Материалдар / №96 сабақ. Логикалық есептер ҚМЖ 4 сын матем

№96 сабақ. Логикалық есептер ҚМЖ 4 сын матем

Материал туралы қысқаша түсінік
№96 сабақ. Логикалық есептер ҚМЖ 4 сын матем
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Қозғалысқа,түсімділікке берілген есептер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

96 сабақ. Логикалық есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.4.2.2 кеңістіктік ойлау қабілетін дамытуға арналған логикалық есептерді шығару

Сабақтың мақсаты

Кеңістіктік ойлауды дамытатын логикалық есептерді шығаруды үйрену



Құндылықтар

Ай құндылығы: Заң және тәртіп.

Апталық дәйек сөз: «Тәртіпсіз ел болмайды»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру


Өткен білімді еске түсіру








Жаңа білім


































































































Бекіту











Кері байланыс

Сабаққа дайындық.

Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

8-тапсырма

1) В фигурасы-дөңгелек емес

2) В фигурасы- тіктөртбұрыш

3) В фигурасы-шаршы


Жаңа тақырып

ФС-тапсырмасы 1-тапсырма

Сағым — атмосфера қабаттарының әртүрлі тығыздығының болуы салдарынан жарық сәулесінің кейбір ауа қабатынан шағылуы, оған байланысты болатын сәуленің сынуы. Жер бетінен ауаның қызған қабаты көтерілгенде бұл жиі байқалады. Жер бетіндегі бір заттан шыққан жарық сәулесі түгелімен шағылысқа ұшырауы мүмкін. Сондықтан нәрсенің кескіні ауада ілініп тұрған секілді болып көрінеді. Сағымның арқасында жайшылықта көкжиектің тасасында жатып көрінбейтін заттардың көрінуі мүмкін.

Түйелердің көлеңкесіне қара. Олардың бәрі сәйкес келе ме?

Ж: 3-ші көлеңке сәйкес келмейді.

Жұптық жұмыс

2-тапсырма

Сен фигураның жазбасына берілген тапсырмаларды орындауды білесің. Бұрышы қиып алынған текшенің жазбасын тап.

Шешуі: (суреттегі үшінші жазба сәйкес келеді)

Есіңде сақта!Есептеуді қажет етпейтін есептер де болады. Оларды шығару үшін сенің ойлау зеректігің қажет болады. Олар логикалық есептер деп аталады. Бұл – нағыз «ақыл-ойға арналған гимнастика».

Жұппен жұмыс

3-тапсырма

Досыңнан пішіннің неше текшеден құрастырылғанын айтуды сұра. Ол өзінің есептеу тәсілін түсіндірсін.

Текшелерді астыңғы қатардан бастап санауға болады. Бірінші қатардың 1 жолында 3 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 6 текше бар. Екінші қатардың 1 жолында 1 текше, 2 жолында 3 текше, барлығы 4 текше бар. Үшінші қатардың 2 жолында 3 текшеден бар. Жалпы 6 + 4 + 3 = 13 текше.

Топтық жұмыс

4-тапсырма

Қай фигураны бұрып қойды.?

Жауабы:

а) 2

ә) 2


5-тапсырма

a

6см

16

дм

15м

12м

35

дм

46

см

b

4см

2дм

2дм

30см

c

2см

4дм

1дм

20

см

V

48

см3

128дм3

90

м3

72

м3

70

дм3

27600

см3

ЕБҚ тапсырма

6-тапсырма

219368:68=3226

576000/16=36000

68441/89=769

219368/68=3226

428452:94=4558

44370:58=765

59236/59=1004

446376/84=5314

645888/96=6728

ЕҚБ тапсырма

7-тапсырма

а)бөлменің жалпы ауданы – 36 м2.

ә)арқалық қойылған жердің ауданы -6 м2.

б) пайдалы ауданы – 36 – 6 = 30 м2.


8-тапсырма

Сен зерттеушісің

Ойлан және жауап бер.

Жауабы: жылқының үстінде бес қап, түйенің үстінде жеті қап .

1)5-1=4 7+1=8

8/4=2 есе ауыр

2) 7-1=6 5+1=6

6=6

Үйге 9-тапсырма

1)Үшбұрыш күлгін және сары дөңгелектердің арасына жасырынған

2)Сары шеңбердің радиусы-8мм

Күлгін шеңбердің радиусы-10мм

3) Фигуралар: шеңбер,үшбұрыш,тіктөртбұрыш,шаршы

4)Жасыл фигуралардың арасына шеңбер және үшбұрыш желімделген

Шаттық шеңберін жасайды













Сағым туралы біліп алады




Оқушылар суреттегі түйелердің көлеңкесіне қарап, олардың сәйкестігін анықтайды.





Жазбаларды салыстырады





Ережені оқиды








Текшелерді құрау жолын табады







Бұрып қойған фигураны атайды







Кестені

Толтырады










Есептеуді орындайды








Тапсырманы орындайды







Есептің жауабын айтады





Үйге тапсырма алады








Кері байланыс жасайды

Мадақтау арқылы бағалап отыру




ҚБ: «Көпіршік әдісі»

Дескриптор:

Дұрыс пікірді таңдап,жазады-1Б

Өз бетінше жұмыс жасайды-1Б



ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Дескриптор:

Сағым туралы білімі бар-1Б

Түйелердің көлеңкесін салыстырады-1Б


ҚБ: «Қол шапалақ»









ҚБ: «Лейс әдісі»

Дескриптор:

Текшенің неше текшелерден құралғанын табады-1Б

Фигураның бөліктерін санауды біледі-1Б





ҚБ: «Лейс әдісі»

Дескриптор: Бұрылған фигураны табады-1Б

Фигуралардың айырмашылығын ажыратады-1Б


ҚБ: «Көпіршік әдісі»

Дескриптор:

Кесте бойынша ауызша есеп құрастырады-1Б

Кестені толтырады-1Б





ҚБ: «Үш шапалақ»

Дескриптор:

Есептеу жолын біледі-1Б

Есептеуін тексере алады-1Б



ҚБ: «Бейдж»әдісі

Дескриптор: Бөлменің жалпы ауданын табады -1Б

Арқалық қойылған жердің ауданын табады-1Б

Пайдалы ауданды табады-1Б


ҚБ: «Бейдж»әдісі

Дескриптор:

Тапсырманы орындай алады-1Б

Белгісізді табу тәсілдерін біледі-1Б


ҚБ: «От шашу»








«Жұлдыздар шеруі» әдісі








Суреттер





Фигуралар












Сағым туралы бейнебаян









Түйелердің суреттері








Фигуралардың жазба түрлері







Суреттер



Текшелер






Оқулық






Кесте


Фигуралар






Оқулық




Суреттер









Жылқы мен түйе суреттері











Кері байланыс парағы










ЖИ арқылы жасау
28 Қаңтар 2025
469
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі