Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан қыздар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||
Сынып: 9 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері) |
|||||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау; 9.1.3.1 шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану) |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. (Д),(К)«Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу. 1.Тапсырма:(Т)Топта н/е жұпта оқушылар сән саладағы стильдік түрлі бағыттарын зерттеп кестені толтырады. Дескрипторлар:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||
Ортасы |
2. Тапсырма;(Т) Оқушылар топта н/е жұптазерттеген сить бойынша бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады. Дескрипторлар: - Ұқыпты салады - Түрлі-түсті бояйды - Берілген стильге сай орындайды. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
Бейне ролик Кешкі стиль Экстраваганттық стиль https://fashionapp.ru/modnye-sovety/ekstravagantnyj-stil-v-odezhde.html спорттық стиль https://101oblik.ru/style/sportivnyi-style.html http://3ladies.su/fashion/guide/osobennosti-sportivnogo-stilya-v-odezhde.html Фольклерлық стиль http://www.vplate.ru/stili-odejdy/folklornyj/ Классикалық стиль http://passionwomen.com/classic-style/
http://fammeo.ru/articles.php?article_id=63 |
||||||||||||||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № |
|||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||
Сынып: 9 сабақ 2-3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
"Сән және жеке тұлға үйлесімділігі" эксперименті. Жеке даралық имиджін жасау. Идеяларды жүзеге асыру |
|||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау |
|||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар: Белгілі бір Имидж таңдап, шығармашылық ойды құрастырады. |
|||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||
Басталуы |
- оқушылардың зейінін шоғырландыру. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. (Д),(К)«Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу. (К), (Д)«Имидж» туралы бейне ролик ұсыну. 1.Тапсырма:(К)Оқушылар сыныптастармен бірге«Имидж» сөзді талдап кестені толтырып шығады. Дескрипторлар:
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||
Ортасы |
Дескрипторлар: - Ұқыпты нобай салады; - Ерекше сауаттылықпен коллорит таңдайды; - Белгілі бір стильбойынша имидждік нобай құрастырып салады
3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: Тапсырмада берілген дескрипторларды талдап, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор - «Имидж» анықтамасын талдап шығады - Күрделі объектілерге, бейнелер мен нысандарға арнайы дизайынын құрастырады. |
Бейне ролик Как создать собственный имидж https://studwood.ru/1086918/menedzhment/sozdat_sobstvennyy_imidzh
https://www.artimage.ru/info/articles/kak_sozdat_imidzh_poshagovaya_instruktsiya/
|
||||||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 сабақ 4-5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аксессуарлар, шаш үлгісі, визаж құралдары негізінде жеке даралық образды жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.6.2 бұйымды дайындау мен безендіру барысында заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолданудың өзіндік (оригиналды) шешімдері мен жолдарын ұсыну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
|
«Бірлік және
ынтымақ»
тақырыбында ой
қозғау. «Ақылды тас» тәсілі Мұғалім оқушылар пакеттен немесе матадан жасалған қоржыннан бір тастан таңдап алуды ұсынады, сұрау белгісі бейнеленген тас кімде болса, сол қатысушыларға сабақ мақсатының мағынасын түсіндіреді. Қандай да бір қиындық туындаған жағдайда сыныптастары жауабын түзете отырып, көмектеседі. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу. 1 Тапсырма:Оқушыларөткен сабақтағы таңдаған стильдік нобайдағы аксессуар салып орындайды. Мысалдар:
Д ескрипторлар:
1 Тапсырма:пактикалық жұмысты жоспарлап, кесте толтырыңыз
Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені...................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды |
Дискриптор Жұмыс міндеттерін жоспарлайды Материал мен техникаларды таңдайды Құрал-жабдықтарды дайындайды. |
Презентация Бейне ролик, қарындаш, альбом
, жұмыс дәптері, көркем материалдар және акварель немесе графикаға арналған таңдау бойынша құралдар.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Киім топтамасын жасау эксперименті/жеке даралық имидж үшін аксессуарлар |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі
нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі
салалар бойынша білімдерді қорытындылау; 9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану; 9.3.4.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсаттың өзіндік анық көруін және негізделген бағаны өзіндік білдіру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргуі. Жұмысты бастамас бұрыноқушыларға жостов, хохлома, гжель және т.б. жазбаларды орындау үшін қағаз ыдыстар, бір реңкті керамикалық ыдыстарды, фанера немесе тақтайшаларды т.б. материалдарды қолдануына ұсыныс жасау. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
https://youtu.be/Uy5GGacwiwQРоспись изделия, двойной мазок, имитация гжели, irishkalia |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
- оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру (Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы бейне ролик қарап сабақ тақырыбын ашу. - - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу бағалау критерий мен дискрипторлады ашу. 1 Тапсырма:Практикалық жұмысты орындайтын болады.
1кезенОқушылыр модельден өлшемдерін алады. 2 кезен:өлшемдер бойынша қағазға шаблон салып,матаға түсіреді. 3 кезен: ою таңдап матанаың үстіне салып кеседі. 4 кезен:қиған бөлшектерді машинамен жинап тігеді. 5 кезен:тігілген бұйымды әшекейлеп безендіреді. Десрипторлар:
2. Рефлексия: Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені...................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Күрделі нысандар,
пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар
бойынша білімдерді қорытындылайды; Аксессуар н/е киім жасау бойынша тәжірибелік жұмыс |
Бейне ролик, қарындаш, альбом Практикаға арнайы видео https://www.youtube.com/watch?v=Wu4QHL3-Lfg https://www.youtube.com/watch?v=wosSUM9hEss https://www.youtube.com/watch?v=UPH7U4bSKaI қайшы, ине, ватман, сызғыш, мата, жіп, бор, өлшейтін метр, тігін машина |
||
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Денсаулық сақтайтын технологиялар «Цветотерапия» - оқушылардың зейінін шоғырландыру. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. (Д), (К) «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу Жетістік критерий мен дискрипторлады ашу. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
1 Тапсырма: Топта жобаны таныстыру, бағалау, кеңес айту.
Дескрипторлар:
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі |
Дискриптор Өз еркінмен жұмысты таныстырады. Бейне ролик жасап ұсынады |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады |
||
5 мин Аяқталуы |
Рефлексия: Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені...................... Мен өз жұмысыммен ..................................................... Топта .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................
Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|