9.2.1.3 - менструалдық цикл мен экстроген және прогестеронның маңызын сипаттау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9.2.1.3 - менструалдық цикл мен экстроген және прогестеронның маңызын сипаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
47 тақырып бойынша дайын ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы





Бөлім:

3 бөлім. Көбею

Педагогтің ТАӘ:

Серікказы Дина Серікказықызы

Күні:

04.12.2024

Сынып: .

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§47.Менструация циклі. Эстроген және прогестерон гормондарының рөлі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.1.3 - менструалдық цикл мен экстроген және прогестеронның маңызын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

менструалдық цикл мен эстроген және прогестеронның маңызын сипаттайды;

Бағалау критерийлері

менструальдық циклмен танысып, маңызын анықтайды

Менструальдық цикліндегі барлық фаза түрлері мен ерекшеліктеріне толықтарады





Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, оқушылардың назарын жаңа сабаққа аудару.

Суреттер арқылы сабақтың тақырыбы бұрынғы білімді қайталап ашып аламыз (Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді).









Суреттерге қатысты қойылатын сұрақтар:

  • Суреттерден нені көріп тұрмыз?

  • Барлық суреттерге ортақ қандай тақырып болуы мүмкін?

  • Суреттер арқылы бұрын өткен қандай терминдер/ақпараттар есімізде?

Сабақ тақырыбын анықтаған соң презентация арқылы түсіндіріп бастау/видео көрсету

ЕББҚ оқушыларға видеоны тоқтатып , қиын жерлерін оңай тілмен түсіндіру,қайта видеоны көрсету


Әр оқушы осы суреттерге қарап оқушылар өздерінің ойларын ортаға салып, өз ойларымен бөліседі


Таным дағдыларын дамыту мақсатында сұрақтарға жауап береді.



Оқушылар өз ойларын айтады

Сұрақтарға жауап бере отырып жалпы тақырып атауын анықтауға тырысады


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді.




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде ойлауды дамыту,өткен сабақ тақырыбын еске алу.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді








Презентация

Видео (түпнұсқасы)

https://youtu.be/42WIByexiXc

Cуреттер мен сызбалар


Сабақтың ортасы

35 минут







1- тапсырма




Оқушыларды « гүл күлтелері» арқылы топқа бөледі


Топтық жұмыс

«Өзіңді таныстыр,анықтайық!» әдісі арқылы оқулықтағы 209 беттегі кестені нұсқау ала отырып, топ бойынша мәлімет беру

I топ: 1 фаза

II топ 2 фаза

III топ 3 фаза

IIII топ 4 фаза


ЕББҚ оқушылар өзге балалармен топтық жұмыс кезінде кесте класстер не инфограмма -құруын нұсқау
















Оқушылар өз топтарына сәйкес өздерін таныстырып, әр фаза сатыларына тоқталып кестедегі сипаттау критерийлері бойынша постер/класстерді қорғайды





Дескриптор:

Жалпы-4 балл


Кесте бойынша сипаттаукритерийлері бойынша менструация циклінің фазаларын сипаттайды.2- балл

Постер/класстер салу арқылы топ тақырыбын түсіндіріп ашады 2- балл


Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді








Суреттер

Picture 5



Оқулық:

Биология, 9 сынып, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, Алматы: Атамұра, 2019.

- б. 209б


2-тапсырма

Жұптық жұмыс


« Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Эстроген және прогестерон қызметін сипаттап кестені толтыру




Аталық безге әсері

Жатырға (оның сілемейлі қабығына әсері)

Гормонның (фаза) барынша көп концентрациясы

Гормонның (фаза) ең аз концентрациясы

прогестерон





эстроген















ЕББҚ оқушыларға берілген ұғымдарды оқулық бойынша іздестіруге нұсқау жасау)



Оқушылар берілген кестені жұбымен ақылдасып, ерекшеліктеріне қарай толтырады

Дескриптор:

Жалпы-4балл


Дескриптор:

·Эстрогеннің/прогестеронның аналық безге әсерін сипаттайды,жатырға оның сілемейлі қабығына әсерін сипаттайды -2 балл

·Эстроген/прогестерон гормонының концентрациясына ең көп әсерін сипаттайды, гормонының концентрациясына ең аз әсерін сипаттайды. -2 балл



Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, түрткі сұрақтар қойып, қолдау көрсетеді



Оқулық:

Биология, 9 сынып, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, Алматы: Атамұра, 2019.

- б. 210 б



3-тапсырма


Жеке жұмыс

Жеке жұмыс ретінде Quizziz платформасы арқылы алған білімдеріне бақылау жұмысын алу














Оқушылар берілген бағдарлама арқылы ,сұрақтарға жауап береді






Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды. Қолдауды қажет ететін оқушыларға жетелеуші, бағыттаушы, сурет салдыру арқылы ынтасын ашып қолдау көрсетеді.


Дескриптор:

Жалпы-2 балл

Өтілген тақырып бойынша жоғары балл жинайды

-1 балл

Белгілеген жауаптарына түсінік береді -1 бал









https://quizizz.com/admin/quiz/6758a3fef7e06e929911d43b





Оқулық:

Биология, 9 сынып, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, Алматы: Атамұра, 2019.

206-209- б.



Сабақтың соңы

5 минут

Үйге тапсырма





Рефлексия













Бағалау

Кері байланыс: Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді. (Бұл кері байланыс түрі, яғни «Меннен саған смс әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.)


Оқушыларды топ арқылы бағалау


ЕББҚ оқушыларды «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау

Бүгінгі сабақтағы алған ақпараттарды әр оқушы енгізеді

(Бұл кері байланыс түрі, яғни, «Меннен саған смс әдісі» арқылы кері байланыс беру, оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және қызықты қорытындылар шығаруына көмектеседі.



Қай топ сұрақтарға белсенді,әрі тез жауап берсе, қай топ шкала сызығына бірінші жетсе сол топ жеңімпаз атанады, жоғары балл алады














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2025
234
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі