Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.1.4.1 – сөйлеу барысында
мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды
қолдану
2.2.6.1 –
кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту

Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
4-тапсырма
Суретке зер
сал.
1.Әр суретке ат
қой
2.Бәрі Қазақстанның жері ма?
Қай жерлер екенін айт
3.Қазақстанның басқа қандай
көрікті жерлерін білесің?
4.Өзің барып көрген жерлер
туралы әңгімеле
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
ФС
тапсырмасы
Өтірік өлеңдерді түсініп оқы
және сұрақтарға жауап бер
1.Бұлар неліктен өтірік өлеңге
жатады?
2.Шындыққа жанаспайтын қандай
оқиғалар туралы айтылған?
ЕБҚ
Өзің білетін өтірік өлеңіңді
айт
ЕҚБ
Өтірік өлең құрастырып
көр.
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
Берілген өтірік өлеңдерден
бірнеше өтірік әрекетті таңдап алып, өтірік екенін дәлелдеп
жаз

Топтық
жұмыс
3-тапсырма
Тапсырманы
орында
1-топ
Өтірік өлеңде айтылған
жануарларды суретімен сәйкестендір. Қандай өтірік ұйқастар болғанын
қара сөзбен дәлелде
2-топ
Өтірік өлең құрастырып
жаз
Үй
тапсырмасы
4-тапсырма
Өтірік өлеңдерді жазып
кел.
ҚЖ:
Өтірік өлеңдерді рөлге бөліп,
кезекпен оқып көріңдер.
Өтірік айту дұрыс па? Өз
ойларыңды айтыңдар

|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Жаңа тақырыпты түсініп
алады
Өлеңді
оқиды
Сұрақтарға жауап
береді
Жеке жұмыс
жасайды
Дәлелдеме
жазады
Жаттығу
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Смарт сағат»
әдісі

Дескриптор:
Суреттер бойынша сұрақтарға
жауап береді-1б
Дескриптор:
Еліміздің ірі қалалары туралы
айтады-1б
Дескриптор:
Өлеңді түсініп
оқиды-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
Тамаша!

Дескриптор:
Өтірік әрекетті таңдап алып,
өтірік екенін дәлелдеп
жазады-1б
Тамаша жаттығулар
жасадық!
Дескриптор:
Тапсырмаларды
орындайды-2б

Дескриптор:
Өтірік өлеңдерді рөлге бөліп,
кезекпен оқиды-1б
«Түрлі түсті шарлар»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
Сызба
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Суреттер
|