ТРАПЕЦИЯНЫҢ АУДАНЫ
Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы
|
Сабақтың тақырыбы |
Трапецияның ауданы |
Геометрия 8-сынып |
|
|
Жалпы мақсаты |
Трапецияның ауданын есептеу формуласын қорытып шығару, формуланы пайдаланып есептер шығару дағдысын қалыптастыру. |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
|
||
|
Түйінді идея |
«Өмірді әрлейтін екі іс бар: математикамен айналысу және оны оқыту» |
||
|
Ресурсы |
Оқулық, интерактивті тақта, сәйкестендіру тесті, логикалық есептер |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Кіріспе
|
Оқушылардың назарын сабаққа аударып, сәлемдесу Оқушылардың көңіл күйін сұрау; «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу жұмыстары. І топ – шаршы ІІ топ – параллелограмм ІІІ топ- трапеция |
Тренингке қатысады. топқа бөлінеді. |
|
|
Тұсаукесер |
Бинго тапсырмалары.
|
Бинго тапсырмаларына жауап береді. |
|
|
Негізгі бөлім
|
А) Карточкамен жұмыс №1 ABCD трапециясы AD=BC=CD=x Шешуі: h=8 см 3x+AB=52 P=52см
S=128 см2 x-? AB-? 8(a+b)=256 a+b=32, a=32-b, 3(32-b)+b=52 -2b=-44, b=22 a=10 Жауабы: AD=BC=CD=x =10 см, АВ=22 см №2 ABCD
трапециясы h=14
см S=168
см2
LM-? LM*h=168, LM=12 см №3 ABCD трапециясы AB=25,5 40*h=144 CD=14,5 h=3,6 S=144 h-?
Ә) Электронды оқулық тапсырмаларын орындау. |
Есептерді шығаруға топтардан оқушылар тақтаға шығады. Топ басшысы әр оқушыны бақылап отырады . Есепті дұрыс орындаған оқушыға Жұлдызша беріледі. |
|
|
«Бой сергіту» (партаның жанына шығып, мұғалімнің айтқан фигурасын дене мүшелері арқылы көрсете білу, мысалы тік бұрыш, вертикаль бұрыш, …)
|
|
||
|
Қоры тынды
|
Математикалық диктант. 1. Трапецияның бүйір қабырғаларын орталарын қосатын кесіндіні трапецияның ....... деп аталады. 2. Бүйір қабырғалары тең
трапеция............. деп аталады. 5. Трапецияның орта
сызығы табандарының …………. тең ………………………………………………………………………………………………………… Рефлексия. Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады /ұнамады/? |
Математикалық диктантты толтырады. |
|
|
Бағалау |
Бағдаршам бағалауы. |
||
|
Қосымша тапсырма |
№287,288 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып Трапецияның ауданы
8 сынып Трапецияның ауданы
ТРАПЕЦИЯНЫҢ АУДАНЫ
Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы
|
Сабақтың тақырыбы |
Трапецияның ауданы |
Геометрия 8-сынып |
|
|
Жалпы мақсаты |
Трапецияның ауданын есептеу формуласын қорытып шығару, формуланы пайдаланып есептер шығару дағдысын қалыптастыру. |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
|
||
|
Түйінді идея |
«Өмірді әрлейтін екі іс бар: математикамен айналысу және оны оқыту» |
||
|
Ресурсы |
Оқулық, интерактивті тақта, сәйкестендіру тесті, логикалық есептер |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Кіріспе
|
Оқушылардың назарын сабаққа аударып, сәлемдесу Оқушылардың көңіл күйін сұрау; «Жүректен жүрекке» Топқа бөлу жұмыстары. І топ – шаршы ІІ топ – параллелограмм ІІІ топ- трапеция |
Тренингке қатысады. топқа бөлінеді. |
|
|
Тұсаукесер |
Бинго тапсырмалары.
|
Бинго тапсырмаларына жауап береді. |
|
|
Негізгі бөлім
|
А) Карточкамен жұмыс №1 ABCD трапециясы AD=BC=CD=x Шешуі: h=8 см 3x+AB=52 P=52см
S=128 см2 x-? AB-? 8(a+b)=256 a+b=32, a=32-b, 3(32-b)+b=52 -2b=-44, b=22 a=10 Жауабы: AD=BC=CD=x =10 см, АВ=22 см №2 ABCD
трапециясы h=14
см S=168
см2
LM-? LM*h=168, LM=12 см №3 ABCD трапециясы AB=25,5 40*h=144 CD=14,5 h=3,6 S=144 h-?
Ә) Электронды оқулық тапсырмаларын орындау. |
Есептерді шығаруға топтардан оқушылар тақтаға шығады. Топ басшысы әр оқушыны бақылап отырады . Есепті дұрыс орындаған оқушыға Жұлдызша беріледі. |
|
|
«Бой сергіту» (партаның жанына шығып, мұғалімнің айтқан фигурасын дене мүшелері арқылы көрсете білу, мысалы тік бұрыш, вертикаль бұрыш, …)
|
|
||
|
Қоры тынды
|
Математикалық диктант. 1. Трапецияның бүйір қабырғаларын орталарын қосатын кесіндіні трапецияның ....... деп аталады. 2. Бүйір қабырғалары тең
трапеция............. деп аталады. 5. Трапецияның орта
сызығы табандарының …………. тең ………………………………………………………………………………………………………… Рефлексия. Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады /ұнамады/? |
Математикалық диктантты толтырады. |
|
|
Бағалау |
Бағдаршам бағалауы. |
||
|
Қосымша тапсырма |
№287,288 |
||
шағым қалдыра аласыз



















