|
Сабақ тақырыбы |
9 саны және цифры |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.1.1 натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы: 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, натурал сандар қатарындағы 9 санының орнын табады |
|||||||||||||||||||||
|
|
Оқушының көпшілігі: 9 санының құрамын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың кейбірі: Санды өрнекке кері амал қолданып, өрнектер құрастырады, мәнін шығарады. |
|||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану,бағалау |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат (тілдік емес пәнге) |
Сандарды оқу, жазу және
салыстыру барысында «сан», «цифр», «теңдік», «қосу», «азайту»
сияқты математикалық терминологияны; амалдардың атауын, «=»,
«>», « |
|||||||||||||||||||||
|
Пәндік лексика және терминдер |
Тоғыз –девять-nine |
|||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың жауапкершілік, еңбек пен шығармашылық ,сын тұрғысынан ойлау руғани құндылықтарды дарыту. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану 4.2. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды оқулық, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар күнделікті өмірде немесе балалар бақшасында сандар ретімен санауды үйрену тәжірибесіне сүйенеді |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Дерексөздер/ Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Шаттық шеңбер «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. «Ашық микрофон» әдісі Саймон Браунхилл бойынша Шарты: Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. ҚБ «Отшашу» |
Арнайы жасалған гүлдер микрафон |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
1-тапсырма (ҰЖ) «Қар кесегі» әдісі Оқушылардың айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Ынтымақтастық қарым-қатынас түзеді. 10 көлеміндегі натурал сандарды тура және кері санату. Тоғыз саны сандық сәуледе сегіз санынан кейін тұратынын анықтату
Тілдік құзыреттілігін арттыру Тоғыз –девять-nine
ҚБ
«Басбармақ» 2-тапсырма «Ыстық орындық » әдісі арқылы жұлдыздарда жазылған сандарды атап, әр санды 9 санымен салыстыру. 1 7 4 5 2 6 3 9 8
ҚБ Көңіл күй смайликтері арқылы кері байланыс жасайды 3-тапсырма (ТЖ) «Кім жылдам?» ойыны 9 санын қалай алуға болады? Түсіп қалған сандарды ата. Екі топқа зымыранның суретіндегі сандар арқылы 9 санының құрамын анықтауға ттапсырма беріледі. Осы тапсырманы қорытындылау мақсатында 9 саннының құрамын атап шығу
ҚБ «Бағдаршам» Ширату жаттығулары Ұшаққа ұқсап-ақ Ұшайықшы бәріміз Оңға қарай бір ұшып Солға қарай бір ұшып Шарлайықшы жер шарын 1.2.3 ұшақ ұш 3-тапсырма Дәптермен жұмыс.(жазылым дағдысы қалыптасады) (Жеке жұмыс)
КБ «Отшашу» 4-тапсырма ҰЖ, Ж «Жалғасын тап» әдісі Мысалдарды шеш: Бүкіл сыныптағы оқушылармен бірінші баған бойынша сұрақтар қойып, әңгіме жүргізу. Содан кейін оқушыларға тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынамын.
КБ «Отшашу» |
Ақ қағаздан жасалған қар кесегі
Сандық сәуле
А4 қағазға жазылған сандар, маркер Оқулық 30 бет
Смайликтер
Оқулық 30-бет
Жұмыс дәптері 30-бет
Жұмыс дәптері 30 бет |
||||||||||||||||||||
|
С |
|
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 саны және цифры 1 сынып
9 саны және цифры 1 сынып
|
Сабақ тақырыбы |
9 саны және цифры |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.1.1 натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы: 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, натурал сандар қатарындағы 9 санының орнын табады |
|||||||||||||||||||||
|
|
Оқушының көпшілігі: 9 санының құрамын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылардың кейбірі: Санды өрнекке кері амал қолданып, өрнектер құрастырады, мәнін шығарады. |
|||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану,бағалау |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат (тілдік емес пәнге) |
Сандарды оқу, жазу және
салыстыру барысында «сан», «цифр», «теңдік», «қосу», «азайту»
сияқты математикалық терминологияны; амалдардың атауын, «=»,
«>», « |
|||||||||||||||||||||
|
Пәндік лексика және терминдер |
Тоғыз –девять-nine |
|||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың жауапкершілік, еңбек пен шығармашылық ,сын тұрғысынан ойлау руғани құндылықтарды дарыту. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану 4.2. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды оқулық, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар күнделікті өмірде немесе балалар бақшасында сандар ретімен санауды үйрену тәжірибесіне сүйенеді |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Дерексөздер/ Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Шаттық шеңбер «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру) Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. «Ашық микрофон» әдісі Саймон Браунхилл бойынша Шарты: Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді. ҚБ «Отшашу» |
Арнайы жасалған гүлдер микрафон |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
1-тапсырма (ҰЖ) «Қар кесегі» әдісі Оқушылардың айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Ынтымақтастық қарым-қатынас түзеді. 10 көлеміндегі натурал сандарды тура және кері санату. Тоғыз саны сандық сәуледе сегіз санынан кейін тұратынын анықтату
Тілдік құзыреттілігін арттыру Тоғыз –девять-nine
ҚБ
«Басбармақ» 2-тапсырма «Ыстық орындық » әдісі арқылы жұлдыздарда жазылған сандарды атап, әр санды 9 санымен салыстыру. 1 7 4 5 2 6 3 9 8
ҚБ Көңіл күй смайликтері арқылы кері байланыс жасайды 3-тапсырма (ТЖ) «Кім жылдам?» ойыны 9 санын қалай алуға болады? Түсіп қалған сандарды ата. Екі топқа зымыранның суретіндегі сандар арқылы 9 санының құрамын анықтауға ттапсырма беріледі. Осы тапсырманы қорытындылау мақсатында 9 саннының құрамын атап шығу
ҚБ «Бағдаршам» Ширату жаттығулары Ұшаққа ұқсап-ақ Ұшайықшы бәріміз Оңға қарай бір ұшып Солға қарай бір ұшып Шарлайықшы жер шарын 1.2.3 ұшақ ұш 3-тапсырма Дәптермен жұмыс.(жазылым дағдысы қалыптасады) (Жеке жұмыс)
КБ «Отшашу» 4-тапсырма ҰЖ, Ж «Жалғасын тап» әдісі Мысалдарды шеш: Бүкіл сыныптағы оқушылармен бірінші баған бойынша сұрақтар қойып, әңгіме жүргізу. Содан кейін оқушыларға тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынамын.
КБ «Отшашу» |
Ақ қағаздан жасалған қар кесегі
Сандық сәуле
А4 қағазға жазылған сандар, маркер Оқулық 30 бет
Смайликтер
Оқулық 30-бет
Жұмыс дәптері 30-бет
Жұмыс дәптері 30 бет |
||||||||||||||||||||
|
С |
|
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

абақтың
соңы












