Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
9 сынып «Алгебра»
Түсінік хат
Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығына 53-қосымша
Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
Оқу бағдарламасының мақсаты – « Алгебра» пәнінің мазмұнын сапалы игеруді қамтамасыз ету, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, сонымен қатар басқа пәндермен кіріктіре отырып, жалпы адами құндылықтар негізінде және ұлттық мәдениеттің озық салт-дәстүрлері арқылы оқушылардың зияткерлік деңгейін дамыту.
Міндеттері:
1) "Сандар", "Алгебра", "Статистика және ықтималдықтар теориясы", "Математикалық модельдеу және анализ" бөлімдері бойынша математикалық білім, білік және дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау;
2) әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен кеңістіктік формаларды оқып білуге мүмкіндік беру;
3) есептерді шешу мақсатында оқушылардың білімдерін математикалық модельдерді құруға, шынайы процестерді сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге бағыттау;
4) өздігінен оқуға және болашақ таңдаған мамандығы бойынша білімін жалғастыруға қажетті физика, химия, биология және басқа да теориялық облыстарда зерттеулер мен есептерді шешу үшін және практикалық іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру;
5) практикалық есептерді шешуде, алынған нәтижелерді бағалау мен анықтылығын орнатуда лайықты математикалық әдістерді таңдап алу үшін логикалық және сыни тұрғыдан ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
6) коммуникативтік дағдыларын, оның ішінде, ақпаратты дұрыс және сауатты түрде беру, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерінен, басылымдар мен электрондық құралдардан алынған ақпаратты қолдану қабілетін дамыту;
7) өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту;
8) математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың пайда болу тарихымен таныстыру;
9) қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін қамтамасыз ету;
10) математика оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту.
«Алгебра» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі: 9-сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 108 сағат.
Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 тіркелген).
9-сыныпқа арналған « Алгебра» оқу пәнінің базалық мазмұны келесі тараулардан тұрады:
8-сыныптағы алгебра курсын қайталау;
"Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері". Екі айнымалысы бар сызықты емес теңдеулер. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі көмегімен мәтінді есептер шығару. Екі айнымалысы бар теңсіздіктер. Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесі;
"Комбинаторика элементтері". Комбинаториканың негізгі ұғымдары мен ережелері (қосу және көбейту ережелері). Санның факториалы. Қайталанбайтын "орналастыру", "алмастыру" және "теру" ұғымдары. Комбинаториканың негізгі формулалары. Комбинаторика формулаларын қолдану арқылы есептер шығару. Ньютон биномы және қасиеттері;
"Тізбектер". Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері. Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы. Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласы. Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы. Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласы. Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия. Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерінің қосындысы. Математикалық индукция әдісі;
"Тригонометрия". Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері. Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндері. Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері. Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер. Келтіру формулалары. Екі бұрыштың қосындысы мен айырымының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің формулалары. Тригонометриялық функциялардың қосбұрышы және жартыбұрышының формулалары. Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары. Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулалары. Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру;
"Ықтималдықтар теориясының элементтері". Оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға. Элементар оқиға. Қолайлы нәтижелер. Тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы. Статистикалық ықтималдық. Геометриялық ықтималдық;
7-9 сыныптардағы алгебра курсын қайталау.
Оқу пәнінің білім мазмұны бөлімдерге бөлінген. Бұл бөлімдер күтілетін нәтижелер (біліктер немесе дағдылар, білім немесе түсініктер) түрінде берілген сыныптар бойынша оқыту мақсаттарын қамтитын бөлімшелерден тұрады. Әр бөлімше ішінде тізбектеліп жазылған оқыту мақсаттары мұғалімге өз жұмысын жоспарлап, оқушылардың жетістіктерін бағалауға, сонымен қатар оқытудың келесі кезеңдері туралы ақпарат беруге мүмкіндік жасайды.
Оқу пәнінің мазмұны төрт бөлімді қамтиды: "Сандар", « Алгебра», "Статистика және ықтималдықтар теориясы", "Математикалық модельдеу және анализ".
Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына- 3 сағат, жылына - 102 сағат
БЖБ саны-8 ; ТЖБ саны -4
Оқулық: Әбілқасымова А.Е. Кучер Т.П. Корчевский В.Е. Жұмағұлова З.Ә «Мектеп» 2019 ж
Орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспар
2024-2025 оқу жылы
«Алгебра» пәні 9 «Б», «В» сыныбы
Барлығы:102 сағат, аптасына 3 сағат
№ |
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
1 тоқсан 24 сағат |
||||||
1 |
1 |
|
8-сыныптағы алгебра курсын қайталау |
8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; |
1 |
|
|
2 |
2 |
Екі айнымалысы бар теңдеулер, теңсіздіктер, және олардың жүйелері |
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.2.2.1 екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату; |
1 |
|
|
3 |
3 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.2.2.1 екі айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңдеулерді ажырату; |
1 |
|
|
4 |
4 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.2.2.2 екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу; |
1 |
|
|
5 |
5 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.2.2.2 екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу; |
1 |
|
|
6 |
6 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.2.2.2 екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу; |
1 |
|
|
7 |
7 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.2.2.2 екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу; |
1 |
|
|
8 |
8 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.4.2.1 мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару; 9.4.3.1есеп шарты бойынша математикалық модель құру; |
1 |
|
|
9 |
9 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.4.2.1 мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару; 9.4.3.1есеп шарты бойынша математикалық модель құру; |
1 |
|
|
10 |
10 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер және олардың жүйелері |
9.4.2.1мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару; 9.4.3.1есеп шарты бойынша математикалық модель құру; |
1 |
|
|
11 |
11 |
|
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер |
9.2.2.3екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу; |
1 |
|
|
12 |
12 |
|
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер |
9.2.2.3 екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу; |
1 |
|
|
13 |
13 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйелері.ББЖБ№1 |
9.2.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу; |
1 |
|
|
14 |
14 |
|
Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйелері |
9.2.2.4екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу; |
1 |
|
|
15 |
15 |
Комбинаторика элементтері |
Комбинаториканың негізгі ұғымдары мен ережелері (қосу және көбейту ережелері) |
9.3.1.1комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері); 9.3.1.2cанның факториалы анықтамасын білу; |
1 |
|
|
16 |
16 |
|
Комбинаториканың негізгі ұғымдары мен ережелері (қосу және көбейту ережелері) |
9.3.1.3 қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру анықтамаларын білу; |
1 |
|
|
17 |
17 |
|
Комбинаториканың негізгі ұғымдары мен ережелері (қосу және көбейту ережелері) |
9.3.1.4қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын білу; |
1 |
|
|
18 |
18 |
|
Комбинаторика формулаларын қолданып есептер шешу |
9.3.1.5қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару; |
1 |
|
|
19 |
19 |
|
Комбинаторика формулаларын қолданып есептер шешу |
9.3.1.5қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару; |
1 |
|
|
20 |
20 |
|
Ньютон биномы және оның қасиеттері |
9.3.1.6Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
21 |
21 |
|
Ньютон биномы және оның қасиеттері.ББЖБ №2 |
9.3.1.6Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
22 |
22 |
|
Ньютон биномы және оның қасиеттері |
9.3.1.6Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
23 |
23 |
|
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
24 |
24 |
|
Ньютон биномы және оның қасиеттері |
9.3.1.6Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
|
2 тоқсан 24 сағат |
||||||
25 |
1 |
Тізбектер |
Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері |
9.2.3.1 сандар тізбегі туралы түсінік болу; |
1 |
|
|
26 |
2 |
|
Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері |
9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу, мысалы: ; |
1 |
|
|
27 |
3 |
|
Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері |
9.2.3.3математикалық индукция әдісін білу және қолдану; |
1 |
|
|
28 |
4 |
|
Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері |
9.2.3.3 математикалық индукция әдісін білу және қолдану; |
|
|
|
29 |
5 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; |
1 |
|
|
30 |
6 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.4сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; |
1 |
|
|
31 |
7 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.5арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
32 |
8 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
33 |
9 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
34 |
10 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.5арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
35 |
11 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.6геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
36 |
12 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.6геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
37 |
13 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.6геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
38 |
14 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар. ББЖБ№3 |
9.2.3.7 арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару |
1 |
|
|
39 |
15 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
9.2.3.7арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару |
1 |
|
|
40 |
16 |
|
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар. |
9.2.3.7 арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару |
1 |
|
|
41 |
17 |
|
Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия |
9.2.3.8шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану; |
1 |
|
|
42 |
18 |
|
Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия |
9.2.3.8 шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану; |
1 |
|
|
43 |
19 |
|
Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия |
9.2.3.9шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
44 |
20 |
|
Мәтінді есептерді шығару |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
|
|
|
45 |
21 |
|
Мәтінді есептерді шығару.ББЖБ№4 |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
1 |
|
|
46 |
22 |
|
Мәтінді есептерді шығару |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
1 |
|
|
47 |
23 |
|
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
48 |
24 |
|
Мәтінді есептерді шығару |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
1 |
|
|
|
3 тоқсан 30 сағат |
||||||
49 |
1 |
Тригонометрия |
Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері |
9.1.1.1бұрыштың радиандық өлшемі ұғымын меңгеру; 9.1.2.1градусты радианға және радианды градусқа айналдыру; |
1 |
|
|
50 |
2 |
|
Бұрыш пен доғаның градустық және радиандық өлшемдері |
9.1.1.2бірлік шеңбердің бойында сандарын белгілеу; |
1 |
|
|
51 |
3 |
|
Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері |
9.2.4.1 тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу; |
1 |
|
|
52 |
4 |
|
Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері |
9.2.4.1 тригонометриялық функциялардың анықтамаларын білу; |
1 |
|
|
53 |
5 |
|
Кез келген бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Бұрыш синусының, косинусының, тангенсінің және котангенсінің мәндері |
9.2.4.2 бірлік шеңбердегі нүктелердің координаталары ( ) мен тригонометриялық функциялардың өзара байланысын білу |
1 |
|
|
54 |
6 |
|
Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері |
9.2.4.5 бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың анықталу облысы мен мәндер жиынын табу; |
1 |
|
|
55 |
7 |
|
Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері |
9.2.4.6бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын түсіндіру; |
1 |
|
|
56 |
8 |
|
Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері |
9.2.4.6бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын түсіндіру; |
1 |
|
|
57 |
9 |
|
Тригонометриялық функциялар және олардың қасиеттері.ББЖБ№5 |
9.2.4.6 бірлік шеңбердің көмегімен тригонометриялық функциялардың жұптылығын (тақтылығын), периодтылығын , бірсарындылығын және таңбатұрақтылық аралықтарын түсіндіру; |
1 |
|
|
58 |
10 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
59 |
11 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
60 |
12 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
61 |
13 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
62 |
14 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
63 |
15 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
64 |
16 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
65 |
17 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
66 |
18 |
|
Тригонометрия формулалары. |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
67 |
19 |
|
Тригонометрия формулалары. |
9.2.4.3 бұрыштардың қосындысы мен айырымының, жарты және қос бұрыштың тригонометриялық формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
68 |
20 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
69 |
21 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
70 |
22 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
71 |
23 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
72 |
24 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
73 |
25 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
74 |
26 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
75 |
27 |
|
Тригонометрия формулалары.ББЖБ№6 |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
76 |
28 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
77 |
29 |
|
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
78 |
30 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.4келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
|
4 тоқсан 24 сағат |
||||||
79 |
1 |
Тригонометрия |
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.7тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
80 |
2 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.7тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
81 |
3 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.7тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
82 |
4 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.7 тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
83 |
5 |
|
Тригонометрия формулалары |
9.2.4.7тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
84 |
6 |
|
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру |
9.2.4.8тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
1 |
|
|
85 |
7 |
|
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру |
9.2.4.8тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
1 |
|
|
86 |
8 |
|
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру |
9.2.4.8тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
1 |
|
|
87 |
9 |
|
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру |
9.2.4.8тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
1 |
|
|
88 |
10 |
|
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру.ББЖБ№7 |
9.2.4.8тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
1 |
|
|
89 |
11 |
|
Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру |
9.2.4.8тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
1 |
|
|
90 |
12 |
Ықтималдықтар теориясының элементтері |
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
9.3.2.1оқиға, кездейсоқ оқиға, ақиқат оқиға, мүмкін емес оқиға, қолайлы нәтижелер, тең мүмкіндікті және қарама-қарсы оқиғалар ұғымдарын меңгеру; |
1 |
|
|
91 |
13 |
|
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
9.3.2.2элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату;9.3.2.3 ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; |
1 |
|
|
92 |
14 |
|
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
9.3.2.2элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату;9.3.2.3ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; |
1 |
|
|
93 |
15 |
|
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
9.3.2.2элементар және элементар емес оқиғаларды ажырату;9.3.2.3 ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; |
1 |
|
|
94 |
16 |
|
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
9.3.2.4ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу; |
1 |
|
|
95 |
17 |
|
Ықтималдықтар теориясының негіздері |
9.3.2.4 ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу; |
1 |
|
|
96 |
18 |
|
Мәтінді есептерді шығару |
9.3.2.5геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
97 |
19 |
|
Мәтінді есептерді шығару |
9.3.2.5геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
98 |
20 |
|
Мәтінді есептерді шығару.ББЖБ№8 |
9.3.2.5геометриялық ықтималдықты есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
99 |
21 |
|
7-9 сыныптардағы алгебра курсын қайталау |
9.2.2.2екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу; |
1 |
|
|
100 |
22 |
|
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
101 |
23 |
|
7-9 сыныптардағы алгебра курсын қайталау |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
1 |
|
|
102 |
24 |
|
7-9 сыныптардағы алгебра курсын қайталау |
9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
1 |
|
|
9 сынып «Геометрия»
Түсінік хат
Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі № 399 бұйрығына 54-қосымша
Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
Оқу бағдарламасының мақсаты – "Геометрия" пәнінің мазмұнын сапалы игеруді қамтамасыз ету, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, сонымен қатар басқа пәндермен кіріктіре отырып, жалпы адами құндылықтар негізінде және ұлттық мәдениеттің озық салт-дәстүрлері арқылы оқушылардың зияткерлік деңгейін дамыту.
Міндеттері:
1) "Геометриялық фигуралар туралы түсінік", "Геометриялық фигуралардың өзара орналасуы", "Метрикалық қатыстар", "Векторлар және түрлендірулер" бөлімшелері бойынша математикалық білім және дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау;
2) әртүрлі мәнмәтіндегі есептерді шешуде математикалық тілді және негізгі математикалық заңдарды қолдануға, санды қатынастар мен кеңістіктік формаларды оқып білуге мүмкіндік беру;
3) есептерді шешу мақсатында оқушылардың білімдерін математикалық модельдерді құруға және керісінше, шынайы процестерді сипаттайтын математикалық модельдерді түсіндіруге бағыттау;
4) өздігінен оқуға және болашақ таңдаған мамандығы бойынша білімін жалғастыруға қажетті физика, химия, биология және басқа да теориялық облыстарда зерттеулер мен есептерді шешу үшін және практикалық іс-әрекеттерінде математикалық әдістерді қолданудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру;
5) практикалық есептерді шешуде, алынған нәтижелерді бағалау мен анықтылығын орнатуда лайықты математикалық әдістерді таңдап алу үшін логикалық және сыни тұрғыдан ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту;
6) коммуникативтік дағдыларын, оның ішінде, ақпаратты дұрыс және сауатты түрде беру, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерінен, басылымдар мен электрондық құралдардан алынған ақпаратты қолдану қабілетін дамыту;
7) өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту;
8) математиканың даму тарихымен, математикалық ұғымдардың пайда болу тарихымен таныстыру;
9) қоғамдық ілгерілеу үшін математиканың маңыздылығын түсінуін қамтамасыз ету;
10) математика оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (бұдан әрі - АКТ) қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 тіркелген).
9-сыныпқа арналған "Геометрия" оқу пәнінің базалық мазмұны келесі тараулардан тұрады:
1) 8-сыныптағы геометрия курсын қайталау;
2) "Жазықтықтағы векторлар". Вектор ұғымы. Нөлдік вектор. Бірлік вектор. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі). Векторлардың теңдігі. Векторларды қосу және оның қасиеттері, векторларды азайту, векторды санға көбейту. Жазықтықтағы векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу. Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану. Векторлардың коллинеарлық белгісі. Нүктенің радиус-векторы. Жазықтықтағы нүктелердің координаталары мен векторлардың координаталары арасындағы байланыс. Векторлардың арасындағы бұрыш. Векторлардың скалярлық көбейтіндісі. Векторларды есептерді шығаруда қолдану;
3) "Жазықтықта түрлендіру". Жазықтықты түрлендіру, қозғалыс және оның қасиеттері. Түрлендірулердің композициясы (көбейтіндісі). Фигуралардың теңдігі және оның қасиеттері. Жазықтықтағы қозғалыстар – осьтік және центрлік симметриялар, параллель көшіру, бұру. Гомотетия, ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері. Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығы;
4) "Үшбұрыштарды шешу". Синустар және косинустар теоремалары. Үшбұрыштарды шешу. Практикалық мазмұнды есептерді шешу. Шеңберге іштей немесе сырттай сызылған үшбұрыштың ауданын пайдаланып шеңбердің радиусын табу формулалары;
5) "Шеңбер. Дұрыс көпбұрыштар". Іштей сызылған бұрыш және оның қасиеттері. Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы теорема. Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар. Дұрыс көпбұрыштар және олардың қасиеттері. Шеңбер доғасының ұзындығы. Сектор мен сегмент ауданы. Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын көпбұрыштың қабырғаларымен, периметрімен және ауданымен байланыстыратын формулалар. Дұрыс көпбұрыштарды салу;
6) 7-9 сыныптардағы геометрия курсын қайталау.
8. "Геометрия" оқу пәнінің білім мазмұны бөлімдерге бөлінген. Бұл бөлімдер күтілетін нәтижелер (біліктер немесе дағдылар, білім немесе түсініктер) түрінде берілген сыныптар бойынша оқыту мақсаттарын қамтитын бөлімшелерден тұрады. Әр бөлімше ішінде тізбектеліп жазылған оқыту мақсаттары мұғалімге өз жұмысын жоспарлап, оқушылардың жетістіктерін бағалауға, сонымен қатар оқытудың келесі кезеңдері туралы ақпарат беруге мүмкіндік жасайды.
9. Оқу пәнінің мазмұны бір бөлімді қамтиды: "Геометрия".
10. "Геометрия" бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) геометриялық фигуралар туралы түсінік;
2) геометриялық фигуралардың өзара орналасуы;
3) метрикалық қатыстар;
4) векторлар және түрлендірулер.
Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына-2 сағат, жылына - 68 сағат
БЖБ саны-4; ТЖБ саны -4
Оқулық: Смирнов В.А., Туяков Е. «Мектеп» баспасы
Орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспар
2024-2025 оқу жылы
«Геометрия» пәні 9 «Б», «В» сыныбы
Барлығы:68 сағат, аптасына 2 сағат
№ |
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
1 тоқсан 16 сағат |
||||||
1 |
1 |
|
8-сыныптағы геометрия курсын қайталау. |
8.1.1.5параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
2 |
2 |
Жазықтықтағы векторлар |
Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар |
9.1.4.1вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу; |
1 |
|
|
3 |
3 |
|
Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар |
9.1.4.2 векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
4 |
4 |
|
Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар |
9.1.4.4 векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктеу; |
1 |
|
|
5 |
5 |
|
Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар |
9.1.4.5екі вектордың арасындағы бұрыштың анықтамасын білу; 9.1.4.6векторлардың скаляр көбейтіндісін табу; |
1 |
|
|
6 |
6 |
|
Вектор. Векторларға амалдар қолдану. Коллинеар және коллинеар емес векторлар |
9.1.4.7 есептерді векторлық әдіспен шешу; |
1 |
|
|
7 |
7 |
|
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану. |
9.1.3.1вектордың координаталарын табу; 9.1.3.2 вектордың ұзындығын табу; |
1 |
|
|
8 |
8 |
|
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану |
9.1.4.3векторлардың коллинеарлық шартын қолдану; |
1 |
|
|
9 |
9 |
|
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану |
9.1.3.3координаталарымен берілген векторларға амалдар қолдану; |
1 |
|
|
10 |
10 |
|
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану |
9.1.3.3координаталарымен берілген векторларға амалдар қолдану; |
1 |
|
|
11 |
11 |
|
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану |
9.1.3.4векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;9.1.3.5векторлар арасындағы бұрышты есептеу; |
1 |
|
|
12 |
12 |
|
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану |
9.1.3.4векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;9.1.3.5векторлар арасындағы бұрышты есептеу; |
1 |
|
|
13 |
13 |
|
Вектордың координаталары. Координаталық түрде берілген векторларға амалдар қолдану.ББЖБ№1 |
9.1.3.4векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін білу және қолдану;9.1.3.5векторлар арасындағы бұрышты есептеу; |
1 |
|
|
14 |
14 |
|
Есептерді шешуда векторларды қолдану |
9.1.4.19 векторды есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
15 |
15 |
|
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
16 |
16 |
|
Есептерді шешуда векторларды қолдану |
9.1.4.19 векторды есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
|
|
||||||
17 |
1 |
Жазықтықтағы түрлендірулер |
Қозғалыс және оның қасиеттері |
9.1.4.8қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу; |
1 |
|
|
18 |
2 |
|
Қозғалыс және оның қасиеттері |
9.1.4.9 симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салу; |
1 |
|
|
19 |
3 |
|
Қозғалыс және оның қасиеттері |
9.1.4.10 жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығару; |
1 |
|
|
20 |
4 |
|
Гомотетия және оның қасиеттері |
9.1.4.11гомотетияның анықтамасын және қасиеттерін білу; 9.1.4.12 гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін салу; |
1 |
|
|
21 |
5 |
|
Гомотетия және оның қасиеттері. |
9.1.4.12гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін салу; |
1 |
|
|
22 |
6 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.13ұқсас фигуралардың анықтамасын және қасиеттерін білу; |
|
|
|
23 |
7 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.14үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
24 |
8 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.14үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
25 |
9 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.14үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану; |
|
|
|
26 |
10 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.15 тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын білу және қолдану; |
1 |
|
|
27 |
11 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.16 үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдану; |
1 |
|
|
28 |
12 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.17ұқсас фигуралардың аудандары және ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік формуласын білу; |
1 |
|
|
29 |
13 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері.ББЖБ№2 |
9.1.4.17ұқсас фигуралардың аудандары және ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік формуласын білу; |
1 |
|
|
30 |
14 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.17ұқсас фигуралардың аудандары және ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік формуласын білу; |
1 |
|
|
31 |
15 |
|
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
32 |
16 |
|
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
9.1.4.17ұқсас фигуралардың аудандары және ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік формуласын білу; |
1 |
|
|
|
3 тоқсан 21 сағат |
||||||
33 |
1 |
Үшбұрыштарды шешу |
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.6косинустар теоремасын білу және қолдану; |
1 |
|
|
34 |
2 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.6косинустар теоремасын білу және қолдану;
|
1 |
|
|
35 |
3 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.6косинустар теоремасын білу және қолдану; |
1 |
|
|
36 |
4 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.6косинустар теоремасын білу және қолдану; |
1 |
|
|
37 |
5 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.7синустар теоремасын білу және қолдану; |
1 |
|
|
38 |
6 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.7синустар теоремасын білу және қолдану; |
1 |
|
|
39 |
7 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.7синустар теоремасын білу және қолдану; |
1 |
|
|
40 |
8 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.7синустар теоремасын білу және қолдану; |
1 |
|
|
41 |
9 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.2.3 дұрыс көпбұрыштарды салу; |
1 |
|
|
42 |
10 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.8іштей сызылған үшбұрыштың ауданын ( – үшбұрыштың қабырғалары, – сырттай сызылған шеңбер радиусы) және сырттай сызылған көпбұрыштың ауданының ( мұндағы – іштей сызылған шеңбер радиусы, көпбұрыштың жарты периметрi) формуларын білу және қолдану; |
1 |
|
|
43 |
11 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.8іштей сызылған үшбұрыштың ауданын ( – үшбұрыштың қабырғалары, – сырттай сызылған шеңбер радиусы) және сырттай сызылған көпбұрыштың ауданының ( мұндағы – іштей сызылған шеңбер радиусы, көпбұрыштың жарты периметрi) формуларын білу және қолдану; |
1 |
|
|
44 |
12 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.8іштей сызылған үшбұрыштың ауданын – үшбұрыштың қабырғалары, – сырттай сызылған шеңбер радиусы) және сырттай сызылған көпбұрыштың ауданының ( мұндағы – іштей сызылған шеңбер радиусы, көпбұрыштың жарты периметрi) формуларын білу және қолдану; |
1 |
|
|
45 |
13 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.9шеңберге іштей немесе сырттай сызылған үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің радиусын табу формулаларын білу және қолдану; |
1 |
|
|
46 |
14 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.9шеңберге іштей немесе сырттай сызылған үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің радиусын табу формулаларын білу және қолдану; |
1 |
|
|
47 |
15 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.9шеңберге іштей немесе сырттай сызылған үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің радиусын табу формулаларын білу және қолдану; |
1 |
|
|
48 |
16 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.9 шеңберге іштей немесе сырттай сызылған үшбұрыштардың аудандарын пайдаланып шеңбердің радиусын табу формулаларын білу және қолдану;
|
1 |
|
|
49 |
17 |
|
Үшбұрыштарды шешу.ББЖБ №3 |
9.1.3.10синустар және косинустар теоремаларын үшбұрыштарды шешуде және қолданбалы есептерді шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
50 |
18 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.10синустар және косинустар теоремаларын үшбұрыштарды шешуде және қолданбалы есептерді шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
51 |
19 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.10синустар және косинустар теоремаларын үшбұрыштарды шешуде және қолданбалы есептерді шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
52 |
20 |
|
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
53 |
21 |
|
Үшбұрыштарды шешу |
9.1.3.10 синустар және косинустар теоремаларын үшбұрыштарды шешуде және қолданбалы есептерді шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
|
4 тоқсан 15 сағат |
||||||
54 |
1 |
Шеңбер. Көпбұрыштар. |
Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары |
9.1.1.1доға ұзындығының формуласын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
55 |
2 |
|
Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары |
9.1.1.2сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
1 |
|
|
56 |
3 |
|
Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары |
9.1.1.3іштей сызылған бұрыш анықтамасын және оның қасиеттерін білу; |
1 |
|
|
57 |
4 |
|
Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары |
9.1.1.4дөңгелектегі кесінділердің пропорционалдылығы туралы теоремаларды білу және қолдану; |
1 |
|
|
58 |
5 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары |
9.1.2.1шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін білу және қолдану; |
1 |
|
|
59 |
6 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары |
9.1.2.2дұрыс көпбұрыштардың анықтамасын және қасиеттерін білу; 9.1.2.3 дұрыс көпбұрыштарды салу; |
1 |
|
|
60 |
7 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары |
9.1.2.4дұрыс көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустары арасындағы байланысты білу және қолдану |
1 |
|
|
61 |
8 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары |
9.1.2.5дұрыс көпбұрыштың қабырғаларын, периметрін, ауданын және оған іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын байланыстыратын формулаларды білу және қолдану; |
1 |
|
|
62 |
9 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары |
9.1.2.6үшбұрыш медианаларының қасиеттерін білу және қолдану. 9.1.4.18дұрыс көрбұрыштардың симметрияларын білу |
1 |
|
|
63 |
10 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары. ББЖБ №4 |
9.1.2.6үшбұрыш медианаларының қасиеттерін білу және қолдану. 9.1.4.18дұрыс көрбұрыштардың симметрияларын білу |
1 |
|
|
64 |
11 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары |
9.1.4.18дұрыс көрбұрыштардың симметрияларын білу |
1 |
|
|
65 |
12 |
|
Дұрыс көпбұрыштар, олардың қасиеттері және симметриялары |
9.1.4.18 дұрыс көрбұрыштардың симметрияларын білу |
1 |
|
|
66 |
13 |
|
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|
67 |
14 |
|
7-9 сыныптардағы геометрия курсын қайталау |
9.1.4.19 векторды есептер шығаруда қолдану; |
1 |
|
|
68 |
15 |
|
7-9 сыныптардағы геометрия курсын қайталау |
9.1.4.17 ұқсас фигуралардың аудандары және ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік формуласын білу; |
1 |
|
|