Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    11 бөлім. Мәңгілік елдің нұрлы жолы. Н.Назарбаев «Қазақстан жолы»(үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ел болашағы жастардың қолында

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.2.1-публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

    8.1.4.1-орта көлемді прозалық,драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау,тақырыбы мен идеясын талдау;

    Сабақтың мақсаты:

    публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтай алады;

    орта көлемді прозалық,драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдай алады,тақырыбы мен идеясын талдай алады;

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. сәлемдесу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру «Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Өткен тоқсан бойынша тақырыптарды пысықтау

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

    Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.










    Сөздік жұмысы









    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс


    Жаңа сөздермен жұмыс:


    Жолдау-послание

    Көшбасшы-лидер

    Іргетас-основание

    Өсиет-завещание

    Баба-предки

    Ынтымақ-солидарность, единтсво

    Айтылым

    Сұрақтарға жауап береді. Елбасының халыққа арнаған жолдаулары туралы пікірін білдіріп, түсінігін қалыптастырады.










    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Мәлімет айтады

    8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Аударма

    сөздік


    2-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3- тапсырма

    Топтық жұмыс


    Мұғалім оқушыларды ұйымшылдыққа баулып, бағыт- бағдар береді.

    Айтылым Жазылым

    Қанатты сөздерді жазады.Парталас досымен жұптасып, біреуін тақырып етіп алып, ой бөліседі. .«ПОПС формуласы» арқылы түсіндіреді.


    Оқылым Айтылым

    Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

    1-топ: «Жолдауға» байланысты сызбаны толтырады. Мәтіннің идеясын түсіндіреді.

    2-топ: «Дискуссиялық карта» арқылы тақырыптың ұнаған, ұнамаған тұстарына түсінік береді.

    3-топ: «6 неліктен» тәсілін қолданып мәтін мазмұнын ашатындай сұрақтар жазады.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -Түсіндіреді

    -Мағынасын ашады

    «Түрлі- түсті кеме» тәсілі



    Дескриптор

    5 балл

    -топпен жұмыс жасайды

    -мәтінді оқиды

    «Білім қоржыны» тәсілі

    8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері







    Суреттер топтамасы





    Слайдтар




    Кесте



    Сызбалар


    №4-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



    Тілдік бағдар









    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс


    Жазылым.

    Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып, сөйлемді жазады. Не себепті ол қосымшаларды қойғанын түсіндіреді.

    Берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді.

    Жазылым Айтылым

    Талғаулы салалас құрмалас сөйлем туралы мәліметті игеріп, мысал жазады. Жалғаулықтары: не, немесе, кейде, я, яки, болмаса.

    Үлгі: Мен биыл оқуғыа түсемін немесе әскер қатарына қосыламын.

    Жазылым

    Берілген мәтін мазмұныны бойынша етістіктерді бір бағанағ, зат есімдерді екінші бағанға бөліп жазады..

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Тапсырманы орындайды

    «Бағдаршам» тәсілі.





    Дескриптор

    3 балл

    -Көшіріп жазады

    Смайликтер

    8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    «Жұмбақтар» жинағы

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:

    Үйге тапсырма

    5-тапсырма

    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»

    Рисунок 23




    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    11 бөлім. Мәңгілік елдің нұрлы жолы. Н.Назарбаев «Қазақстан жолы»(үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ел болашағы жастардың қолында

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.1.1-мәтін тақырыбы,тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    8.5.1.5-демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    мәтін тақырыбы,тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай алады;

    демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Айгуль Жулбарисовна
    30 Наурыз 2024
    749
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 Т2 қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қмж жинағы 4 тоқсан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 Т2 қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қмж жинағы 4 тоқсан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    11 бөлім. Мәңгілік елдің нұрлы жолы. Н.Назарбаев «Қазақстан жолы»(үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ел болашағы жастардың қолында

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.2.1-публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау;

    8.1.4.1-орта көлемді прозалық,драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау,тақырыбы мен идеясын талдау;

    Сабақтың мақсаты:

    публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтай алады;

    орта көлемді прозалық,драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдай алады,тақырыбы мен идеясын талдай алады;

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. сәлемдесу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру «Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Өткен тоқсан бойынша тақырыптарды пысықтау

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

    Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.










    Сөздік жұмысы









    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс


    Жаңа сөздермен жұмыс:


    Жолдау-послание

    Көшбасшы-лидер

    Іргетас-основание

    Өсиет-завещание

    Баба-предки

    Ынтымақ-солидарность, единтсво

    Айтылым

    Сұрақтарға жауап береді. Елбасының халыққа арнаған жолдаулары туралы пікірін білдіріп, түсінігін қалыптастырады.










    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Мәлімет айтады

    8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Аударма

    сөздік


    2-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3- тапсырма

    Топтық жұмыс


    Мұғалім оқушыларды ұйымшылдыққа баулып, бағыт- бағдар береді.

    Айтылым Жазылым

    Қанатты сөздерді жазады.Парталас досымен жұптасып, біреуін тақырып етіп алып, ой бөліседі. .«ПОПС формуласы» арқылы түсіндіреді.


    Оқылым Айтылым

    Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

    1-топ: «Жолдауға» байланысты сызбаны толтырады. Мәтіннің идеясын түсіндіреді.

    2-топ: «Дискуссиялық карта» арқылы тақырыптың ұнаған, ұнамаған тұстарына түсінік береді.

    3-топ: «6 неліктен» тәсілін қолданып мәтін мазмұнын ашатындай сұрақтар жазады.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -Түсіндіреді

    -Мағынасын ашады

    «Түрлі- түсті кеме» тәсілі



    Дескриптор

    5 балл

    -топпен жұмыс жасайды

    -мәтінді оқиды

    «Білім қоржыны» тәсілі

    8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері







    Суреттер топтамасы





    Слайдтар




    Кесте



    Сызбалар


    №4-тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



    Тілдік бағдар









    Қосымша тапсырма

    Жеке жұмыс


    Жазылым.

    Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып, сөйлемді жазады. Не себепті ол қосымшаларды қойғанын түсіндіреді.

    Берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді.

    Жазылым Айтылым

    Талғаулы салалас құрмалас сөйлем туралы мәліметті игеріп, мысал жазады. Жалғаулықтары: не, немесе, кейде, я, яки, болмаса.

    Үлгі: Мен биыл оқуғыа түсемін немесе әскер қатарына қосыламын.

    Жазылым

    Берілген мәтін мазмұныны бойынша етістіктерді бір бағанағ, зат есімдерді екінші бағанға бөліп жазады..

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Тапсырманы орындайды

    «Бағдаршам» тәсілі.





    Дескриптор

    3 балл

    -Көшіріп жазады

    Смайликтер

    8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    «Жұмбақтар» жинағы

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:

    Үйге тапсырма

    5-тапсырма

    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»

    Рисунок 23




    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    11 бөлім. Мәңгілік елдің нұрлы жолы. Н.Назарбаев «Қазақстан жолы»(үзінді)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ел болашағы жастардың қолында

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.1.1.1-мәтін тақырыбы,тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    8.5.1.5-демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    мәтін тақырыбы,тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай алады;

    демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    30.03.2024
    749
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Айгуль Жулбарисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации