Материалдар / 9-сын. Мал шаруашылығы

9-сын. Мал шаруашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сын. Мал шаруашылығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары Күні 18 01 18 Пәні География Сыныбы 9 Сабақтың тақырыбы Мал шаруашылығы Сабақтың дамутышылығы Ой өрістерін дамыту тереңдету пәнге қызығушылықтарын арттыру Тәрбиелігі. Отансүйгіштік ұлтсүйгіштік қасиеттері бір бірін силауға тәрбиелеу.Күтілетін нәтиже Оқушылар Мал шаруашылығымен танысады біледі Ресурстар. Карта кескін картасы АтласӘдіс-тәсілдер Джигсо ыстық орындық
Сабақ кезеңдері











Тәсілдер/ Оқушы әрекеттері Мұғалімнің әрекеттері/ Уақыт
І. Проблема айқындау (Қызығушылықты ояту, Мотивациялау, Қажеттілік тудыру)Топ құрамында берілген сұрақтарды талқылайды.Бұрынғы білімдерін естеріне түсіреді. Жариялайды. Кері байланыс жасайды.Қорытындылайды.Негізгі әрекетке дайындық: «Қалай жасаймыз?» сұрағын талқылау

Джигсо әдісі









Мақсат пен күтілетін нәтижелерді айқындайды, тапсырма мен материалдар ұсынады, жұмыс ретін түсіндіреді, нұсқау береді. Оқушыларды жаңа білімді қабылдауға белсендіреді. Қалай?Кері байланыс жасайды.Қорытындылайды.2-5 мин
ІІ. Проблема шешу(Операционалдық кезең: материалмен танысу, оны игеру, сол бойынша жұмыс жасау, мағынаны ашу)

2) Негізгі әрекет-+ Оқушылар мәтінде берілген тапсырманы өз беттерінше оқып.Оқушылар жеке-жұп болып берілген тапсырманы орындайды . Оқушылар топ болып бір-біріне сүрақ беру арқылы тақырыпты ашады

Мұғалім топтарды аралап бағыт-бағдар береді, қателеріне назар аудартады.Ережеге бағынуды қадағалайды,бақылайды, көмектеседі, консультация береді, бағыт-бағдар сілтейді, ынталандырады, мақтайды, топ/жұп жұмысын үйлестіреді 15-20 мин
ІІІ. Проблема шешімін қорытындылау (білгенін ортаға салу, қандай ой, пікір, әсер туындағанын талқылау, талдау, қорытындылау)Стратегияның жүргізілу барысын қадағалайды.3) Негізгі әрекетті талдау/(Қалай жасалынды, орындалды?): Жариялау/Таныстыру/Презентация/Қорғау/Талдау/Тұжырымдау (жұмыс нәтижелерін жариялау, таныстыру, оларды талдау/талқылау, бір-біріне кері байланыс беру). көрші топтардың пікірімен танысып, өз ойларын стикерге жазып, жапсырады.Бір-бірінің қателерін түзетеді.Қалыптастырушы бағалау бойынша пікір құрастырушы: талдайды, бағалайды, пікір айтады, кері байланыс береді, қорытындылайды –10 мин
ІV.Бағалау. Рефлексиялық-бағалау кезеңі:Оқушыларды мадақтайды. Бағалайды.4) Бағалау: оқушылардың не үйренгендігін айқындау, рефлексия тудыру. Жеке жазу семантикалық карта бағалау парағын толтыру.сенім ағашына стикерлерді ілу.3 мин
V.Кері байланыс.Бір-біріне кері байланыс беру.Оқушылар бір-біріне сұрақ-жаауап береді.

5мин
VI.Үйге тапсырма.Өтілген тақырыпты қайталау Интернетті пайдаланып сабаққа дайындалу..+2мин




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ