№9 сабақ Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№9 сабақ Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
№9 сабақ Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

9 сабақ Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру.

Сабақтың мақсаты:

Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіреді

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну


Апта дәйексөзі: Халқыңа адал бол,жауыңа қатал бол, досыңа адал бол!


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

30минут

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3минут






Өткенді пысықтау

5 минут












Сабақ

тың ортасы

25 минут






























Сергіту сәті

2 минут












Сабақты қорыту

5минут




















Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Біздің Ата Заңымыз -Конституция

Конституция дегеніміз не?

Конституцияның кіріспесінде сипатталған халықтың мақсаттарын сен қалай түсінесің?

Қазақстан азаматы қандай құқықтарға ие?

Қандай міндеттерді орындауы керек?


Жаңа тақырып

1-тапсырма

ФС-тапсырма

1-тапсырма

Кімдерді туысқандар деп атайды?

«Туыс» деген ұғымды қалай түсінесің?

Жауап:Туыстық – қанның жақындығы. Жақын және алыс туыстық түрлері бар. Отбасылық қарым-қатынастарды реттеуде жақын Туыстықтың маңызы жоғары.




2-тапсырма

Суреттерге қара. Бұл адамдардың арасындағы туысқандық байланыс туралы өз болжамыңды айт. Өз жауабыңды сыныптастарыңның жауабымен салыстыр. Суреттегі отбасы жайлы әңгіме құра.




3-тапсырма

Тағы қандай туысқандық байланысты анықтайтын атауларды білесің?

Ата,әже,ана, әке, аға,әпке,іні, қарындас.


Үйдегі ең құрметті орынға кім отырады? Неліктен?


Туыстық атауларды жаз.Оларды ағайын,нағашы, достар тобына бөл



Сергіту сәті

«Нейрожаттығулар» әдісі



4-тапсырма

Әкең мен анаң кімді қызым дейді?

Ал кімді ұлым дейді?

Кім кімге аға мен іні немесе әпкесі мен қарындасы, сіңлісі болады?

Кімдерді ата мен әже дейді?

Кім кімге немере болады?



5-тапсырма

Ұл мен қыз ата-аналарын қалай атайды?

Бірдей ме әлде әртүрлі атай ма? Немерелер әкесі мен анасының ата-аналарын қалай атайды?

Адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы не білесіңдер?

Суретті пайдаланып, жауап беріңдер.


Үй тапсырмасы

Туыстық қарым-қатынастар туралы шығарма жазып келіңдер

Тақырыбы: «Менің отбасым»







Кері байланыс



Мақсаты:

Бір-біріне құрмет сезімін ояту

Амандасады






Үй тапсырмасын тексертеді








Тапсырмалар

ды орындайды


Ақпаратпен танысады









Суретпен жұмыс жасайды





Өз отбасы туралы айтады






Жеке жұмыс жасайды






Жаттығу жасайды





Берілген сұрақтарға жауап береді






Суреттермен жұмыс жасайды





Үй тапсырмасын алады










Кері байланыс береді









Мақтап, мадақтап отыру

ҚБ:

« Банкомат » әдісі


Дескриптор:

Өткен тақы-рыптарды пысықтайды -1б

Сұрақтарға жауап береді-1б




Дескриптор:

Кімдерді туысқандар деп атайтынын біледі-1б



Тамаша!







Дескриптор:

Адамдардың арасындағы туысқандық байланыс туралы өз болжамын айтады-1б


Кереметсіңдер!



Дескриптор:

Туысқандық байланысты анықтайтын атауларды атайды-1б




Керемет!



Тамаша жауап!





Дескриптор:

Берілген сұрақтарға жауап береді-1б



Тамаша!


ДескриптоР:

Адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы суреттер арқылы өз ойын айтады-1б














«Білім ағашы» әдісі





Суреттер






Суреттер













Оқу құралдары













Жұмыс дәптері








Суреттер











Қимылдар








Суреттер






Оқулық







Суреттер












Кері байланыс тақтасы





Shape1







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2024
179
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі