91. Армандар орындалады

Тақырып бойынша 17 материал табылды

91. Армандар орындалады

Материал туралы қысқаша түсінік
I. Ұйымдастыру Сәлемдесу. Психологиялық дайындық Бізде жақсы баламыз, Өсті ақыл санамыз Апайымызбен ең алғаш, амандасып аламыз. Жарқырасын күніміз, жайнап тұрсын гүліміз, Жақсы ниет тілекпен, Бастайық сабақ бүгін біз. Үй тапсырмасын сұрау 10-тапсырма. Ғарышкер рөліне еніп, таңдаған тақырып бойынша "Ғарыштағы түскі ас", "Ғарыштағы салмақсыздық" тақырыбында таныстырылым жасаңдар. Өткен сабақты пысықтау. "Топтық тергеу" әдісі. 1."Әріптес" сөзінің мағынасын түсіндір. 2. Ғарышкер Талғаттың балалық шақтағы арманы қандай болды? 3. Қалай ойлайсың,ғарышкердің тамағы қандай болуы мүмкін? 4. Айдын ғарыш жұлдыздарының тізімін қалай жаңартты? 5. Байбота Қошым-Ноғай кім? 6. Диалог дегеніміз не?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

91. Армандар орындалады

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу

4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету

Сабақтың мақсаты

өлеңді зерделеп оқиды .қателерді тауып,түзетеді .


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут


I. Ұйымдастыру

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Бізде жақсы баламыз,

Өсті ақыл санамыз

Апайымызбен ең алғаш, амандасып аламыз.

Жарқырасын күніміз, жайнап тұрсын гүліміз,

Жақсы ниет тілекпен,

Бастайық сабақ бүгін біз.

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады

.

Жарайсыңдар!


4 минут







Үй тапсырмасын сұрау

10-тапсырма. Ғарышкер рөліне еніп, таңдаған тақырып бойынша "Ғарыштағы түскі ас", "Ғарыштағы салмақсыздық" тақырыбында таныстырылым жасаңдар.


Өткен сабақты пысықтау. "Топтық тергеу" әдісі.

1."Әріптес" сөзінің мағынасын түсіндір.

2. Ғарышкер Талғаттың балалық шақтағы арманы қандай болды?

3. Қалай ойлайсың,ғарышкердің тамағы қандай болуы мүмкін?

4. Айдын ғарыш жұлдыздарының тізімін қалай жаңартты?

5. Байбота Қошым-Ноғай кім?

6. Диалог дегеніміз не?


Ғарышкер рөліне еніп, таңдаған тақырып бойынша "Ғарыштағы түскі ас", "Ғарыштағы салмақсыздық" тақырыбында таныстырылым жасайды








Дескриптор:

1. Ғарышкер рөліне еніп, таңдаған тақырып бойынша "Ғарыштағы түскі ас", "Ғарыштағы салмақсыздық" тақырыбында таныстырылым жасайды

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!


Білу.


5 минут

















Сабақтың ортасы

10 минут




























5минут













5 минут










5 минут



















5 минут






Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады .

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну . Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Өткен замандағы адамдар болашақ туралы нені армандауы мүмкін?

Өткен замандағы адамдар: жарық болса екен, тез жүретін көлік болса екен деп армандаған.


2-тапсырма. Өткен күндерді қазіргі өмірмен салыстырып әңгімелеңдер.

Түсініп оқы.

Қанатты қиял

3-тапсырма. Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы.

4-тапсырма. Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен "Қанатты қиял" деп атаған?

Ақын өлеңнің тақырыбын "Қанатты қиял" деп атауының себебі, қиялдап яғни армандап, оның болашақта орындалады деген сенімнен қойылған деп ойлаймын.


Сергіту сәті

"Қара жорға" биі

ЕБҚ

1.Қандай арманыңның орындалғанын қалайсың?



5 - тапсырма. Топта өз пікірлеріңді дәлелдеңдер.

А) ертегі -жоқ

Ә) шындық - иә


6 - тапсырма. Қарт баласының болашағынан не күтеді?

Қарт баласының болашағынан арманының орындалатынын күтеді.


7-тапсырма."Қанатты қиял" және Ы.Алтынсариннің "Өнер-білім бар жұрттар" өлеңдеріндегі кейіпкерлердің арманы орындалғанын қалай дәлелдейсің?

Бұл өлеңдегі кейіпкерлердің арманы орындалды. Ұрпақтары білімді, өнерлі болды. Ұшақтар пайда болды.



8-тапсырма. Кестемен жұмыс.

1) иә

2) жоқ

3) жоқ

4) жоқ


9-тапсырма. Баланың мамандық таңдауына не әсер етті?

Баланың мамандық таңдауына еңбек, өнер, оқу, ата-анасының ақылы әсер етеді.





Өткен замандағы адамдар болашақ туралы нені армандауы мүмкін екенін айтады.











Өткен күндерді қазіргі өмірмен салыстырып әңгімелейді.

















Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқиды.









Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен "Қанатты қиял" деп атағанын түсіндіріп көреді.



Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.

Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады.


Топта өз пікірлеріңді дәлелдейді.




Қарт баласының болашағынан арманының орындаулын күткенін айтады



"Қанатты қиял" және Ы.Алтынсариннің "Өнер-білім бар жұрттар" өлеңдеріндегі кейіпкерлердің арманы орындалғанын дәлелдеп көреді.


Кестемен жұмыс істейді.








Баланың мамандық таңдауына не әсер еткенін анықтайды.

Дескриптор:

1. Өткен замандағы адамдар болашақ туралы нені армандауы мүмкін екенін айтады.1б








Дескриптор:

1. Өткен күндерді қазіргі өмірмен салыстырып әңгімелейді.1б













Дескриптор:

1. Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқиды.





Дескриптор:

1. Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен "Қанатты қиял" деп атағанын түсіндіріп көреді.1б



Дескриптор:

1. дұрыс пікірді табады 1б





Дескриптор:

1. Қарт баласының болашағы туралы өз ойын айтады




Дескриптор:

1."Қанатты қиял" және Ы.Алтынсариннің "Өнер-білім бар жұрттар" өлеңдеріндегі кейіпкерлердің арманы орындалғанын дәлелдеп айтады .1б

2.мысал келтіреді 1б




Дескриптор:

1.Кестемен толтырады .1б


Дескриптор:

1.Баланың мамандық таңдауына не әсер еткенін айтады .1б


Оқулық.








автор-дың суреті









Оқулық

Дәптер



























дәптер











Сабақтың соңы

5 минут










IV.Сабақты қорытындылау.

1. Бүркіт Ысқақов кім?

2.Ақынның қандай өлеңдерін білесің?

3. "Шер тарқату" сөзін қалай түсінесің?

4. Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен "Қанатты қиял" деп атаған?

5. Қарт баласының болашағынан не күтеді?

6. Баланың мамандық таңдауына не әсер етті?

(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу):

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

Бұл сабақта қандай жаңа білім алдың

Үй тапсырма .

Өлеңді түсініп оқу.

Айтылуы мен жазылуына байланысты кестеден қате сөзді тап.

Оқушылардың білімін бағалау

Рефлексия

Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды

сабақтан алған әсерлерімен бөліседі

Сұрақтар қояды, қосымша түсіндіруді қажет ететін тұстарын айтады. Сабақ немесе тақырып бойынша өз пікірін айтып, болашақта не қалайтынын білдіреді. Оқушы өз оқуында қандай әдістердің тиімді болғанын байқайды.

Қателерінің себептерін анықтап, оларды түзету жолдарын ойластырады.

өзінің жетістіктерін және қиындықтарын анықтайды.

Тапсырма барысында не сәтті болғанын және қай жерде қиналғанын түсінеді.

Өзінің жауаптарын және шешімдерін талдайды

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер

Жарайсыңдар

Балдар жиынтығын қою





















Кері байланыс





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2025
247
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі