Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    8-сыныптарға Қазақ тілі пәнінен аралық аттестаттау тапсырмалары

    1-нұсқа

    Оқылым (1 ұпай)

    • Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз

    2-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді іріктеп оқып,талдау жасаңыз

    Адам құндылықтары

    Халқымызда «Ердің артында мол байлық қалғанша, жақсы аты қалғаны игі» деген аталы сөз бар. Адам жанының алтын арқауы – рухани құндылық, сондықтан да әр адам өзінің жан дүниесін тек адами құндылықтармен толықтырып отырғаны дұрыс болады.

    Болашағынан үлкен үміт күттіріп, халқына жарамды адам болуды көздеген әрбір азамат нашар ойдан аулақ болуы керек. Қазіргі жастар атақ-мансап пен ақшаны өмірінің алтын діңгегі санап, «ақша болса, бәрі де болады» дейтін пасық ойлардан арыла алмай келе жатқаны - ащы болса да шындық. Адамзаттың шынайы байлығы қанағат пен еңбекте жатырғанын көпшілігі ұғына да бермейді.

    Адамның дүниеқоңыздықпен жинаған мал-мүлкін бөгде біреулердің ұрлап әкетуі де, тіпті, қара ниет қаскүнемдердің әдейі өртеп жіберуі де мүмкін ғой. Ал санасында, ішкі әлемінде жатқан рухани қазынасын ешкімнің де тартып ала алмасы анық.

    Ең бастысы, өмірімізге сара жол нұсқайтын, ізгі ниеттің нұрын құяр ғұламалардың сөзін көңілімізге ұялатсақ, өміршең ойға берілеріміз шүбәсіз.(137 сөз)

    https://qazaquni.kz/2010/08/20/3364.html (мәтін өңделген)



    Мәтінге жасалған комментарий

    Мәтінге жасалған талдау




















    Жазылым (3 ұпай)

    • Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) (сөз саны 130-140)

    Тапсырма:

    Адам жанының алтын арқауы – рухани құндылық, сондықтан да әр адам өзінің жан дүниесін тек адами құндылықтармен толықтырып отырғаны дұрыс болады. Осы ұсынылып отырған мәселенің екі жағын талқылап, өз пікіріңізді дәлелдеп жазыңыз.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Әдеби тіл нормалары (1 ұпай)

    • Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшеліктеріне сай қолдану

    Тапсырма:

    Мәтіннен (эсседен) жай сөйлемдерді тауып, айтылу мақсаты мен құрылымына қарай талдаңыз (4-5 сөйлем)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Бағалау критерийі:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсырма реті

    Дескриптор

    Ұпайы

    Оқылым

    8.2.6.1.

    Оқылым стратегияларын қолданып, комментарий жасайды, іріктеп оқиды, талдау жасайды

    №1

    -комментарий жасай алады

    -іріктеп оқып, талдай алады

    0,5

    0,5

    Жазылым

    8.3.4.1.

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазады

    №2

    -эссе құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды)

    сақтап жаза алады

    -ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілігін салыстыра алады

    -өз ойын дәлелдеп жаза алады



    1



    1

    1

    Әдеби тілдік норма

    8.4.4.4.

    Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану

    №3

    -мәтіннен жай сөйлемдерді таба алады

    -айтылу мақсатына қарай жіктей алады (хабарлы,сұраулы,лепті,бұйрықты)

    -құрылымдық ерекшелігіне (жақты,жақсыз,жалаң,жайылма,

    толымды,толымсыз,атаулы) талдай алады

    -жазба жұмысында сауатты қолдана алады


    0,25


    0,25





    0,25


    0,25

    Барлығы


    5
























    Рубрика


    Оқу дағдылары

    Төмен көрсеткіш

    1-2 ұпай

    Орташа көрсеткіш 3-4 ұпай

    Жоғары көрсеткіш 5 ұпай

    Оқылым

    Оқыған мәтінінің мазмұнына комментарий жасауда өз ойын толық жеткізе алмайды.

    Іріктеп оқып,талдау жасай алмайды

    Мәтінге комментарий жасауда өз ойын жүйелі жеткізе алмады

    Іріктеп оқуда қате жібереді, талдауда ойы шашыраңқы

    Оқыған мәтін мазмұнын жақсы түсініп, комментарий жасай алады

    Іріктеп оқып, талдау жасағанда өз ойын нақты дәлелдермен жеткізе алады

    Жазылым

    Эссенің құрылымын, даму желісін сақтамайды, көтерілген мәселе шешімінің артықшылығын, кемшілігін салыстыра талдай алмайды, өз ойын дәлелде, емле ережелеріне сай жаза алмайды

    Эссе жазу талаптарын сақтай алады, артықшылығы мен кемшіліктерін талдап, өз ойын жеткізуде, емле ережелеріне сай жазуда қателіктер жібереді

    Эссе жазудың талаптарын сақтайды, көтерілген мәселенің артықшылығы мен кемшіліктерін салыстыра талдап, өз ойын дәлеллеп, емле ережелеріне сай жаза алады

    Әдеби тілдік норма

    Жай сөйлем оның айтылу мақсатына және құрылымына қарай бөлінуі туралы толық меңгере алмаған. Жай сөйлемдерді ажырата алмайды, айтылу мақсатына қарай талдай алмайды, құрылымдық түрлерін талдап, сауатты жаза алмайды.

    Мәтіннен жай сөйлемдерді таба алады, айтылу мақсатына қарай ажырата алады, құрылымына қарай ажыратуда қателіктер жібереді

    Жай сөйлемдер туралы тақырыпты толық меңгерген. Айтылу мақсатына қарай және құрылымына қарай бөлінуі бойынша мәтіннен алынған сөйлемдерге талдау жасап, сауатты жаза алады















    2-нұсқа


    Оқылым (1 ұпай)


    • Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз

    2-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді іріктеп оқып, талдау жасаңыз

    Мамандық таңдау – маңызды іс.


    Мамандық таңдау деген - өзің айналысқың келетін жұмысты таңдау ғана емес, өзің араласқың келетін ортаны да таңдау. Есте жоқ ескі заманда мамандықтың қазіргідей түрлері болмады. Әр адам барлық жұмыспен өзі ғана айналысатын. Дегенмен әйелдер мен ерлерге деп бөлінетін жұмыстар болған. Ерлер аң аулап, үй тұрғызып, қару-жарақ жасаса, әйелдер жеуге жарамды өсімдіктерді жинап, тамақ пісірген, киім тігіп, бала тәрбиелеген.

    Заман өзгерген сайын, адам жетіліп, нарықтық қарым-қатынас пайда болды. Қоғам дамып, түрлі мамандықтар келді. Алайда кез келген еңбек мамандық емес. Еңбектің мамандық деп аталуының өзіндік шарттары бар: бірі – маман атануыңыз үшін білім алып, қолыңызға сол саланың маманы деген құжатын алуыңыз керек болса, екіншісі – еңбегіңізге ақының төлену қажеттілігі.

    Өз ісінің нағыз маманы атану да екінің бірінің еншісіне бұйырмаған. Ол үшін, ең алдымен, мамандығыңызға деген махаббат керек. Адам жұмысқа ерекше құлшыныспен кіріскенде ғана, жұмысынан ләззат алады. Жүрекпен қалаған мамандықты іздеп табу - маңызды жұмыс.

    (140 сөз). https://massaget.kz/layfstayl/bilim/gumanitarly-ylymdar/2727 (мәтін өңделген)


    Мәтінге жасалған комментарий

    Мәтінге жасалған талдау
















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумагалиева Алмагул Илиясовна
    12 Мамыр 2024
    751
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сыныптарға Қазақ тілі пәнінен аралық аттестаттау тапсырмалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сыныптарға Қазақ тілі пәнінен аралық аттестаттау тапсырмалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сыныпқа Қазақ тілі пәнінен аралық аттестаттау тапсырмаларының төрт нұсқасы бар. Оқылым, жазылым дағдылары және әдеби тілдік норма бойынша дайындалды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    8-сыныптарға Қазақ тілі пәнінен аралық аттестаттау тапсырмалары

    1-нұсқа

    Оқылым (1 ұпай)

    • Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз

    2-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді іріктеп оқып,талдау жасаңыз

    Адам құндылықтары

    Халқымызда «Ердің артында мол байлық қалғанша, жақсы аты қалғаны игі» деген аталы сөз бар. Адам жанының алтын арқауы – рухани құндылық, сондықтан да әр адам өзінің жан дүниесін тек адами құндылықтармен толықтырып отырғаны дұрыс болады.

    Болашағынан үлкен үміт күттіріп, халқына жарамды адам болуды көздеген әрбір азамат нашар ойдан аулақ болуы керек. Қазіргі жастар атақ-мансап пен ақшаны өмірінің алтын діңгегі санап, «ақша болса, бәрі де болады» дейтін пасық ойлардан арыла алмай келе жатқаны - ащы болса да шындық. Адамзаттың шынайы байлығы қанағат пен еңбекте жатырғанын көпшілігі ұғына да бермейді.

    Адамның дүниеқоңыздықпен жинаған мал-мүлкін бөгде біреулердің ұрлап әкетуі де, тіпті, қара ниет қаскүнемдердің әдейі өртеп жіберуі де мүмкін ғой. Ал санасында, ішкі әлемінде жатқан рухани қазынасын ешкімнің де тартып ала алмасы анық.

    Ең бастысы, өмірімізге сара жол нұсқайтын, ізгі ниеттің нұрын құяр ғұламалардың сөзін көңілімізге ұялатсақ, өміршең ойға берілеріміз шүбәсіз.(137 сөз)

    https://qazaquni.kz/2010/08/20/3364.html (мәтін өңделген)



    Мәтінге жасалған комментарий

    Мәтінге жасалған талдау




















    Жазылым (3 ұпай)

    • Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) (сөз саны 130-140)

    Тапсырма:

    Адам жанының алтын арқауы – рухани құндылық, сондықтан да әр адам өзінің жан дүниесін тек адами құндылықтармен толықтырып отырғаны дұрыс болады. Осы ұсынылып отырған мәселенің екі жағын талқылап, өз пікіріңізді дәлелдеп жазыңыз.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Әдеби тіл нормалары (1 ұпай)

    • Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшеліктеріне сай қолдану

    Тапсырма:

    Мәтіннен (эсседен) жай сөйлемдерді тауып, айтылу мақсаты мен құрылымына қарай талдаңыз (4-5 сөйлем)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Бағалау критерийі:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсырма реті

    Дескриптор

    Ұпайы

    Оқылым

    8.2.6.1.

    Оқылым стратегияларын қолданып, комментарий жасайды, іріктеп оқиды, талдау жасайды

    №1

    -комментарий жасай алады

    -іріктеп оқып, талдай алады

    0,5

    0,5

    Жазылым

    8.3.4.1.

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазады

    №2

    -эссе құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды)

    сақтап жаза алады

    -ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілігін салыстыра алады

    -өз ойын дәлелдеп жаза алады



    1



    1

    1

    Әдеби тілдік норма

    8.4.4.4.

    Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану

    №3

    -мәтіннен жай сөйлемдерді таба алады

    -айтылу мақсатына қарай жіктей алады (хабарлы,сұраулы,лепті,бұйрықты)

    -құрылымдық ерекшелігіне (жақты,жақсыз,жалаң,жайылма,

    толымды,толымсыз,атаулы) талдай алады

    -жазба жұмысында сауатты қолдана алады


    0,25


    0,25





    0,25


    0,25

    Барлығы


    5
























    Рубрика


    Оқу дағдылары

    Төмен көрсеткіш

    1-2 ұпай

    Орташа көрсеткіш 3-4 ұпай

    Жоғары көрсеткіш 5 ұпай

    Оқылым

    Оқыған мәтінінің мазмұнына комментарий жасауда өз ойын толық жеткізе алмайды.

    Іріктеп оқып,талдау жасай алмайды

    Мәтінге комментарий жасауда өз ойын жүйелі жеткізе алмады

    Іріктеп оқуда қате жібереді, талдауда ойы шашыраңқы

    Оқыған мәтін мазмұнын жақсы түсініп, комментарий жасай алады

    Іріктеп оқып, талдау жасағанда өз ойын нақты дәлелдермен жеткізе алады

    Жазылым

    Эссенің құрылымын, даму желісін сақтамайды, көтерілген мәселе шешімінің артықшылығын, кемшілігін салыстыра талдай алмайды, өз ойын дәлелде, емле ережелеріне сай жаза алмайды

    Эссе жазу талаптарын сақтай алады, артықшылығы мен кемшіліктерін талдап, өз ойын жеткізуде, емле ережелеріне сай жазуда қателіктер жібереді

    Эссе жазудың талаптарын сақтайды, көтерілген мәселенің артықшылығы мен кемшіліктерін салыстыра талдап, өз ойын дәлеллеп, емле ережелеріне сай жаза алады

    Әдеби тілдік норма

    Жай сөйлем оның айтылу мақсатына және құрылымына қарай бөлінуі туралы толық меңгере алмаған. Жай сөйлемдерді ажырата алмайды, айтылу мақсатына қарай талдай алмайды, құрылымдық түрлерін талдап, сауатты жаза алмайды.

    Мәтіннен жай сөйлемдерді таба алады, айтылу мақсатына қарай ажырата алады, құрылымына қарай ажыратуда қателіктер жібереді

    Жай сөйлемдер туралы тақырыпты толық меңгерген. Айтылу мақсатына қарай және құрылымына қарай бөлінуі бойынша мәтіннен алынған сөйлемдерге талдау жасап, сауатты жаза алады















    2-нұсқа


    Оқылым (1 ұпай)


    • Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз

    2-тапсырма (0,5 ұпай)

    Төменде берілген мәтінді іріктеп оқып, талдау жасаңыз

    Мамандық таңдау – маңызды іс.


    Мамандық таңдау деген - өзің айналысқың келетін жұмысты таңдау ғана емес, өзің араласқың келетін ортаны да таңдау. Есте жоқ ескі заманда мамандықтың қазіргідей түрлері болмады. Әр адам барлық жұмыспен өзі ғана айналысатын. Дегенмен әйелдер мен ерлерге деп бөлінетін жұмыстар болған. Ерлер аң аулап, үй тұрғызып, қару-жарақ жасаса, әйелдер жеуге жарамды өсімдіктерді жинап, тамақ пісірген, киім тігіп, бала тәрбиелеген.

    Заман өзгерген сайын, адам жетіліп, нарықтық қарым-қатынас пайда болды. Қоғам дамып, түрлі мамандықтар келді. Алайда кез келген еңбек мамандық емес. Еңбектің мамандық деп аталуының өзіндік шарттары бар: бірі – маман атануыңыз үшін білім алып, қолыңызға сол саланың маманы деген құжатын алуыңыз керек болса, екіншісі – еңбегіңізге ақының төлену қажеттілігі.

    Өз ісінің нағыз маманы атану да екінің бірінің еншісіне бұйырмаған. Ол үшін, ең алдымен, мамандығыңызға деген махаббат керек. Адам жұмысқа ерекше құлшыныспен кіріскенде ғана, жұмысынан ләззат алады. Жүрекпен қалаған мамандықты іздеп табу - маңызды жұмыс.

    (140 сөз). https://massaget.kz/layfstayl/bilim/gumanitarly-ylymdar/2727 (мәтін өңделген)


    Мәтінге жасалған комментарий

    Мәтінге жасалған талдау
















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Басқа 8 сынып
    12.05.2024
    751
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумагалиева Алмагул Илиясовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации