Басы
15
минут
|
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
2. Оқушыларды
түгендеу.
3. Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
Мазмұны:
-
Мысалмен
таныстыру.
-
Draw
модулін
түсіндіру
-
Circle, rect, line,
polygon арқылы сурет
салу
-
Түс, координаталарды
түсіндіру
Мәтіні:
import
pygame # pygame жуктейди
pygame.init() # pygame иске
косу
screen=pygame.display.set_mode((1400, 720)) # экран
олшеми
screen.fill([210, 210, 250]) # RGB фон
тус
pygame.draw.circle(screen, [200, 100, 240], [50,
50],50, 0)
pygame.draw.rect(screen, [240, 125, 125], [360, 50,
400, 200], 0, 0)
pygame.draw.line(screen, [240, 125, 125], [120, 80],
[350,80], 10)
pygame.draw.polygon(screen, [240, 125,
125],
[(200,
200), (250,200), (225,300)], 0)
pygame.display.flip() # кадрды
ауыстыру
running = True
while
running:
for
event in pygame.event.get():
if
event.type==pygame.QUIT: # x кнопкасын
басу
running = False
pygame.quit() #ойынды
оширеди

|
Білу
Түсіну
|
|
Презентация
1-2 – бет
|
Ортасы 20
минут
|
Функционалдық
тапсырма: Компьютерлік
сауаттылық, Ақпараттық сауаттылық
Қалыптастырушы
бағалау.
Практикалық
тапсырма:
Марат компьютерлік сурет
салуға қызығушылық танытып, сурет салу жарысына қатысуды жоспарлап
отыр. Алайда, жарысқа қатысу үшін ол өзінің жеке сурет салу
бағдарламасын әзірлеуі қажет. Маратқа осы бағдарламаны жасауға
көмектесіңіз.
ЕББҚ
тапсырма:

Берілген трактордың
бөліктерін келесі түстерге өзгертіңіз.
-
Трактордың негізгі денесі -
жасыл
-
Кабина және терезе -
қара
-
Мұржа және түтін -
көк
-
Алты дөңгелек (екі тракторда,
төртеу тіркемеде) - сары
-
Тіркеме бөлімі -
қоңыр
import
pygame
pygame.init()
# Терезе
өлшемі
WIDTH, HEIGHT = 800,
600
screen =
pygame.display.set_mode((WIDTH,
HEIGHT))
pygame.display.set_caption("Қарапайым
трактор")
#
Түстер
ORANGE = (255, 165,
0)
LIGHT_BLUE = (135, 206,
250)
DARK_BLUE = (0, 0,
139)
BROWN = (139, 69,
19)
GRAY = (169, 169,
169)
BLACK = (0, 0,
0)
WHITE = (255, 255,
255)
#
Фон
screen.fill(WHITE)
# Трактордың негізгі
корпусы
pygame.draw.rect(screen,
ORANGE, (200, 300, 200, 100)) # корпус
pygame.draw.rect(screen,
ORANGE, (300, 250, 100, 50)) # кабина
#
Терезе
pygame.draw.rect(screen,
LIGHT_BLUE, (320, 260, 40, 30)) #
терезе
#
Мұржасы
pygame.draw.rect(screen,
BROWN, (220, 220, 20, 60)) # мұржа
#
Түтін
pygame.draw.circle(screen,
LIGHT_BLUE, (230, 200), 10)
pygame.draw.circle(screen,
LIGHT_BLUE, (240, 180), 12)
pygame.draw.circle(screen,
LIGHT_BLUE, (255, 160), 15)
# Доңғалақтар
(трактор)
pygame.draw.circle(screen,
DARK_BLUE, (230, 420), 30) # артқы
pygame.draw.circle(screen,
DARK_BLUE, (370, 420), 30) # алдыңғы
#
Тіркеме
pygame.draw.rect(screen,
LIGHT_BLUE, (400, 300, 250, 100)) #
тіркеме
# Тіркеме
доңғалақтары
for x in range(430, 620,
50):
pygame.draw.circle(screen,
DARK_BLUE, (x, 420), 20)
# Контур сызу
(қаласаңыз)
pygame.draw.rect(screen,
BLACK, (200, 300, 200, 100), 2)
pygame.draw.rect(screen,
BLACK, (300, 250, 100, 50), 2)
pygame.draw.rect(screen,
BLACK, (320, 260, 40, 30), 1)
pygame.draw.rect(screen,
BLACK, (400, 300, 250, 100), 2)
# Экранды
жаңарту
pygame.display.flip()
# Ойын
цикл
running =
True
while
running:
for event in
pygame.event.get():
if event.type ==
pygame.QUIT:
running =
False
pygame.quit()
|
Білу
Қолдану
Жинақтау
|
Мұғалім
бағалауы
Дескриптор:
-ақпарат
ресурстарын дұрыс талдайды
Дескриптор:
-Оқушы
қажетті түстерді дұрыс анықтайды.
-Оқушы
трактордың негізгі бөліктерін (мысалы, корпус, кабина, доңғалақтар)
қарапайым фигуралармен салады.
-Оқушы салынған
фигураларды экранда үйлесімді орналастырады.
|
4-6
бет
|