«Физика» пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
9-сынып
Нұр-Сұлтан, 2019
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып «Физика» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс негізгі орта білім беру мектебі мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 4
«Кинематика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Астрономия негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 8
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 11
«Динамика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 19
«Сақталу заңдары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19
«Тербелістер және толқындар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 24
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 29
«Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 29
«Атом ядросы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34
«Әлемнің қазіргі физикалық бейнесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 38
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«Кинематика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаттары |
9.2.1.1 - материялық нүкте, санақ жүйесі, механикалық |
|||||
|
|
|
қозғалыстың салыстырмалылығы ұғымдарының |
||||
|
|
|
мағынасын түсіндіру, жылдамдықтарды қосу |
||||
|
|
|
және орын ауыстыру теоремаларын қолдану |
||||
|
|
|
9.2.1.3 - вектордың координаталар осіне проекциясын |
||||
|
|
|
анықтау, векторды құраушыларға жіктеу |
||||
|
|
|
9.2.1.5 - түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі |
||||
|
|
|
жылдамдық және үдеу формулаларын есептер |
||||
|
|
|
шығаруда қолдану |
|
|
|
|
|
|
|
9.2.1.13 - дененің шеңбер бойымен бірқалыпты |
||||
|
|
|
қозғалысын сызықтық және бұрыштық шамалар |
||||
|
|
|
арқылы сипаттау |
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Материялық нүкте анықтамасын қолданады |
||||
|
|
|
Вектордың |
координаталар |
|
осіне |
|
|
|
|
проекциясын |
анықтайды, |
|
векторды |
|
|
|
|
құраушыларға жіктейді |
|
|
|
|
|
|
|
Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс |
||||
|
|
|
кезіндегі |
жылдамдық |
және |
үдеу |
|
|
|
|
формулаларын есептер шығаруда қолданады |
||||
|
|
|
Дененің шеңбер бойымен бірқалыпты |
||||
|
|
|
қозғалысын |
сызықтық |
және |
бұрыштық |
|
|
|
|
шамалар арқылы сипаттайды |
|
|
||
|
Ойлау |
дағдыларының |
Қолдану |
|
|
|
|
|
деңгейлері |
|
|
|
|
|
|
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
|
|
|
|
Тапсырмалар
-
Денені қай жағдайда материялық нүкте деп қарастыруға болатын мысалдарды анықтаңыз.
|
Қозғалыстағы дене мысалы |
иә |
жоқ |
|
Жағалаудан алшақтап бара жатқан кеме |
|
|
|
Мектеп ауласында ойнап жүрген оқушы |
|
|
|
Эскалатормен көтеріліп бара жатқан адам |
|
|
|
Жер бетінен ғарышқа қарай ұшып бара жатқан ракета |
|
|
|
Жерді айнала қозғалып жүрген жасанды серік |
|
|
|
Сынып бөлмесінде жүрген оқушы |
|
|
-
Салмағы 1,2 Н болатын шар ауада соңғы жылдамдықпен құлап келеді. Сол жақтан горизонталь бағытта кенеттен пайда болған жел 0,5 Н күшпен шарға әсер етеді. Қай диаграммада шарға әсер ететін қорытқы күш дұрыс көрсетілген?
4
-
Денеге горизонталь жазықтыққа 400 бұрыш жасай 7,5 Н күш түсірілген.
(sin 400 = 0,64, cos 400 = 0,77)
-
Күш векторының горизонталь құраушысын анықтаңыз.
-
Күш векторының вертикаль құраушысын анықтаңыз.
-
Төмендегі графикте автокөлік жылдамдығы қысқа уақыт аралығында қалай өзгеретіні бейнеленген.

-
Жолдың әрбір бөлігі сәйкесінше A, B, C, D және E деп белгіленген.
-
Графиктен автокөліктің тыныштықта тұрған бөлігін анықтап жазыңыз.
-
-
Графиктен автокөліктің тұрақты жылдамдықпен қозғалған бөлігін анықтап жазыңыз.
-
Қозғалыс кезінде автокөлік баяулайды. Автокөліктің жалпы жүрген жолын анықтаңыз.
(b) Автокөлік жылдамдығы 16 м/с-тан 8 м/с-қа дейін 4 секунд ішінде азайды. Дененің үдеуін анықтаңыз.
-
(a) Дене шеңбер бойымен қозғала отырып, 5 с ішінде 2π радианға тең жол жүрсе, шеңбер радиусын 10 м деп ала отырып, дененің сызықтық жылдамдығын анықтаңыз.
-
Дене радиусы 4 м шеңбер бойымен 500 см/с жылдамдықпен қозғалады. Анықтаңыз:
-
айналу периодын;
-
центре тартқыш үдеуді.
5
|
Бағалау |
Тапсырм |
|
|
Дескриптор |
|
Балл |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
критерийі |
а |
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Материялық |
|
|
нүкте |
1 |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Айдар Алпамыс НұрматжанұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 9 сынып БЖБ ТЖБ жинақ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
9 сынып БЖБ ТЖБ жинақМатериал туралы қысқаша түсінік
9 сынып оқушыларына бөлім бойынша, тоқсан бойынша тапсырмалар
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Физика» пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
9-сынып
Нұр-Сұлтан, 2019 Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Физика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып «Физика» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс негізгі орта білім беру мектебі мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
2
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 4
«Кинематика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Астрономия негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 8
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 11
«Динамика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 19
«Сақталу заңдары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19
«Тербелістер және толқындар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 24
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 29
«Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 29
«Атом ядросы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 34
«Әлемнің қазіргі физикалық бейнесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 38
3 1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
«Кинематика негіздері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тапсырмалар
4
(sin 400 = 0,64, cos 400 = 0,77)
(b) Автокөлік жылдамдығы 16 м/с-тан 8 м/с-қа дейін 4 секунд ішінде азайды. Дененің үдеуін анықтаңыз.
5
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














