|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сәнді киім дизайны "Fast cloth" қарапайым геометриялық формалар (пончо, кейп, туника) (сән журналдары).Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 тарихи және
мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын,
түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау;
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
1.Шығармашылық дағдыларды дамуға арналған «Генерал» сергіту сәті Қол белгілері: оқушылар сол қолдарымен «класс» белгісін, оң қолдарымен «құрмет береді». Нұсқау бойынша оқушылар шапалақ арқылы қолдарының жағдайын ауыстырады. 2 Сабақ барысындағы мақсаттар мен іс-әрекеттерді айқындау. 3.Сынып ішінде талқылау.
Қазіргі кезде бұл киім түрі қалай қолданылады? |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Ұлттық костюм элементтері немесе сурет бөліктерімен карточкалар |
||
|
Ортасы
|
4.Жаңа мәлімет. Пончо- үлкен тікбұрышты матаның ортасында басқа арналған орны бар латиноамерикандық дәстүрлі сырт киім. Алғаш рет пончо Мапуче (Патагония) Үнді тайпасында испандық иеліктің дәуіріне дейін пайда болды деп саналады. Бұл Анд тұрғындары үшін типтік киім, түсі мен әрлеуі жергілікті жеріне қарай бөлінеді. Модельерлер XX ғасырдың 60-шы жылдарында Оңтүстік Америка киімінің осы дәстүрлі атрибутын үлгі қылып алды. Пончоның заманауи нұсқасының алғашқы түпнұсқасымен ортақ белгілері қалмады. Мүмкін, өзгермегені тек басқа арналған орны және жеңдердің болмауы сақталған. Кейпті әрдайым пончомен шатастырады. Ағылшын тілінен аударғанда «cape» - бұл жамылғының дәл өзі. Кейптің ерекшелігі қарапайым жеңдердің орнына иықтың нақты сызығы және қол кесіктері. Ол Викториан Англиясында пайда болды, ал уақыт өте келе бүкіл әлемге тарады. Модельерлер кейп 20-шы және 60-шы жылдардың сәнді көріністерінде, сондай-ақ соңғы бірнеше жылдар бойы пайдаланып келеді..
5. Тапсырма. Талдау Оқушылар топтарда кейп пен пончоның суреттерін өз бетінше қарап, олардың тиімділігі мен тиімсіздігін, ыңғайлылығы мен ыңғайсыздығын талдайды. Оқушылар флипчарт ресімдейді. Соңында оқушылар флипчартты бүкіл сыныпқа таныстырады және пікірлерімен бөліседі. 6. Практикалық бөлім. Оқушылар топтарда көркем материалдарды пайдалана отырып, ежелгі пончо және қазіргі заманғы Кейп үлгісін жасайды. Оқушылар өз жұмысын таныстырады. 7. Нәтижені өзара бағалау. Оқушы өз жұмысын және басқалардың жұмысын бағалайды. Оқушылар өз сыныптастарының тапсырманы қаншалықты жақсы орындағаны туралы ауызша пікір айтады Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар заманауи сән әлемінің тарихы, стильдері және бағыттары туралы терең білім алады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор -тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдайды; |
1 қосымша Электронды презентация Слайд 2 Флипчарт, фломастерлер, маркерлер Қағаз, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер , және т.б. |
||
|
Аяқталуы
|
Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны. |
Оқушылар сабақты түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн
туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы
талдау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану; - әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өндірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
1.Сабақта коллаборативті орта қалыптастыру Акксессуарлар бейнеленген карточкалардың көмегімен топтарға бөлу:
2.Сабақтың тақырыбымен танысу. Сабақ барысындағы мақсаттар мен іс-әрекеттерді айқындау. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер 2 қосымша. Әртүрлі тігін жабдықтарының түрлері бейнеленген суреттер, сонымен қатар тоқыма материалдар, былғары мен тері. |
||
|
Ортасы
|
3.«Сөздік бұлт». Оқушылар слайдта кездейсоқ орналасқан сөздерден «аксессуар» терминін құрайды. Аксессуар – француз тілінен шыққан сөз болып табылады және белгілі бір затқа қосылатын шағын бөлшекті білдіреді. Аксессуарлар көмегімен сіз фигураның артықшылықтарын атап, кейбір кемшіліктерді жасырып, тіпті жаман ауа-райынан қорғана аласыз. 4.Зерттеу. Оқушылар топ ішінде ғаламтор қорларын пайдаланып келесі акссесуарлар жайлы ақпарат жинайды:
5. Практикалық тапсырма. Оқушылар зерттеген аксессуарлары туралы Power Point презентациясын жасайды (3-4 слайд). Оқушылар сынып алдында жұмыстарын ұсынады. Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сән дизайны мен шығармашылық жобалар арқылы оқушылардың креативтілігі мен инновациялық ойлау дағдылары артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор - шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдаланады; - әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өндірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсетеді. |
Электронды презентация 2 слайд
|
||
|
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесінмен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:9 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нобай. Идеяны жүзеге асыру. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау; 9.1.5.2 әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құру. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылар белгілі бір сөз немесе сөйлем құраулары тиіс (мұғалім ұсынған әріптер немесе сөздер бейнеленген карточкалардан).
Мұғалім сынып тақтасына оқушылардың карточкадан құраған сөздеріненсабақ тақырыбын бекітеді. Оқушылар тақырып жанына жазылған сабақ мақсатын қарастырады және оның мәнін түсіндіреді. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
https://www.youtube.com/watch?v=j63jYKS9vJY Power Point презентациясы Слайд |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин 5 мин |
3. Практикалық тапсырма Топтарда оқушылар киім мен аксессуарлардың сәнді коллекциясын жасау бойынша жұмысты жоспарлайды. 4."Өз қолыңызбен пончо жасау" атты бейнероликті көру» Әрбір топ пончо немесе кейп эскизін, сондай-ақ оған 3 аксессуарды жасайды. Эскиз жасау кезінде оқушылар талқылайды: -- пончо немесе кейп мөлшері; -- болашақ пончо немесе кейп материалы; - оның түс шешімі; -- пончо немесе кейп аксессуарлар ойлап; - аксессуарлардың материалдары мен ұсақ заттарын анықтайды. Эскиз көркемдік материалдарды пайдалана отырып, А3 форматты қағазда түсті жасалады. 5.Жұмыстың тұсаукесері және талдау. Оқушылар нобайды бүкіл сыныпқа ұсынады. 6.Бағалау Қалған оқушылар атқарылған жұмысқа баға беріп, түсініктеме береді. Эскизді талдау шығармашылық өнімді одан әрі жетілдіруге бағытталған. Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сән дизайны мен шығармашылық жобалар арқылы оқушылардың креативтілігі мен инновациялық ойлау дағдылары артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылайды; - әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құрайды. |
Электронды презентация 2слайд
|
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:9 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жеке бөлшектерді өңдеу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.2.1 Заманауи тігін машинасын білу, жиектеу тігін машинасын қолдану 9.2.2.3Тігін машиналарында қиын операцияларды зерттеу және орындау (тігіс, аппликация) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушыларды ортаға шығарып шаттық шеңберіне тұрғызамын. Шарты: Әр оқушы өз есімінің әрпінен басталатын жақсы 2 қасиетін айтады 1.Ұйымдастыру тренингі «Жұбыңды тап!» ойыны. Мақсаты: Оқушылардың сыйластық және сенімділік қасиеттерін шыңдау. Сабақ алдында психологиялық жағдай жасау. Әр оқушының арқасына түйреуішпен немесе скотчпен сөздер жазылған қағаз бекітіледі. Қағаздарда сыңары бар бұйымдар жазылады. Мысалы: «Стол» - «Орындық», «Алжапқыш» - «Басқа тартатын орамал», «Қасық» - «Шанышқы», «Шәйнек» - «Құман» т.с.с. Оқушылар сыныптың ішін аралап, өз жұбын табуға тырысады. Қағаздардағы сөздерді қандай жазу екенін білу үшін бір-біріне жанамалап сұрақтар қояды. «Менде қандай сөз жазылған?» деген тіке сұрақ қоюға болмайды. |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин 5 мин |
Тақырыпқа кіріспе «Миға шабуыл» әдісімен Сұрақтар: -суретте қандай киімнің сызбасы келтірілген? -оны қалай анықтадыңдар? -Сызбада қандай геометриялық фигуралар бар? Қалай ойлайсыңдар, тігін бұйымының дайындалу реттілігі қандай? «Кинометофора» әдісі Оқушылардың ой – өрісін дамыту мақсатында тігудің пончо, туниканың пішімі тұтас пішілген үлгілерін бейнематериалдан көрсетеді. Жаңа сабақ Қалай ойлайсыңдар, тігін бұйымының дайындалу реттілігі қандай? Бұйым дайындау үшін алдымен сызбасын дайындап алу керек. Жұмысқа кіріспей тұрып, «Дауыстап ойлау» әдісі арқылы оқушыларға ҚЕ еске салу. ҚЕ.Тәжірибелік жұмыстың алдында қауіпсіздік техникасы ережелерін және киім тігу кезіндегі ережелерді меңгеру қажет.
Практикалық тапсырма Пончо, туниканың пішімі тұтас пішілген , Тік бұрыштары дөңгелек тенген тіктөртбұрышты формада немесе дөңгелек түрінде болады. Ұзындығы модельге байланысты: қолды білекке дейін жауып тұруы немесе қысқалау болуы да мүмкін. Иықты бұйым пішімін модельдеу арқылы пончо, туника пішімін дайындауға болады. Ол үшін кеуде бүкпесін жауып, көкірекшенің төменгі жағынан кеңейту арқылы жеңін тұтас пішілген жеңге ұқсас Оқулықпен жұмыс ету керек. Бұйымның дайын түрі мен технологиялық тәсілдері, автордың қиялы мен пайдаланылған материялдарына байланысты. Дескриптор 1.Кестеде көрсетілгендей өлшем алады. 2.Нобай бойынша бұйымның сызбасын сызады. 3.Электрондық қосымшадағы бұйымды пішу бойынша материялды қайталайды. 4.Пішім дайындайды. ҚБ «Шапалақ» Практикалық тапсырма -сурет бағытын ескеріп, пішімнің орналасуын; -пішімдегі нұсқа мен матадағы бойлық жіп бағытының сәйкес келуін; -пішім бөлшегі ортасының мата бүкпесіменсәйкес келуін; -барлық қиықтарының бойынан өңдеу үшін қосымшаның дұрыс қалдырылуын; -барлық бөлшектерінің пішілуін; -бақылау кертпесініңболуын; -тігіске қалдырылған қосымшаның қиылып кетпеуін. Дескриптор 1.Мата мен пішімді пішуге дайындайды: -матаның оң жағын анықтау; -ақаудың бар- жоғын қарап шығу; -декатирлеуден өткізіңдер; -түкті маталардың түгінің жату бағытын анықтау; -суреттің бағытын анықтау. 2.Матаға пішім бөлшектерін орналастырады 3.Бұйымды пішіеді 4.Бұйымды өлшеп көруге дайындайды. ҚБ: «От шашу» арқылы балалар бір – бірін бағалайды. Техникалық шеберліктің өсуі: Сән дизайны мен технологиялары бойынша практикалық жұмыстар барысында техникалық дағдылар мен шеберлік жетілдіріледі. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
- өлшем алу ережесінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. |
Электронды презентация 2слайд Иықты бұйым құрылымы: https://www.youtube .com/watch?v=lgqSBDll9Y Жеңі тұтаспішімді иықты бұйым негізіндегі сызба құрылымы https://www.youtube .com/watch?v=chp_ 2R_uxJo Сайт «Калькулятор» - |
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. «Сұрақ ілмегі» әдісі 1.Тігуге арналған қандай құралдар болады және несімен ерекшеленеді? 2.Үлгі түсіру кезіндегі алғы шарттар атаңдар. Сабақ соңында рефлексия жүргізеді: (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:9 сабақ 7-8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды жасау. Бөлшектерді пішу. Жеке бөлшектерді өңдеу. Бөлшектерді жинау мен бұйымды сәндеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.2.1 Заманауи тігін машинасын білу, жиектеу тігін машинасын қолдану 9.2.2.3Тігін машиналарында қиын операцияларды зерттеу және орындау (тігіс, аппликация) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
Мәдени әсерлер: Заманауи сән әр түрлі мәдениеттер мен дәстүрлердің синтезі болып табылады. Бұл көпмәдениеттілік пен халықаралық ынтымақтастықты насихаттайды. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
Сабаққа қойылған мақсаттармен және тапсырмалармен оқушыларды таныстыру Болашақ жобамен таныстыру Жоба мақсаттары |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин 5 мин |
Оқушыларға бұрын қолданбаған торлатқыш, машинамен кестелеу сияқты жабдықты көрсетіп шығу. Сұрақ-жауаптың көмегімен не түсінгендерін және үшкір және өткір материалдарды сақтау және қолдану, іс машиналарын немесе үтікті қолдану сияқты қауіпсіздік шараларын тексеру. Оқушыларға қолдануға түрлі құрылғыларды, маталар және галантерея элементтерін сонымен қатар, негізігі үлгілерді ұсыну.
Сөздік бұлт Оқушылар слайдта ретсіз орналасқан сөздерден кеслеу сөзінің терминін құрайды. Кестелеу- Ресейдегі ертедегі сәндік қолданбалы қолданбалы өнредің бір түрі болып табылады. Ол киімді, тұрмыс заттарын әсемдеу, сәндік панно жасау үшін қолданылды. Мата, былғары және басқа да матеиалдардағы өрнектер зығыр, мақта, жүн, жібек, металды жіптермен, су моншақтармен, інжумен немесе жылтырақтармен орындалған. Кестені қолмен немесе кестелеу машинасымен орындайды. XVIII ғасырға дейін кестелеудің барлық түрі «тігіс» деп аталды. Оқушыларды кестелеуге арналған материалдар және құралдармен таныстыру Кез келген кесте 5 түрлі қол тігісіне негізделеді: түзу, ілмек тәріздес, ілмек, қиғаш және айқара тәрізді.
Оқушылар машина және қол тігіс түрлерін орындайды
5. Жұмыстың таныстырылымы және талдауы Оқушылар өз жұмыстарын сыныпқа таныстырады. 6. Бағалау Критерии бойынша бірін-бірі бағалау Техникалық шеберліктің өсуі: Сән дизайны мен технологиялары бойынша практикалық жұмыстар барысында техникалық дағдылар мен шеберлік жетілдіріледі. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
- өлшем алу ережесінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. |
Электронды презентация 2слайд Иықты бұйым құрылымы: https://www.youtube .com/watch?v=lgqSBDll9Y Жеңі тұтаспішімді иықты бұйым негізіндегі сызба құрылымы https://www.youtube .com/watch?v=chp_ 2R_uxJo Сайт «Калькулятор» - |
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйым жасау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.3.1 Бұйымды жасау барысында материалды өңдеудің тиімді әдістерін таңдау және қолодану 9.2.3.2 Дербестік пен сенімділікті көрсете және заманауи материалдарды, конструкцияларды, түрлі техникаларды қолдана отырып қиын әрі бірегей бұйымдар жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
Топта жұмыс
Бұл бұйым жасалынатын матаға тікелей байланысты. Матаны екі рет қайырып тігуге болады немесе шеттерін жай ғана торлағышпен өңдеуге болады. Бұны міндетті түрде орындау керек, себебі мата кию барысында тозып кетпейді. Қылта жиегіне атлас таспа тігіліуі мүмкін, ол моделге байланысты. Оқушылар өз бейнелерін (образ) толықтыратын 3 аксессуар жасауға кіріседі. Болуы мүмкін: Таспадан жасалған раушандарымен шашқа арналған әшекей
Раушанды осылай жасауға болады. (демонстрация) Білезіктер Алқа
Бұл сабақта оқушылар аксессуар жасауға арналған керекті элементтерді дайындайды. 5. Жұмыстың таныстырылымы және талдауы Оқушылар өз жұмыстарын сыныпқа таныстырады. Экологиялық жауапкершілік: Тұрақты сән концепцияларын түсіну арқылы қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімі қалыптасады. |
|
Дискриптор
Дербестік пен сенімділікті көрсете және заманауи материалдарды, конструкцияларды, түрлі техникаларды қолдана отырып қиын әрі бірегей бұйымдар жасайы.
|
Электронды презентация 3слайд Пішім сызбасы Иықты бұйым құрылымы: https://www.youtube .com/watch?v=lgqSBDll9Y Матамен жұмысқа арналған бор, арнайы маркер немесеқарындаш. Үтік, үтіктеу тақтасы Қажеттілігіне қарай –матадағы пішім жайылмасы кезеңдері бойынша бейнеленген көрнекі суреттер. |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.4.2 пайданы (табысты) анықтау мақсатында түрлі тауарларды өткізу нарығын талдау; 9.3.4.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсатты өзгеше көзқарасын білдіру және негізделген өзіндік баға беру; 9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
өзінің шығармашылық идеясына бағалау критерийлері бойынша талдау жасайды. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар
|
||
|
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Оқушылар жұмысты орындау үшін өткен сабақтағы құрамда командаға немесе топқа бірігуі қажет. Сабақтың бұл кезеңінде оқушылар сыни ойлауын дамытуға арналған тапсырманы орындайды. Мұғалім топтарға шығармашылық жұмыс презентациясын ұйымдастыру бойынша әртүрлі идеялар туралы ойланып, қажетті ақпарат көздерін, мысалы, онлайн платформа және әлеуметтік желіні қолдана отырып, қажетті мәліметті үлкен қағаз парағына немесе флипчартқа жазуды немесе кез келген графикалық материалдармен бейнелеуді ұсынады. Оқушылар жұмысты орындау барысында ақпаратты іздеу түріне байланысты бір топтан екінші топқа өтуіне, бірнеше рет әртүрлі құрамда жұптасып немесе топқа бірігуіне болады немесе олар өз орнында қалып, қажеттілігіне қарай берілген уақыт соңына дейін сыныптастарына, көрші топқа іздеген материалдарын берулеріне болады.
Оқушылар бір-біріне шығармашылық жұмыстарын көрмеге қалай дайындауға болатынын айтады және оны орындау үшін ең қызықты әрі креативті нұсқасын таңдайды. Мұғаліммен бірлескен әңгімеде бағалау критерийлерін талқылай отырып, сонымен бірге келесілерді ескереді:
Оқушылар презентация жүргізу дискрипторымен танысады:
1 кезең Оқушылар тәжірибелік жұмысты орындау кезеңдерін суреттері және сипаттамасы бар слайдтардан тұратын электронды таныстырылым жасауға ноутбуктерді қолдануына болады, жобалық бұйымын қалай орындағанын, қандай материалдар мен құрал-жабдықтардың қолданылғанын түсіндіре отырып, олардың кезеңдерін сипаттайды. Оқушылар бірнеше ақпараттық слайдтан тұратын, шағын электронды презентация дайындайды (1 қосымша). 2 кезең.
3 кезең. Әртүрлі тәсілдермен жүзеге асырылатын, шығармашылық жұмыс көрмесін ұйымдастыру және өткізу:
4 кезең. Алдын ала құрылған бағалау критерийлеріне сәйкес, өз жұмыстарында немесе сыныптасының жұмысында қолданылған әдіс-тәсілдер, шығармашылық идеялар мен жобалық жұмысқа түсініктеме беріледі.
Экологиялық жауапкершілік: Тұрақты сән концепцияларын түсіну арқылы қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімі қалыптасады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор - ауқымды аудиторияға өз жұмысын көрсетудің маңыздылығын түсінеді; - бағалау критерийлерін қолдана отырып, өз жұмысының ерекшеліктері мен кемшілігін талдайды; - таңдаған тәсілі мен презентациялау түрін, сонымен бірге онлайн платформаны қолдана отырып, өз жобалық бұйымын таныстырады. |
Электронды презентация 2слайд Үлкен қағаз парағы немесе флипчарт, маркерлер, фломастерлер, түрлі-түсті борлар, қарындаштар Электронды презентация 3слайд |
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 сынып көркем еңбек жоспары
9 сынып көркем еңбек жоспары
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сәнді киім дизайны "Fast cloth" қарапайым геометриялық формалар (пончо, кейп, туника) (сән журналдары).Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 тарихи және
мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын,
түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау;
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
1.Шығармашылық дағдыларды дамуға арналған «Генерал» сергіту сәті Қол белгілері: оқушылар сол қолдарымен «класс» белгісін, оң қолдарымен «құрмет береді». Нұсқау бойынша оқушылар шапалақ арқылы қолдарының жағдайын ауыстырады. 2 Сабақ барысындағы мақсаттар мен іс-әрекеттерді айқындау. 3.Сынып ішінде талқылау.
Қазіргі кезде бұл киім түрі қалай қолданылады? |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Ұлттық костюм элементтері немесе сурет бөліктерімен карточкалар |
||
|
Ортасы
|
4.Жаңа мәлімет. Пончо- үлкен тікбұрышты матаның ортасында басқа арналған орны бар латиноамерикандық дәстүрлі сырт киім. Алғаш рет пончо Мапуче (Патагония) Үнді тайпасында испандық иеліктің дәуіріне дейін пайда болды деп саналады. Бұл Анд тұрғындары үшін типтік киім, түсі мен әрлеуі жергілікті жеріне қарай бөлінеді. Модельерлер XX ғасырдың 60-шы жылдарында Оңтүстік Америка киімінің осы дәстүрлі атрибутын үлгі қылып алды. Пончоның заманауи нұсқасының алғашқы түпнұсқасымен ортақ белгілері қалмады. Мүмкін, өзгермегені тек басқа арналған орны және жеңдердің болмауы сақталған. Кейпті әрдайым пончомен шатастырады. Ағылшын тілінен аударғанда «cape» - бұл жамылғының дәл өзі. Кейптің ерекшелігі қарапайым жеңдердің орнына иықтың нақты сызығы және қол кесіктері. Ол Викториан Англиясында пайда болды, ал уақыт өте келе бүкіл әлемге тарады. Модельерлер кейп 20-шы және 60-шы жылдардың сәнді көріністерінде, сондай-ақ соңғы бірнеше жылдар бойы пайдаланып келеді..
5. Тапсырма. Талдау Оқушылар топтарда кейп пен пончоның суреттерін өз бетінше қарап, олардың тиімділігі мен тиімсіздігін, ыңғайлылығы мен ыңғайсыздығын талдайды. Оқушылар флипчарт ресімдейді. Соңында оқушылар флипчартты бүкіл сыныпқа таныстырады және пікірлерімен бөліседі. 6. Практикалық бөлім. Оқушылар топтарда көркем материалдарды пайдалана отырып, ежелгі пончо және қазіргі заманғы Кейп үлгісін жасайды. Оқушылар өз жұмысын таныстырады. 7. Нәтижені өзара бағалау. Оқушы өз жұмысын және басқалардың жұмысын бағалайды. Оқушылар өз сыныптастарының тапсырманы қаншалықты жақсы орындағаны туралы ауызша пікір айтады Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар заманауи сән әлемінің тарихы, стильдері және бағыттары туралы терең білім алады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор -тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдайды; |
1 қосымша Электронды презентация Слайд 2 Флипчарт, фломастерлер, маркерлер Қағаз, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер , және т.б. |
||
|
Аяқталуы
|
Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны. |
Оқушылар сабақты түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Киім және аксессуарлардың заманауи өндірісі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн
туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы
талдау; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану; - әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өндірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсету. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
1.Сабақта коллаборативті орта қалыптастыру Акксессуарлар бейнеленген карточкалардың көмегімен топтарға бөлу:
2.Сабақтың тақырыбымен танысу. Сабақ барысындағы мақсаттар мен іс-әрекеттерді айқындау. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер 2 қосымша. Әртүрлі тігін жабдықтарының түрлері бейнеленген суреттер, сонымен қатар тоқыма материалдар, былғары мен тері. |
||
|
Ортасы
|
3.«Сөздік бұлт». Оқушылар слайдта кездейсоқ орналасқан сөздерден «аксессуар» терминін құрайды. Аксессуар – француз тілінен шыққан сөз болып табылады және белгілі бір затқа қосылатын шағын бөлшекті білдіреді. Аксессуарлар көмегімен сіз фигураның артықшылықтарын атап, кейбір кемшіліктерді жасырып, тіпті жаман ауа-райынан қорғана аласыз. 4.Зерттеу. Оқушылар топ ішінде ғаламтор қорларын пайдаланып келесі акссесуарлар жайлы ақпарат жинайды:
5. Практикалық тапсырма. Оқушылар зерттеген аксессуарлары туралы Power Point презентациясын жасайды (3-4 слайд). Оқушылар сынып алдында жұмыстарын ұсынады. Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сән дизайны мен шығармашылық жобалар арқылы оқушылардың креативтілігі мен инновациялық ойлау дағдылары артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор - шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдаланады; - әртүрлі өнеркәсіпте технологиялық және өндірістік үдерістер туралы білімдері мен түсінігін көрсетеді. |
Электронды презентация 2 слайд
|
||
|
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесінмен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:9 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нобай. Идеяны жүзеге асыру. Материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау; 9.1.5.2 әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
- әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құру. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылар белгілі бір сөз немесе сөйлем құраулары тиіс (мұғалім ұсынған әріптер немесе сөздер бейнеленген карточкалардан).
Мұғалім сынып тақтасына оқушылардың карточкадан құраған сөздеріненсабақ тақырыбын бекітеді. Оқушылар тақырып жанына жазылған сабақ мақсатын қарастырады және оның мәнін түсіндіреді. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
https://www.youtube.com/watch?v=j63jYKS9vJY Power Point презентациясы Слайд |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин 5 мин |
3. Практикалық тапсырма Топтарда оқушылар киім мен аксессуарлардың сәнді коллекциясын жасау бойынша жұмысты жоспарлайды. 4."Өз қолыңызбен пончо жасау" атты бейнероликті көру» Әрбір топ пончо немесе кейп эскизін, сондай-ақ оған 3 аксессуарды жасайды. Эскиз жасау кезінде оқушылар талқылайды: -- пончо немесе кейп мөлшері; -- болашақ пончо немесе кейп материалы; - оның түс шешімі; -- пончо немесе кейп аксессуарлар ойлап; - аксессуарлардың материалдары мен ұсақ заттарын анықтайды. Эскиз көркемдік материалдарды пайдалана отырып, А3 форматты қағазда түсті жасалады. 5.Жұмыстың тұсаукесері және талдау. Оқушылар нобайды бүкіл сыныпқа ұсынады. 6.Бағалау Қалған оқушылар атқарылған жұмысқа баға беріп, түсініктеме береді. Эскизді талдау шығармашылық өнімді одан әрі жетілдіруге бағытталған. Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сән дизайны мен шығармашылық жобалар арқылы оқушылардың креативтілігі мен инновациялық ойлау дағдылары артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылайды; - әртүрлі графика тәсілдерін қолдану арқылы (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып) өз бетінше графикалық және технологиялық құжатты құрайды. |
Электронды презентация 2слайд
|
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:9 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жеке бөлшектерді өңдеу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.2.1 Заманауи тігін машинасын білу, жиектеу тігін машинасын қолдану 9.2.2.3Тігін машиналарында қиын операцияларды зерттеу және орындау (тігіс, аппликация) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушыларды ортаға шығарып шаттық шеңберіне тұрғызамын. Шарты: Әр оқушы өз есімінің әрпінен басталатын жақсы 2 қасиетін айтады 1.Ұйымдастыру тренингі «Жұбыңды тап!» ойыны. Мақсаты: Оқушылардың сыйластық және сенімділік қасиеттерін шыңдау. Сабақ алдында психологиялық жағдай жасау. Әр оқушының арқасына түйреуішпен немесе скотчпен сөздер жазылған қағаз бекітіледі. Қағаздарда сыңары бар бұйымдар жазылады. Мысалы: «Стол» - «Орындық», «Алжапқыш» - «Басқа тартатын орамал», «Қасық» - «Шанышқы», «Шәйнек» - «Құман» т.с.с. Оқушылар сыныптың ішін аралап, өз жұбын табуға тырысады. Қағаздардағы сөздерді қандай жазу екенін білу үшін бір-біріне жанамалап сұрақтар қояды. «Менде қандай сөз жазылған?» деген тіке сұрақ қоюға болмайды. |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин 5 мин |
Тақырыпқа кіріспе «Миға шабуыл» әдісімен Сұрақтар: -суретте қандай киімнің сызбасы келтірілген? -оны қалай анықтадыңдар? -Сызбада қандай геометриялық фигуралар бар? Қалай ойлайсыңдар, тігін бұйымының дайындалу реттілігі қандай? «Кинометофора» әдісі Оқушылардың ой – өрісін дамыту мақсатында тігудің пончо, туниканың пішімі тұтас пішілген үлгілерін бейнематериалдан көрсетеді. Жаңа сабақ Қалай ойлайсыңдар, тігін бұйымының дайындалу реттілігі қандай? Бұйым дайындау үшін алдымен сызбасын дайындап алу керек. Жұмысқа кіріспей тұрып, «Дауыстап ойлау» әдісі арқылы оқушыларға ҚЕ еске салу. ҚЕ.Тәжірибелік жұмыстың алдында қауіпсіздік техникасы ережелерін және киім тігу кезіндегі ережелерді меңгеру қажет.
Практикалық тапсырма Пончо, туниканың пішімі тұтас пішілген , Тік бұрыштары дөңгелек тенген тіктөртбұрышты формада немесе дөңгелек түрінде болады. Ұзындығы модельге байланысты: қолды білекке дейін жауып тұруы немесе қысқалау болуы да мүмкін. Иықты бұйым пішімін модельдеу арқылы пончо, туника пішімін дайындауға болады. Ол үшін кеуде бүкпесін жауып, көкірекшенің төменгі жағынан кеңейту арқылы жеңін тұтас пішілген жеңге ұқсас Оқулықпен жұмыс ету керек. Бұйымның дайын түрі мен технологиялық тәсілдері, автордың қиялы мен пайдаланылған материялдарына байланысты. Дескриптор 1.Кестеде көрсетілгендей өлшем алады. 2.Нобай бойынша бұйымның сызбасын сызады. 3.Электрондық қосымшадағы бұйымды пішу бойынша материялды қайталайды. 4.Пішім дайындайды. ҚБ «Шапалақ» Практикалық тапсырма -сурет бағытын ескеріп, пішімнің орналасуын; -пішімдегі нұсқа мен матадағы бойлық жіп бағытының сәйкес келуін; -пішім бөлшегі ортасының мата бүкпесіменсәйкес келуін; -барлық қиықтарының бойынан өңдеу үшін қосымшаның дұрыс қалдырылуын; -барлық бөлшектерінің пішілуін; -бақылау кертпесініңболуын; -тігіске қалдырылған қосымшаның қиылып кетпеуін. Дескриптор 1.Мата мен пішімді пішуге дайындайды: -матаның оң жағын анықтау; -ақаудың бар- жоғын қарап шығу; -декатирлеуден өткізіңдер; -түкті маталардың түгінің жату бағытын анықтау; -суреттің бағытын анықтау. 2.Матаға пішім бөлшектерін орналастырады 3.Бұйымды пішіеді 4.Бұйымды өлшеп көруге дайындайды. ҚБ: «От шашу» арқылы балалар бір – бірін бағалайды. Техникалық шеберліктің өсуі: Сән дизайны мен технологиялары бойынша практикалық жұмыстар барысында техникалық дағдылар мен шеберлік жетілдіріледі. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
- өлшем алу ережесінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. |
Электронды презентация 2слайд Иықты бұйым құрылымы: https://www.youtube .com/watch?v=lgqSBDll9Y Жеңі тұтаспішімді иықты бұйым негізіндегі сызба құрылымы https://www.youtube .com/watch?v=chp_ 2R_uxJo Сайт «Калькулятор» - |
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. «Сұрақ ілмегі» әдісі 1.Тігуге арналған қандай құралдар болады және несімен ерекшеленеді? 2.Үлгі түсіру кезіндегі алғы шарттар атаңдар. Сабақ соңында рефлексия жүргізеді: (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып:9 сабақ 7-8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды жасау. Бөлшектерді пішу. Жеке бөлшектерді өңдеу. Бөлшектерді жинау мен бұйымды сәндеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.2.1 Заманауи тігін машинасын білу, жиектеу тігін машинасын қолдану 9.2.2.3Тігін машиналарында қиын операцияларды зерттеу және орындау (тігіс, аппликация) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
Мәдени әсерлер: Заманауи сән әр түрлі мәдениеттер мен дәстүрлердің синтезі болып табылады. Бұл көпмәдениеттілік пен халықаралық ынтымақтастықты насихаттайды. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин
|
Сабаққа қойылған мақсаттармен және тапсырмалармен оқушыларды таныстыру Болашақ жобамен таныстыру Жоба мақсаттары |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин 5 мин |
Оқушыларға бұрын қолданбаған торлатқыш, машинамен кестелеу сияқты жабдықты көрсетіп шығу. Сұрақ-жауаптың көмегімен не түсінгендерін және үшкір және өткір материалдарды сақтау және қолдану, іс машиналарын немесе үтікті қолдану сияқты қауіпсіздік шараларын тексеру. Оқушыларға қолдануға түрлі құрылғыларды, маталар және галантерея элементтерін сонымен қатар, негізігі үлгілерді ұсыну.
Сөздік бұлт Оқушылар слайдта ретсіз орналасқан сөздерден кеслеу сөзінің терминін құрайды. Кестелеу- Ресейдегі ертедегі сәндік қолданбалы қолданбалы өнредің бір түрі болып табылады. Ол киімді, тұрмыс заттарын әсемдеу, сәндік панно жасау үшін қолданылды. Мата, былғары және басқа да матеиалдардағы өрнектер зығыр, мақта, жүн, жібек, металды жіптермен, су моншақтармен, інжумен немесе жылтырақтармен орындалған. Кестені қолмен немесе кестелеу машинасымен орындайды. XVIII ғасырға дейін кестелеудің барлық түрі «тігіс» деп аталды. Оқушыларды кестелеуге арналған материалдар және құралдармен таныстыру Кез келген кесте 5 түрлі қол тігісіне негізделеді: түзу, ілмек тәріздес, ілмек, қиғаш және айқара тәрізді.
Оқушылар машина және қол тігіс түрлерін орындайды
5. Жұмыстың таныстырылымы және талдауы Оқушылар өз жұмыстарын сыныпқа таныстырады. 6. Бағалау Критерии бойынша бірін-бірі бағалау Техникалық шеберліктің өсуі: Сән дизайны мен технологиялары бойынша практикалық жұмыстар барысында техникалық дағдылар мен шеберлік жетілдіріледі. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
- өлшем алу ережесінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. |
Электронды презентация 2слайд Иықты бұйым құрылымы: https://www.youtube .com/watch?v=lgqSBDll9Y Жеңі тұтаспішімді иықты бұйым негізіндегі сызба құрылымы https://www.youtube .com/watch?v=chp_ 2R_uxJo Сайт «Калькулятор» - |
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйым жасау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.2.3.1 Бұйымды жасау барысында материалды өңдеудің тиімді әдістерін таңдау және қолодану 9.2.3.2 Дербестік пен сенімділікті көрсете және заманауи материалдарды, конструкцияларды, түрлі техникаларды қолдана отырып қиын әрі бірегей бұйымдар жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
Топта жұмыс
Бұл бұйым жасалынатын матаға тікелей байланысты. Матаны екі рет қайырып тігуге болады немесе шеттерін жай ғана торлағышпен өңдеуге болады. Бұны міндетті түрде орындау керек, себебі мата кию барысында тозып кетпейді. Қылта жиегіне атлас таспа тігіліуі мүмкін, ол моделге байланысты. Оқушылар өз бейнелерін (образ) толықтыратын 3 аксессуар жасауға кіріседі. Болуы мүмкін: Таспадан жасалған раушандарымен шашқа арналған әшекей
Раушанды осылай жасауға болады. (демонстрация) Білезіктер Алқа
Бұл сабақта оқушылар аксессуар жасауға арналған керекті элементтерді дайындайды. 5. Жұмыстың таныстырылымы және талдауы Оқушылар өз жұмыстарын сыныпқа таныстырады. Экологиялық жауапкершілік: Тұрақты сән концепцияларын түсіну арқылы қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімі қалыптасады. |
|
Дискриптор
Дербестік пен сенімділікті көрсете және заманауи материалдарды, конструкцияларды, түрлі техникаларды қолдана отырып қиын әрі бірегей бұйымдар жасайы.
|
Электронды презентация 3слайд Пішім сызбасы Иықты бұйым құрылымы: https://www.youtube .com/watch?v=lgqSBDll9Y Матамен жұмысқа арналған бор, арнайы маркер немесеқарындаш. Үтік, үтіктеу тақтасы Қажеттілігіне қарай –матадағы пішім жайылмасы кезеңдері бойынша бейнеленген көрнекі суреттер. |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 сабақ 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.4.2 пайданы (табысты) анықтау мақсатында түрлі тауарларды өткізу нарығын талдау; 9.3.4.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсатты өзгеше көзқарасын білдіру және негізделген өзіндік баға беру; 9.3.1.1 медиа құралдары мен онлайн платформаларды қолдана отырып, белгілі бір аудиторияға дайын жұмыстарын қорғауды өз бетінше ұйымдастыру (бейнетаспа, онлайн форумдар, әлеуметтік желілер) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
өзінің шығармашылық идеясына бағалау критерийлері бойынша талдау жасайды. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар
|
||
|
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Оқушылар жұмысты орындау үшін өткен сабақтағы құрамда командаға немесе топқа бірігуі қажет. Сабақтың бұл кезеңінде оқушылар сыни ойлауын дамытуға арналған тапсырманы орындайды. Мұғалім топтарға шығармашылық жұмыс презентациясын ұйымдастыру бойынша әртүрлі идеялар туралы ойланып, қажетті ақпарат көздерін, мысалы, онлайн платформа және әлеуметтік желіні қолдана отырып, қажетті мәліметті үлкен қағаз парағына немесе флипчартқа жазуды немесе кез келген графикалық материалдармен бейнелеуді ұсынады. Оқушылар жұмысты орындау барысында ақпаратты іздеу түріне байланысты бір топтан екінші топқа өтуіне, бірнеше рет әртүрлі құрамда жұптасып немесе топқа бірігуіне болады немесе олар өз орнында қалып, қажеттілігіне қарай берілген уақыт соңына дейін сыныптастарына, көрші топқа іздеген материалдарын берулеріне болады.
Оқушылар бір-біріне шығармашылық жұмыстарын көрмеге қалай дайындауға болатынын айтады және оны орындау үшін ең қызықты әрі креативті нұсқасын таңдайды. Мұғаліммен бірлескен әңгімеде бағалау критерийлерін талқылай отырып, сонымен бірге келесілерді ескереді:
Оқушылар презентация жүргізу дискрипторымен танысады:
1 кезең Оқушылар тәжірибелік жұмысты орындау кезеңдерін суреттері және сипаттамасы бар слайдтардан тұратын электронды таныстырылым жасауға ноутбуктерді қолдануына болады, жобалық бұйымын қалай орындағанын, қандай материалдар мен құрал-жабдықтардың қолданылғанын түсіндіре отырып, олардың кезеңдерін сипаттайды. Оқушылар бірнеше ақпараттық слайдтан тұратын, шағын электронды презентация дайындайды (1 қосымша). 2 кезең.
3 кезең. Әртүрлі тәсілдермен жүзеге асырылатын, шығармашылық жұмыс көрмесін ұйымдастыру және өткізу:
4 кезең. Алдын ала құрылған бағалау критерийлеріне сәйкес, өз жұмыстарында немесе сыныптасының жұмысында қолданылған әдіс-тәсілдер, шығармашылық идеялар мен жобалық жұмысқа түсініктеме беріледі.
Экологиялық жауапкершілік: Тұрақты сән концепцияларын түсіну арқылы қоршаған ортаға деген жауапкершілік сезімі қалыптасады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор - ауқымды аудиторияға өз жұмысын көрсетудің маңыздылығын түсінеді; - бағалау критерийлерін қолдана отырып, өз жұмысының ерекшеліктері мен кемшілігін талдайды; - таңдаған тәсілі мен презентациялау түрін, сонымен бірге онлайн платформаны қолдана отырып, өз жобалық бұйымын таныстырады. |
Электронды презентация 2слайд Үлкен қағаз парағы немесе флипчарт, маркерлер, фломастерлер, түрлі-түсті борлар, қарындаштар Электронды презентация 3слайд |
||
|
5 мин Аяқталуы
|
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
шағым қалдыра аласыз


















