Материалдар / 9 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан қыздар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан қыздар

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан қыздар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2024
330
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.2.1 тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау;

9.1.3.1 шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)

Сабақтың мақсаты:

  • Тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдайды;

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру кезеңі:

  • мұғалім оқушыларды белсенді оқу іс-әрекетіне және жаңа білім алуға бағыттайды;

  • оқу барысында ынталандыру үшін жағдай жасайды.

«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.

(Д),(К)«Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу.

1.Тапсырма:(Т)Топта н/е жұпта оқушылар сән саладағы стильдік түрлі бағыттарын зерттеп кестені толтырады.

Дескрипторлар:

  • сән саладағы стильдік бағыттарын негізгі 5 түрін қарастырады

  • кестені толтырып, әр стильдің еркшелігін анықтайды

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Стильдердің түрлері

Стильдің ерекшеліктері

Классикалық стиль


Фольклерлық стиль


Спорттық стиль


Кешкі стиль


Экстраваганттық стиль












2. Тапсырма;(Т)

Оқушылар топта н/е жұптазерттеген сить бойынша бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.


Дескрипторлар:

- Ұқыпты салады

- Түрлі-түсті бояйды

- Берілген стильге сай орындайды.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі






Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

Бейне ролик

Кешкі стиль

http://fashion-issue.ru/

http://modnica.info/?p=13184

Экстраваганттық стиль

https://fashionapp.ru/modnye-sovety/ekstravagantnyj-stil-v-odezhde.html

https://yandex.kz/images/search?text=%D1%8D%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9%20%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8C%20%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%8B&stype=image&lr=10295&source=wiz

спорттық стиль

https://101oblik.ru/style/sportivnyi-style.html

http://3ladies.su/fashion/guide/osobennosti-sportivnogo-stilya-v-odezhde.html

Фольклерлық стиль

http://www.vplate.ru/stili-odejdy/folklornyj/

Классикалық стиль

http://passionwomen.com/classic-style/



http://fammeo.ru/articles.php?article_id=63



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.














Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 2-3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

"Сән және жеке тұлға үйлесімділігі" эксперименті. Жеке даралық имиджін жасау. Идеяларды жүзеге асыру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

Белгілі бір Имидж таңдап, шығармашылық ойды құрастырады.

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




- оқушылардың зейінін шоғырландыру.

«Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу.

(Д),(К)«Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу.

(К), (Д)«Имидж» туралы бейне ролик ұсыну.

1.Тапсырма:(К)Оқушылар сыныптастармен бірге«Имидж» сөзді талдап кестені толтырып шығады.

Дескрипторлар:

  • «Имидж» термин сөзді ашып талдайды

  • Негізгі компонеттерін анықтайды

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Имидж анықтамасы

Имидждың негізгі компонеттері

..............

Прическа, макияж, маникюр, стильдік киім (бас киім, көйлке н\е костюм пиджак, аяқ киім т.б.), аксессуарлар (заколка, сағат, қолғап, орамал, сөмке т.б.)

2.Тапсырма;(Т)Оқушыларөткен сабақтағы қарастырған белгілі бір киім стилін таңдап, өз еркінмен берілген сызбалық шаблон бойынша, күрделі имиджік объектілері, бейнелер мен нысандардың дизайынын құрастырып тәжірибе орындайтын болады.

Дескрипторлар:

- Ұқыпты нобай салады;

- Ерекше сауаттылықпен коллорит таңдайды;

- Белгілі бір стильбойынша имидждік нобай құрастырып салады

Picture 4

3. Рефлексия:


Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: Тапсырмада берілген дескрипторларды талдап, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі






Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

- «Имидж» анықтамасын талдап шығады

- Күрделі объектілерге, бейнелер мен нысандарға арнайы дизайынын құрастырады.

Бейне ролик

Как создать собственный имидж

https://studwood.ru/1086918/menedzhment/sozdat_sobstvennyy_imidzh



https://www.artimage.ru/info/articles/kak_sozdat_imidzh_poshagovaya_instruktsiya/




Аяқталуы



Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.












Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 4-5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Аксессуарлар, шаш үлгісі, визаж құралдары негізінде жеке даралық образды жасау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.6.2 бұйымды дайындау мен безендіру барысында заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданудың өзіндік (оригиналды) шешімдері мен жолдарын ұсыну

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

  • бұйымды дайындау мен безендіру барысында заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданудың өзіндік (оригиналды) шешімдері мен жолдарын ұсынады;

  • Практикалық жұмысқа арнайы материалдар, құрал-саймандар мен жабдықтарды ойластырып кесте толтырады.

Құндылықтарды дарыту

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

  • тапсырмаларды тиімді орындау үшін қажетті академиялық және техникалық, заманауи технологиялар мен әдістер туралы білімінің болуы;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы


  1. Ұйымдастыру кезеңі:

  • мұғалім оқушыларды белсенді оқу іс-әрекетіне және жаңа білім алуға бағыттайды;

  • оқу барысында ынталандыру үшін жағдай жасайды:

«Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау.
Оқушылар арасында шағын әңгіме қозғау.

«Ақылды тас» тәсілі

Мұғалім оқушылар пакеттен немесе матадан жасалған қоржыннан бір тастан таңдап алуды ұсынады, сұрау белгісі бейнеленген тас кімде болса, сол қатысушыларға сабақ мақсатының мағынасын түсіндіреді. Қандай да бір қиындық туындаған жағдайда сыныптастары жауабын түзете отырып, көмектеседі.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

«Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер




Ортасы


Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу.

1 Тапсырма:Оқушыларөткен сабақтағы таңдаған стильдік нобайдағы аксессуар салып орындайды. Мысалдар:











Д ескрипторлар:

  1. Белгілі стильде орындайды

  2. Ұқыпты нобай салады

  3. Түстік гамманы үйлестіре алады



1 Тапсырма:пактикалық жұмысты жоспарлап, кесте толтырыңыз

Жұмыс

кзеңдер

Қ/жабдықтар

Материал

Міндетті өкіл.

мерзім







1

ізденіс

1.1.техниканы зерттеу.

1.2.нобай салу

1.3.материал дайындау





2

практика

2.1.Шаблон жасау

2.2.Шаблонды матаға аудару

2.3.Бөлшектерді кесу

2.4.Бөлшектерді өңдеу

2.5.Бұйымды сәндеп әзірлеу





3

қорғау

3.1.Жұмысты қорғау





2. Рефлексия:

Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені......................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды

Дискриптор

Жұмыс міндеттерін жоспарлайды

Материал мен техникаларды таңдайды

Құрал-жабдықтарды дайындайды.

Презентация

Бейне ролик, қарындаш, альбом



, жұмыс дәптері, көркем материалдар және акварель немесе графикаға арналған таңдау бойынша құралдар.



Аяқталуы



(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау

«Бағдаршам» әдісін қолдану


Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.





Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 6-7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Киім топтамасын жасау эксперименті/жеке даралық имидж үшін аксессуарлар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау;
9.1.6.3 трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманауи, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау және бағалау;

9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану;

9.3.4.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсаттың өзіндік анық көруін және негізделген бағаны өзіндік білдіру

Сабақтың мақсаты:

  • Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылайды;
    Трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманауи, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау және бағалайды;

  • Аксессуар н/е киім жасау бойынша тәжірибелік жұмыс

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну;

  • ұлттық және мәдени бірегейлікті түсіну;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру.

Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргуі.

Жұмысты бастамас бұрыноқушыларға жостов, хохлома, гжель және т.б. жазбаларды орындау үшін қағаз ыдыстар, бір реңкті керамикалық ыдыстарды, фанера немесе тақтайшаларды т.б. материалдарды қолдануына ұсыныс жасау.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады,

сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

https://youtu.be/Uy5GGacwiwQРоспись изделия, двойной мазок, имитация гжели, irishkalia



11-20 мин



Ортасы





21-35 мин


5 мин

- оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру

(Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы бейне ролик қарап сабақ тақырыбын ашу.

- - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу.

1 Тапсырма:Практикалық жұмысты орындайтын болады.









1кезенОқушылыр модельден өлшемдерін алады.

2 кезен:өлшемдер бойынша қағазға шаблон салып,матаға түсіреді.

3 кезен: ою таңдап матанаың үстіне салып кеседі.

4 кезен:қиған бөлшектерді машинамен жинап тігеді.

5 кезен:тігілген бұйымды әшекейлеп безендіреді.

Десрипторлар:

  1. Моделді өлшейді.

  2. Өлшемдер бойынша қағазға шаблон салып матаға түсіреді

  3. Оюды таңдап шаблон орындайды

  4. Матаның үстіне ою салады.

  5. Ою мен киім бөлшектерін кеседі.

  6. Киім бөлшектерін өңдеп жинайды.

  7. Тігін фурнитура мен ою-өрнек элементтерін пайдаланып, киімді сәндейді, безендіреді.

2. Рефлексия:

Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені......................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі

Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылайды;
Трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманауи, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау және бағалайды;

Аксессуар н/е киім жасау бойынша тәжірибелік жұмыс

Бейне ролик, қарындаш, альбом

Практикаға арнайы видео

https://www.youtube.com/watch?v=Wu4QHL3-Lfg

https://www.youtube.com/watch?v=wosSUM9hEss

https://www.youtube.com/watch?v=UPH7U4bSKaI

қайшы, ине, ватман, сызғыш, мата, жіп, бор, өлшейтін метр, тігін машина

5 мин

Аяқталуы



Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

Жұмыс орнын тазалау.

(Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау

«Қолмен белгі беру» әдісін қолдану.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.
















Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Жұмыстардың көрмесі

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер)

Сабақтың мақсаты:

  • Сабақтың қорытындысы: оқу мақсатымен бағалау критерийлерін талқылайды;

  • Өз еркінмен жұмысты таныстырады.

  • Бейне ролик жасап ұсынады.


Құндылықтарды дарыту

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

  • мемлекеттің тарихи және мәдени мұрасын, дәстүрлерін, мерекелерін құндылық ретінде бағалау;

  • мемлекеттік тілді жетік меңгеруге және оны белсенді қолдануға ұмтылу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Денсаулық сақтайтын технологиялар «Цветотерапия»

- оқушылардың зейінін шоғырландыру.

«Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу.

(Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу Жетістік критерий мен дискрипторлады ашу.


Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулық, құрал-жабдықтар






6-20 мин

Ортасы



21-30 мин





30-40 мин

1 Тапсырма: Топта жобаны таныстыру, бағалау, кеңес айту.



Дескрипторлар:

  1. Пәндік терминалогияны пайдаланып жобамен таныстырыды

  2. Жұмыс 100% аяқталған;

  3. Бұйымның ерекшелігіен түсіндіреді

  4. Пайдаланан материал мен техникаларды атап шығады

  5. Әлсіз бен мықты жақтарын түсіндіреді

  6. Бейне баянды ұсынады

  7. Басқа оқушыларды бағалап кеңес айтады



Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі


Дискриптор

Өз еркінмен жұмысты таныстырады.

Бейне ролик жасап ұсынады


http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/

Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады


5 мин

Аяқталуы



Рефлексия:

Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені......................

Мен өз жұмысыммен .....................................................

Топта .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................



Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!