Қысқа мерзімді
жоспар
Пән
:Математика
|
Мектеп: 46 жалпы орта
мектеп
|
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі
|
1 А бөлімСандар мен
цифрлар
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Кушербаева Роза
Ташболовна
|
Сынып:
1-сынып
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
9 саны және
цифры
|
Осы сабақта қол
жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.5.2.1.цифрды
саннан ажырата алу,бір таңбалы сандарды түрлі әдістермен көрнекі
бейнелеу:сандық түзуде ,нүктелердің,таяқшалардың жиынтығы түрінде
және т.б
1.5.2.3.сандарды
қосуды ,алуды,салыстыруды (артық,кем) көрші сандарды
аралықтарды,сандар тізбегін көрсету үшін сандық саулені
қолдану
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
орындай алады:цифрды саннан ажырата
алады,
сандық түзуден 9
санын корсете алады.Сандық түзуде,таяқшалардың жиынтығы түрінде
көсете алады
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
сандарды
қосуды,алуды,салыстыруды( артық ,кем) көрші сандарды
аралықтарды,сандар тізбегін көрсету үшін сандық саулені
қолданады
Кейбір оқушылар орындай
алады: Сандарды қосу,алуды
,салыстыруды,өрнек құруды
біледі
|
Ойлау
дағдылары
|
Білу, түсіну,
қолдану
|
Бағалау
критерийлері
|
1.цифрды саннан
ажырата алады,бір таңбалы сандарды түрлі көрнекілермен
көрсетеді
2. Сандарды қосу,
алуды,салыстыруды біледі
3.Көрші сандардың аралықтарын
салыстырады ,өрнектің мәнін
табады
|
Тілдік
мақсат:
|
Пәнге қатысты
лексикология мен терминология:
сандық сәуле,
сан,цифр,теңдік,қосу,азайту
т.б
Диалогқа / жазылымға
қажетті тіркестер
Қандай сандар түсіп
қалған?
Сандарды
салыстыр
|
Құндылықтарға
дарыту
|
Мәселелерді шешуге,белсенділікке
тарбиелеу
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Жаратылыстану
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интернет желісі,
проектр
|
Бастапқы
білім
|
Санау дағдылары
қалыптасқан
|
Сабақ
барысы
|
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Психологиялық
ахуал :
Бір,
екі,үш
Демаламыз жинап
күш
Әсем етіп
жазамыз
Ылғи бестік
аламыз
Топқа
бөлу:
1-топ:«үшбұрыш»
2-топ:
«төртбұрыш»
3-топ: «
шаршы»
Ұжыммен
жұмыс
1-тапсырма
"Миға
шабуыл"әдісі
Оқушыларға
парақшадағы сандарды көрсетемін,осы санның 8- ге нешеуі жетпейтінін
саусақтармен көрсетеді
(ҚБ)
жарайсаң,жақсы, өте
жақсы
|
үшбұрыш,
төртбұрыш,
шеңбер
сандар жазылған
парақ
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
2-тапсырма
Түн болып ,аспанда
жұлдыздар пайда болды.Аспанда ең бірінші жұлдыз пайда болды,одан
кейін тағы бір жұлдыз, одан кейін тағы біреу,осыдан кейін бірден 2
жұлдызпайда болды,тағы 2 жұлдыз пайда
болды
-Аспанда неше жұлдыз
пайда болды?Осыдан кейін тағы бір соңғы жұлдыз пайда
болды.
-Қазір аспанда қанша
жұлдыз болды?
-9 санын қалай
алдық?
-9 саны сандық
сәуледе қай саннан кейін
тұрады?.
О қушылармен тура және кері санауды
қайталаймыз.Тапсырманы орындау барысындасандардың ретін
саусақтарыңмен нұсқап көрсетіп
отырыңдар.
9 санын іштей
санау,дауыстап тоғыз деп
айту.
ҚБ
(мадақтау)
(Ө) Үлгі бойынша
жаз.
Тоғыз санын ауада
жазып үйренеміз.Ол үшін оң қолымызды көтеріп ,ауада 9 санын
жазамыз.Бір,екі қайталаймыз кейін дәптерге
жазамыз.
3-тапсырма
(Ж) «Түсіп қалған
санды ата» әдісі
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Сандарды қосу,алуды
салыстыруды біледі
Санның құрамын
анықтайды
|
9 санының құрамын
біледі
Түсіп қалған сандарды
атайды
|
4-тапсырма
Саралау әдісі
«Сөз құра»әдісін
пайдаланып балалар көптеген ғаламшарлар күнді айнала
қозғалады.Суретте салынған
ғаламшардың ішіндегі
9 саны бар қандай ғаламшарлар Күнді айнала
қозғалады?
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Бір таңбалы сандарды
көрсетеді
Сандарды
қосады
|
Мәні тоғыз болатын
өрнектерді шығарады
Шыққан сөзді
айтады
|
|
9жұлдызша,
Сандық
сәуле
|
Сабақтың
соңы
|
5-тапсырма
"Сандармен
тілдесу" әдісі арқылы бүгінгі сабақта
өткен 9 саны мен цифры бойынша сұрақ қойып жаңа сабақты
пысықтаймын.
1.Қай сандардың
қосындысы 9 болады?
2. Бүгін қай санды
өттік?
3 .9 затты санап
көрсет?
Қалыптастырушы
бағалау түрі- қолдау-қолпаштау арқылы бағалаймын: "Жарайсың",
"Керемет","Өте
ақылдысың"т.б.
Кері
байланыс
|
|
Саралау -
оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау -
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Оқушылардың
қабілеттеріне ,қажеттілігіне қарай № 4 тапсырманы саралауға
алдым
|
Бағалау
Қалыптастырушы
бағалау арқылы «жарайсың», «керемет»,
«тамаша».
9 санының құрамын
анықтады.
Бір таңбалы
сандарды салыстырады.
9 санының орнын
анықтады
|
|