Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1 B


    Мектеп: №29 НЖББМ




    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бигазиева С.М

    СЫНЫП: 8

    Қатысқандар саны:








    Қатыспағандар саны:

    Тақырып

    Химиялық формулалар бойынша есептеулер

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    8.2.3.1 Заттың құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару.

    Сабақ мақсаттары

    - бинарлы қосылыстардағы құрамындағы элементтердің массалық үлесін, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығара

    білу.

    -күрделі заттардың құрамындағы элементтердің массалық үлесін тауып, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығарады.

    -есептеу есептерінде массалық үлеспен формула құру дағдыларын жинақтайды.


    Бағалау критерийлері

    -Заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табады, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығарады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика және терминология

    Химиялық элементтердің массалық үлестері, химиялық қосылыс, өлшем бірліктері, салыстырмалы атомдық масса, салыстырмалы атомдық масса,

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • Массалық үлесті табу үшін...................

    • Заттың формуласын шығару үшін--------------

    Құндылықтарды дарыту

    Көшбасшылық, өзара сыйластық, өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    Бастапқы білім


    7.1.2.12 Химиялық қосылыстардағы формула бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    7 мин



    Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, түгендеу, топқа бөлу

    Оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарын аудару.

    Отырғышқа жапсырылған қызыл және көк стикерлер арқылы топқа бөлінеді.

    «Бинго» ойыны арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.

    1. Химиялық формуланы құрастырудың элементтерін атаңыз?.

    2. Тотығу дәрежесі дегеніміз не?

    3. Қандай жағдайда тотығу дәрежелері 0-ге тең?.

    4. Тотығу дәрежелері 3-ге тең қосылыстарға мысал келтіріңіз?.

    ҚБ Мұғалім қолпаштау сөздері арқылы бағалайды. Жақсы, жарайсын, тамаша


    «Ой қозғау» әдісі. Жаңа тақырып бастағанда оқушыларға бірнеше негізгі сөздер беремін. Ол сөздерді қаншалықты білетініне немесе білмейтініне қарай жұлдызша арқылы түстерін көтереді.

    Негізгі сөздер. Химиялық формула , индекс, коэфициент, өлшем бірлігі, бинарлы қосылыстар, салыстырмалы атомдық масса, салыстырмалы молекулалық масса.

    Жасыл – білемін, сары- сенімді емеспін,қызыл білмеймін.

    «Стоп кадр» әдісі арқылы жаңа тақырып ашылады.



    Суреттен не байқап тұрсыздар? Оқушылар өз ойларын білідіреді.



    Амандасу


    Қызыл және көк стикерлер








    Интербелсенді тақта









    Көрнекілік


    Сабақтың ортасы

    30 мин











    «Түртіп алу » әдісі арқылы оқулықпен жұмыстанады. Оқулықтан алған мәліметтерін түртіп алып отырады.

    Оқушыларға түрткі сұрақтар қою арқылы оқулықтан не түсінгендерін тексеріп аламын.

    «Сұрақ ілмегі» әдісі

    • Массалық үлес дегеніміз не?

    • Массалық үлесті қандай әріппен белгілейміз?

    • Массалық үлестің өлшем бірлігі қандай?


    «Қара жәшік » әдісі арқылы топтарға есептер беріледі.

    Жұптық жұмыс

    І топ.

    1-тапсырма.

    Берілген бинарлы қосылыстардың құрамындағы элементтердің массалық үлесін табыңыз.

    СuO , H2O, MgO , CaO

    Дескриптор:

    • Элементтердің салыстырмалы атомдық массасын табады.

    • Элементтердің салыстырмалы молекулалық массасын табады.

    • Элементтердің массалық үлесін табады.


    2-тапсырма. Массаларының қатынастары m (S) : m (O) = 2:3 болса, зат формуласы қандай?

    Дескриптор:

    • Есептің шартын жазады

    • Элементтердің молярлық массасын табады.

    • Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    • Қорытындысын жаза алады

    3-тапсырма

    Қосылыстың құрамындағы магнийдің үлесі 0,015, ал оттектің 0,662, сутектің 0,025 болса, оның формуласы қандай?

    Дескриптор:

    -Есептің шартын жазады

    -Элементтердің молярлық массасын табады.

    -Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    -Қорытындысын жаза алады

    ІІ топ.

    1 –тапсырма Берілген күрделі заттардың құрамындағы элементтердің масалық үлесін табыңыз.


    СаSO4 H2SO4 MgSO4 CuCO3


    Дескриптор:

    • Элементтердің салыстырмалы атомдық массасын табады.

    • Элементтердің салыстырмалы молекулалық массасын табады.

    • Элементтердің массалық үлесін табады.


    2- тапсырма.

    Массалық қатынастары m(H): m(S ): m(O) 1:32:24 болса, осы заттың формуласын қандай?


    Дескриптор:

    • Есептің шартын жазады

    • Элементтердің молярлық массасын табады.

    • Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    • Қорытындысын жаза алады

    3-тапсырма

    Қ осылыстың құрамындағы магнийдің үлесі 0,014, ал оттектің 0,552, сутектің 0,034 болса, оның формуласы қандай?


    • Е септің шартын жазады

    • Элементтердің молярлық массасын табады.

    • Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    • Қорытындысын жаза алады

    ҚБ. Смайликтер арқылы бағаланады.

    Оқулық, және т.б, маркерлер


    М.Қ.ОспановаҚ.С.Аухадиев,Т.Г.Белоксова Химия 8 сынып оқулығы


    М.Қ.ОспановаАлматы «Мектеп» баспасы






















































    Сабақтың соңы

    3 мин

    Рефлексия: «Чемодан. Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі » әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс береді.










    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау






    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1 B


    Мектеп: №29 НЖББМ




    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бигазиева С.М

    СЫНЫП: 7

    Қатысқандар саны:








    Қатыспағандар саны:

    Тақырып

    Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы.


    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    7.1.2.2. жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау.

    Сабақ мақсаттары

    -Жапырақтың жалпы құрылысын сипаттайды.

    -Жапырақтың қызметін сипаттап, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттайды.

    -Жапырақта судың булануын тәжірибе жүзінде дәлелдейді.


    Бағалау критерийлері

    Жапырақтың құрлысын сипаттай отырып, қызметін ажырата алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика және терминология

    Лептесік,жапырақ,судың булануы

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • Лептесік дегеніміз --------


    Құндылықтарды дарыту

    Көшбасшылық, өзара сыйластық, өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    География

    Бастапқы білім


    7.1.3.6 жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    7 мин



    Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, түгендеу. Оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарын аудару.


    «Бір минуттық әңгіме» тәсілі

    Иен Майлс бойынша

    Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді. Үйге берген тапсырма туралы әңгімелейді.

    ҚБ Мұғалім қолпаштау сөздері арқылы бағалайды. Жақсы, жарайсын, тамаша


    «Ой қозғау» әдісі.

    Өсімдіктің қандай мүшелерін білесіздер?


    Тамыр, сабақ, жапырақ


    Ендеше балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз жапырақтың құрылысы мен қызметі. Сабақтың мақсаты айтылады.



    Амандасу












    Көрнекілік


    Сабақтың ортасы

    30 мин








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Биғазиева Сәндігүл Мақсотқызы
    11 Қаңтар 2020
    579
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сынып.Химиялық формулалар бойынша есептеулер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сынып.Химиялық формулалар бойынша есептеулер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал ұстаздар үшін өте пайдалы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1 B


    Мектеп: №29 НЖББМ




    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бигазиева С.М

    СЫНЫП: 8

    Қатысқандар саны:








    Қатыспағандар саны:

    Тақырып

    Химиялық формулалар бойынша есептеулер

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    8.2.3.1 Заттың құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару.

    Сабақ мақсаттары

    - бинарлы қосылыстардағы құрамындағы элементтердің массалық үлесін, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығара

    білу.

    -күрделі заттардың құрамындағы элементтердің массалық үлесін тауып, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығарады.

    -есептеу есептерінде массалық үлеспен формула құру дағдыларын жинақтайды.


    Бағалау критерийлері

    -Заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табады, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығарады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика және терминология

    Химиялық элементтердің массалық үлестері, химиялық қосылыс, өлшем бірліктері, салыстырмалы атомдық масса, салыстырмалы атомдық масса,

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • Массалық үлесті табу үшін...................

    • Заттың формуласын шығару үшін--------------

    Құндылықтарды дарыту

    Көшбасшылық, өзара сыйластық, өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    Бастапқы білім


    7.1.2.12 Химиялық қосылыстардағы формула бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    7 мин



    Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, түгендеу, топқа бөлу

    Оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарын аудару.

    Отырғышқа жапсырылған қызыл және көк стикерлер арқылы топқа бөлінеді.

    «Бинго» ойыны арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.

    1. Химиялық формуланы құрастырудың элементтерін атаңыз?.

    2. Тотығу дәрежесі дегеніміз не?

    3. Қандай жағдайда тотығу дәрежелері 0-ге тең?.

    4. Тотығу дәрежелері 3-ге тең қосылыстарға мысал келтіріңіз?.

    ҚБ Мұғалім қолпаштау сөздері арқылы бағалайды. Жақсы, жарайсын, тамаша


    «Ой қозғау» әдісі. Жаңа тақырып бастағанда оқушыларға бірнеше негізгі сөздер беремін. Ол сөздерді қаншалықты білетініне немесе білмейтініне қарай жұлдызша арқылы түстерін көтереді.

    Негізгі сөздер. Химиялық формула , индекс, коэфициент, өлшем бірлігі, бинарлы қосылыстар, салыстырмалы атомдық масса, салыстырмалы молекулалық масса.

    Жасыл – білемін, сары- сенімді емеспін,қызыл білмеймін.

    «Стоп кадр» әдісі арқылы жаңа тақырып ашылады.



    Суреттен не байқап тұрсыздар? Оқушылар өз ойларын білідіреді.



    Амандасу


    Қызыл және көк стикерлер








    Интербелсенді тақта









    Көрнекілік


    Сабақтың ортасы

    30 мин











    «Түртіп алу » әдісі арқылы оқулықпен жұмыстанады. Оқулықтан алған мәліметтерін түртіп алып отырады.

    Оқушыларға түрткі сұрақтар қою арқылы оқулықтан не түсінгендерін тексеріп аламын.

    «Сұрақ ілмегі» әдісі

    • Массалық үлес дегеніміз не?

    • Массалық үлесті қандай әріппен белгілейміз?

    • Массалық үлестің өлшем бірлігі қандай?


    «Қара жәшік » әдісі арқылы топтарға есептер беріледі.

    Жұптық жұмыс

    І топ.

    1-тапсырма.

    Берілген бинарлы қосылыстардың құрамындағы элементтердің массалық үлесін табыңыз.

    СuO , H2O, MgO , CaO

    Дескриптор:

    • Элементтердің салыстырмалы атомдық массасын табады.

    • Элементтердің салыстырмалы молекулалық массасын табады.

    • Элементтердің массалық үлесін табады.


    2-тапсырма. Массаларының қатынастары m (S) : m (O) = 2:3 болса, зат формуласы қандай?

    Дескриптор:

    • Есептің шартын жазады

    • Элементтердің молярлық массасын табады.

    • Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    • Қорытындысын жаза алады

    3-тапсырма

    Қосылыстың құрамындағы магнийдің үлесі 0,015, ал оттектің 0,662, сутектің 0,025 болса, оның формуласы қандай?

    Дескриптор:

    -Есептің шартын жазады

    -Элементтердің молярлық массасын табады.

    -Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    -Қорытындысын жаза алады

    ІІ топ.

    1 –тапсырма Берілген күрделі заттардың құрамындағы элементтердің масалық үлесін табыңыз.


    СаSO4 H2SO4 MgSO4 CuCO3


    Дескриптор:

    • Элементтердің салыстырмалы атомдық массасын табады.

    • Элементтердің салыстырмалы молекулалық массасын табады.

    • Элементтердің массалық үлесін табады.


    2- тапсырма.

    Массалық қатынастары m(H): m(S ): m(O) 1:32:24 болса, осы заттың формуласын қандай?


    Дескриптор:

    • Есептің шартын жазады

    • Элементтердің молярлық массасын табады.

    • Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    • Қорытындысын жаза алады

    3-тапсырма

    Қ осылыстың құрамындағы магнийдің үлесі 0,014, ал оттектің 0,552, сутектің 0,034 болса, оның формуласы қандай?


    • Е септің шартын жазады

    • Элементтердің молярлық массасын табады.

    • Элементтердің зат мөлшерін есептейді

    • Қорытындысын жаза алады

    ҚБ. Смайликтер арқылы бағаланады.

    Оқулық, және т.б, маркерлер


    М.Қ.ОспановаҚ.С.Аухадиев,Т.Г.Белоксова Химия 8 сынып оқулығы


    М.Қ.ОспановаАлматы «Мектеп» баспасы






















































    Сабақтың соңы

    3 мин

    Рефлексия: «Чемодан. Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі » әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс береді.










    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау






    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1 B


    Мектеп: №29 НЖББМ




    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Бигазиева С.М

    СЫНЫП: 7

    Қатысқандар саны:








    Қатыспағандар саны:

    Тақырып

    Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы.


    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    7.1.2.2. жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау.

    Сабақ мақсаттары

    -Жапырақтың жалпы құрылысын сипаттайды.

    -Жапырақтың қызметін сипаттап, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттайды.

    -Жапырақта судың булануын тәжірибе жүзінде дәлелдейді.


    Бағалау критерийлері

    Жапырақтың құрлысын сипаттай отырып, қызметін ажырата алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика және терминология

    Лептесік,жапырақ,судың булануы

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • Лептесік дегеніміз --------


    Құндылықтарды дарыту

    Көшбасшылық, өзара сыйластық, өмір бойы оқу.

    Пәнаралық байланыстар

    География

    Бастапқы білім


    7.1.3.6 жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы




    7 мин



    Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасу, түгендеу. Оқушыларды түгелдеп, сабаққа назарын аудару.


    «Бір минуттық әңгіме» тәсілі

    Иен Майлс бойынша

    Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді. Үйге берген тапсырма туралы әңгімелейді.

    ҚБ Мұғалім қолпаштау сөздері арқылы бағалайды. Жақсы, жарайсын, тамаша


    «Ой қозғау» әдісі.

    Өсімдіктің қандай мүшелерін білесіздер?


    Тамыр, сабақ, жапырақ


    Ендеше балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз жапырақтың құрылысы мен қызметі. Сабақтың мақсаты айтылады.



    Амандасу












    Көрнекілік


    Сабақтың ортасы

    30 мин








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Химия Сабақ жоспары 8 сынып
    11.01.2020
    579
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Биғазиева Сәндігүл Мақсотқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации