Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «Сакен Сейфуллин атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Статистика элементтері

    Педагогтің аты-жөні

    Салкеева Шолпан Рафиковна

    Күні:

    15.03.2024ж.

    Сынып: 8

    Пән: Алгебра

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Статистика элементтері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.3.3.4 статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдау;

    8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдайды. Дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын біледі.

    Құндылықтарды дарыту

    «Ар-ұят» құндылығына:

    Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; Достарына,сыныптастарына мейірімділік таныту құндылықтарын дарыту.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    «Дәрумендер» әдісімен оқушыларды сабаққа жігерлендіру.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

    «Жебе» әдісімен өткен сабаққа шолу жасау:

    1. Таңдамалық орта мәнін қалай анықтайды?

    2. Таңдамалық дисперсия деп нені айтады?

    3. Таңдамалық стандартты ауытқу (орташа квадраттық ауытқу) деп нені айтады?


    Оқушыларға бағалау парақтары тарқатылып беріледі.

    Оқушылар сабаққа дайындалады. Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.



    Оқушылар сұраққа жауап береді.





    Ауызша кері байланыс беру


    Слайд


    Сұрақ жазылған жебелер және сауыты.

    Бағалау парақтары

    Сабақтың ортасы



    5 мин








































    8 мин



































    4 мин

    «Стоп Кадр» әдісімен жұптық жұмыс беріледі.

    №1 тапсырма: Жетісу облысы аудандарының біріндегі кәсіпорын қызметкерлерінің жалақысы туралы мәлімет төмендегі гистограммада көрсетілген.

    1. Егер таңдама барлығы 70 қызметкер болса, онда гистограммада көрсетілген әрбір интервалдың орташа мәніне абсолютті және жинақталған жиіліктер кестесін құрыңыз.

    2. Жалақысы ең көп қызметкер саны қанша?

    3. Зерттеліп отырған кәсіпорын қызметкерлерінің орташа жалақысын табыңыз.

    Мұғалім оқушылар жауаптарын критерийлер бойынша тексереді және кері байланыс беріледі.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    «Креативті матрица» әдісімен топтық жұмыс беріледі.

    Континенталды климат өзінің тез құбылмалы ауа-райымен ерекшеленеді. Ондай жерлерде ыстық жаз бен суық қыс болады.



    Дисперсияның көмегімен екі түрлі климаттың арасындағы айырмашылықты сандық түрде өрнектеуге болады.

    №2 тапсырма: Кестеде 2 жердің орташа 10 күндік ауа температуралары берілген. Солардың қайсысы континенталды климатта, ал қайсылары континенталды климатты емес болып келетінін анықтап, гистограммасын салыңдар.

    Күндер

    Ақши

    Үшарал

    1

    +6

    +4

    2

    −2

    −1

    3

    −3

    +1

    4

    +2

    +5

    5

    +6

    +9

    6

    +6

    +13

    7

    +4

    +9

    8

    +3

    +6

    9

    +5

    +8

    10

    +1

    +1

    «Қоржын» әдісімен жеке жұмыс беріледі.

    x






    n

    3

    2

    1

    2

    3

    Мектепте өздерің оқитын 5 негізгі деген оқу пәндердің тізімін кестеге толтырып, /аптасына неше рет болатыны көрсетілген/ гистограммасын дәптерлеріңе салыңдар

    Оқушылар берілген тапсырмаларды жұптаса отырып, орындайды. «Стоп кадр» әдісі бойынша бірінші жұптар тапсырманы шығарып бастайды, кейін жарты есебін екінші жұп жалғастырады.



    Дескриптор:

    1) жиіліктер кестесін құрады

    2) сұрақтарға толық жауап береді

    3) гистограммамен берілген ақпаратты ауызша талдап береді.













    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Оқушылар Excel көмегімен гистограмманы салады.

    Ерте аяқтаған топ тақтада қорғайды

    Топтар келесі топтың тапсырмасын бағалайды.

    Дескриптор:

    • Сандық қатардың арифметикалық ортасын дұрыс есептейді;

    • Сандық қатардың дисперсиясы/ стандартты ауытқуын дұрыс есептейді;

    • Сандық қатарлардың дисперсиясы/ стандартты ауытқуларын салыстырады;

    • Есептің контекстіне байланысты қорытынды жасайды.

    • Excel көмегімен гистограмма салады.

    Дескриптор:

    -Кестенің бос ұяшықтарын толтырады.

    -гистограммасын салады







    «Жұбыңды бағала» әдісімен жүргізіледі.


    3 балл






































    Топтық бағалау


    5балл




























    Өзін-өзі бағалау

    2балл


    Үлестірме қағаздар, кадр парақшалары.

    https://el.kz/news/ekonomika-zhane-biznes/







































    Үлестірмелі парақшалар,

    https://www.gismeteo.kz/weather-akshiy-324621/10-days/





















    Қоржын, ою карточкалар


    Сабақтың соңы

    3 мин

    Оқушыларды бағалаймын,

    кері байланыс беремін.


    Оқушылар «3 пікір» әдісімен рефлексия жасайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Салкеева Шолпан Рафиковна
    12 Мамыр 2024
    352
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сынып Статистика элементтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сынып Статистика элементтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сынып Статистика элементтері ҚМЖ + қосымша материалдары толығымен берілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «Сакен Сейфуллин атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Статистика элементтері

    Педагогтің аты-жөні

    Салкеева Шолпан Рафиковна

    Күні:

    15.03.2024ж.

    Сынып: 8

    Пән: Алгебра

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Статистика элементтері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.3.3.4 статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдау;

    8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу;

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдайды. Дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын біледі.

    Құндылықтарды дарыту

    «Ар-ұят» құндылығына:

    Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; Достарына,сыныптастарына мейірімділік таныту құндылықтарын дарыту.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    «Дәрумендер» әдісімен оқушыларды сабаққа жігерлендіру.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

    «Жебе» әдісімен өткен сабаққа шолу жасау:

    1. Таңдамалық орта мәнін қалай анықтайды?

    2. Таңдамалық дисперсия деп нені айтады?

    3. Таңдамалық стандартты ауытқу (орташа квадраттық ауытқу) деп нені айтады?


    Оқушыларға бағалау парақтары тарқатылып беріледі.

    Оқушылар сабаққа дайындалады. Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.



    Оқушылар сұраққа жауап береді.





    Ауызша кері байланыс беру


    Слайд


    Сұрақ жазылған жебелер және сауыты.

    Бағалау парақтары

    Сабақтың ортасы



    5 мин








































    8 мин



































    4 мин

    «Стоп Кадр» әдісімен жұптық жұмыс беріледі.

    №1 тапсырма: Жетісу облысы аудандарының біріндегі кәсіпорын қызметкерлерінің жалақысы туралы мәлімет төмендегі гистограммада көрсетілген.

    1. Егер таңдама барлығы 70 қызметкер болса, онда гистограммада көрсетілген әрбір интервалдың орташа мәніне абсолютті және жинақталған жиіліктер кестесін құрыңыз.

    2. Жалақысы ең көп қызметкер саны қанша?

    3. Зерттеліп отырған кәсіпорын қызметкерлерінің орташа жалақысын табыңыз.

    Мұғалім оқушылар жауаптарын критерийлер бойынша тексереді және кері байланыс беріледі.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    «Креативті матрица» әдісімен топтық жұмыс беріледі.

    Континенталды климат өзінің тез құбылмалы ауа-райымен ерекшеленеді. Ондай жерлерде ыстық жаз бен суық қыс болады.



    Дисперсияның көмегімен екі түрлі климаттың арасындағы айырмашылықты сандық түрде өрнектеуге болады.

    №2 тапсырма: Кестеде 2 жердің орташа 10 күндік ауа температуралары берілген. Солардың қайсысы континенталды климатта, ал қайсылары континенталды климатты емес болып келетінін анықтап, гистограммасын салыңдар.

    Күндер

    Ақши

    Үшарал

    1

    +6

    +4

    2

    −2

    −1

    3

    −3

    +1

    4

    +2

    +5

    5

    +6

    +9

    6

    +6

    +13

    7

    +4

    +9

    8

    +3

    +6

    9

    +5

    +8

    10

    +1

    +1

    «Қоржын» әдісімен жеке жұмыс беріледі.

    x






    n

    3

    2

    1

    2

    3

    Мектепте өздерің оқитын 5 негізгі деген оқу пәндердің тізімін кестеге толтырып, /аптасына неше рет болатыны көрсетілген/ гистограммасын дәптерлеріңе салыңдар

    Оқушылар берілген тапсырмаларды жұптаса отырып, орындайды. «Стоп кадр» әдісі бойынша бірінші жұптар тапсырманы шығарып бастайды, кейін жарты есебін екінші жұп жалғастырады.



    Дескриптор:

    1) жиіліктер кестесін құрады

    2) сұрақтарға толық жауап береді

    3) гистограммамен берілген ақпаратты ауызша талдап береді.













    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Оқушылар Excel көмегімен гистограмманы салады.

    Ерте аяқтаған топ тақтада қорғайды

    Топтар келесі топтың тапсырмасын бағалайды.

    Дескриптор:

    • Сандық қатардың арифметикалық ортасын дұрыс есептейді;

    • Сандық қатардың дисперсиясы/ стандартты ауытқуын дұрыс есептейді;

    • Сандық қатарлардың дисперсиясы/ стандартты ауытқуларын салыстырады;

    • Есептің контекстіне байланысты қорытынды жасайды.

    • Excel көмегімен гистограмма салады.

    Дескриптор:

    -Кестенің бос ұяшықтарын толтырады.

    -гистограммасын салады







    «Жұбыңды бағала» әдісімен жүргізіледі.


    3 балл






































    Топтық бағалау


    5балл




























    Өзін-өзі бағалау

    2балл


    Үлестірме қағаздар, кадр парақшалары.

    https://el.kz/news/ekonomika-zhane-biznes/







































    Үлестірмелі парақшалар,

    https://www.gismeteo.kz/weather-akshiy-324621/10-days/





















    Қоржын, ою карточкалар


    Сабақтың соңы

    3 мин

    Оқушыларды бағалаймын,

    кері байланыс беремін.


    Оқушылар «3 пікір» әдісімен рефлексия жасайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 8 сынып
    12.05.2024
    352
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Салкеева Шолпан Рафиковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации