Материалдар / 9-сынып Дүниежүзі тарихы ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9-сынып Дүниежүзі тарихы ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
№130 бұйрық бойынша 9-сынып Дүниежүзі тарихынан ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
260
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім

Қазіргі әлемнің жаһандануы

Педагогтің Т.А.Ә


Күні


Пәні:Дүние жүзі тарихы

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып:9


Сабақтың тақырыбы

Жаһанданудың негізгі ерекшеліктері қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.2.3 қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей отыра, жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік өзгерістерді (еңбек миграциясы, әлеуметтік интеграция) бақылау;
9.1.2.4 қоғамдық сананы қалыптастыруда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін анықтау

Сабақтың мақсаты:

Жаһанданудың дамушы елдердің экономикасына бұл үдерісті әртүрлі тұрғыдан бағалау үшін әсерін анықтаңыз.

Құндылықтар

Өзін отбасының,сыныптың,мектептің,қоғамның,Отанның бір мүшесі екенін сезіну


Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Ұйым дастыру кезеңі


Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Психолгоялық ахуал орнату.

«Минуттық шешім» әдісі

-Жаһанданудың экономикалық дамуға әсері қандай?

- оқушылардың назарын шоғырландыру

- оқушылардың «проксимальды даму аймағын», сабақ соңына дейінгі күтулерін анықтайды

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын тұжырымдай отырып, экономикадағы жаһандану туралы суреттер мен дәйексөздерді көрсететін ПСМ.

Мұғалім дамушы елдердің заманауи экономикасын талқылайды.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

мадақтау

Комбай Папуа Новая Гвинея

http://www.bbc.co.uk/learningzone/clips/the-kombai-of-papua-


Жаңа білім

Зерттеу мен талдау

Дамушыелдердіңзаманауиэкономикасынталқылау.

Дамушыелдердіңжағдайытуралы, Кот-д'Ивуар жағалауындағы шоколад пен Бали банандарыныңөндірісіндегікөшбасшылартуралыбейнеклиптердіқарау.

ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

Жаһанданудың дамушы елдерге жағымды және жағымсыз әсері туралы талқылау.

( Жаһанданудың Қытайға әсері туралы мәтінмен жұмыс. Материалды оқып шығыңыз және алдыңғы біліміңізді пайдалана отырып, сұрақ бойынша кестені толтырыңыз:

Уақыткезеңініңбасындағысипаттамалар

Мерзімдердіқосаалғанда, маңыздыөзгерістердің, бетбұрыскезеңдерініңнемесеоқиғалардыңмысалдары.

Уақыткезеңініңсоңғы сипаттамалары


1.

2.

3.


Өзгерістер мен сабақтастықтыңсебептері

1.

2.

3.

Ғаламдық контекст

(Жалпыәлемдеқандайөзгерістерболды?)


ЕББҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Дамушы экономикалар үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

Жаһанданупроцесі.Экономикалықкөзқарас

Интеграция ГлобализацияТранснационализация-

Бұл мысалдарға Қытайды да қосуға болады, өйткені оның дамуы өте жылдам болды және оның әсері айқындала бастады.






Жаһанданудың осы экономикаға әсерін анықтайды. Әртүрлі дамушы экономикалар туралы дайындалған ресурстармен / мәліметтер парақтарымен пікірталас ұйымдастырады




ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін бітіруіне мүмкіндіктер жасалады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»



ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.



Өзін-өзі баға

лау

Эффект экономической миграции на детей в Китае

http://www.bbc.co.uk/learningzone/clips/the-effect-of-economic-migration-on-children-in-china/12465.html

Работа на Тайской рисовой промышленности

http://www.bbc.co.uk/learningzone/clips/working-in-the-thai-rice-industry/11366.html



Бекіту

Мұғалім жаһанданудың дамушы экономикаларға әсері туралы сұрақ-жауап сессиясын өткізеді.

ЖаһандануҚытайэкономикасынқалайөзгертті?

Шағынтоптықпікіралмасу.

Үйге тапсырма

Схема туралы ақпаратты пайдалана отырып, оның негізгі ерекшеліктерін көрсету арқылы жаһандану туралы жалпы қорытынды жаса

Кері байланыс

«ҚҚҚ» тәсілімен қортындылайым.

Қ – Сабақтың қай жері құнды болды?

Қ -Сабақтың қай тұстары қызықты болды?

Қ -Сабақтың қай тұстары қиын болды?

Сұрақ-жауап сессиясында дамушы экономикалар үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін қорытындылайды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Ашық сабақ,баяндама,шебер сынып,авторлық жасауға тапсырыс бергіңіз келсе 87027984413. ҚМЖларды қолдансаңыз еңбекке баға берсеңіз. Табысыңыз қызыққа жұмсалсын




Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім

Қазіргі әлемнің жаһандануы

Педагогтің Т.А.Ә


Күні


Пәні:Дүние жүзі тарихы

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып:9


Сабақтың тақырыбы

Жаһандану саясат пен әлемдік экономиканың дамуына қаншалықты ықпал етеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.2.3 қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей (модельдеу) отыра, жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік өзгерістерді бақылау (еңбек миграциясы, әлеуметтік интеграция);
9.4.1.3 жаһандану жағдайындағы экономикалық интеграцияның маңызын бағалау;
9.4.2.2 постиндустриалды қоғамның басты экономикалық ресурсы ретінде ақпараттың рөлін анықтау

Сабақтың мақсаты:

қоғамның тарихи даму бағытын үлгілей (модельдеу) отыра, жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі әлеуметтік өзгерістерді анықтап,жаһандану жағдайындағы экономикалық интеграцияның маңызына талдау жасау, постиндустриалды қоғамның басты экономикалық ресурсы ретінде ақпараттың рөлін анықтау;

Құндылықтар

Отбасының,өз ортасының абыройын асыру


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


1.Оқушылармен сәлемдесі

2.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушылардың оқу орындарындағы тәртіп пен оқулықтарының болуы қадағаланды

Бастапқы стимул

Мұғалім Кот-д'Ивуардағы шоколад өндірісі бойынша басқа көшбасшы мемлекеттерге қарағандағы жағдайы туралы бейнематериал көрсетеді.

Бейнематериалды көргеннен кейін оқушылармен бірге мемлекеттің осындай жағдайының ықтимал себептерін талқылайды.

2. Сабақтың тақырыбымен танысу, дәптерге жазу.

Мұғалім сабақтың тақырыбын жазып, зерттеу сұрағына жауап беру үшін жасалатын әрекеттер туралы ойлануды ұсынады

3. Мақсат қою: зерттеу маршрутын әзірлеу; оқыту мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен, тақырып бойынша тарихи концеппен танысу.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Мұғaлімнің мадақтау сөздері

Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы

Тақырып

тық суреттер

«Кот-д’Ивуар мемлекеті әлемдік каконың 40% өндіреді»

https://www.youtube.com/watch?v=xqs-CZNU9Ic


Жаңа білім

Оқушылармен бірге зерттеу маршруты анықталады:

1. Саясат пен экономика үшін жаһанданудың ерекшеліктерін қарастыру

2. Дамушы елдердің саясаты үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

3. "Жаһанданудың елдер экономикасының дамуына әсері" бойынша SWOT талдауын жасау

ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін бітіруіне мүмкіндіктер жасалады.

М/СМұғалім келесі сұрақтар бойынша оқушыларға жаппай сұрақ-жауап жүргізеді:

  • Жаһандану дегеніміз не?

  • Жаһанданудың негізгі факторлары не болып табылады?

  • Қандай әлемдік процестерді жаһандануға жатқызуға болады?


  • Жаһанданудың оң және теріс жақтарын атаңыз?

Дамушы елдер үшін жаһандануға байланысты негізгі тенденцияларды түсіндіреді және "жаһандану"мәтінін зерттеуді ұсынады.

Мәтінді оқығаннан кейін оқушылар жаһанданудың негізгі тенденцияларын сипаттайды.

СТалқылау сұрақтары:

Жаһанданудың пайдасы не?

Жаһандану қандай кері әсері болуы мүмкін;

ТДамыған және дамушы елдердің саясаты үшін жаһанданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі.

Талықалау сұрақтары:

Жаһандану дамушы елдердегі еңбек миграциясы мен әлеуметтік интеграцияға қалай әсер етті?

Жаһандану процесі осы мемлекеттердің болашақ экономикалық жағдайына қалай әсер етуі мүмкін?

ТМұғалім "жаһанданудыңелдердіңәлеуметтік-экономикалықдамуынаәсері" SWOT талдауынжасаудыұсынады

Sкүшті жағы

Oмүмкіндігі

Wәлсіз жағы

Tқауіп-қатер

.


Сұрақтарды топ басшылары өзара алмасып, жауап берген топтың жауабын алдын ала дайындалған жауаппен салыстыруын қадағалаңыз.




Дамушы елдер үшін жаһандануға байланысты негізгі тенденциялар

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!