Тақырып: Берілген сипаттары бар элемент терді іздеу
|
Бөлім |
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Ахметбек Гүлназ Табылдықызы |
|
|
Күні |
21.01.2025 |
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушы саны: |
Қатыспаған саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Берілген сипаттары бар элемент терді іздеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес мақсатты: |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі, уақыты. |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 6 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі сабағымызға дайындалып, барлығымыз орындарымызға жайғасайық. Сабақта кім бар, кім жоқ екенін түгендеп алайық. Өткен тақырыпты қайталау: Өткен аптада сіздер «массив және бір өлшемді массив» ұғымдарымен таныстыңыздар. Сондықтан өткен тақырыпты еске түсіру үшін кішігірім викториналық сұрақтарға жауап берейік. Сұрақтар: 1. Массив дегеніміз не? 2. Индекс номері … басталады. 3. А массиві неше элементтен тұрады?
4. Массив элементтерін кездейсоқ сандармен толықтыруға арналған функция қалай аталады? 5. Массивпен жұмыс жасауда программа қандай командадан басталады? Жарайсыздар! Барлық сұрақтарға жауап бердіңіздер. Өткен тақырыпты қайталап шықтық. Бүгінгі сабақта бірөлшемді массивтермен жұмыс істегенде, қандай қарапайым шарттар және есептер шығаруға болатының қарастырамыз. |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді, өздерінің көңіл күйлерін білдіреді. Өткен тақырып бойынша викториналық сұрақтарға жауап береді. Жауабы: 1. Бір типті бірнеше элементтер жиыны. 2. 0-ден. 3. 6 4. randint 5. from array import array |
«Бағдаршам» әдісі |
Wordwall https://wordwall.net/ru/resource/68449172 |
|
Сабақтың ортасы 10 минут 20 минут |
Барлығыңыз оқулықтың 93-ші бетін ашып, тақырыпты дәптерге жазып алыңыздар. Балалар, бүгін біз бірөлшемді массивті қолданып қарапайым есептерді шешетін боламыз. Қалай ойлайсыздар, бірөлшемді массивтерді қолданып, қандай есептерді шешуге болады? Мысалы, тақтаға назар аударайық. Тақтада не көріп тұрсыздар? Сіздерге [1, 100] аралығында 10 элементтен тұратын бірөлшемді массив берілген. Осы 10 элементтен қарапайым шарт қою арқылы қандай есептер шығаруға болады? Оқушылардың жауабы. Оқулықты қолданып сабақты түсіндіру. Тақырыпты жақсы түсінсек, келесі кезекте тапсырмаларға көшейік. Сіздерге тапсырмалар берілген парақшалар беріледі. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма. Программа кодының орындалу нәтижесін анықта:
2 тапсырма. Сәйкестендіру:
3 тапсырма. Бағдарлама жолдарын дұрыс ретпен орналастыр, есептің шартын анықта:
4 тапсырма. Бір өлшемді массив берілген. Осы массивтегі оң элементтер санын тап. Тапсырманы орындауға сіздерге 20 минут беріледі. Аяқтағаннан кейін бәріміз бірге тапсырманы тексеретін боламыз. Жарайсыңдар, оқушылар! Тапсырманы бәріміз аяқтадық және тексердік. |
Оқушылар дәптерлерін ашып, күнді және тақырыпты жазады. Тақырыппен танысу үшін мұғалімді мұқият тындайды. Презентациядан керкеті мәліметтерді алады. Тақырып бойынша сұрақтарын қойып, мұғаліммен талқылайды. Практикалық тапсырмалармен танысады. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма. Программа кодының орындалу нәтижесін анықтайды:
2 тапсырма. Сәйкестендіреді:
3 тапсырма. Бағдарлама жолдарын дұрыс ретпен орналастырады, есептің шартын анықтайды:
4 тапсырма. Бір өлшемді массив берілген. Осы массивтегі оң элементтер санын табады.
Практикалық тапсырманы орындауға көшеді. Тапсырмаларды аяқтайды және тексереді. |
1 тапсырма. Программа кодының орындалу нәтижесін анықтайды: 1 балл 2 тапсырма. Сәйкестендіреді:2 балл 3 тапсырма. Бағдарлама жолдарын дұрыс ретпен орналастырады, есептің шартын анықтайды:4 балл 4 тапсырма. Бір өлшемді массив берілген. Осы массивтегі оң элементтер санын табады.3 балл |
Оқулық Оқулық Тапсырма парақшасы
|
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Бекіту тапсырмасы: Сабағымызды «Сәйкестендіру» әдісі арқылы бекітеміз. Ол үшін барлығыңыз тақтаға назар аударыңыздар.
Кері байланыс: Балалар, бүгінгі сабақ туралы ойларыңызды айтсаңыздар. Сабақ сіздерге ұнады ма? Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңіздер? Қандай қиындықтар болды? «Бағдаршам» әдісі
Үй жұмысы: 98 бет 4 тапсырма. Сіздер бүгін керемет белсенділік таныттыңыздар! Бүгінгі тақырыпты өмірде қалай қолдануға болатынын көрдіңіздер деп ойлаймын. Жарайсыңдар! Сау болыңыздар! |
Бекіту тапсырмасы: «Сәйкестендіру» тапсырмасын орындайды.
Кері байланыс: Сабақ туралы өз пікірін білдіреді: "Сабақ ұнады ма?" "Мен барлық тапсырманы дұрыс орындадым ба?" "Маған қиындық тудырған сәттер болды ма?"
Үй жұмысын алады. Сау болыңыз! |
Бағдаршам әдісі |
Презентация https://www.canva.com/design/DAGcvbQbkIY/b6OmsA03lkFYLCEsYnyqpA/edit?utm_content=DAGcvbQbkIY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton Classroomscreen |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 сынып. § 18–19. Берілген сипаттары бар элементтерді іздеу
9 сынып. § 18–19. Берілген сипаттары бар элементтерді іздеу
Тақырып: Берілген сипаттары бар элемент терді іздеу
|
Бөлім |
Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Ахметбек Гүлназ Табылдықызы |
|
|
Күні |
21.01.2025 |
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушы саны: |
Қатыспаған саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
Берілген сипаттары бар элемент терді іздеу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес мақсатты: |
9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python программалау тілінде программаларды жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі, уақыты. |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 6 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Бүгінгі сабағымызға дайындалып, барлығымыз орындарымызға жайғасайық. Сабақта кім бар, кім жоқ екенін түгендеп алайық. Өткен тақырыпты қайталау: Өткен аптада сіздер «массив және бір өлшемді массив» ұғымдарымен таныстыңыздар. Сондықтан өткен тақырыпты еске түсіру үшін кішігірім викториналық сұрақтарға жауап берейік. Сұрақтар: 1. Массив дегеніміз не? 2. Индекс номері … басталады. 3. А массиві неше элементтен тұрады?
4. Массив элементтерін кездейсоқ сандармен толықтыруға арналған функция қалай аталады? 5. Массивпен жұмыс жасауда программа қандай командадан басталады? Жарайсыздар! Барлық сұрақтарға жауап бердіңіздер. Өткен тақырыпты қайталап шықтық. Бүгінгі сабақта бірөлшемді массивтермен жұмыс істегенде, қандай қарапайым шарттар және есептер шығаруға болатының қарастырамыз. |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді, өздерінің көңіл күйлерін білдіреді. Өткен тақырып бойынша викториналық сұрақтарға жауап береді. Жауабы: 1. Бір типті бірнеше элементтер жиыны. 2. 0-ден. 3. 6 4. randint 5. from array import array |
«Бағдаршам» әдісі |
Wordwall https://wordwall.net/ru/resource/68449172 |
|
Сабақтың ортасы 10 минут 20 минут |
Барлығыңыз оқулықтың 93-ші бетін ашып, тақырыпты дәптерге жазып алыңыздар. Балалар, бүгін біз бірөлшемді массивті қолданып қарапайым есептерді шешетін боламыз. Қалай ойлайсыздар, бірөлшемді массивтерді қолданып, қандай есептерді шешуге болады? Мысалы, тақтаға назар аударайық. Тақтада не көріп тұрсыздар? Сіздерге [1, 100] аралығында 10 элементтен тұратын бірөлшемді массив берілген. Осы 10 элементтен қарапайым шарт қою арқылы қандай есептер шығаруға болады? Оқушылардың жауабы. Оқулықты қолданып сабақты түсіндіру. Тақырыпты жақсы түсінсек, келесі кезекте тапсырмаларға көшейік. Сіздерге тапсырмалар берілген парақшалар беріледі. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма. Программа кодының орындалу нәтижесін анықта:
2 тапсырма. Сәйкестендіру:
3 тапсырма. Бағдарлама жолдарын дұрыс ретпен орналастыр, есептің шартын анықта:
4 тапсырма. Бір өлшемді массив берілген. Осы массивтегі оң элементтер санын тап. Тапсырманы орындауға сіздерге 20 минут беріледі. Аяқтағаннан кейін бәріміз бірге тапсырманы тексеретін боламыз. Жарайсыңдар, оқушылар! Тапсырманы бәріміз аяқтадық және тексердік. |
Оқушылар дәптерлерін ашып, күнді және тақырыпты жазады. Тақырыппен танысу үшін мұғалімді мұқият тындайды. Презентациядан керкеті мәліметтерді алады. Тақырып бойынша сұрақтарын қойып, мұғаліммен талқылайды. Практикалық тапсырмалармен танысады. Практикалық тапсырма: 1 тапсырма. Программа кодының орындалу нәтижесін анықтайды:
2 тапсырма. Сәйкестендіреді:
3 тапсырма. Бағдарлама жолдарын дұрыс ретпен орналастырады, есептің шартын анықтайды:
4 тапсырма. Бір өлшемді массив берілген. Осы массивтегі оң элементтер санын табады.
Практикалық тапсырманы орындауға көшеді. Тапсырмаларды аяқтайды және тексереді. |
1 тапсырма. Программа кодының орындалу нәтижесін анықтайды: 1 балл 2 тапсырма. Сәйкестендіреді:2 балл 3 тапсырма. Бағдарлама жолдарын дұрыс ретпен орналастырады, есептің шартын анықтайды:4 балл 4 тапсырма. Бір өлшемді массив берілген. Осы массивтегі оң элементтер санын табады.3 балл |
Оқулық Оқулық Тапсырма парақшасы
|
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Бекіту тапсырмасы: Сабағымызды «Сәйкестендіру» әдісі арқылы бекітеміз. Ол үшін барлығыңыз тақтаға назар аударыңыздар.
Кері байланыс: Балалар, бүгінгі сабақ туралы ойларыңызды айтсаңыздар. Сабақ сіздерге ұнады ма? Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңіздер? Қандай қиындықтар болды? «Бағдаршам» әдісі
Үй жұмысы: 98 бет 4 тапсырма. Сіздер бүгін керемет белсенділік таныттыңыздар! Бүгінгі тақырыпты өмірде қалай қолдануға болатынын көрдіңіздер деп ойлаймын. Жарайсыңдар! Сау болыңыздар! |
Бекіту тапсырмасы: «Сәйкестендіру» тапсырмасын орындайды.
Кері байланыс: Сабақ туралы өз пікірін білдіреді: "Сабақ ұнады ма?" "Мен барлық тапсырманы дұрыс орындадым ба?" "Маған қиындық тудырған сәттер болды ма?"
Үй жұмысын алады. Сау болыңыз! |
Бағдаршам әдісі |
Презентация https://www.canva.com/design/DAGcvbQbkIY/b6OmsA03lkFYLCEsYnyqpA/edit?utm_content=DAGcvbQbkIY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton Classroomscreen |
шағым қалдыра аласыз




























