Материалдар / 9 сынып Информатика 4 тоқсан 2 апта ҚМЖ

9 сынып Информатика 4 тоқсан 2 апта ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып Информатика пәні 4 тоқсанның 2 аптаға арналған қмж
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітілді:


Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия

Қысқа мерзімді(сабақ) жоспары

PyGame (пайгейм) кітапханасы

Бөлім

Python (Пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру

Педагогтың аты-жөні

Мұртаза Ш.М.

Күні

07-11.04.2025

Сынып : 9 А Б Г

Қатысушылар саны: 11 / 15

Қатыспағандар саны: 1 / 4

Сабақтың тақырыбы:

PyGame (пайгейм) кітапханасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


  • 9.3.3.3 PyGame (пайгейм) кітапханасын қосу

  • 9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;

Сабақтың мақсаты

  • PyGame (пайгейм); кітапханасын қосады

  • ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдаланады;

Құндылықтарды дарыту

  • Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін

бағалау

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

15 минут

1.Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Презентация.


Мазмұны:

  • Мысалмен таныстыру.

  • Draw модулін түсіндіру

  • Circle, rect, line, polygon арқылы сурет салу

  • Түс, координаталарды түсіндіру


Мәтіні:

import pygame # pygame жуктейди

pygame.init() # pygame иске косу

screen=pygame.display.set_mode((1400, 720)) # экран олшеми

screen.fill([210, 210, 250]) # RGB фон тус

pygame.draw.circle(screen, [200, 100, 240], [50, 50],50, 0)

pygame.draw.rect(screen, [240, 125, 125], [360, 50, 400, 200], 0, 0)

pygame.draw.line(screen, [240, 125, 125], [120, 80], [350,80], 10)

pygame.draw.polygon(screen, [240, 125, 125],

[(200, 200), (250,200), (225,300)], 0)

pygame.display.flip() # кадрды ауыстыру

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type==pygame.QUIT: # x кнопкасын басу

running = False

pygame.quit() #ойынды оширеди





Білу


Түсіну










Презентация

1-2 – бет



Ортасы 20 минут









Функционалдық тапсырма: Компьютерлік сауаттылық, Ақпараттық сауаттылық


  • Pygame ресми сайтынан ойын жанрларының атауларын зерттеңіз. Жанрларды өз қызығушылығыз бойынша екі топқа бөліңіз. Қызықты / Қызықты емес.



Қалыптастырушы бағалау.

Практикалық тапсырма:


Марат компьютерлік сурет салуға қызығушылық танытып, сурет салу жарысына қатысуды жоспарлап отыр. Алайда, жарысқа қатысу үшін ол өзінің жеке сурет салу бағдарламасын әзірлеуі қажет. Маратқа осы бағдарламаны жасауға көмектесіңіз.




ЕББҚ тапсырма:

Берілген трактордың бөліктерін келесі түстерге өзгертіңіз.



  1. Трактордың негізгі денесі - жасыл

  2. Кабина және терезе - қара

  3. Мұржа және түтін - көк

  4. Алты дөңгелек (екі тракторда, төртеу тіркемеде) - сары

  5. Тіркеме бөлімі - қоңыр


import pygame

pygame.init()

# Терезе өлшемі

WIDTH, HEIGHT = 800, 600

screen = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))

pygame.display.set_caption("Қарапайым трактор")

# Түстер

ORANGE = (255, 165, 0)

LIGHT_BLUE = (135, 206, 250)

DARK_BLUE = (0, 0, 139)

BROWN = (139, 69, 19)

GRAY = (169, 169, 169)

BLACK = (0, 0, 0)

WHITE = (255, 255, 255)

# Фон

screen.fill(WHITE)

# Трактордың негізгі корпусы

pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (200, 300, 200, 100)) # корпус

pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (300, 250, 100, 50)) # кабина

# Терезе

pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (320, 260, 40, 30)) # терезе

# Мұржасы

pygame.draw.rect(screen, BROWN, (220, 220, 20, 60)) # мұржа

# Түтін

pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (230, 200), 10)

pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (240, 180), 12)

pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (255, 160), 15)

# Доңғалақтар (трактор)

pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (230, 420), 30) # артқы

pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (370, 420), 30) # алдыңғы

# Тіркеме

pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (400, 300, 250, 100)) # тіркеме

# Тіркеме доңғалақтары

for x in range(430, 620, 50):

pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (x, 420), 20)

# Контур сызу (қаласаңыз)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (200, 300, 200, 100), 2)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (300, 250, 100, 50), 2)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (320, 260, 40, 30), 1)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (400, 300, 250, 100), 2)

# Экранды жаңарту

pygame.display.flip()

# Ойын цикл

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

running = False

pygame.quit()


Білу










Қолдану

Жинақтау








Мұғалім

бағалауы

Дескриптор:

-ақпарат ресурстарын дұрыс талдайды





Дескриптор:

-Оқушы қажетті түстерді дұрыс анықтайды.

-Оқушы трактордың негізгі бөліктерін (мысалы, корпус, кабина, доңғалақтар) қарапайым фигуралармен салады.

-Оқушы салынған фигураларды экранда үйлесімді орналастырады.

4-6 бет

Соңы:

5 минут


Кері байланыс

Өзін-өзі бағалау




02 Маусым 2025
71
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі