Материалдар / 8-сынып. Сынып сағаты "Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8-сынып. Сынып сағаты "Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол"

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа сабақ беретін сынып жетекшілерге арналған сынып сағатының жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
1049
20 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып сағаты

Сынып: 8

Күні: 04.11.2024

Тақырыбы: "Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол"

Мақсаты: Оқушыларды күнделікті өмірде кездесетін күмәнді жағдайларда қауіпсіздікті сақтау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларына үйрету. Салауатты өмір салты мен қауіпсіздік шараларының маңыздылығын түсіндіру.

Сабақтың түрі: Сынып сағаты, ақпараттық-танымдық сабақ

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру бөлімі (5 минут)

  1. Сыныппен амандасу, сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

  2. Сабаққа дайындықтарын тексеріп, белсенді қатысуға шақыру.

II. Кіріспе (10 минут)

  1. Тақырыпқа шолу:

    • Мұғалім оқушыларға күмәнді және қауіпті жағдайлар туралы түсінік береді. Мысалы, беймәлім адамнан ұсыныс алу, көшеде күмәнді зат тауып алу, жағымсыз әсерлерге шақыру сынды жағдайлар.

    • "Қауіпсіздік" және "салауатты өмір салты" ұғымдарын түсіндіру.

  2. Сұрақ-жауап әдісі:

    • "Сендер қандай жағдайларды қауіпті деп санайсыңдар?", "Күмәнді жағдайлардан қалай шығуға болады?" деген сұрақтар қойып, оқушылардың жауаптарын тыңдау.

    • Салауатты өмір салтының өз қауіпсіздігіңді сақтауға қаншалықты маңызды екенін талқылау.

III. Негізгі бөлім (20 минут)

  1. Күмәнді жағдайларда дұрыс шешім қабылдау жолдары:

    • Мұғалім күмәнді жағдайларда қауіпсіздік шараларын сақтау бойынша кеңестер береді:

      • Бейтаныс адамдардан келген ұсынысқа сақ болу: Ешқашан бейтаныс адамдардың ұсынысына бірден келіспеу және күдікті адамдармен байланысқа түспеу.

      • Жағымсыз әсерлерге қарсы тұру: Достары немесе сыныптастары жағымсыз әдеттерге (мысалы, темекі шегу, зиянды заттар қолдану) шақырғанда сыпайы түрде бас тарту.

      • Сенімді адамнан кеңес сұрау: Егер күмәнді жағдайға тап болсаң, ата-анаңмен, мұғалімдермен немесе басқа сенімді адамдармен кеңесуден қорықпау.

      • Қауіпсіз жерлерді таңдау: Түнгі уақытта көшеде жалғыз жүрмеу, жақсы таныс емес жерлерде сақтықпен әрекет ету.

  2. Топтық жұмыс:

    • Оқушыларды бірнеше топқа бөліп, әр топқа төмендегідей жағдайларды талқылауды тапсыру:

      1. Бейтаныс адамнан әлеуметтік желіде ұсыныс келсе, не істеу керек?

      2. Достары зиянды заттарды қолданып көруге шақырса, қандай жауап берген дұрыс?

      3. Қалада немесе саябақта күмәнді зат тауып алған жағдайда не істеу керек?

    • Әр топ өз шешімдерін сынып алдында қорғап, ұсыныстарын айтады.

  1. Тәжірибелік рөлдік ойын:

    • Оқушылар рөлдік ойын арқылы күмәнді жағдайларға тап болған кездегі әрекеттерін көрсетуге шақырылады. Бір оқушы күмәнді ұсыныс жасаушы, екіншісі ол ұсынысты қабылдамауды үйренуші рөлінде болады.

    • Мұғалім ойыннан кейін әрбір жағдайды талқылап, дұрыс шешімдерге тоқталады.

IV. Сергіту сәті (5 минут)

  • Кішкене сергіту үшін "Салауатты өмір салтына арналған жаттығу" ұйымдастыру, мысалы, 1-2 минуттық жеңіл физикалық жаттығулар.

V. Қорытынды бөлім (10 минут)

  1. Қорытынды пікір алмасу:

    • Мұғалім сабақтағы басты идеяларды қорытындылап, күмәнді жағдайлардан сақтанудың маңыздылығын, салауатты өмір салты мен қауіпсіздікті сақтаудың қажеттілігін атап өтеді.

    • Оқушылардан сабақтан не түсінгендерін және қандай жаңа ақпарат алғандарын сұрау.

  2. Рефлексия:

    • "Өзің үшін күмәнді жағдайларда қандай әрекет маңызды?", "Қауіпсіздік үшін қандай ережелерді сақтау керек?" деген сұрақтарға жауап беру.

    • Әр оқушы қысқаша өз ойларын айтып өтеді.

  3. Үй тапсырмасы:

    • "Салауатты және қауіпсіз өмір жолдары" тақырыбында шағын эссе жазып келу.

    • Күмәнді жағдайларда өзін қалай ұстау керектігін бейнелейтін постер немесе сурет салып келу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!