Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Визуалдық өнер |
Мектеп: Айдабол орта мектебі |
||||||||||||
|
Күн: |
Мұғалім:Ерденова А У |
||||||||||||
|
сынып: 6 |
Сабаққа қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы : №1 (2 сағат, 1-2 сабақ) |
Осы кезеңдегі портрет. Фотосурет өнері. Камерамен тәжірибе жасау. |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілген оқыту мақсаттары (оқу жоспарына сілтеме) |
Қоршаған әлемді білу және түсіну. 6.2.1.1 - Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді анықтау, таңдау, қолдану және мәнерлі құралдар арқылы өз идеясы мен сезімін көрсету. Мәдениет пен дәстүрді білу және түсіну. 6.3.2.1 – Өз жұмысындағы мен өзге шығармалардағы( суретшілердің,қолөнершілердің ,дизайнерлердің) қоршаған ортаның тақырыбы мен идеясын салыстырып,пәндік терминдерді қолдану. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||||||||
|
Тіл мақсаты |
Оқытудың тілдік мақсаты: Жаңа материалдарды көрсету кезінде терминологияны қолдану. Сұрақтарыңызды қойып,мысалдармен жауап беру. Өзіңіздің және басқа адамдардың жұмысын түсіну үшін: жеке визуалды элементтерді пайдаланып, табысты композиция құру үшін не қажет екенін ату. • шығармашылық жұмыс жасау әдістеріне түсініктеме беру; • көркем нысандар арасындағы айырмашылықтарды және ұқсастығын салыстыру және түсіндіру (фотосурет және кескіндеме).
Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестері. Түсіндіріңіз, сіз фотографияның жанрларын қандай принциппен ажыратасыз? Неге сіз ойлайсыз ...? Суретшілер экспозициялық құралдарды, көркем суреттерде қалай пайдаланады? |
||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Балалардың топтарда, жұптарда жұмыс істеу қабілетін көтеру. Студенттерді өздерінің және басқа да шығармаларына қатысты пікірін тыңдауға және басқа адамдардың пікірлеріне дұрыс жауап беруге үйрету. Өнер туындылары арқылы сұлулықты қабылдауды дамыту. Студенттердің тәуелсіздігін, табандылығын, қиялын, қызығушылығын дамыту. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Теориялық білімді өнер пәні, физика пәнінен қолдану. |
||||||||||||
|
АКТ дағдыларын қолдану |
Ақпаратты іздестіру, іріктеу, салыстыру және фактілер мен құбылыстар арасындағы байланыс орнату бойынша студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.
|
||||||||||||
|
Алдын ала білімі |
Сабақ «Портрет» тақырыбында алған білімдері мен дағдыларына негізделген. Студенттер адамның пішіні туралы білімін камерамен суретке түсіру және эксперимент жүргізу әдістеріне қолдану мүмкіндігіне ие болады. |
||||||||||||
|
Сабақты өту барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сыныптағы жоспарланған іс-шаралар |
Сілтемер |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
сұрақтарға жауап беріңіз
|
|
|||||||||||
|
1- сабақ
|
Сабақ мақсаты 1. •Визуалды элементтердің мәнерлі құралдар ерекшеліктері арқылы, фотосуреттің әр түрлі типтері мен жанрларын таниды;
(И) (П) (Д)Дәрежесі үшін. Студенттерді өнердің әртүрлі түрлерінде және жанрларында орындалатын фотосуреттерді қарастыруға шақырыңыз. Фотосуреттердің мәнерлі көрнекі құралдарына назар аударыңыз. Материалдарды белгілі бір топтарға жинақтауды ұсыныңыз. Анықтамалық материалдар Фотосуреттер түрлері: ақ-қара фотосурет; • түсті фотосурет; • жылдам фотосурет; • сандық фотосурет Фотоның жанрлары
Фотографияның өзіндік түрлері
Сабақ мақсаты 2:. Камераның құрылысын және суретке түсіру процесін зерттеу. Зерттеу. Мұғалім оқушыларға фотосурет өнерімен танысуды және бірнеше аспектілер бойынша зерттеу жүргізуді ұсынады: 1 топ: «Тарихшылар».тобы Камераны құру және дамытудың ғылыми факторларымен таныстырады. 2 топ: «Ойлаптапқыштар».тобы Камераның құрылғыларымен және қалай жұмыс істеуге болатынын түсіндіреді, көрсетеді. 3 топ: «Технологтар».тобы Оқушылар «Ассоциативті карта» постер жасау Фотосуретті жасау үрдісімен таныстырады. Сабақ мақсаты 3.
Суретшілер шығармашылығындағы шығармашылық идеяларды салыстыру.
(ж) (т) Салыстыр. Кәсіби суретшілердің жұмысын өз көзқарастарын және шығармашылық идеяларын салыстыру үшін шақырыңыз, мысалы:
Осы суретшілердің материалдық немесе көрнекі материал суреттерін іздеу үшін АКТ пайдалануға болады.
|
Фотоальбом https://natalie-berta.livejournal.com/ photo/album/311/ ?page=2
Фотосуреттер, фотокамералар, ұялы телефондар және басқа да суреттер түсіру.
Фотография тарихы,қалай барлығы басталды. ru/articles/photo-history/beginning. php |
|||||||||||
|
2 сабақ |
Сабақ мақсаты 4: Композицияның заңдарын қолдануды ескере отырып камерамен тәжірибе жасау.
«Фото түсірілімнің тәсілдері». Студенттерге негізгі композицияны сақтай отырып, көрсететін заңдарды сақтау арқылы суретке түсіру техникасымен танысуды сұраңыз. Зерттеу және нәтижелерге арналған альбомда «ақ қала » әдісі бойынша сабаққа қатысу үшін жазыңыз және жазып алыңыз. «Фотоаппаратпен тәжірибе». Оқушыларды жұптарға бөліңіз. Фотоаппараттың көмегімен әр түрлі ракурстарды таңдап, қомпозиция заңдылығын қолданып, тәжірибе жасау. «Портрет» тақырыбындағы алдыңғы сабақтарда алынған білім мен тәжірибені студенттер пайдалана алады.
Мұғалімнің басшылығымен тәжірибе жасау. Уақытылы көмек көрсету үшін кері байланыс алу. Дескрипторлар: - композициялық заңдарды сақтайды. - суреттің нақты бейнесін салады; -фотодағы жарық көзін түсудің ережесін қолданады. Оқушылар өздіктерінен БББ таблицасын скетч букте толтыру. «Не білдім»
|
12 фотосуреттегі композициялық техника (мысалдармен) https://arcobaleno-ru.livejournal.com/ 141795.html |
|||||||||||
|
Сабақ соңы
|
Жұмысты аяқтағаннан кейін, студенттерге эксперименттің нәтижелерімен бөлісуге және алдын ала әзірленген дескрипторларға сәйкес «Сэндвич» техникасындағы жұмысты бағалауға кеңес беріңіз. - Не білдім,неге үйрендім? - Не түсінбей қалдым? - Нені дұрыстау қажет |
|
|||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бұл бөлімді оқушылар-дың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданы-латын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз |
техникалық және денсаулық
қауіпсіздікті сақтау. |
|||||||||||
|
Оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, оқушылардың күтілетін нәтижесі, оқушылардың жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын таңдау кезінде міндеттерді іріктеу кезінде саралануы мүмкін . (Гарднердің Көптілді интеллект теориясы). Уақытты ұтымды пайдалануды ескере отырып, дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде қолданылуы мүмкін.
|
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Қолданылатын физминутки және белсенді қызмет. Осы сабақта Қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер |
|||||||||||
|
Сабаққа арналған Рефлексия
|
Сабақты көрсету үшін осы бөлімді пайдаланыңыз. Сол бағандағы сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Общая оценка
Сабақтың қандай екі қыры жақсы өтті (оқыту мен оқуды ойлау керек)?
1:
2: Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқуды ойлау керек)? 1:
2:
Сабақ туралы сабақта не жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарымен нені көрсеттім, кейінгі сабақтарда не іздеймін? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 сынып Бисермен жұмыс
9 сынып Бисермен жұмыс
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Визуалдық өнер |
Мектеп: Айдабол орта мектебі |
||||||||||||
|
Күн: |
Мұғалім:Ерденова А У |
||||||||||||
|
сынып: 6 |
Сабаққа қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы : №1 (2 сағат, 1-2 сабақ) |
Осы кезеңдегі портрет. Фотосурет өнері. Камерамен тәжірибе жасау. |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілген оқыту мақсаттары (оқу жоспарына сілтеме) |
Қоршаған әлемді білу және түсіну. 6.2.1.1 - Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді анықтау, таңдау, қолдану және мәнерлі құралдар арқылы өз идеясы мен сезімін көрсету. Мәдениет пен дәстүрді білу және түсіну. 6.3.2.1 – Өз жұмысындағы мен өзге шығармалардағы( суретшілердің,қолөнершілердің ,дизайнерлердің) қоршаған ортаның тақырыбы мен идеясын салыстырып,пәндік терминдерді қолдану. |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||||||||
|
Тіл мақсаты |
Оқытудың тілдік мақсаты: Жаңа материалдарды көрсету кезінде терминологияны қолдану. Сұрақтарыңызды қойып,мысалдармен жауап беру. Өзіңіздің және басқа адамдардың жұмысын түсіну үшін: жеке визуалды элементтерді пайдаланып, табысты композиция құру үшін не қажет екенін ату. • шығармашылық жұмыс жасау әдістеріне түсініктеме беру; • көркем нысандар арасындағы айырмашылықтарды және ұқсастығын салыстыру және түсіндіру (фотосурет және кескіндеме).
Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестері. Түсіндіріңіз, сіз фотографияның жанрларын қандай принциппен ажыратасыз? Неге сіз ойлайсыз ...? Суретшілер экспозициялық құралдарды, көркем суреттерде қалай пайдаланады? |
||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Балалардың топтарда, жұптарда жұмыс істеу қабілетін көтеру. Студенттерді өздерінің және басқа да шығармаларына қатысты пікірін тыңдауға және басқа адамдардың пікірлеріне дұрыс жауап беруге үйрету. Өнер туындылары арқылы сұлулықты қабылдауды дамыту. Студенттердің тәуелсіздігін, табандылығын, қиялын, қызығушылығын дамыту. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Теориялық білімді өнер пәні, физика пәнінен қолдану. |
||||||||||||
|
АКТ дағдыларын қолдану |
Ақпаратты іздестіру, іріктеу, салыстыру және фактілер мен құбылыстар арасындағы байланыс орнату бойынша студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту.
|
||||||||||||
|
Алдын ала білімі |
Сабақ «Портрет» тақырыбында алған білімдері мен дағдыларына негізделген. Студенттер адамның пішіні туралы білімін камерамен суретке түсіру және эксперимент жүргізу әдістеріне қолдану мүмкіндігіне ие болады. |
||||||||||||
|
Сабақты өту барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сыныптағы жоспарланған іс-шаралар |
Сілтемер |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
сұрақтарға жауап беріңіз
|
|
|||||||||||
|
1- сабақ
|
Сабақ мақсаты 1. •Визуалды элементтердің мәнерлі құралдар ерекшеліктері арқылы, фотосуреттің әр түрлі типтері мен жанрларын таниды;
(И) (П) (Д)Дәрежесі үшін. Студенттерді өнердің әртүрлі түрлерінде және жанрларында орындалатын фотосуреттерді қарастыруға шақырыңыз. Фотосуреттердің мәнерлі көрнекі құралдарына назар аударыңыз. Материалдарды белгілі бір топтарға жинақтауды ұсыныңыз. Анықтамалық материалдар Фотосуреттер түрлері: ақ-қара фотосурет; • түсті фотосурет; • жылдам фотосурет; • сандық фотосурет Фотоның жанрлары
Фотографияның өзіндік түрлері
Сабақ мақсаты 2:. Камераның құрылысын және суретке түсіру процесін зерттеу. Зерттеу. Мұғалім оқушыларға фотосурет өнерімен танысуды және бірнеше аспектілер бойынша зерттеу жүргізуді ұсынады: 1 топ: «Тарихшылар».тобы Камераны құру және дамытудың ғылыми факторларымен таныстырады. 2 топ: «Ойлаптапқыштар».тобы Камераның құрылғыларымен және қалай жұмыс істеуге болатынын түсіндіреді, көрсетеді. 3 топ: «Технологтар».тобы Оқушылар «Ассоциативті карта» постер жасау Фотосуретті жасау үрдісімен таныстырады. Сабақ мақсаты 3.
Суретшілер шығармашылығындағы шығармашылық идеяларды салыстыру.
(ж) (т) Салыстыр. Кәсіби суретшілердің жұмысын өз көзқарастарын және шығармашылық идеяларын салыстыру үшін шақырыңыз, мысалы:
Осы суретшілердің материалдық немесе көрнекі материал суреттерін іздеу үшін АКТ пайдалануға болады.
|
Фотоальбом https://natalie-berta.livejournal.com/ photo/album/311/ ?page=2
Фотосуреттер, фотокамералар, ұялы телефондар және басқа да суреттер түсіру.
Фотография тарихы,қалай барлығы басталды. ru/articles/photo-history/beginning. php |
|||||||||||
|
2 сабақ |
Сабақ мақсаты 4: Композицияның заңдарын қолдануды ескере отырып камерамен тәжірибе жасау.
«Фото түсірілімнің тәсілдері». Студенттерге негізгі композицияны сақтай отырып, көрсететін заңдарды сақтау арқылы суретке түсіру техникасымен танысуды сұраңыз. Зерттеу және нәтижелерге арналған альбомда «ақ қала » әдісі бойынша сабаққа қатысу үшін жазыңыз және жазып алыңыз. «Фотоаппаратпен тәжірибе». Оқушыларды жұптарға бөліңіз. Фотоаппараттың көмегімен әр түрлі ракурстарды таңдап, қомпозиция заңдылығын қолданып, тәжірибе жасау. «Портрет» тақырыбындағы алдыңғы сабақтарда алынған білім мен тәжірибені студенттер пайдалана алады.
Мұғалімнің басшылығымен тәжірибе жасау. Уақытылы көмек көрсету үшін кері байланыс алу. Дескрипторлар: - композициялық заңдарды сақтайды. - суреттің нақты бейнесін салады; -фотодағы жарық көзін түсудің ережесін қолданады. Оқушылар өздіктерінен БББ таблицасын скетч букте толтыру. «Не білдім»
|
12 фотосуреттегі композициялық техника (мысалдармен) https://arcobaleno-ru.livejournal.com/ 141795.html |
|||||||||||
|
Сабақ соңы
|
Жұмысты аяқтағаннан кейін, студенттерге эксперименттің нәтижелерімен бөлісуге және алдын ала әзірленген дескрипторларға сәйкес «Сэндвич» техникасындағы жұмысты бағалауға кеңес беріңіз. - Не білдім,неге үйрендім? - Не түсінбей қалдым? - Нені дұрыстау қажет |
|
|||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бұл бөлімді оқушылар-дың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданы-латын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз |
техникалық және денсаулық
қауіпсіздікті сақтау. |
|||||||||||
|
Оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып, оқушылардың күтілетін нәтижесі, оқушылардың жеке қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын таңдау кезінде міндеттерді іріктеу кезінде саралануы мүмкін . (Гарднердің Көптілді интеллект теориясы). Уақытты ұтымды пайдалануды ескере отырып, дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде қолданылуы мүмкін.
|
|
Денсаулық сақтау технологиялары. Қолданылатын физминутки және белсенді қызмет. Осы сабақта Қауіпсіздік ережелерінен қолданылатын элементтер |
|||||||||||
|
Сабаққа арналған Рефлексия
|
Сабақты көрсету үшін осы бөлімді пайдаланыңыз. Сол бағандағы сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз |
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Общая оценка
Сабақтың қандай екі қыры жақсы өтті (оқыту мен оқуды ойлау керек)?
1:
2: Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқуды ойлау керек)? 1:
2:
Сабақ туралы сабақта не жеке оқушылардың жетістіктерімен / қиындықтарымен нені көрсеттім, кейінгі сабақтарда не іздеймін? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













