Материалдар / 9- сынып қазақ тілі оқу сауаттылығынан ББЖМ папкасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9- сынып қазақ тілі оқу сауаттылығынан ББЖМ папкасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабының 12) тармақшасына сәйкес әзірленді және бастауыш және негізгі орта білім, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру деңгейінде білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібін айқындауға қазақ тілі пәні бойынша оқу сауаттылығына арналған дайындық жоспарлары мен аналитикалық талдаулар үлгісі жасақталған пән мұғалімінің папкасының үлгісі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2024
3678
94 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп дирекьоры:___

.........................................



............................................атындағы жалпы орта білім беретін мектебі






ББЖМ (МОДО)

дайындық жоспары

(оқу сауаттылығы)


9 «а»-сыныбы


















Пән мұғалімі:........................











2023-2024 оқу жылы


«Оқу сауаттылығы»

(9-сынып)


Түсінік хат

Жаңартылған оқу бағдарламасы қазақ тілін функционалдық-коммуникативтік тұрғыдан оқытуға назар аударылып, төрт дағдыға (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым) негізделген. Оқу бағдарламасында коммуникативтік әрекеттер мен дағдыларды жүзеге асыратын оқу мақсаттары ұсынылған. Оқу мақсаттары әр сынып деңгейіне сәйкес динамикалық даму бағытында жасалған. Бағдарлама «спиральді оқыту» тәсіліне негізделе құрылған. Әр сынып сайын оқу мақсаттары қарапайымнан күрделіге қарай өсіп, қайталанып отырады. Бағдарлама мазмұны әдебиет, тарих, биология, география, физика сияқты өзге пәндермен тығыз байланысты. Бағдарлама оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға, сыни тұрғыдан ойлау дағдысын дамытуға ықпал етеді.

Оқу сaуaттылығы – оқушылaрдың жaзбa мәтіндерді түсінуі және қолдaнуы, мәтін бaрысындa ой-толғaуы, жaңa білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдaнуы, әлеуметтік ортaғa бейімделуі. Оқу іс-әрекетін орындaу реті:

  • Мәтінді оқу, aқпaрaтты қaбылдaу;

  • Aқпaрaттaн түйінді ойды жинaқтaу;

  • Мәтін ішінен іс-әрекетті белгілеу;

  • Мaзмұнын бaғaлaу.

PISA зерттеулерінде оқу сaуaттылығы мәтіннен қaжет aқпaрaтты тaбумен бaғaлaнaды:

  • мәтіннен қaжет болaтын мейлінше көп aқпaрaт тaбу;

  • мәтіннен ең қaжетті aқпaрaтты тaбу;

  • мәтіндегі aқпaрaттaрды жіктеу;

  • бұрыннaн тaныс және жaңa aқпaрaттaрғa жіктеу;

  • терең мaзмұнды aқпaрaтты тaбу;

  • күрделі мәтінді қорытындылaу;

  • мәтіннен ой түю. 

Курстың мақсаты - оқушылардың мәтін мазмұнын түсіне білуі және оларға ой жүгірте білу, мәтін мазмұнын өзіндік пайымдау жасауға пайдалана білуге баулу.

Курстың міндеттері:

  • мәтіндерге өз тұжырымын жасай отырып, белсенділік таныту,

шығармашылық тұрғыда ойлау, шешім қабылдай алуға даярлау;

  • тілдік жағдаяттарда қарым-қатынасқа түсе алу даярлығын білдіретін

құзыреттілікті қалыптастыру жолдарын қарастыру;

  • ана тілін жетік білетін, ұлттық мәдени құндылықтарды бағалай

алатын тұлға даярлау.








2023-2024 оқу жылындағы

9 сынып оқушыларын ББЖЖ-ға

(білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингілеу)

дайындау бойынша

жоспары

Жұмыстың мазмұны

Мерзімі

Жауапты

1

ББМЖға дайындық бойынша жұмыс жоспарын құру

қыркүйек

Пән мұғалімі

2

ББМЖ-ға дайындық бойынша нормативтік құжаттарды зерделеу

қыркүйек

Пән мұғалімі

3

ББМЖ дайындау және өткізу форматы бойынша оқушылар арасында ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу

қазан

Пән мұғалімі

4

2023-2024 оқу жылында Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша оқу материалын тестілеуді ұйымдастыру және өткізу. Нәтижелерді талдау

Қыркүйек-сәуір

Пән мұғалімі

5

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тақырыптық тестілеу өткізу

Жыл бойы

Пән мұғалімі

6

Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша кеңестер мен сынақтар

Апта сайын

Сынақ- 2 аптада 1 рет

Пән мұғалімі

7

ББМЖ-ға дайындық бойынша тест тапсырмаларының банкін құру

Жыл бойы

Пән мұғалімі

8

Тестілеуден өтудің соңғы деңгейіне жетпеген оқушылардың ата-аналарына хабарлама беру.

Сынақ тестінен кейін

Пән мұғалімі

9

Тест тапсырмалары жинақтарымен жұмыс

2 аптада 1 рет

Пән мұғалімі

10

Қазақ тілі мен әдебиетінен байқау сынағын ұйымдастыру және өткізу . Нәтижелерді талдау

2 аптада 1 рет

Пән мұғалімі

11

Үлгерімі нашар адамдармен жеке жұмыс ( қосымша сабақтар өткізу)

Апта сайын

Пән мұғалімі

12

Шекті деңгейге жетпеген оқушылардың ата-аналарымен жеке әңгімелесу

Сынақ тестінен кейін

Пән мұғалімі

13

Оқушылардың психологиялық тренингі

Айына бір рет

Мектеп психологы

14

Жауап парақтарын толтыру бойынша оқушылармен тренингтер өткізу.

2 аптада 1 рет

Пән мұғалімі













Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттарының орындалуы

Сағаты

Мерзімі

1

Мәтін. Мәтіннің негізгі тақырыбы мен идеясын ашу.

9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

1


2

Мәтіндегі тірек сөздерді табу.


9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

1


3

Мәтін бөліктеріндегі түйінді ойын анықтау

9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту;

1


4

Мәтіндегі негізгі ойды анықтап, соған сай мақалдар табу.

9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау;

1


5

Тірек сөздер арқылы мәтін құрау.

9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру;

1


6

Мәтін бойынша сұхбат құру

9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру;

1


7

Мәтін бойынша жуан, жіңішке сұрақтар қою.

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

1


8

Мәтінде көтерілген проблемаға сәйкес 3 ашық сұрақ құрастыру.

9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

1


9

Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

1


10

Мәтіндерге комментарий жасау

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру;

1


11

Мәтінді аяқтау

9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

1


12-13

Ой бөліктерін біріктіріп мәтін құрау, тақырып қою

9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма,кесте) деректерді салыстыру,маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу

2


14-15

Мәтіндік ақпаратты интерпретациялау

9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;

2

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!