Материалдар / 9 саны және цифры 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9 саны және цифры 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал барлық мұғалімдермен студенттерге азда болса көмегі тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2020
321
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ тақырыбы

9 саны және цифры

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1.1.1 натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы:

 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, натурал сандар қатарындағы 9 санының орнын табады


Оқушының көпшілігі:

9 санының құрамын анықтайды.


Оқушылардың кейбірі:

Санды өрнекке кері амал қолданып, өрнектер құрастырады, мәнін шығарады.

Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану,бағалау

Бағалау критерийлері


  • 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санап, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау

  • Бір таңбалы сандарды 9 санымен салыстыру

  • Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау

  • Цифр мен санды бір-бірінен ажыратып,жазу

  • Кері амалдар арқылы өрнектер құрастыру

Тілдік мақсат

(тілдік емес пәнге)

Сандарды оқу, жазу және салыстыру барысында «сан», «цифр», «теңдік», «қосу», «азайту» сияқты математикалық терминологияны; амалдардың атауын, «=», «>», « »белгілерін, қарапайым математикалық өрнектерді қолдану; өз ойын және ұсынылатын амал әдістерін айту, сөйлеу барысында реттік сан есімдерді пайдалану, сұрақтар қою.

Пәндік лексика және терминдер

Тоғыз –девять-nine

Талқылауға арналған сұрақтар:


  • 9 саны қай саннан кейін орналасқан?

  • Оның алдында қандай сандар бар?

  • Қандай сандар 9-дан кіші?

  • 9 санын қалай алуға болады?

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың жауапкершілік, еңбек пен шығармашылық ,сын тұрғысынан ойлау руғани құндылықтарды дарыту.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану 4.2.

АКТ қолдану дағдылары

Электронды оқулық, интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Оқушылар күнделікті өмірде немесе балалар бақшасында сандар ретімен санауды үйрену тәжірибесіне сүйенеді

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Дерексөздер/

Ресурстар


Сабақтың басы

8 минут

Шаттық шеңбер

«Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру)

Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

«Ашық микрофон» әдісі Саймон Браунхилл бойынша

Шарты: Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

ҚБ «Отшашу»


Арнайы жасалған гүлдер




микрафон

Сабақтың ортасы

20 минут





































1-тапсырма (ҰЖ) «Қар кесегі» әдісі

Оқушылардың айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Ынтымақтастық қарым-қатынас түзеді.

10 көлеміндегі натурал сандарды тура және кері санату. Тоғыз саны сандық сәуледе сегіз санынан кейін тұратынын анықтату

Тілдік құзыреттілігін арттыру

Тоғыз –девять-nine

Бағалау критерийлері

Дескриптор

10 көлеміндегі сандарды тура және кері санап, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау


-10 көлеміндегі сандарды тура санайды

-10 көлеміндегі сандарды кері санайды

-9 санының орнын анықтайды

ҚБ «Басбармақ» Рисунок 1

2-тапсырма «Ыстық орындық » әдісі арқылы жұлдыздарда жазылған сандарды атап, әр санды 9 санымен салыстыру.

1 7 4 5 2 6 3 9 8

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Бір таңбалы сандарды 9 санымен салыстыру



-жазылған сандарды атайды

-әр санды 9 санымен салыстырады.

ҚБ

Көңіл күй смайликтері арқылы кері байланыс жасайды

3-тапсырма (ТЖ) «Кім жылдам?» ойыны

9 санын қалай алуға болады?

Түсіп қалған сандарды ата. Екі топқа зымыранның суретіндегі сандар арқылы 9 санының құрамын анықтауға ттапсырма беріледі. Осы тапсырманы қорытындылау мақсатында 9 саннының құрамын атап шығу

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау

-Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды


ҚБ «Бағдаршам»

Ширату жаттығулары

Ұшаққа ұқсап-ақ

Ұшайықшы бәріміз

Оңға қарай бір ұшып

Солға қарай бір ұшып

Шарлайықшы жер шарын

1.2.3 ұшақ ұш

3-тапсырма Дәптермен жұмыс.(жазылым дағдысы қалыптасады) (Жеке жұмыс)

  • Үлгі бойынша 9 цифрын жазып үйренеді

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Цифр мен санды бір-бірінен ажыратып,жазу

-9 цифрын жазады


КБ «Отшашу»

4-тапсырма ҰЖ, Ж «Жалғасын тап» әдісі

Мысалдарды шеш: Бүкіл сыныптағы оқушылармен бірінші баған бойынша сұрақтар қойып, әңгіме жүргізу. Содан кейін оқушыларға тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынамын.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Кері амалдар арқылы өрнектер құрастыру

- өрнектердің мәнін табады

-кері амал арқылы өрнектер құрастырады

КБ «Отшашу»

Ақ қағаздан жасалған қар кесегі





Сандық сәуле
















А4 қағазға жазылған сандар, маркер

Оқулық 30 бет








Смайликтер




Оқулық 30-бет




















Жұмыс дәптері 30-бет








Жұмыс дәптері 30 бет

С абақтың соңы















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!