Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7 мин.
|
Ынтымақтастық
шеңберін құру «Мен дайынмын» әдісі
арқылы
Топтастыру: «flippity» платформасы арқылы
топтастыру
Өткен білімін
тексеру: «Tarsia» әдісі
арқылы
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын таныстыру.
|
Оқушылар «Мен боламын»
әдісі арқылы сабақта қандай оқушы болатынын
білдіреді.
Оқушылар топтасып отырады.
Дескриптор:
- сұрақтар мен жауаптарды дұрыс орналастырады
2ұпай
|
Дескриптор арқылы
бағаланады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
Қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
1-тапсырма. 10мин Топтық
жұмыс Ұсынылған мәтінді
(Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл
күнделігі» үзінді) мұқият оқып, таныстырылым
әзірлеңіздер.
І
топ: Ұсынылған мәтін бойынша постер
құрастырыңыздар. Мәтіндегі ақпараттарды толық және жүйелі қолдануға
тырысыңыздар
1. Аягөз, Лепсі мен Шелектің
табиғатын суреттеп беріңдер. (124-130 беттер). Оқыған үзіндіде
қандай өсімдік, құстар атаулары
кездеседі?
2. Күнделік пен очерк жанрын
салыстырыңыздар.
ІІ
топ: Мәтін мазмұны бойынша сызба,
постер дайындаңыздар. Ұсынылған мәтінге түйіндеме
жасаңыздар. Мәтіндегі ақпараттарды толық
және жүйелі қолдануға
тырысыңыздар.130-135беттер
1. Шоқанның қазақ-қырғыз
мазарлары туралы айтқан ойларына талдау
жасаңыздар.
2.
Оба, мазар, қорған,
күмбез сөздерінің мағынасын
түсіндіріңдер.
Оба -
ежелгі дәуірлерден
сақталған археологиялық ескерткіштер, жерлеу
орындары.
Мазар -
мұсылман қауымының қаза болған адам қабіріне
тұрғызатын сәулет
ескерткіші.
Қорған
- ежелгі қабірлер үстіндегі
тас немесе топырақ
үйінділері.
Күмбез
- жалпы жобасы шеңберленіп келген (кейде көп
қырлы, эллипске
ұқсас)
2-тапсырма. «Ойыңды
жинақта» әдісі
Жеке жұмыс 10мин
Мәтін мазмұны бойынша әңгіме
құрастырыңыздар.Әңгіме мазмұны мен құрылымына сәйкес бағалау
критерийлерін
талқылаңыз.
Бағалау
критерийі:
- Әңгіме тақырыбы
мен мазмұны сай болады
- Сюжеттік желісі сақталады
3-тапсырма. «Сыңарын
тап» әдісі «flippity» платформасы
арқылы
|
Дескриптор:
- Ұсынылған мәтін
бойынша постер құрастырады;
1ұпай
- Табиғатын суреттейді,
өсімдіктер мен құстар атауларын атайды;
1ұпай
- Күнделік пен очерк жанрын салыстырады.
1ұпай
Дескриптор:
- Ұсынылған мәтін бойынша
постер құрастырады; 1ұпай
- Мәтін бойынша түйіндеме жазады
1ұпай
- Сөздердің мағынасын ашады
1ұпай
Дескриптор:
- Әңгіме жанрын
сақтайды; 1ұпай
- Әңгіме тақырыбы мен мазмұны
сай болады 1ұпай
- Сюжеттік желісі сақаталады
1ұпай
Дескриптор:
- Үзінділерді сәйкестендіреді. 1ұпай
|
Дескриптор арқылы
бағаланады.
Дескриптор арқылы
бағаланады.
Дескриптор арқылы
бағаланады.
+ Ақыл жинағы арқылы
бағаланады
|
Қима қағаздар,
дәптер оқулық
|