селфи мен
қауіпсіздік" тақырыбына эссе жазуға тапсырма
беру.
|
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға
жауап беру арқылы түсінеді.
Оқушылар мұқият
тыңдайды
Әр топ өз шешімін
таныстырады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Оқушылардың идеялары мен
ұсыныстарын ұсыну деңгейі.
Рефлексия кезінде жауаптарының
сапасы.
|
Презентация
Тақырыптық
бейнероликтер.
Презентация (қауіпсіздік
ережелері туралы
).
Видеоматериал
Жазу құралдары мен
блокноттар.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|