Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Айырмашылығы
неде?»
Архей
Протерозой
Палезой
Мезозой
Кайнозой
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- кілт сөздердің айырмашылығын
сипаттайды -2 балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Ұлттық мүде (Қоғам
игілігі үшін қызмет ету)
«Менен сұрақ-сенен жауап»
әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Эволюция
дегеніміз не?
«Прогресс» және «регресс»
деген түсінік нені
білдіреді?
|
Менен сұрақ-сенен жауап
әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты
– 1 балл;
- оқу мақсатына сай қойылған
сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
9.2.5.1 - К. Линней
мен Ж.Б. Ламарк еңбектерінің негізгі қағидаларын оқып
зерттеу;
Сабақтың
мақсаты:
К.Линней мен Ж.Б. Ламарк
еңбектерінің негізгі қағидаларын оқып
зерттейді;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз
ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен
пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Прогресс
Регресс
Тарихи
даму
Жүйелеу
(систематика)
Эволюция
Бинарлы
номенклатура
Градация
|
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 2 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жеке жұмысқа арналған
үлестірме парақтар.
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жеке жұмысқа арналған
үлестірме парақтар.
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері
байланыс
«Екі түрлі
түсініктеме күнделігі»
Оқушылардан
дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан тік
сызықпен бөлу сұралады.
|
Оқушылар мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
Бүгінгі тақырыптан /
сабақтан/ қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
Бөліктің сол
жағына
Сол әсер еткен
үзінділер жайында пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары
қандай, қандай сұрақ бар
т.б.)
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті панель
Презентация
Жұмыс
дәптері
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Үй тапсырма: §55.Эволюцияның
заманауи теориясының пайда
болуы.
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен танысады және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
«Ду қол шапалақ»
әдісі арқылы бағалау.
«Мадақтау!»
«Жарайсың!»
|
Биология 9-сынып,Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева,Б.Т.Ибрагимова . «Атамұра» баспасы
2019ж
|