9 сынып 130 бұйрықпен жазылған

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9 сынып 130 бұйрықпен жазылған

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне информатика
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім Компьютерлік графика
Педагогтың аты-жөні Ягшыбаева Светлана
Күні
Сынып: 9 Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны

Сабақтың тақырыбы: Бір өлшемдік ауқым
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
9.3.3.1 визуалды ортада (мысалы,Lazarus)бағдарламаларды әзірлеу
кезінде массивтерді қолдану
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:
«Lazarus» программалау ортасының интерфейсі ұғымы және интерфейс
компоненттерінің қолдану жолдарын біледі
Көптеген оқушылар:
 Программалау ортасының негізгі бӛліктерін жасайды.

Кейбір оқушылар:
«Standard» панелінде орналасқан батырмалардың қызметін қолдана алады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың
кезені/
уақыт
Педагогтың әрекеті Оқушының
әрекеті
Бағалау Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Сәлемдесу, түгелдеу
«Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің
қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің
үстіне қойып лебіздерін білдіру)
Ӛткен тақырыпқа байланысты«Миға
шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар
жазылған парақшалар таратылады.
Оқушылар дайындалып сұрақтарға жауап
береді.
1. Ақпарат базасы дегеніміз не?
2. Ақпарттық база қалай құрылады?
3.Деректер базасында мәліметтерді қалай
сақтаймыз?
Сыныпты телефон және модем
суреттерімен
топқа бӛлу: Екі топтың басшысын сайлау.
Екі топ басшысы ӛзінің тобына кезек
кезекпен оқушы таңдайды. Не үшін сол
оқушыны таңдағанын айтып,
таныстырады.
2 топқа бӛлінеді:
«Программист» тобы, «Информатик»
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың
тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен
танысады.
4.Сұрақтарды
ӛзара талқылап,
ойларымен
бӛлісіп,ортақ
ойларын жазады,
пікірлерін
қорғайды.












Жетон
3балл


Page 2

тобы.
Сабақтың
ортасы

Жаңа сабақты бастамас бұрын сӛз
жұмбақты шешу арқылы оқушылар жаңа
сабақ тақырыбы ашу, жаңа сабақ
тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыздың
тақырыбы
«Бір өлшемдік ауқым».
Жаңа тақырыпты «Ойлан, жүптас, бөліс»
әдісі арқылы тақырыпты оқып, ойланып,
топтың ішінде оқушылар ӛзара бір-біріне
түсіндіріп кӛмек береді.Топқа түсініксіз
болған ақпараттарды талдау үшін мұғалім
кӛмек береді.
«Программистер» тобы: Lazarus
дегеніміз не?
«Информатиктер» тобы: Массив
дегеніміз не?
2 тапсырма:
1-топ.Жиымдарға қолданылатын амалдар
2-топ. Жиымдарға қолданылатын
амалдарға мысалдар
2 топқа берілген тақырыпта постер
қорғауды ұсынамын.
Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне
жазады.
Оқушылар берілген тақырыпты
оқиды.Постер қорғайды
Ӛзгелерді тыңдай отырып, ӛз білімін
толықтырады.
Қалыптастырушы бағалау:Оқушылар
бір-бірін ӛзара «бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды
Дискриптор:
1. Lazarus-та программа құра біледі.
2. Бір ӛлшемді ауқымның түрлерін
біледі.
Мұғалімді
тыңдайды




























1-тапсырманы
орындайды



























































Оқулық,
маркерлер,
плакаттар,
стикерлер,
үлестірме
қағаздар,
интерактивті
тақта



Оқулық,
дәптер,
компьютер




Информатик
а 9-сынып
Алматы
«Атамұра »
баспасы


Page 3

Практикалық тапсырма
Оқушылар дәптерге және компьютерге
практикалық тапсырманы орындайды.
Практикалық жұмыс №17
Мысалы: 1.5, 6.5, -8.9, 0.4, сандарының
тізбегі бірӛлшемді массивке мысал бола
алады. Оған А деген ат беріп, массивтің
әрбір элементін массив атымен
белгілейміз. Әрбір элементін ажырату
үшін массив атауының жанына тік
жақшаға алып элементтің индексі
жазылады.
Мысалы
А[1]=1.5
A[2]=6.5
A[3]=-8.9
A[4]=0.
Тапсырма 3









2-тапсырманы
орындайды





2019 ж




















карточка




Page 4


Тапсырма 4
«Калькулятор» жобасын дайындау.
Тапсырма. Екі санның қосындысын
табатын қарапайым калькулятор жобасын
жасаңдар.
1.«Lazarus» программалау ортасын іске
қосыңдар.
2.Form1 терезесінің Caption қасиетіне
Калькулятор мәнін беріңдер.
3.Жобаға Label1, Label2, Label3
компоненттерін орналастырып, Caption
қасиеттеріне Бірінші сан, Екінші сан,
Нәтиже мәндерін беріңдер.
4.Edit1, Edit2, Edit3 компоненттерін
түсіріп, Text қасиетін тазалаңдар.
5.Button батырмасын орналастырып,
Caption қасиетіне Қосу мәнін беріңдер.
6.Қосу батырмасын екі рет шертіп,
ашылған код терезесіне екі санның
қосындысын есептеу программасын
жазыңдар.
7.procedure TForm1.Button1Click(Sender:
TObject);
var num1,num2,rezult:integer;
begin


Page 5

num1:=StrToInt(edit1.Text);
num2:=StrToInt(edit2.Text);
rezult:=num1+num2;
edit3.Text:=IntToStr(rezult);
end;
end.
8.Іске қосу батырмасын немесе Ғ9
батырмасын басып нәтижесін аламыз.



Дискриптор:
1. Массив эленттерімен жұмыс жасай
алады.
2. Lazarus-та жұмыс жасай алады.
3. Бір ӛлшемдіауқымды анықтай
алады.
Қалыптастырушы бағалау:
(оқушыларды смайликтер арқылы бағалап
ӛтемін).
Сабақтың
соңы
1.Оқушыларға ӛзін-ӛзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Смайлик»
Ӛзін-ӛзі
бағалау.


Page 6

барлығын түсіндім
менде сұрақтар қалды








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
17.02.2021
893
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі