Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сыныптың Дүниежүзі тарихынан БЖБ 3 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру Қазақстандағы ұжымдастыру 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
Оқу мақсаты |
8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау 8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау 8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
Жетістіктері Кемшіліктері
1937 жылы БК(б)П ОК-нiң И. В. Сталин мен оның айналасындағылардың «халық жауларын жою нұсқауы барлық жерде қолдау тапты. Осындай жағдайда И. В. Сталин мен оның серiктерi мүмкiн болатын оппозицияны орталықта ғана емес, ұлттық республикаларда да бiржолата талқандауды ұйғарды. 1936–1938 жылдары Қазақстанда 25833 адам партиядан шығарылып, олардың 8544-iне «халық жаулары» немесе «халық |
жауларының сыбайластары» т.б. айыптар тағылды. Танымал қазақ зиялылары, Алаш қайраткерлерi саяси қуғын-сүргiнге ұшырады.
P - саяси |
|
E - экономикалық |
|
S - әлеуметтік |
|
T – технологиялық |
|
L - құқықтық |
|
E - этникалық |
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды |
1 |
тарихи оқиғаны анықтайды; |
1 |
2 |
жетістіктерді анықтайды; |
1 |
|
кемшілікті анықтайды; |
1 |
||
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды |
3 |
ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1-дәлел келтіреді; |
1 |
ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 2-дәлел келтіреді; |
1 |
||
20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды |
4 |
Р-саяси зардаптарын талдайды; |
1 |
E – экономикалық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
S – әлеуметтік зардаптарын талдайды; |
1 |
||
T – технологиялық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
L – құқықтық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
E – этникалық зардаптарын талдайды. |
1 |
||
Барлығы |
11 |
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийлері |
Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қиналады |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қателіктер жібереді |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табады, индустрияландырудың жетістіктерін, кемшіліктерін анықтайды |
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды |
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2-дәлелдер келтіруде қиналады |
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіруде қателіктер жібереді
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіреді |
20-30 жылдардағы қуғын- сүргіннің зардаптарын талдайды |
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдауда қиналады |
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдауда қателіктер жібереді |
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдайды
|
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым |
Оқу мақсаты |
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
мен ғылым саласындағы өзгерістерге баға береді |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
Ахмет Байтұрсынов қазақ жазуына неліктен реформа жүргізді?
«Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің негізін салушы» екеніне дәлел келтіріңіз.
Өзгерістер Білім саласы Ғылым саласы Жағымды |
Жағымсыз |
|
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |