Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Артығын алып
таста»
Оқушыларға сөздер немесе
суреттер жинағын (сабақ
тақырыбымен
байланысты) көрсетіңіз. Олар
қай сөз немесе сурет қалғандарына қатысты емес екенін анықтауы
керек.
ЖИТС
(СПИД)
АИЖ
(ВИЧ)
Мерез
(сифилис)
Соз
(гонорея)
В,С
гепатиті
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
Оқушылар сөздің
немесе суреттің қалғандарына қатысты емес екенін анықтайды. Артығын
алып тастайды. Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды. Өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің
артығын анықтайды -1 балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Талап (Салауатты
өмір салтын ұстану)
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Адам
онтогенезі
Барлық ұрықтанатын
ағзалардың дамуының бірінші сатысы
қандай?
Келесі
сатыларының айырмашылықтары қандай?
|
Менен сұрақ-сенен
жауап әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты – 1
балл;
- оқу мақсатына сай
қойылған сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
9.2.3.1 - ұрықтың дамуындағы
плацентаның маңызын
түсіндіру;
9.2.3.2 - эмбрион мен ұрықтың
дамуын салыстыру;
Сабақтың
мақсаты:
ұрықтың дамуындағы
плацентаның маңызын түсіндіреді және эмбрион мен ұрықтың дамуын
салыстырады;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология
9-сынып,Автор: Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра»
баспасы 2019ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын
түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді
«Түртіп алу» әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша термин
сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан жауаптарын
сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Ұрықтану
Зигота
Ұрық
Жүктілік
Эмбриональды
кезең
Шараналық
кезең
Плацента
Кіндікбау
|
Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің
мазмұнын сипаттайды – 2
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Практикалық
тапсырмалар беру
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/9419?lang=2
Жеке жұмысқа
арналған үлестірме парақтар.
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ тапсырмаларын
орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
https://smk.edu.kz/Course/Topic/16/9419?lang=2
Жеке жұмысқа
арналған үлестірме парақтар.
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері
байланыс
«Екі түрлі түсініктеме
күнделігі»
Оқушылардан дәптердің бетін
(не таратылып берген парақты) ортасынан тік сызықпен бөлу
сұралады.
|
Оқушылар мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
Бүгінгі тақырыптан / сабақтан/
қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
Бөліктің сол
жағына
Сол әсер еткен үзінділер
жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай,
қандай сұрақ бар т.б.)
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
Жұмыс
дәптері
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Үй тапсырма:
§51.Адам ұрығының дамуына темекі шегудің, есірткілік заттардың және
алкогольдің әсері.
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой
қозғау жүзеге асады.
|
«Ду қол шапалақ» әдісі арқылы
бағалау.
«Мадақтау!»
«Жарайсың!»
|
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
|