Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
4-тапсырма
Өтірік өлеңдерді жазып
кел.
Жаңа
тақырып
№4
шығарма
«Кітап – білім
бұлағы»
Жоспар:
1. Кітап – біздің
досымыз
2. Мен оқыған
кітаптар
3. Кітаптың көңіл күйге
әсері
Шығарма жазу барысында тірек
сөздер беріледі
Үй
тапсырмасы
Өткен тақырыптарды пысықтап
келу
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Шығарма жазу тәртібін түсініп
алады
Жоспармен
танысады
Шығарманы
жазады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Мазмұндама, шығарма жұмыстарын
бағалау нормасы
- «5» деген баға – автордың
мәтінін (мазмұндама) жүйелі әрі дұрыс баяндалған; тақырып ашылған,
сөздік қоры бай, сөз қолданысы дұрыс; сөздік қолданыста 1-2 түзету
жіберілсе қойылады;
- «4» деген баға – жұмыста
автор мәтіні (мазмұндама) дұрыс, барынша толық берілген, мәтін
мазмұны ашылған (шығарма), бірақ ойды баяндау бірізділігі шамалы
ауытқыған, аздаған (1-2) фактілік және сөз қателері, сондай- ақ 1-2
емле қате, 1-2 түзету жағдайда
қойылады;
- «3» деген баға – мәтін
мазмұнынан ауытқушылықтар жіберілген (мазмұндама), тақырыптан
алшақтаған, негізінен дұрыс қолданғанымен ой жүйелі жеткізілген,
2-3 сөйлем құрылысында кейбір кемшіліктер бар. Сөздік қоры аз, сөз
қолданыста қателер бар. Мәтінді құруда және ойды жүйелі жеткізуде
3- 6 қате және 1-2 түзету болғанда
қойылады;
- «2» деген баға – қорытынды
мазмұндама мен шығармалар мазмұнынан көп алшақ, қателері көп, ой
жүйесі сақталмаған, әр бөлім арасында байланыс жоқ. Сөздік қоры
жұтаң. Жазба жұмысында мәтін құру мен мазмұнында 6-дан көп қате
және 3-5 түзету болған жағдайда
қойылады.
«Алтын көмбе»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
Сызба
Суреттер
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|