Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    8.5 Бөліп шығару

    Мектеп: Қызыл Әскер жалпы орта

    Сынып: 8


    Мұғалімнің аты-жөні: Абдуразакова Г

    Күні:

    Сабақтың тақырыбы: Тері ауруларының пайда болу себептері және алдын алу шаралары


    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.5.4 Тері ауруларының алдын алу шараларын түсіндіру.




    Сабақ

    мақсаты


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Терінің құрылысы мен қызметі туралы біледі.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Тері аурулардың атын атайды және гигиенасын біледі

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тері ауруларын себептерін біледі, аурудың алдын алу шараларын меңгереді

    Бағалау критерийі

    Түсіну:

    -Тері ауруларын ажырата алады

    Қолдану:

    - Терінің қызметі және тері гигиенасы туралы біледі

    Талдау:

    - Тері аурулардың себептерін анықтап олардың алдын алу жолдарын анықтайды


    Тілдік мақсаты

    Пәнге қатысты сөздер мен терминдер:

    Дермотолог, Витилиго, гигена, эпидермис, вирус. Оқытудың тілдік мақсаттары:

    Тері ауруларының түрлерін біліп алдын алу жолдарын анықтай алады

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Эпидермис – терінің қандай қабаты.

    Күн ванналары .... тамырларын кеңейтеді.

    Сүйел-терінің ..... ауруы.

    Пәнаралық байланыс

    Химия – теріге әсер ететін химиялық заттармен танысу

    Өзін-өзі тану- жеке бас тазалығын сақтап,салауатты өмір салтын ұстану

    Алдыңғы білім

    Терінің құрылысын сипаттай алады.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарлан ған уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-3 минут















    3-6мин

























    6-10 мин

    Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату.

    Топ ережесімен таныстыру.Бағалау критерийлерін түсіндіру.

    Оқушыларға  қима қағаздарды тарату арқылы 3 топқа бөлу

    І топ Эпидермис

    ІІ топ Дерма

    ІІІ топ Гиподерма






    Маған көрсет әдісі: Үй тапсырмасы бойынша оқушыларға сурет беріледі, сұрақтар берген кезде, дұрыс жауаптарын жоғары көтереді.

    Picture 6 Picture 3

    Биологиялық диктант./АКТ арқылы көрсетіледі/

    ......... — біздің денеміздің сыртқы жабыны. Ол мықты, серпімді болады. Бұл адамның жеңіл және еркін қозғалуына мүмкіндік береді.

    ....... адамның ішкі мүшелерін сыртқы соққыдан қорғайды және судың мөлшерін белгілі бір келемде сақтайды. Таза және ауруға шалдықпаған тері организмге әр түрлі микробтардың енуіне жол бермейді.

    ........ жүйке талшықтарының ұштарымен торланған. Сондықтан біз ыстықтың, суыктың әсерін, сипау жене ауру сезімдерін қабылдап, өзімізді күюден, үсуден, жарақаттанудан қорғай аламыз.

    Жауабы /тері/




    Қима қағаздар І топ Эпидермис, ІІ топ Дерма, ІІІ топ Гиподерма

























    Сабақ ортасы


    10-17 минут







    Ой қозғау әдісі. «Тері ауруларының пайда болу себептері және алдын алу шаралары» туралы электронды оқулықпен «Білімланд.kz.» сайтындағы бейнефильмді көрсетіп, тақырыпты ашады.

    Мағынаны тану: жаңа сабақты ашу бойынша түсінік беремін.

    Тері — жылу реттейтін мүше.Адам организмінде жылу үнемі өндіріледі, ал оның артық мөлшері тері аркылы жөне адам тыныс шығарғанда сыртқы ортаға белінш отырады.Терідегі табиғи май және ылғал құрамына байланысты теріні шартты түрде қалыпты, майлы, құрғақ және аралас типті деп бөледі. Қалыпты тері таза, тегіс болады. Қара нүктелер, саңылаулар болмайды.


    оқулық,

    мәтіндер.



    Интерак тив тақта














    17-25 мин









































    25-32 мин























    32-34 мин



























    34-38 минут

    Сабақты меңгергенін білу үшін тапсырмалар беріледі

    1-тапсырма “Ойлан, Бірік, Бөліс” әдісі

    Ойлан. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп дәптерлеріне жазады

    Бірік: Одан кейін олар өз идеяларын бір бірімен біріктіреді.

    Бөліс: Тапсырманың соңында бүкіл идеяларын талқылайды.




    Дескриптор.

    • Тері аурулардың түрлері туралы айтады.

    • Тері аурулардың ерекшеліктері туралы сипаттайды.

    • Организмді шынықтыру әдістерін түсіндіреді

    Кері байланыс

    Қалыптастырушы бағалау:

    Көңіл-күй таразысы. Сол жақта суретте –былыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күнді» немесе «жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары күннің соңында солға немесе оңға ауытқыды.

    2-тапсырма. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі. Күн өткенде, тері күйіп қалғанда және үсіп қалған кезде көрсетілетін алғашқы көмек туралы айтады.


    Тіндердің зақымдалу тереңдігіне байланысты күйікті үш дәрежеге бөледі:

    І дәреже – терінің қызаруы байқалады;

    ІІ дәреже – терінің күлдіреуі;

    ІІІ дәреже – терінің және төмен орналасқан тіндердің қараюы. Күйік ауыру сезімімен және күйген жердің ашуымен бірге жүреді

    Дескриптор. Білім алушы

    • Жылу және күн өткен кезде алғашқы көмек көрсетуін түсіндіреді.

    • Әртүрлі дәрежедегі күйік және үсік кезінде алғашқы көмек көрсетуде ережелердің сақтауын түсіндіреді.

    Кері байланыс:

    Оқушылардың тапсырмадан түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс арқылы бағалау.






    Жауаптағы ерекше айтылған пікір







    Берілген жауаптың жаңа ақпараты






    Терең білуді қажет ететін мәселе

    Сергіту сәті

    Жүйке жүйесіне арналған жаттығулар

    Орындықта  отырып басты  оңға, солға және алға, артқа бұрұ. Әр жаққа 3 реттен.

    Осы қалыпта. Иекті төмен түсіріп, жарты шеңбер жасау. Әр жаққа 3 реттен.

    Осы қалыпта. Басты артқа шалқайтып, жарты шеңбер жасау. Әр жаққа 3 реттен.

    Бастапқы қалып – негізгі тұрыс.

          1,2 – қолды желкеге ұстап, демді ішке тарту.

          3,4 – демді шығару. 3-4 рет қайталау.

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    /Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.


    1. Безеудің қалай алдын алуға болады.

    2. Паразиттік саңырауқұлақтар тудыратын аурулардың алдын алу шаралары қандай.

    3. Сүйел қандай аурудың қатарына жатады.

    4. Жылу реттелу қалай іске асырылады.







    АКТ мен жұмыс жасау








    Оқулық, маркерлер







    Интерактив тақта








    Суреттер




    Қима

    қағаздар









    Кестені толтыру













    Сұрақ-жауап






    Оқулық







    Bilimland сайты




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдуразакова Гулчехра Абдурашитовна
    28 Ақпан 2019
    654
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 сынып Сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 сынып Сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал жас мамандарға керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    8.5 Бөліп шығару

    Мектеп: Қызыл Әскер жалпы орта

    Сынып: 8


    Мұғалімнің аты-жөні: Абдуразакова Г

    Күні:

    Сабақтың тақырыбы: Тері ауруларының пайда болу себептері және алдын алу шаралары


    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.1.5.4 Тері ауруларының алдын алу шараларын түсіндіру.




    Сабақ

    мақсаты


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Терінің құрылысы мен қызметі туралы біледі.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Тері аурулардың атын атайды және гигиенасын біледі

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тері ауруларын себептерін біледі, аурудың алдын алу шараларын меңгереді

    Бағалау критерийі

    Түсіну:

    -Тері ауруларын ажырата алады

    Қолдану:

    - Терінің қызметі және тері гигиенасы туралы біледі

    Талдау:

    - Тері аурулардың себептерін анықтап олардың алдын алу жолдарын анықтайды


    Тілдік мақсаты

    Пәнге қатысты сөздер мен терминдер:

    Дермотолог, Витилиго, гигена, эпидермис, вирус. Оқытудың тілдік мақсаттары:

    Тері ауруларының түрлерін біліп алдын алу жолдарын анықтай алады

    Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Эпидермис – терінің қандай қабаты.

    Күн ванналары .... тамырларын кеңейтеді.

    Сүйел-терінің ..... ауруы.

    Пәнаралық байланыс

    Химия – теріге әсер ететін химиялық заттармен танысу

    Өзін-өзі тану- жеке бас тазалығын сақтап,салауатты өмір салтын ұстану

    Алдыңғы білім

    Терінің құрылысын сипаттай алады.

    Сабақтың жоспары

    Жоспарлан ған уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-3 минут















    3-6мин

























    6-10 мин

    Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату.

    Топ ережесімен таныстыру.Бағалау критерийлерін түсіндіру.

    Оқушыларға  қима қағаздарды тарату арқылы 3 топқа бөлу

    І топ Эпидермис

    ІІ топ Дерма

    ІІІ топ Гиподерма






    Маған көрсет әдісі: Үй тапсырмасы бойынша оқушыларға сурет беріледі, сұрақтар берген кезде, дұрыс жауаптарын жоғары көтереді.

    Picture 6 Picture 3

    Биологиялық диктант./АКТ арқылы көрсетіледі/

    ......... — біздің денеміздің сыртқы жабыны. Ол мықты, серпімді болады. Бұл адамның жеңіл және еркін қозғалуына мүмкіндік береді.

    ....... адамның ішкі мүшелерін сыртқы соққыдан қорғайды және судың мөлшерін белгілі бір келемде сақтайды. Таза және ауруға шалдықпаған тері организмге әр түрлі микробтардың енуіне жол бермейді.

    ........ жүйке талшықтарының ұштарымен торланған. Сондықтан біз ыстықтың, суыктың әсерін, сипау жене ауру сезімдерін қабылдап, өзімізді күюден, үсуден, жарақаттанудан қорғай аламыз.

    Жауабы /тері/




    Қима қағаздар І топ Эпидермис, ІІ топ Дерма, ІІІ топ Гиподерма

























    Сабақ ортасы


    10-17 минут







    Ой қозғау әдісі. «Тері ауруларының пайда болу себептері және алдын алу шаралары» туралы электронды оқулықпен «Білімланд.kz.» сайтындағы бейнефильмді көрсетіп, тақырыпты ашады.

    Мағынаны тану: жаңа сабақты ашу бойынша түсінік беремін.

    Тері — жылу реттейтін мүше.Адам организмінде жылу үнемі өндіріледі, ал оның артық мөлшері тері аркылы жөне адам тыныс шығарғанда сыртқы ортаға белінш отырады.Терідегі табиғи май және ылғал құрамына байланысты теріні шартты түрде қалыпты, майлы, құрғақ және аралас типті деп бөледі. Қалыпты тері таза, тегіс болады. Қара нүктелер, саңылаулар болмайды.


    оқулық,

    мәтіндер.



    Интерак тив тақта














    17-25 мин









































    25-32 мин























    32-34 мин



























    34-38 минут

    Сабақты меңгергенін білу үшін тапсырмалар беріледі

    1-тапсырма “Ойлан, Бірік, Бөліс” әдісі

    Ойлан. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп дәптерлеріне жазады

    Бірік: Одан кейін олар өз идеяларын бір бірімен біріктіреді.

    Бөліс: Тапсырманың соңында бүкіл идеяларын талқылайды.




    Дескриптор.

    • Тері аурулардың түрлері туралы айтады.

    • Тері аурулардың ерекшеліктері туралы сипаттайды.

    • Организмді шынықтыру әдістерін түсіндіреді

    Кері байланыс

    Қалыптастырушы бағалау:

    Көңіл-күй таразысы. Сол жақта суретте –былыңғыр күн, бұлт, жаңбыр. Оң жақта күннің көзі, бұлтсыз аспан. Көңіл-күйдің «күнді» немесе «жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары күннің соңында солға немесе оңға ауытқыды.

    2-тапсырма. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі. Күн өткенде, тері күйіп қалғанда және үсіп қалған кезде көрсетілетін алғашқы көмек туралы айтады.


    Тіндердің зақымдалу тереңдігіне байланысты күйікті үш дәрежеге бөледі:

    І дәреже – терінің қызаруы байқалады;

    ІІ дәреже – терінің күлдіреуі;

    ІІІ дәреже – терінің және төмен орналасқан тіндердің қараюы. Күйік ауыру сезімімен және күйген жердің ашуымен бірге жүреді

    Дескриптор. Білім алушы

    • Жылу және күн өткен кезде алғашқы көмек көрсетуін түсіндіреді.

    • Әртүрлі дәрежедегі күйік және үсік кезінде алғашқы көмек көрсетуде ережелердің сақтауын түсіндіреді.

    Кері байланыс:

    Оқушылардың тапсырмадан түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында «Екі жұлдыз, бір тілек» кері байланыс арқылы бағалау.






    Жауаптағы ерекше айтылған пікір







    Берілген жауаптың жаңа ақпараты






    Терең білуді қажет ететін мәселе

    Сергіту сәті

    Жүйке жүйесіне арналған жаттығулар

    Орындықта  отырып басты  оңға, солға және алға, артқа бұрұ. Әр жаққа 3 реттен.

    Осы қалыпта. Иекті төмен түсіріп, жарты шеңбер жасау. Әр жаққа 3 реттен.

    Осы қалыпта. Басты артқа шалқайтып, жарты шеңбер жасау. Әр жаққа 3 реттен.

    Бастапқы қалып – негізгі тұрыс.

          1,2 – қолды желкеге ұстап, демді ішке тарту.

          3,4 – демді шығару. 3-4 рет қайталау.

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    /Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.


    1. Безеудің қалай алдын алуға болады.

    2. Паразиттік саңырауқұлақтар тудыратын аурулардың алдын алу шаралары қандай.

    3. Сүйел қандай аурудың қатарына жатады.

    4. Жылу реттелу қалай іске асырылады.







    АКТ мен жұмыс жасау








    Оқулық, маркерлер







    Интерактив тақта








    Суреттер




    Қима

    қағаздар









    Кестені толтыру













    Сұрақ-жауап






    Оқулық







    Bilimland сайты




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 8 сынып
    28.02.2019
    654
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдуразакова Гулчехра Абдурашитовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации