Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8-сыныптарға Қазақ тілі пәнінен аралық аттестаттау тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
8-сыныптарға Қазақ тілі пәнінен аралық аттестаттау тапсырмалары
1-нұсқа
Оқылым (1 ұпай)
-
Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу
1-тапсырма (0,5 ұпай)
Төменде берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз
2-тапсырма (0,5 ұпай)
Төменде берілген мәтінді іріктеп оқып,талдау жасаңыз
Адам құндылықтары
Халқымызда «Ердің артында мол байлық қалғанша, жақсы аты қалғаны игі» деген аталы сөз бар. Адам жанының алтын арқауы – рухани құндылық, сондықтан да әр адам өзінің жан дүниесін тек адами құндылықтармен толықтырып отырғаны дұрыс болады.
Болашағынан үлкен үміт күттіріп, халқына жарамды адам болуды көздеген әрбір азамат нашар ойдан аулақ болуы керек. Қазіргі жастар атақ-мансап пен ақшаны өмірінің алтын діңгегі санап, «ақша болса, бәрі де болады» дейтін пасық ойлардан арыла алмай келе жатқаны - ащы болса да шындық. Адамзаттың шынайы байлығы қанағат пен еңбекте жатырғанын көпшілігі ұғына да бермейді.
Адамның дүниеқоңыздықпен жинаған мал-мүлкін бөгде біреулердің ұрлап әкетуі де, тіпті, қара ниет қаскүнемдердің әдейі өртеп жіберуі де мүмкін ғой. Ал санасында, ішкі әлемінде жатқан рухани қазынасын ешкімнің де тартып ала алмасы анық.
Ең бастысы, өмірімізге сара жол нұсқайтын, ізгі ниеттің нұрын құяр ғұламалардың сөзін көңілімізге ұялатсақ, өміршең ойға берілеріміз шүбәсіз.(137 сөз)
https://qazaquni.kz/2010/08/20/3364.html (мәтін өңделген)
Мәтінге жасалған комментарий |
Мәтінге жасалған талдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жазылым (3 ұпай)
-
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) (сөз саны 130-140)
Тапсырма:
Адам жанының алтын арқауы – рухани құндылық, сондықтан да әр адам өзінің жан дүниесін тек адами құндылықтармен толықтырып отырғаны дұрыс болады. Осы ұсынылып отырған мәселенің екі жағын талқылап, өз пікіріңізді дәлелдеп жазыңыз.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Әдеби тіл нормалары (1 ұпай)
-
Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшеліктеріне сай қолдану
Тапсырма:
Мәтіннен (эсседен) жай сөйлемдерді тауып, айтылу мақсаты мен құрылымына қарай талдаңыз (4-5 сөйлем)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бағалау критерийі:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсырма реті |
Дескриптор |
Ұпайы |
Оқылым 8.2.6.1. |
Оқылым стратегияларын қолданып, комментарий жасайды, іріктеп оқиды, талдау жасайды |
№1 |
-комментарий жасай алады -іріктеп оқып, талдай алады |
0,5 0,5 |
Жазылым 8.3.4.1. |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазады |
№2 |
-эссе құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жаза алады -ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілігін салыстыра алады -өз ойын дәлелдеп жаза алады |
1
1 1 |
Әдеби тілдік норма 8.4.4.4. |
Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану |
№3 |
-мәтіннен жай сөйлемдерді таба алады -айтылу мақсатына қарай жіктей алады (хабарлы,сұраулы,лепті,бұйрықты) -құрылымдық ерекшелігіне (жақты,жақсыз,жалаң,жайылма, толымды,толымсыз,атаулы) талдай алады -жазба жұмысында сауатты қолдана алады |
0,25
0,25
0,25
0,25 |
Барлығы |
|
5 |
Рубрика
Оқу дағдылары |
Төмен көрсеткіш 1-2 ұпай |
Орташа көрсеткіш 3-4 ұпай |
Жоғары көрсеткіш 5 ұпай |
Оқылым |
Оқыған мәтінінің мазмұнына комментарий жасауда өз ойын толық жеткізе алмайды. Іріктеп оқып,талдау жасай алмайды |
Мәтінге комментарий жасауда өз ойын жүйелі жеткізе алмады Іріктеп оқуда қате жібереді, талдауда ойы шашыраңқы |
Оқыған мәтін мазмұнын жақсы түсініп, комментарий жасай алады Іріктеп оқып, талдау жасағанда өз ойын нақты дәлелдермен жеткізе алады |
Жазылым |
Эссенің құрылымын, даму желісін сақтамайды, көтерілген мәселе шешімінің артықшылығын, кемшілігін салыстыра талдай алмайды, өз ойын дәлелде, емле ережелеріне сай жаза алмайды |
Эссе жазу талаптарын сақтай алады, артықшылығы мен кемшіліктерін талдап, өз ойын жеткізуде, емле ережелеріне сай жазуда қателіктер жібереді |
Эссе жазудың талаптарын сақтайды, көтерілген мәселенің артықшылығы мен кемшіліктерін салыстыра талдап, өз ойын дәлеллеп, емле ережелеріне сай жаза алады |
Әдеби тілдік норма |
Жай сөйлем оның айтылу мақсатына және құрылымына қарай бөлінуі туралы толық меңгере алмаған. Жай сөйлемдерді ажырата алмайды, айтылу мақсатына қарай талдай алмайды, құрылымдық түрлерін талдап, сауатты жаза алмайды. |
Мәтіннен жай сөйлемдерді таба алады, айтылу мақсатына қарай ажырата алады, құрылымына қарай ажыратуда қателіктер жібереді |
Жай сөйлемдер туралы тақырыпты толық меңгерген. Айтылу мақсатына қарай және құрылымына қарай бөлінуі бойынша мәтіннен алынған сөйлемдерге талдау жасап, сауатты жаза алады |
2-нұсқа
Оқылым (1 ұпай)
-
Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу
1-тапсырма (0,5 ұпай)
Төменде берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз
2-тапсырма (0,5 ұпай)
Төменде берілген мәтінді іріктеп оқып, талдау жасаңыз
Мамандық таңдау – маңызды іс.
Мамандық таңдау деген - өзің айналысқың келетін жұмысты таңдау ғана емес, өзің араласқың келетін ортаны да таңдау. Есте жоқ ескі заманда мамандықтың қазіргідей түрлері болмады. Әр адам барлық жұмыспен өзі ғана айналысатын. Дегенмен әйелдер мен ерлерге деп бөлінетін жұмыстар болған. Ерлер аң аулап, үй тұрғызып, қару-жарақ жасаса, әйелдер жеуге жарамды өсімдіктерді жинап, тамақ пісірген, киім тігіп, бала тәрбиелеген.
Заман өзгерген сайын, адам жетіліп, нарықтық қарым-қатынас пайда болды. Қоғам дамып, түрлі мамандықтар келді. Алайда кез келген еңбек мамандық емес. Еңбектің мамандық деп аталуының өзіндік шарттары бар: бірі – маман атануыңыз үшін білім алып, қолыңызға сол саланың маманы деген құжатын алуыңыз керек болса, екіншісі – еңбегіңізге ақының төлену қажеттілігі.
Өз ісінің нағыз маманы атану да екінің бірінің еншісіне бұйырмаған. Ол үшін, ең алдымен, мамандығыңызға деген махаббат керек. Адам жұмысқа ерекше құлшыныспен кіріскенде ғана, жұмысынан ләззат алады. Жүрекпен қалаған мамандықты іздеп табу - маңызды жұмыс.
(140 сөз). https://massaget.kz/layfstayl/bilim/gumanitarly-ylymdar/2727 (мәтін өңделген)
Мәтінге жасалған комментарий |
Мәтінге жасалған талдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
900 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |