Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 3 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру Қазақстандағы ұжымдастыру

    1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

    Оқу мақсаты

    8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

    8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау

    8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды

    • Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды

    • 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тапсырма

    1. Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табыңыз.



    Shape2




    1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдаңыз.


    Жетістіктері Кемшіліктері



    1. Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардаптары туралы кемінде екі дәлел келтіріңіз.

    Shape3


    Shape4


    Shape5


    1. Деректі және өз білімдеріңізді пайдаланып, 20-30 жылдардағы қуғын-сүргіннің зардаптарын PESTLE арқылы талдаңыз.


    1937 жылы БК(б)П ОК-нiң И. В. Сталин мен оның айналасындағылардың «халық жауларын жою нұсқауы барлық жерде қолдау тапты. Осындай жағдайда И. В. Сталин мен оның серiктерi мүмкiн болатын оппозицияны орталықта ғана емес, ұлттық республикаларда да бiржолата талқандауды ұйғарды. 1936–1938 жылдары Қазақстанда

    25833 адам партиядан шығарылып, олардың 8544-iне «халық жаулары» немесе «халық

    жауларының сыбайластары» т.б. айыптар тағылды. Танымал қазақ зиялылары, Алаш қайраткерлерi саяси қуғын-сүргiнге ұшырады.

    https://kk.wikipedia.org


    P - саяси


    E - экономикалық


    S - әлеуметтік


    T – технологиялық


    L - құқықтық


    E - этникалық


    Бағалау критерийі

    Тапсыр

    ма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Қазақстандағы индустрияландырудың

    жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды

    1

    тарихи оқиғаны анықтайды;

    1

    2

    жетістіктерді анықтайды;

    1

    кемшілікті анықтайды;

    1

    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды


    3

    ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары

    туралы 1-дәлел келтіреді;


    1

    ұжымдастыру саясатының ауыл

    шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 2-дәлел келтіреді;


    1

    20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды

    4

    Р-саяси зардаптарын талдайды;

    1

    E – экономикалық зардаптарын

    талдайды;

    1

    S – әлеуметтік зардаптарын талдайды;

    1

    T – технологиялық зардаптарын

    талдайды;

    1

    L – құқықтық зардаптарын талдайды;

    1

    E – этникалық зардаптарын талдайды.

    1

    Барлығы

    11


    Shape7 Shape8 «Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні




    Бағалау критерийлері

    Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Қазақстандағы индустрияландырудың

    жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды

    Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қиналады

    Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда,

    индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қателіктер жібереді

    Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табады,

    индустрияландырудың жетістіктерін, кемшіліктерін анықтайды




    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды

    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2-дәлелдер келтіруде қиналады

    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіруде қателіктер жібереді



    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіреді



    20-30 жылдардағы қуғын- сүргіннің зардаптарын талдайды

    Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық

    зардаптарын талдауда қиналады

    Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдауда қателіктер жібереді



    Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдайды




    Shape10 «Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»

    XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

    Оқу мақсаты

    8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау

    8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім

    мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалайды

    • XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім

    мен ғылым саласындағы өзгерістерге баға береді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тапсырма


    1. Сұрақтарға жауап беріңіз.

    Ахмет Байтұрсынов қазақ жазуына неліктен реформа жүргізді?


    Shape11


    Shape12


    Shape13



    Shape14

    «Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің негізін салушы» екеніне дәлел келтіріңіз.


    Shape15


    Shape16


    Shape17


    Shape18


    1. Ахмет Байтұрсыновтың атқарған қызметтерін берілген салалар бойынша дәлелдеңіз.



    1. XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді анықтаңыз

    Өзгерістер Білім саласы Ғылым саласы


    Жағымды

    Жағымсыз


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    30 Қаңтар 2024
    923
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 сыныптың Дүниежүзі тарихынан БЖБ 3 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 сыныптың Дүниежүзі тарихынан БЖБ 3 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған БЖБ дүниежүзі тарихынан 3 тоқсанға арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 3 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру Қазақстандағы ұжымдастыру

    1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

    Оқу мақсаты

    8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

    8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау

    8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды

    • Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды

    • 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тапсырма

    1. Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табыңыз.



    Shape2




    1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдаңыз.


    Жетістіктері Кемшіліктері



    1. Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардаптары туралы кемінде екі дәлел келтіріңіз.

    Shape3


    Shape4


    Shape5


    1. Деректі және өз білімдеріңізді пайдаланып, 20-30 жылдардағы қуғын-сүргіннің зардаптарын PESTLE арқылы талдаңыз.


    1937 жылы БК(б)П ОК-нiң И. В. Сталин мен оның айналасындағылардың «халық жауларын жою нұсқауы барлық жерде қолдау тапты. Осындай жағдайда И. В. Сталин мен оның серiктерi мүмкiн болатын оппозицияны орталықта ғана емес, ұлттық республикаларда да бiржолата талқандауды ұйғарды. 1936–1938 жылдары Қазақстанда

    25833 адам партиядан шығарылып, олардың 8544-iне «халық жаулары» немесе «халық

    жауларының сыбайластары» т.б. айыптар тағылды. Танымал қазақ зиялылары, Алаш қайраткерлерi саяси қуғын-сүргiнге ұшырады.

    https://kk.wikipedia.org


    P - саяси


    E - экономикалық


    S - әлеуметтік


    T – технологиялық


    L - құқықтық


    E - этникалық


    Бағалау критерийі

    Тапсыр

    ма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Қазақстандағы индустрияландырудың

    жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды

    1

    тарихи оқиғаны анықтайды;

    1

    2

    жетістіктерді анықтайды;

    1

    кемшілікті анықтайды;

    1

    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды


    3

    ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары

    туралы 1-дәлел келтіреді;


    1

    ұжымдастыру саясатының ауыл

    шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 2-дәлел келтіреді;


    1

    20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды

    4

    Р-саяси зардаптарын талдайды;

    1

    E – экономикалық зардаптарын

    талдайды;

    1

    S – әлеуметтік зардаптарын талдайды;

    1

    T – технологиялық зардаптарын

    талдайды;

    1

    L – құқықтық зардаптарын талдайды;

    1

    E – этникалық зардаптарын талдайды.

    1

    Барлығы

    11


    Shape7 Shape8 «Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні




    Бағалау критерийлері

    Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Қазақстандағы индустрияландырудың

    жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды

    Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қиналады

    Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда,

    индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қателіктер жібереді

    Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табады,

    индустрияландырудың жетістіктерін, кемшіліктерін анықтайды




    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды

    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2-дәлелдер келтіруде қиналады

    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіруде қателіктер жібереді



    Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіреді



    20-30 жылдардағы қуғын- сүргіннің зардаптарын талдайды

    Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық

    зардаптарын талдауда қиналады

    Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдауда қателіктер жібереді



    Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдайды




    Shape10 «Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»

    XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

    Оқу мақсаты

    8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау

    8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім

    мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    • Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалайды

    • XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім

    мен ғылым саласындағы өзгерістерге баға береді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тапсырма


    1. Сұрақтарға жауап беріңіз.

    Ахмет Байтұрсынов қазақ жазуына неліктен реформа жүргізді?


    Shape11


    Shape12


    Shape13



    Shape14

    «Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің негізін салушы» екеніне дәлел келтіріңіз.


    Shape15


    Shape16


    Shape17


    Shape18


    1. Ахмет Байтұрсыновтың атқарған қызметтерін берілген салалар бойынша дәлелдеңіз.



    1. XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді анықтаңыз

    Өзгерістер Білім саласы Ғылым саласы


    Жағымды

    Жағымсыз


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Конспект 8 сынып
    30.01.2024
    923
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аубакова Алмагуль Орынтаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации