Материалдар / 9-сынып Ашық сабақ Ш.Уалиханов "Ыстықкөл күнделігі"

9-сынып Ашық сабақ Ш.Уалиханов "Ыстықкөл күнделігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ыстықкөл күнделігі" Ш. Уалиханов
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2023
252
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Бөлім:

Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Педагогтің аты-жөні:

Тәліпбай Айман Бөкенбайқызы

Күні:

21.12.2022

Сыныбы:9

Қатысушылар саны: 10 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» зерттеу еңбегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. (Түсіну және жауап беру).

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. (Анализ және интерпретация).

Сабақтың мақсаты:

  • Шығарма мазмұнын түсінеді.

  • Шығарма мазмұнындағы ақпараттарды ажыратады, талдайды.

  • Әңгіме жаза алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ынтымақтастық шеңберін құру «Мен дайынмын» әдісі арқылы


Топтастыру: «flippity» платформасы арқылы топтастыру

Өткен білімін тексеру: «Tarsia» әдісі арқылы

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Оқушылар «Мен боламын» әдісі арқылы сабақта қандай оқушы болатынын білдіреді.


Оқушылар топтасып отырады.


Дескриптор:

- сұрақтар мен жауаптарды дұрыс орналастырады 2ұпай










Дескриптор арқылы бағаланады.







Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Қима қағаздар

Сабақтың ортасы

25 минут

1-тапсырма. 10мин Топтық жұмыс Ұсынылған мәтінді (Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» үзінді) мұқият оқып, таныстырылым әзірлеңіздер.


І топ: Ұсынылған мәтін бойынша постер құрастырыңыздар. Мәтіндегі ақпараттарды толық және жүйелі қолдануға тырысыңыздар

1. Аягөз, Лепсі мен Шелектің табиғатын суреттеп беріңдер. (124-130 беттер). Оқыған үзіндіде қандай өсімдік, құстар атаулары кездеседі?

2. Күнделік пен очерк жанрын салыстырыңыздар.


ІІ топ: Мәтін мазмұны бойынша сызба, постер дайындаңыздар. Ұсынылған мәтінге түйіндеме жасаңыздар. Мәтіндегі ақпараттарды толық және жүйелі қолдануға тырысыңыздар.130-135беттер

1. Шоқанның қазақ-қырғыз мазарлары туралы айтқан ойларына талдау жасаңыздар.

2. Оба, мазар, қорған, күмбез сөздерінің мағынасын түсіндіріңдер.

Оба -  ежелгі дәуірлерден сақталған археологиялық ескерткіштер, жерлеу орындары.

Мазар - мұсылман қауымының қаза болған адам қабіріне тұрғызатын сәулет ескерткіші.

Қорған - ежелгі қабірлер үстіндегі тас немесе топырақ үйінділері.

Күмбез - жалпы жобасы шеңберленіп келген (кейде көп қырлы, эллипске ұқсас) 


2-тапсырма. «Ойыңды жинақта» әдісі
Жеке жұмыс
10мин

Мәтін мазмұны бойынша әңгіме құрастырыңыздар.Әңгіме мазмұны мен құрылымына сәйкес бағалау критерийлерін талқылаңыз.

Бағалау критерийі:

  • Әңгіме жанрын сақтайды;

- Әңгіме тақырыбы мен мазмұны сай болады
- Сюжеттік желісі сақталады


3-тапсырма. «Сыңарын тап» әдісі «flippity» платформасы арқылы



Дескриптор:

- Ұсынылған мәтін бойынша постер құрастырады; 1ұпай

- Табиғатын суреттейді, өсімдіктер мен құстар атауларын атайды;
1ұпай
- Күнделік пен очерк жанрын салыстырады. 1ұпай





Дескриптор:

- Ұсынылған мәтін бойынша постер құрастырады; 1ұпай

- Мәтін бойынша түйіндеме жазады
1ұпай

- Сөздердің мағынасын ашады

1ұпай
















Дескриптор:

- Әңгіме жанрын сақтайды; 1ұпай

- Әңгіме тақырыбы мен мазмұны сай болады 1ұпай

- Сюжеттік желісі сақаталады 1ұпай












Дескриптор:

- Үзінділерді сәйкестендіреді. 1ұпай


Дескриптор арқылы бағаланады.







Дескриптор арқылы бағаланады.

























Дескриптор арқылы бағаланады.



+ Ақыл жинағы арқылы бағаланады


Қима қағаздар, дәптер оқулық

Сабақтың соңы

3минут.

Үйге тапсырма:
Бағалау:
топ басшыларының бағалауы
Рефлексия: «Білім поштасы»

Ш.Уалихановтың зерттеулері қосымша ақпараттар іздеу



Бағалау парақшасы

Білім поштасы



























1-тапсырма Жұптық жұмыс Тарсия әдісі

(2 ұпай)

2-тапсырма Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс

(3 ұпай)

3-тапсырма Жеке жұмыс Әңгіме жазу

(3 ұпай)

4-тапсырма

«Сыңарын тап»

(2 ұпай)

Өте жақсы





Жақсы





Төмен








1-тапсырма Жұптық жұмыс Тарсия әдісі

(2 ұпай)

2-тапсырма Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс

(3 ұпай)

3-тапсырма Жеке жұмыс Әңгіме жазу

(3 ұпай)

4-тапсырма

«Сыңарын тап»

(2 ұпай)

Өте жақсы





Жақсы





Төмен








1-тапсырма Жұптық жұмыс Тарсия әдісі

(2 ұпай)

2-тапсырма Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс

(3 ұпай)

3-тапсырма Жеке жұмыс Әңгіме жазу

(3 ұпай)

4-тапсырма

«Сыңарын тап»

(2 ұпай)

Өте жақсы





Жақсы

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ