9 сынып Информатика 4 тоқсан 2 апта ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

9 сынып Информатика 4 тоқсан 2 апта ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып Информатика пәні 4 тоқсанның 2 аптаға арналған қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:


Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия

Қысқа мерзімді(сабақ) жоспары

PyGame (пайгейм) кітапханасы

Бөлім

Python (Пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру

Педагогтың аты-жөні

Мұртаза Ш.М.

Күні

07-11.04.2025

Сынып : 9 А Б Г

Қатысушылар саны: 11 / 15

Қатыспағандар саны: 1 / 4

Сабақтың тақырыбы:

PyGame (пайгейм) кітапханасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


  • 9.3.3.3 PyGame (пайгейм) кітапханасын қосу

  • 9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;

Сабақтың мақсаты

  • PyGame (пайгейм); кітапханасын қосады

  • ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдаланады;

Құндылықтарды дарыту

  • Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін

бағалау

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

15 минут

1.Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3. Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Презентация.


Мазмұны:

  • Мысалмен таныстыру.

  • Draw модулін түсіндіру

  • Circle, rect, line, polygon арқылы сурет салу

  • Түс, координаталарды түсіндіру


Мәтіні:

import pygame # pygame жуктейди

pygame.init() # pygame иске косу

screen=pygame.display.set_mode((1400, 720)) # экран олшеми

screen.fill([210, 210, 250]) # RGB фон тус

pygame.draw.circle(screen, [200, 100, 240], [50, 50],50, 0)

pygame.draw.rect(screen, [240, 125, 125], [360, 50, 400, 200], 0, 0)

pygame.draw.line(screen, [240, 125, 125], [120, 80], [350,80], 10)

pygame.draw.polygon(screen, [240, 125, 125],

[(200, 200), (250,200), (225,300)], 0)

pygame.display.flip() # кадрды ауыстыру

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type==pygame.QUIT: # x кнопкасын басу

running = False

pygame.quit() #ойынды оширеди





Білу


Түсіну










Презентация

1-2 – бет



Ортасы 20 минут









Функционалдық тапсырма: Компьютерлік сауаттылық, Ақпараттық сауаттылық


  • Pygame ресми сайтынан ойын жанрларының атауларын зерттеңіз. Жанрларды өз қызығушылығыз бойынша екі топқа бөліңіз. Қызықты / Қызықты емес.



Қалыптастырушы бағалау.

Практикалық тапсырма:


Марат компьютерлік сурет салуға қызығушылық танытып, сурет салу жарысына қатысуды жоспарлап отыр. Алайда, жарысқа қатысу үшін ол өзінің жеке сурет салу бағдарламасын әзірлеуі қажет. Маратқа осы бағдарламаны жасауға көмектесіңіз.




ЕББҚ тапсырма:

Берілген трактордың бөліктерін келесі түстерге өзгертіңіз.



  1. Трактордың негізгі денесі - жасыл

  2. Кабина және терезе - қара

  3. Мұржа және түтін - көк

  4. Алты дөңгелек (екі тракторда, төртеу тіркемеде) - сары

  5. Тіркеме бөлімі - қоңыр


import pygame

pygame.init()

# Терезе өлшемі

WIDTH, HEIGHT = 800, 600

screen = pygame.display.set_mode((WIDTH, HEIGHT))

pygame.display.set_caption("Қарапайым трактор")

# Түстер

ORANGE = (255, 165, 0)

LIGHT_BLUE = (135, 206, 250)

DARK_BLUE = (0, 0, 139)

BROWN = (139, 69, 19)

GRAY = (169, 169, 169)

BLACK = (0, 0, 0)

WHITE = (255, 255, 255)

# Фон

screen.fill(WHITE)

# Трактордың негізгі корпусы

pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (200, 300, 200, 100)) # корпус

pygame.draw.rect(screen, ORANGE, (300, 250, 100, 50)) # кабина

# Терезе

pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (320, 260, 40, 30)) # терезе

# Мұржасы

pygame.draw.rect(screen, BROWN, (220, 220, 20, 60)) # мұржа

# Түтін

pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (230, 200), 10)

pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (240, 180), 12)

pygame.draw.circle(screen, LIGHT_BLUE, (255, 160), 15)

# Доңғалақтар (трактор)

pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (230, 420), 30) # артқы

pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (370, 420), 30) # алдыңғы

# Тіркеме

pygame.draw.rect(screen, LIGHT_BLUE, (400, 300, 250, 100)) # тіркеме

# Тіркеме доңғалақтары

for x in range(430, 620, 50):

pygame.draw.circle(screen, DARK_BLUE, (x, 420), 20)

# Контур сызу (қаласаңыз)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (200, 300, 200, 100), 2)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (300, 250, 100, 50), 2)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (320, 260, 40, 30), 1)

pygame.draw.rect(screen, BLACK, (400, 300, 250, 100), 2)

# Экранды жаңарту

pygame.display.flip()

# Ойын цикл

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

running = False

pygame.quit()


Білу










Қолдану

Жинақтау








Мұғалім

бағалауы

Дескриптор:

-ақпарат ресурстарын дұрыс талдайды





Дескриптор:

-Оқушы қажетті түстерді дұрыс анықтайды.

-Оқушы трактордың негізгі бөліктерін (мысалы, корпус, кабина, доңғалақтар) қарапайым фигуралармен салады.

-Оқушы салынған фигураларды экранда үйлесімді орналастырады.

4-6 бет

Соңы:

5 минут


Кері байланыс

Өзін-өзі бағалау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.06.2025
157
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі