Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып Сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.5 Бөліп шығару |
Мектеп: Қызыл Әскер жалпы орта |
||||||||
Сынып: 8 |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдуразакова Г Күні: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: Тері ауруларының пайда болу себептері және алдын алу шаралары |
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.5.4 Тері ауруларының алдын алу шараларын түсіндіру. |
||||||||
Сабақ мақсаты
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Терінің құрылысы мен қызметі туралы біледі. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тері аурулардың атын атайды және гигиенасын біледі Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тері ауруларын себептерін біледі, аурудың алдын алу шараларын меңгереді |
||||||||
Бағалау критерийі |
Түсіну: -Тері ауруларын ажырата алады Қолдану: - Терінің қызметі және тері гигиенасы туралы біледі Талдау: - Тері аурулардың себептерін анықтап олардың алдын алу жолдарын анықтайды |
||||||||
Тілдік мақсаты |
Пәнге қатысты сөздер мен терминдер: Дермотолог, Витилиго, гигена, эпидермис, вирус. Оқытудың тілдік мақсаттары: Тері ауруларының түрлерін біліп алдын алу жолдарын анықтай алады Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Эпидермис – терінің қандай қабаты. Күн ванналары .... тамырларын кеңейтеді. Сүйел-терінің ..... ауруы. |
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Химия – теріге әсер ететін химиялық заттармен танысу Өзін-өзі тану- жеке бас тазалығын сақтап,салауатты өмір салтын ұстану |
||||||||
Алдыңғы білім |
Терінің құрылысын сипаттай алады. |
||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||
Жоспарлан ған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 1-3 минут
3-6мин
6-10 мин |
Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топ ережесімен таныстыру.Бағалау критерийлерін түсіндіру. Оқушыларға қима қағаздарды тарату арқылы 3 топқа бөлу І топ Эпидермис ІІ топ Дерма ІІІ топ Гиподерма
Маған көрсет әдісі: Үй тапсырмасы бойынша оқушыларға сурет беріледі, сұрақтар берген кезде, дұрыс жауаптарын жоғары көтереді.
Биологиялық диктант./АКТ арқылы көрсетіледі/ ......... — біздің денеміздің сыртқы жабыны. Ол мықты, серпімді болады. Бұл адамның жеңіл және еркін қозғалуына мүмкіндік береді. ....... адамның ішкі мүшелерін сыртқы соққыдан қорғайды және судың мөлшерін белгілі бір келемде сақтайды. Таза және ауруға шалдықпаған тері организмге әр түрлі микробтардың енуіне жол бермейді. ........ жүйке талшықтарының ұштарымен торланған. Сондықтан біз ыстықтың, суыктың әсерін, сипау жене ауру сезімдерін қабылдап, өзімізді күюден, үсуден, жарақаттанудан қорғай аламыз. Жауабы /тері/ |
Қима қағаздар І топ Эпидермис, ІІ топ Дерма, ІІІ топ Гиподерма |
|||||||
Сабақ ортасы 10-17 минут |
Ой қозғау әдісі. «Тері ауруларының пайда болу себептері және алдын алу шаралары» туралы электронды оқулықпен «Білімланд.kz.» сайтындағы бейнефильмді көрсетіп, тақырыпты ашады. Мағынаны тану: жаңа сабақты ашу бойынша түсінік беремін. Тері — жылу реттейтін мүше.Адам организмінде жылу үнемі өндіріледі, ал оның артық мөлшері тері аркылы жөне адам тыныс шығарғанда сыртқы ортаға белінш отырады.Терідегі табиғи май және ылғал құрамына байланысты теріні шартты түрде қалыпты, майлы, құрғақ және аралас типті деп бөледі. Қалыпты тері таза, тегіс болады. Қара нүктелер, саңылаулар болмайды. |
оқулық, мәтіндер. Интерак тив тақта |
|||||||
17-25 мин 25-32 мин 32-34 мин 34-38 минут |
Сабақты меңгергенін білу үшін тапсырмалар беріледі 1-тапсырма “Ойлан, Бірік, Бөліс” әдісі Ойлан. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп дәптерлеріне жазады Бірік: Одан кейін олар өз идеяларын бір бірімен біріктіреді. Бөліс: Тапсырманың соңында бүкіл идеяларын талқылайды. Дескриптор.
Кері байланыс Қалыптастырушы бағалау: Көңіл-күй таразысы. Сол жақта суретте –былыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күнді» немесе «жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары күннің соңында солға немесе оңға ауытқыды.
2-тапсырма. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі. Күн өткенде, тері күйіп қалғанда және үсіп қалған кезде көрсетілетін алғашқы көмек туралы айтады. Тіндердің зақымдалу тереңдігіне байланысты күйікті үш дәрежеге бөледі: І дәреже – терінің қызаруы байқалады; ІІ дәреже – терінің күлдіреуі; ІІІ дәреже – терінің және төмен орналасқан тіндердің қараюы. Күйік ауыру сезімімен және күйген жердің ашуымен бірге жүреді Дескриптор. Білім алушы
Кері байланыс: Оқушылардың тапсырмадан түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс арқылы бағалау.
Сергіту сәті Жүйке жүйесіне арналған жаттығулар Орындықта отырып басты оңға, солға және алға, артқа бұрұ. Әр жаққа 3 реттен. Осы қалыпта. Иекті төмен түсіріп, жарты шеңбер жасау. Әр жаққа 3 реттен. Осы қалыпта. Басты артқа шалқайтып, жарты шеңбер жасау. Әр жаққа 3 реттен. Бастапқы қалып – негізгі тұрыс. 1,2 – қолды желкеге ұстап, демді ішке тарту. 3,4 – демді шығару. 3-4 рет қайталау. «Ыстық орындық» орындық әдісі /Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
|
АКТ мен жұмыс жасау Оқулық, маркерлер Интерактив тақта Суреттер Қима қағаздар Кестені толтыру Сұрақ-жауап Оқулық Bilimland сайты 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |