Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
Қысқа мерзімді(сабақ) жоспары
PyGame (пайгейм) кітапханасы
|
Бөлім |
Python (Пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Мұртаза Ш.М. |
|
|
Күні |
07-11.04.2025 |
|
|
Сынып : 9 А Б Г |
Қатысушылар саны: 11 / 15 |
Қатыспағандар саны: 1 / 4 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
PyGame (пайгейм) кітапханасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
бағалау |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 15 минут |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. 3. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Мазмұны:
Мәтіні: import pygame # pygame жуктейди pygame.init() # pygame иске косу screen=pygame.display.set_mode((1400, 720)) # экран олшеми screen.fill([210, 210, 250]) # RGB фон тус pygame.draw.circle(screen, [200, 100, 240], [50, 50],50, 0) pygame.draw.rect(screen, [240, 125, 125], [360, 50, 400, 200], 0, 0) pygame.draw.line(screen, [240, 125, 125], [120, 80], [350,80], 10) pygame.draw.polygon(screen, [240, 125, 125], [(200, 200), (250,200), (225,300)], 0) pygame.display.flip() # кадрды ауыстыру running = True while running: for event in pygame.event.get(): if event.type==pygame.QUIT: # x кнопкасын басу running = False pygame.quit() #ойынды оширеди
|
Білу Түсіну |
|
Презентация 1-2 – бет
|
|
Ортасы 20 минут
|
Функционалдық тапсырма: Компьютерлік сауаттылық, Ақпараттық сауаттылық
Қалыптастырушы бағалау. Практикалық тапсырма: Марат компьютерлік сурет
салуға қызығушылық танытып, сурет салу жарысына қатысуды жоспарлап
отыр. Алайда, жарысқа қатысу үшін ол өзінің жеке сурет салу
бағдарламасын әзірлеуі қажет. Маратқа осы бағдарламаны жасауға
көмектесіңіз. ЕББҚ тапсырма:
Берілген трактордың бөліктерін келесі түстерге өзгертіңіз.
import pygame pygame.init() # Терезе өлшемі WIDTH, HEIGHT = 800, 600 screen = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT)) pygame.display.set_caption("Қарапайым трактор") # Түстер ORANGE = (255, 165, 0) LIGHT_BLUE = (135, 206, 250) DARK_BLUE = (0, 0, 139) BROWN = (139, 69, 19) GRAY = (169, 169, 169) BLACK = (0, 0, 0) WHITE = (255, 255, 255) # Фон screen.fill(WHITE) # Трактордың негізгі корпусы pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (200, 300, 200, 100)) # корпус pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (300, 250, 100, 50)) # кабина # Терезе pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (320, 260, 40, 30)) # терезе # Мұржасы pygame.draw.rect(screen, BROWN, (220, 220, 20, 60)) # мұржа # Түтін pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (230, 200), 10) pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (240, 180), 12) pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (255, 160), 15) # Доңғалақтар (трактор) pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (230, 420), 30) # артқы pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (370, 420), 30) # алдыңғы # Тіркеме pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (400, 300, 250, 100)) # тіркеме # Тіркеме доңғалақтары for x in range(430, 620, 50): pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (x, 420), 20) # Контур сызу (қаласаңыз) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (200, 300, 200, 100), 2) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (300, 250, 100, 50), 2) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (320, 260, 40, 30), 1) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (400, 300, 250, 100), 2) # Экранды жаңарту pygame.display.flip() # Ойын цикл running = True while running: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: running = False pygame.quit() |
Білу
Қолдану Жинақтау
|
Мұғалім бағалауы Дескриптор: -ақпарат ресурстарын дұрыс талдайды
Дескриптор: -Оқушы қажетті түстерді дұрыс анықтайды. -Оқушы трактордың негізгі бөліктерін (мысалы, корпус, кабина, доңғалақтар) қарапайым фигуралармен салады. -Оқушы салынған фигураларды экранда үйлесімді орналастырады. |
|
|
Соңы: 5 минут |
|
Кері байланыс |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 сынып Информатика 4 тоқсан 2 апта ҚМЖ
9 сынып Информатика 4 тоқсан 2 апта ҚМЖ
Бекітілді:
Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия
Қысқа мерзімді(сабақ) жоспары
PyGame (пайгейм) кітапханасы
|
Бөлім |
Python (Пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Мұртаза Ш.М. |
|
|
Күні |
07-11.04.2025 |
|
|
Сынып : 9 А Б Г |
Қатысушылар саны: 11 / 15 |
Қатыспағандар саны: 1 / 4 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
PyGame (пайгейм) кітапханасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
бағалау |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 15 минут |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. 3. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Мазмұны:
Мәтіні: import pygame # pygame жуктейди pygame.init() # pygame иске косу screen=pygame.display.set_mode((1400, 720)) # экран олшеми screen.fill([210, 210, 250]) # RGB фон тус pygame.draw.circle(screen, [200, 100, 240], [50, 50],50, 0) pygame.draw.rect(screen, [240, 125, 125], [360, 50, 400, 200], 0, 0) pygame.draw.line(screen, [240, 125, 125], [120, 80], [350,80], 10) pygame.draw.polygon(screen, [240, 125, 125], [(200, 200), (250,200), (225,300)], 0) pygame.display.flip() # кадрды ауыстыру running = True while running: for event in pygame.event.get(): if event.type==pygame.QUIT: # x кнопкасын басу running = False pygame.quit() #ойынды оширеди
|
Білу Түсіну |
|
Презентация 1-2 – бет
|
|
Ортасы 20 минут
|
Функционалдық тапсырма: Компьютерлік сауаттылық, Ақпараттық сауаттылық
Қалыптастырушы бағалау. Практикалық тапсырма: Марат компьютерлік сурет
салуға қызығушылық танытып, сурет салу жарысына қатысуды жоспарлап
отыр. Алайда, жарысқа қатысу үшін ол өзінің жеке сурет салу
бағдарламасын әзірлеуі қажет. Маратқа осы бағдарламаны жасауға
көмектесіңіз. ЕББҚ тапсырма:
Берілген трактордың бөліктерін келесі түстерге өзгертіңіз.
import pygame pygame.init() # Терезе өлшемі WIDTH, HEIGHT = 800, 600 screen = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT)) pygame.display.set_caption("Қарапайым трактор") # Түстер ORANGE = (255, 165, 0) LIGHT_BLUE = (135, 206, 250) DARK_BLUE = (0, 0, 139) BROWN = (139, 69, 19) GRAY = (169, 169, 169) BLACK = (0, 0, 0) WHITE = (255, 255, 255) # Фон screen.fill(WHITE) # Трактордың негізгі корпусы pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (200, 300, 200, 100)) # корпус pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (300, 250, 100, 50)) # кабина # Терезе pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (320, 260, 40, 30)) # терезе # Мұржасы pygame.draw.rect(screen, BROWN, (220, 220, 20, 60)) # мұржа # Түтін pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (230, 200), 10) pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (240, 180), 12) pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (255, 160), 15) # Доңғалақтар (трактор) pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (230, 420), 30) # артқы pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (370, 420), 30) # алдыңғы # Тіркеме pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (400, 300, 250, 100)) # тіркеме # Тіркеме доңғалақтары for x in range(430, 620, 50): pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (x, 420), 20) # Контур сызу (қаласаңыз) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (200, 300, 200, 100), 2) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (300, 250, 100, 50), 2) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (320, 260, 40, 30), 1) pygame.draw.rect(screen, BLACK, (400, 300, 250, 100), 2) # Экранды жаңарту pygame.display.flip() # Ойын цикл running = True while running: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: running = False pygame.quit() |
Білу
Қолдану Жинақтау
|
Мұғалім бағалауы Дескриптор: -ақпарат ресурстарын дұрыс талдайды
Дескриптор: -Оқушы қажетті түстерді дұрыс анықтайды. -Оқушы трактордың негізгі бөліктерін (мысалы, корпус, кабина, доңғалақтар) қарапайым фигуралармен салады. -Оқушы салынған фигураларды экранда үйлесімді орналастырады. |
|
|
Соңы: 5 минут |
|
Кері байланыс |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз

















