Материалдар / 9- сынып БбЖМ 1,2- нұсқа сұрақтары

9- сынып БбЖМ 1,2- нұсқа сұрақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
9- сынып қазақ тілі ббжМ 1,2 -нұсқа тапсырмалары мен мәтіндері. "Қырық пен жеті сандарының сыры ,"" Биотехнология"пдф форматынан ворд форматына аударылған түрі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2024
402
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9-сынып 1-нұсқа

1




А) Қазақ халқы неге қырық жетіге тоқтаған?

В) 40 пен 7 сандарының ежелден қасиет киесі бар С) Қалыңмалға берілетін қырық жетінің сыры

D) Төлдейтін малдың ішіндегі төлді есептейді Е) Әртүрлі ырымға бес мал береді


2


А) Қазақ халқы неге қырық жетіге тоқтаған?

В) 40 пен 7 сандарының ежелден қасиет киесі бар деп санаған

С) мысалы, жеті бие береді дейік. Оның сыртында жеті құлын, жеті тай, жеті құнан, жеті дөнен болуы керек. Сонда бас 35 болады ғой.

D) Үшінші, «жеке ту бие» қыздың әкесі ұзату той жасағанда сойыстыққа алатын мал Е) жігіттің әкесіне «мініс ат» берген



А) Қалыңмалға берілетін қырық жетінің сырын ашқан

В) Құдалық салтында қалыңмал саны қырық жеті болуын қадағалаған С) Төлдейтін малдың ішіндегі төлді «бүкпе» деп есептеген

D) Сонымен, төлді малдың саны қырық екі, әртүрлі ырымның малы бес, барлығы қырық жеті Е) Қазақ халқында сүйінші сұрау дәстүрі бар


4



6

А) Бірінші абзац В) Екінші абзац С) Үшінші абзац

D) Төртінші абзац Е) Бесінші абзац



А) Қалыңмалға қырық жетіні матап береді В) Қызға қырық үйден тыйым

С) Қырық күн шілде

D) Қырықтың бірі - Қыдыр. Жеті қат жер Е) Жеті ата. Жеті қазына


8


А) Ауыз екі сөйлеу стилі В) Көркем әдебиет стилі

С) Публицистикалық стиль

D) Ғылыми стиль Е) Іс қағаздар стилі



10






9-сынып 2 Нұсқа

1.Мәтіндегі негізгі ақпаратты тап Нұсқалар:

А қалпына келтірілген энергия

В биотехнология жетістігі

С тағамды отынға қолдану дұрыс емес

Д діңгекті жасушаның қолданысқа енуі

Е жер –жаһан 95 –бензинді қолданады

2.Мәтіндегі негізгі ақпаратты тап

Д Биотехнология-болашақтың технологиясы

Е Биоэтанол спиртінің концентрациясы 95% -99% аралығында №3

3.Мәтіндегі негізгі ақпаратты тап

Е 95 –бензиннің 10% -ын мұнайдан алынбайтын биоэтанол құрайды

4.

Нұсқалар:

А болжап оқу

В шолып оқу

С коментарий жасау үшін оқу

Д іріктеп оқу

Е талдап оқу

5..

5. Нұсқалар:

А мәтінді талдап оқу



6.Мәтінде қандай мәселе көтерілген?Осы сұраққа жауап беру үшін мәтінді қалай оқисыз?

Нұсқалар:

А мәтінді талдап оқу

В шолу жасап оқу

С мәтәнді іріктеп оқу

Д коментарий жасау

Е рөлге бөліп оқу

7.Екінші абзацтың астында қандай ой бар? Осы сұраққа жауап беру үшін мәтінді қалай оқисыз? Нұсқалар:

А шолып оқу

В пікір білдіру

С зерттеп оқу

Д коментарий жасау Е іріктеп оқу

8.Мәтіннен бірыңғай мүшелерді табу үшін қай оқылым стратегиясы қолданылатынын анықта.

Нұсқалар:

А болжап оқу

В талдап оқу

С түсініп оқу

Д іріктеп оқу

Е шолып оқу



9.Мәтіннің жанрын анықта Нұсқалар:

А ғылыми стиль мен публицистикалық стильге тән белгісі бар мақала



10.Жанар-жағармайға қажеттілікті қалай өтеуге болатынын анықта

Нұсқалар:

А мал басының өнімділігін көбейту

В қанттан биоэтано алу арқылы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ