Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып Дүниежүзі тарихы ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім |
Қазіргі әлемнің жаһандануы |
|
Педагогтің Т.А.Ә |
|
|
Күні |
|
|
Пәні:Дүние жүзі тарихы |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сынып:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаһанданудың негізгі ерекшеліктері қандай? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.2.3 қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей отыра,
жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік
өзгерістерді (еңбек миграциясы, әлеуметтік интеграция) бақылау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Жаһанданудың дамушы елдердің экономикасына бұл үдерісті әртүрлі тұрғыдан бағалау үшін әсерін анықтаңыз. |
|
Құндылықтар |
Өзін отбасының,сыныптың,мектептің,қоғамның,Отанның бір мүшесі екенін сезіну |
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
||||||||||||
Ұйым дастыру кезеңі |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Психолгоялық ахуал орнату. «Минуттық шешім» әдісі -Жаһанданудың экономикалық дамуға әсері қандай? - оқушылардың назарын шоғырландыру - оқушылардың «проксимальды даму аймағын», сабақ соңына дейінгі күтулерін анықтайды Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын тұжырымдай отырып, экономикадағы жаһандану туралы суреттер мен дәйексөздерді көрсететін ПСМ. Мұғалім дамушы елдердің заманауи экономикасын талқылайды. |
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
мадақтау |
Комбай Папуа Новая Гвинея http://www.bbc.co.uk/learningzone/clips/the-kombai-of-papua- |
|
||||||||||||
Жаңа білім |
Зерттеу мен талдау Дамушыелдердіңзаманауиэкономикасынталқылау. Дамушыелдердіңжағдайытуралы, Кот-д'Ивуар жағалауындағы шоколад пен Бали банандарыныңөндірісіндегікөшбасшылартуралыбейнеклиптердіқарау. ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды Жаһанданудың дамушы елдерге жағымды және жағымсыз әсері туралы талқылау. ( Жаһанданудың Қытайға әсері туралы мәтінмен жұмыс. Материалды оқып шығыңыз және алдыңғы біліміңізді пайдалана отырып, сұрақ бойынша кестені толтырыңыз:
ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. Дамушы экономикалар үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау. Жаһанданупроцесі.Экономикалықкөзқарас Интеграция ГлобализацияТранснационализация- |
Бұл мысалдарға Қытайды да қосуға болады, өйткені оның дамуы өте жылдам болды және оның әсері айқындала бастады.
Жаһанданудың осы экономикаға әсерін анықтайды. Әртүрлі дамушы экономикалар туралы дайындалған ресурстармен / мәліметтер парақтарымен пікірталас ұйымдастырады
ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін бітіруіне мүмкіндіктер жасалады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.
Өзін-өзі баға лау |
Эффект экономической миграции на детей в Китае Работа на Тайской рисовой промышленности http://www.bbc.co.uk/learningzone/clips/working-in-the-thai-rice-industry/11366.html |
|
||||||||||||
Бекіту |
Мұғалім жаһанданудың дамушы экономикаларға әсері туралы сұрақ-жауап сессиясын өткізеді. ЖаһандануҚытайэкономикасынқалайөзгертті? Шағынтоптықпікіралмасу. Үйге тапсырма Схема туралы ақпаратты пайдалана отырып, оның негізгі ерекшеліктерін көрсету арқылы жаһандану туралы жалпы қорытынды жаса Кері байланыс «ҚҚҚ» тәсілімен қортындылайым. Қ – Сабақтың қай жері құнды болды? Қ -Сабақтың қай тұстары қызықты болды? Қ -Сабақтың қай тұстары қиын болды? |
Сұрақ-жауап сессиясында дамушы экономикалар үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін қорытындылайды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Ашық сабақ,баяндама,шебер сынып,авторлық жасауға тапсырыс бергіңіз келсе 87027984413. ҚМЖларды қолдансаңыз еңбекке баға берсеңіз. Табысыңыз қызыққа жұмсалсын
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім |
Қазіргі әлемнің жаһандануы |
|
Педагогтің Т.А.Ә |
|
|
Күні |
|
|
Пәні:Дүние жүзі тарихы |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сынып:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.2.3 қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей (модельдеу)
отыра, жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік
өзгерістерді бақылау (еңбек миграциясы, әлеуметтік интеграция); |
|
Сабақтың мақсаты: |
қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей (модельдеу) отыра, жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік өзгерістерді анықтап,жаһандану жағдайындағы экономикалық интеграцияның маңызына талдау жасау, постиндустриалды қоғамның басты экономикалық ресурсы ретінде ақпараттың рөлін анықтау; |
|
Құндылықтар |
Отбасының,өз ортасының абыройын асыру |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру кезеңі |
1.Оқушылармен сәлемдесі 2.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың оқу орындарындағы тәртіп пен оқулықтарының болуы қадағаланды Бастапқы стимул Мұғалім Кот-д'Ивуардағы шоколад өндірісі бойынша басқа көшбасшы мемлекеттерге қарағандағы жағдайы туралы бейнематериал көрсетеді. Бейнематериалды көргеннен кейін оқушылармен бірге мемлекеттің осындай жағдайының ықтимал себептерін талқылайды. 2. Сабақтың тақырыбымен танысу, дәптерге жазу. Мұғалім сабақтың тақырыбын жазып, зерттеу сұрағына жауап беру үшін жасалатын әрекеттер туралы ойлануды ұсынады 3. Мақсат қою: зерттеу маршрутын әзірлеу; оқыту мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен, тақырып бойынша тарихи концеппен танысу. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Мұғaлімнің мадақтау сөздері Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы |
Тақырып тық суреттер «Кот-д’Ивуар мемлекеті әлемдік каконың 40% өндіреді» https://www.youtube.com/watch?v=xqs-CZNU9Ic |
||
Жаңа білім |
Оқушылармен бірге зерттеу маршруты анықталады: 1. Саясат пен экономика үшін жаһанданудың ерекшеліктерін қарастыру 2. Дамушы елдердің саясаты үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау. 3. "Жаһанданудың елдер экономикасының дамуына әсері" бойынша SWOT талдауын жасау ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін бітіруіне мүмкіндіктер жасалады. М/СМұғалім келесі сұрақтар бойынша оқушыларға жаппай сұрақ-жауап жүргізеді:
Дамушы елдер үшін жаһандануға байланысты негізгі тенденцияларды түсіндіреді және "жаһандану"мәтінін зерттеуді ұсынады. Мәтінді оқығаннан кейін оқушылар жаһанданудың негізгі тенденцияларын сипаттайды. СТалқылау сұрақтары: Жаһанданудың пайдасы не? Жаһандану қандай кері әсері болуы мүмкін; ТДамыған және дамушы елдердің саясаты үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау. ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. Талықалау сұрақтары: Жаһандану дамушы елдердегі еңбек миграциясы мен әлеуметтік интеграцияға қалай әсер етті? Жаһандану процесі осы мемлекеттердің болашақ экономикалық жағдайына қалай әсер етуі мүмкін? ТМұғалім "жаһанданудыңелдердіңәлеуметтік-экономикалықдамуынаәсері" SWOT талдауынжасаудыұсынады
.
|
Сұрақтарды топ басшылары өзара алмасып, жауап берген топтың жауабын алдын ала дайындалған жауаппен салыстыруын қадағалаңыз.
Дамушы елдер үшін жаһандануға байланысты негізгі тенденциялар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |