Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сыныпқа аранлған Танымдық әрекетті түзету сабағына ҚМЖ 4 тоқсанға арналған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар 4 тоқсан
Сабақтың тақырыбы: Кеңістікте бейімделуді дамыту 53-сабақ
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Бөлім: |
Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту |
|||||
Психологтің аты-жөні: |
|
|||||
Сынып: |
8 |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Кеңістікте бейімделуді дамыту |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.3.12 типологиялық түсініктерін жеткізу (заттың қай жерде орналасқанын) |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушы істей алады: типологиялық түсініктерін жеткізе алады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Психологтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Мотивациялық - қозғаушылық 2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау. Сәлеметсің бе? Көңіл- күйің қалай? (Орнымыздан тұрамыз,бір-бірімізге қарама-қарсы тұрып жақсы тілектер айтамыз. |
Сәлеметсізбе? Жақсы Жағымды көңіл күй тудырамыз. Бір -біріне жақсы тілектер айтады. |
|
|
||
Ізденуші-ұйымдастырушы кезеңі 20 мин |
«Күлімде ,күн, күлімде! Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ!» Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық .
Кеңістікті бағдарлай алу туралы түсініктерін қалыптастыру. Заттардың кеңістікте үстінде және астында орналасу орнын анықтау, ажырата білуге үйрету. Суреттер көрсету. Суретке қарап заттардың орналасуын ( жоғарыда, төменде) көрсетіп айтып беру. Мысалы: шкафтың жоғарғы, төменгі жақтарында қандай заттар, қалай орналасқаны туралы сұрақ-жауап арқылы жүргізіледі. |
Оқушы парақшада жұмыс жасайды. |
Дескриптор: Үлестірмелі парақшада көру қабілетін дамытуға арналған тапсырмаларды орындайды |
Үлестірмелі парақша суреттер |
||
«Тәжірибе алаңы»-әдісі 20 мин
|
«Жоғарыда-төменде» жаттығуы. Керекті материалдар. Көгілдір аспан, жасыл алқап, өзен бейнеленген декоративтік таблица. Таблицаның әр жеріне ілмек тігіледі. Беті жабық қорапта жұлдызшаның, самолеттің, құстың, инеліктің, балықтың, түрлі аңдардың картоннан немесе фанерадан ойылып алынған фигуралары қойылады. Жаттығудың мазмұны. Бала қораптан қолын салып, фигураның біреуін алады. Алған фигурасын атайды да, оның орнын анықтап, декоративтік таблицаға бекітеді. Мысалы: бала самолетті таблицаның жоғарғы жағына - аспанға, ал балықты - төменгі жағына судың ішіне іледі. Бұған қоса ол: самолет жоғарыда аспанда ұшады, балық төменде - су ішінде жүзеді" дейді. Бұл жаттығу "жоғарыда - төменде", "биік - аласа" ұғымдарын пысықтауға жәрдемдеседі. Бала нәрселерді олардың табиғи жағдайымен салыстыра білуді үйренеді. Сонымен қатар, жаттығу байқағыштықты, зейінді, қиялды дамытады. Графикалық диктант Графикалық диктант жазу барысында бір бөлігін берілген нұсқаулар бойынша жазады да , екінші бөлігін оқушылар өздері орындайды.
|
Берілген тапсырма бойынша көрсетеді, берілген сұраққа жауап береді. Сурет бойынша әңгіме айтады. |
Дескриптор: тапсырманы орындай алады анықтайды
Баланың тапсырманы жақсы орындағаны үшін мадақтау, қолдау |
Жұмыс дәптерлері. Суреттер |
||
Рефлекцивті коррекциялаушы кезеңі 3 мин |
Сабақты қорытындылау.Сіз бүгін сабақта қандай ойындар ойнадыңыз? Сізге кайсысы ұнады? Сіз бүгінгі сабақтан не біліп алдыңыз? |
Оқушы жауап береді |
Смайлик |
Жұмыс дәптерлері.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: типологиялық түсініктерін жеткізе алады
Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Кеңістікте бейімделу қабілеті дамыды.
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Кеңістікте бейімделуін дамыту 54-сабақ
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Бөлім: |
Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту |
|||||
Психологтің аты-жөні: |
|
|||||
Сынып: |
8 |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Уақытта бейімделуді дамыту |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.3.13 заттардың кеңістік қатынасын білдіретін сөздерді өз сөйлеу тілінде қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушы істей алады: заттардың кеңістік қатынасын білдіретін сөздерді өз сөйлеу тілінде қолдана алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Психологтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Мотивациялық - қозғаушылық 2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау. Сәлеметсің бе? Көңіл- күйің қалай? Жағымды көңіл күй тудырамыз. Орнымыздан тұрамыз,бір-бірімізге қарама-қарсы тұрып жақсы тілектер айтамыз. |
Сәлеметсізбе? Жақсы Бір -біріне жақсы тілектер айтады. |
|
|
||
Ізденуші-ұйымдастырушы кезеңі 20 мин |
- Уақыт дегеніміз не? - Бүгінгі күн қандай? - Қазір қандай ай? - Нешінші жыл? - Көктемнің айларын ата. Тапсырма: уақытты бір аптаға жоспарлау. Менің өмірімнің сағатпен берілген аптасы. Дәптерге 1 аптаға жоспар жазғызу.
«Күн, жер, су» ойыны. «Күн» дегенде қолдарын жоғары көтеріп, күнді бейнелейді. «Жер» дегенде бір орында тұрып, аяқтарын кезек-кезек қозғайды. «Су» дегенде қолдарымен толқынды бейнелейді. |
Оқушы парақшада жұмыс жасайды Ешқандай көмексіз, геометриялық формалар арқылы хайуанаттардың суреттерін салады. Оқушы өз қалаулары бойынша салады. |
Дескриптор: Үлестірмелі парақшада зейін қабілетін дамытуға арналған тапсырмаларды орындайды |
Үлестірмелі парақша суреттер |
||
«Тәжірибе алаңы»-әдісі 20 мин
|
Сергіту сәті Шапалақта қолыңды, Жай- жай – жай! Міне, былай! Шапалақта қолыңды, Тез - тез – тез! Тез - тез –тез! Алға қарай адымда, Жай - жай – жай! Міне, былай! Жолыңнан еш жаңылма, Тез -тез – тез! Тез - тез – тез! Дәптермен жұмыс. Дәптерге бүгінгі күнгі жасаған жұмыстарын жаздыру. Ойын «Сағат жүрісі» Сағаттың суретін салу.Әр сағаттың тұсына стикермен атқаратын жұмыстарды жазып, жапсыру. Бөлген уақытта осы жұмыстарды жасап үлгересің бе? Келесі сабаққа дейін өзіңді бақылап, орындалған тапсырмаға + белгісін қойып отыр. «Сандарды сөйлет» жаттығуы Әр сан туралы уақытпен байланыстырып, айтқызу.
|
Берілген тапсырма бойынша көрсетеді, берілген сұраққа жауап береді. Компьютерде көрсетемін және оқушы қайталайды. |
Дескриптор: тапсырманы орындай алады анықтайды Баланың тапсырманы жақсы орындағаны үшін мадақтау, қолдау . |
құмзар. Жұмыс дәптерлері. Суреттер |
||
Рефлекцивті коррекциялаушы кезеңі 3 мин |
Сабақты қорытындылау Сіз бүгін сабақта қандай ойындар ойнадыңыз? Сізге кайсысы ұнады? Сіз бүгінгі сабақтан не біліп алдыңыз? |
Оқушы жауап береді |
Смайлик |
Жұмыс дәптерлері.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: заттардың кеңістік қатынасын білдіретін сөздерді өз сөйлеу тілінде қолдана алады.
Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: әр-түрлі сағатпен уақытты анықтайды.
Сағатпен уақыт интервалының ұзақтығын анықтайды.
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Уақытта бейімделуді дамыту 55-сабақ
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Бөлім: |
Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту |
|||||
Психологтің аты-жөні: |
|
|||||
Сынып: |
8 |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Уақытта бейімделуді дамыту |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.4.6 уақыт реттілігін түсіну |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушы істей алады: уақыт реттілігін түсінеді.. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |