Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Оқушының аты-жөні _____________________________ Күні ______________ Сынып _________
Оқу бағдарламаға сілтеме:8.3А
Оқу мақсаттар: 8.1.5.1 адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін сипаттау 8.1.5.2 бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу
Дағдылар
Жетістік критерийлері
Оқушы мақсатқа жетеді, егер
Білу мен түсіну, қолдану
Зәр шығару мүшелерін олардың атқаратын қызыметтерімен сәйкестендірсе.
Организмнің қалыпты жұмысына тек бірінші реттік зәрдің түзілуі жеткіліктіме? Толық және түсінікті жауап берсе
Дескриптор
Бағалау критерий
Оқушы:
Зәр шығару мүшелерінің ағзадағы қызметін бойынша топтастырса
Зәр шығару мүшелерінің қызметін ажыратады;
Организмнің дұрыс жұмыс істеуіне тек бірінші реттік зәрдің түзілуі жеткіліктіме толық жауап берсе
Бірінші реттік зәрдің түзілуі организмнің қалыпты жұмысына жеткіліктіме толық түсінікті жауап береді.
Тапсырма №1
Тапсырма №2
Организмнің қалыпты жұмысына тек бірінші реттік зәрдің түзілуі жеткіліктіме?
Оқушының аты-жөні _____________________________ Күні ______________ Сынып _________
Оқу бағдарламаға сілтеме:8.3А
Оқу мақсаттар: 8.1.5.3 терінің құрылысы мен оның бөліп шығарудағы маңызын сипаттау
Дағдылар
Жетістік критерийлері
Оқушы мақсатқа жетеді, егер
Білу мен түсіну, қолдану
сурет бойынша терінің құрылысын қарап, 1—13 сұрақтарына жауап берсе
терінің құрылысының қызметі туралы берілген сұрақтарға жауап берсе
Дескриптор
Бағалау критерий
Оқушы:
Сурет бойынша терінің құрылысын дұрыс белгілесе
Зәр шығару мүшелерінің қызметін ажыратады;
Терінің құрылысының қызметі туралы сұрақтарға жауап берсе
Терінің құрылысы туралы сұрақтарға толық түсінікті жауап береді.
Тапсырма №1
Тапсырма №2
1. Теріде неше қабат бар?
2. Эпидермис қандай жасушалардан тұрады?
3.Теріде қай витамин тұзіледі?
4. Теріде қандай рецепторлар орналасқан
5. Адам тәулігіне бөлетін тердің мөлшері қандай?
Дескриптор
Бағалау критерий
Оқушы:
Адам қаңқасының бөлімдері және оларды құрайтын сүйектерін топтастырады микроэлементтерді жасушада алатын үлестері бойынша топтастырса
Адам қаңқасының бөлімдері және оларды құрайтын сүйектерін ажыратады;
Сүйектердің пішінін және құрылысы бойынша топтастырады
Сүйектердің пішінін және құрылысы бойынша ажыратады
Сурет бойынша бас сүйектерді атау.
Бас сүйектерін атайды
1- тапсырма
Қаңқа бөлімдері
Оларды құрайтын сүйектер
Кеуде қуысы
Иық белдеуі
Жамбас белдеуі
Қол сүйектері
Аяқ сүйектері
2-тапсырма
Пішіні бойынша
Құрылысы бойынша
3-тапсырма
Оқушының аты-жөні _____________________________ Күні ______________ Сынып _________
Оқу бағдарламаға сілтеме:8.3Е
Оқу мақсаттар:
8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау
Дағдылар
Жетістік критерийлері
Оқушы мақсатқа жетеді, егер
Білу мен түсіну, қолдану
Адам қаңқасының бөлімдері және оларды құрайтын сүйектерін топтастырады.
Сүйектердің пішінін және құрылысы бойынша топтастырады
Бас сүйектерін атайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз