Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Біздің Ата Заңымыз
-Конституция
Конституция дегеніміз
не?
Конституцияның кіріспесінде
сипатталған халықтың мақсаттарын сен қалай
түсінесің?
Қазақстан азаматы қандай
құқықтарға ие?
Қандай міндеттерді орындауы
керек?
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
ФС-тапсырма
1-тапсырма
Кімдерді туысқандар деп
атайды?
«Туыс» деген ұғымды қалай
түсінесің?
Жауап:Туыстық – қанның
жақындығы. Жақын және алыс туыстық түрлері бар. Отбасылық
қарым-қатынастарды реттеуде жақын Туыстықтың маңызы
жоғары.
2-тапсырма
Суреттерге қара. Бұл
адамдардың арасындағы туысқандық байланыс туралы өз болжамыңды айт.
Өз жауабыңды сыныптастарыңның жауабымен салыстыр. Суреттегі отбасы
жайлы әңгіме құра.
3-тапсырма
Тағы қандай туысқандық
байланысты анықтайтын атауларды білесің?
Ата,әже,ана, әке,
аға,әпке,іні, қарындас.
Үйдегі ең құрметті орынға кім
отырады? Неліктен?
Туыстық атауларды жаз.Оларды
ағайын,нағашы, достар тобына бөл
Сергіту
сәті
«Нейрожаттығулар»
әдісі
4-тапсырма
Әкең мен анаң кімді қызым
дейді?
Ал кімді ұлым
дейді?
Кім кімге аға мен іні немесе
әпкесі мен қарындасы, сіңлісі болады?
Кімдерді ата мен әже
дейді?
Кім кімге немере
болады?
5-тапсырма
Ұл мен қыз ата-аналарын қалай
атайды?
Бірдей ме әлде әртүрлі атай
ма? Немерелер әкесі мен анасының ата-аналарын қалай
атайды?
Адамдардың бір-бірімен
туысқандық байланысы туралы не білесіңдер?
Суретті пайдаланып, жауап
беріңдер.
Үй
тапсырмасы
Туыстық қарым-қатынастар
туралы шығарма жазып келіңдер
Тақырыбы: «Менің
отбасым»
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Ақпаратпен
танысады
Суретпен жұмыс
жасайды
Өз отбасы туралы
айтады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Берілген сұрақтарға жауап
береді
Суреттермен жұмыс
жасайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Банкомат »
әдісі
Дескриптор:
Өткен тақы-рыптарды пысықтайды
-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
Дескриптор:
Кімдерді туысқандар деп
атайтынын біледі-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Адамдардың арасындағы
туысқандық байланыс туралы өз болжамын
айтады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Туысқандық байланысты
анықтайтын атауларды атайды-1б
Керемет!
Тамаша
жауап!
Дескриптор:
Берілген сұрақтарға жауап
береді-1б
Тамаша!
ДескриптоР:
Адамдардың бір-бірімен
туысқандық байланысы туралы суреттер арқылы өз ойын
айтады-1б
«Білім ағашы»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|