Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 9- сынып қазақ тілі оқу сауаттылығынан ББЖМ папкасы
9- сынып қазақ тілі оқу сауаттылығынан ББЖМ папкасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабының 12) тармақшасына сәйкес әзірленді және бастауыш және негізгі орта білім, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру деңгейінде білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу тәртібін айқындауға қазақ тілі пәні бойынша оқу сауаттылығына арналған дайындық жоспарлары мен аналитикалық талдаулар үлгісі жасақталған пән мұғалімінің папкасының үлгісі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Мектеп
дирекьоры:___
.........................................
............................................атындағы жалпы
орта білім беретін мектебі
ББЖМ
(МОДО)
дайындық
жоспары
(оқу
сауаттылығы)
9
«а»-сыныбы
Пән
мұғалімі:........................
2023-2024 оқу
жылы
«Оқу
сауаттылығы»
(9-сынып)
Түсінік
хат
Жаңартылған оқу бағдарламасы
қазақ тілін функционалдық-коммуникативтік тұрғыдан
оқытуғаназар аударылып, төрт дағдыға
(тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым) негізделген. Оқу
бағдарламасында коммуникативтік әрекеттер мен
дағдылардыжүзеге асыратын оқу мақсаттары
ұсынылған. Оқу мақсаттары әр сынып деңгейіне сәйкес динамикалық
даму бағытында жасалған.Бағдарлама «спиральді оқыту»
тәсіліне негізделе құрылған. Әрсынып сайын оқу мақсаттары
қарапайымнан күрделіге қарай өсіп, қайталанып
отырады.Бағдарлама мазмұны әдебиет,
тарих, биология, география, физикасияқты өзге пәндермен тығыз
байланысты. Бағдарлама оқушылардың функционалдық сауаттылығын
арттыруға,сыни тұрғыдан ойлау дағдысын
дамытуға ықпал етеді.
Оқу сaуaттылығы – оқушылaрдың
жaзбa мәтіндерді түсінуі және қолдaнуы, мәтін бaрысындa ой-толғaуы,
жaңa білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдaнуы, әлеуметтік ортaғa
бейімделуі. Оқу іс-әрекетін орындaу
реті:
Мәтінді оқу, aқпaрaтты
қaбылдaу;
Aқпaрaттaн түйінді ойды
жинaқтaу;
Мәтін ішінен іс-әрекетті
белгілеу;
Мaзмұнын бaғaлaу.
PISA зерттеулерінде оқу сaуaттылығы мәтіннен
қaжет aқпaрaтты тaбумен бaғaлaнaды:
мәтіннен қaжет болaтын мейлінше көп aқпaрaт
тaбу;
мәтіннен ең қaжетті aқпaрaтты
тaбу;
мәтіндегі aқпaрaттaрды жіктеу;
бұрыннaн тaныс және жaңa aқпaрaттaрғa
жіктеу;
терең мaзмұнды aқпaрaтты тaбу;
күрделі мәтінді қорытындылaу;
мәтіннен ой түю.
Курстың мақсаты
-оқушылардың мәтін мазмұнын
түсіне білуіжәне оларға ой жүгірте білу,
мәтін мазмұнын өзіндік пайымдау жасауға пайдалана білуге
баулу.
Курстың
міндеттері:
мәтіндерге өз тұжырымын жасай
отырып, белсенділік таныту,
шығармашылық тұрғыда ойлау,
шешім қабылдай алуға даярлау;
тілдік жағдаяттарда
қарым-қатынасқа түсе алу даярлығынбілдіретін
құзыреттілікті
қалыптастыружолдарын қарастыру;
ана тілін жетік білетін,
ұлттық мәдени құндылықтарды бағалай
алатын тұлға
даярлау.
2023-2024 оқу
жылындағы
9 сынып оқушыларын
ББЖЖ-ға
(білім алушылардың білім
жетістіктерін мониторингілеу)
дайындау
бойынша
жоспары
№
Жұмыстың
мазмұны
Мерзімі
Жауапты
1
ББМЖға дайындық бойынша жұмыс жоспарын
құру
қыркүйек
Пән
мұғалімі
2
ББМЖ-ға дайындық бойынша нормативтік құжаттарды
зерделеу
қыркүйек
Пән
мұғалімі
3
ББМЖ дайындау және өткізу форматы бойынша оқушылар
арасында ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын
жүргізу
қазан
Пән
мұғалімі
4
2023-2024
оқу
жылында Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша оқу материалын
тестілеуді ұйымдастыру және өткізу. Нәтижелерді
талдау
Қыркүйек-сәуір
Пән
мұғалімі
5
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тақырыптық
тестілеу өткізу
Жыл
бойы
Пән
мұғалімі
6
Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша кеңестер мен
сынақтар
Апта
сайын
Сынақ- 2 аптада 1
рет
Пән
мұғалімі
7
ББМЖ-ға дайындық бойынша тест тапсырмаларының банкін
құру
Жыл
бойы
Пән
мұғалімі
8
Тестілеуден өтудің соңғы деңгейіне жетпеген
оқушылардың ата-аналарына хабарлама
беру.
Сынақ тестінен
кейін
Пән
мұғалімі
9
Тест тапсырмалары жинақтарымен
жұмыс
2 аптада 1
рет
Пән
мұғалімі
10
Қазақ тілі мен әдебиетінен байқау сынағын
ұйымдастыру және өткізу . Нәтижелерді
талдау
2 аптада 1
рет
Пән
мұғалімі
11
Үлгерімі нашар адамдармен жеке жұмыс ( қосымша
сабақтар өткізу)
Апта
сайын
Пән
мұғалімі
12
Шекті деңгейге жетпеген
оқушылардың ата-аналарымен жеке
әңгімелесу
Сынақ тестінен
кейін
Пән
мұғалімі
13
Оқушылардың психологиялық
тренингі
Айына бір
рет
Мектеп
психологы
14
Жауап парақтарын толтыру бойынша оқушылармен
тренингтер өткізу.
2 аптада 1
рет
Пән
мұғалімі
Күнтізбелік-тақырыптық
жоспарлау
№
Сабақ
тақырыбы
Оқу мақсаттарының
орындалуы
Сағаты
Мерзімі
1
Мәтін. Мәтіннің негізгі
тақырыбы мен идеясын ашу.
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды
анықтау;
1
2
Мәтіндегі тірек сөздерді
табу.
9.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша автордың
негізгі ойын сақтай отырып, перифраз тәсілдері арқылы жинақы мәтін
(аннотация, тезис)
жазу;
1
3
Мәтін бөліктеріндегі түйінді
ойын анықтау
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді,
сыни тұрғыдан баға беріп
айту;
1
4
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтап, соған сай мақалдар табу.
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды
анықтау;
1
5
Тірек сөздер арқылы мәтін
құрау.
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға
болжаммен жауап беру, түпнұсқамен
салыстыру;
1
6
Мәтін бойынша сұхбат
құру
9.1.1.1 мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға
болжаммен жауап беру, түпнұсқамен
салыстыру;
1
7
Мәтін бойынша жуан, жіңішке
сұрақтар қою.
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен
байланыстыра білу
1
8
Мәтінде көтерілген проблемаға
сәйкес 3 ашық сұрақ құрастыру.
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның
қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын
құрастыру;
1
9
Мәтін бойынша проблемалық
сұрақтар құрастыру
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның
қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын
құрастыру;
1
10
Мәтіндерге комментарий жасау
9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажырата білу,
түрлендіру;
1
11
Мәтінді
аяқтау
9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін
білу
1
12-13
Ой бөліктерін біріктіріп мәтін
құрау, тақырып қою
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай
отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма,кесте) деректерді
салыстыру,маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап
жазу
2
14-15
Мәтіндік ақпаратты
интерпретациялау
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік
мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары
мен үрдістерді (тенденция) анықтап
жазу;
2
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз