9 сынып ктп кмж

Тақырып бойынша 31 материал табылды

9 сынып ктп кмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйден оқыту 9 сынып ктп 3 тоқсан кмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

18.04.2025 жыл

Сынып:

9

Сабақтың тақырыбы:

Сөйлем.Сөйлем мүшелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.1.6.6. біріңғай мүшелердің интонациясы, тыныс белгілері

Сабақтың мақсаты

Оқушы сөйлемнің түрлерін ажыратып, олардың ерекшеліктерін түсінеді. Етістік шақтары мен есімдіктің мағынасын сөйлем ішінде таниды.

Бағалау критерийлері

- Сөйлем түрлерін дұрыс анықтайды
- Етістік пен есімдікті сөйлемнен табады
- Сөйлем құрай алады

Құндылықтар

Өзара құрмет, жауапкершілік, ұлттық тәрбие

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы










Сабақтың ортасы












































Сабақтың соңы




Сәлемдесу, көңіл-күй сұрау
- "Ой қозғау" әдісі арқылы оқушылардан сөйлем туралы не білетіндерін сұрайды
- Сабақтың мақсатын таныстырады.






Жаңа тақырыпты түсіндіреді
- Сөйлем түрлеріне мысал келтіреді: хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті
- Жеке/ дәптермен жұмыс береді: сөйлем түрлерін ажырату, сөйлем құрастыру.



Төмендегі сөйлемдерді оқып, оларды талдаңыз. Әр сөйлемнің тұрақты мүшелерін анықтаңыз (бастауыш, баяндауыш, толықтауыш, анықтауыш, пысықтауыш).

  1. Айбек үлкен мектепте оқиды.

  2. Алаңда балалар ойнап жүр.

  3. Күзде ағаштар жапырақтарын түсіреді.

  4. Біз кітапханаға барамыз.

Төмендегі сөйлемдерді толықтырыңыз. Сөйлем мүшелерін дұрыс орналастырып, толық, мағыналы сөйлемдер құрастырыңыз.

  1. (Қала) шағын ауылға қарағанда үлкен.

  2. Мен (жазғы) демалысқа баруды армандаймын.

  3. (Жел) ағаштардың бұтақтарын бұзады.

  4. Бүгінгі сабақ (көңілді, қызықты).

  5. Оқушылар (сабаққа) жақсы дайындалды.




"Бағдаршам" әдісі арқылы оқушылардың түсінгенін тексереді
- Кері байланыс береді
- Үй тапсырмасын түсіндіреді

Сәлемдеседі
- Өз ойларын еркін айтады
- Сабақ мақсатын тыңдайды




Тыңдайды, жазып алады
- Дәптермен жұмыс істейді
- Мәтіннен сөйлем түрлерін табады, өз мысалдарын келтіреді











- Мәтіннен сөйлем түрлерін табады, өз мысалдарын келтіреді





















- Кері байланыс береді: не үйренді, не қиын болды

Бас бармақ арқылы
































Жұлдызшалар арқылы



Смайликтер арқылы



















Презентация, жұмыс парақшалары, тақта, маркер













Дәптермен жұмыс







Пәні:

Қазақ тіл

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

24..04.2025 ж

Сынып:

9

Сабақтың тақырыбы:

Сөйлемнің біріңғай мүшелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.1.6.2. біріңғай мүшелі сөйлемдер құрастыру

Сабақтың мақсаты

Оқушы сөйлем мүшелерін дұрыс ажыратып, әр мүшенің қызметін түсінеді. Әр түрлі сөз таптарын анықтап, оларды сөйлемде қолдануды үйренеді.

Бағалау критерийлері


- Сөйлем мүшелерін дұрыс анықтайды
-
Сөз таптарын дұрыс ажыратады
-
Сөйлемде сөз таптарының қызметін түсініп қолданады



Құндылықтар

Өзара құрмет, ұжымдық жұмыс, жауапкершілік, білімге деген құштарлық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы










Сабақтың ортасы





























































Сабақтың соңы









- Оқушы сәлемдесу арқылы сабаққа дайындайды.
- Ой қозғау әдісімен сөйлем мүшелері тақырыбына байланысты алдын ала сұрақтар қойып, оқушылардың пікірін тыңдайды.
- Сабақ мақсатын таныстырады.





Жаңа тақырыпты түсіндіреді: сөйлемнің біріңғай мүшелерінің анықтамасы мен әр мүшенің қызметі.
- Әр сөйлем мүшесіне мысалдар келтіріп, олардың сұрақтарын түсіндіреді.
- Оқушыға сөйлем мүшелерін анықтау үшін тапсырмалар береді.

Өлеңді оқы

Қызғалдақ қызыл арай қырмызы бел,

Салқын тау, саялы көл, самалды жел,

Қой қоздап, ешкі лақтап, сиыр туып,

Мәз – мәйраи зор мереке – жаздағы жел.

Инелік шыбын - шіркей, құрт – құмырсқа,

Бәрі де кірісіпті зор жұмысқа,

Бал ара гүлге қонып, балын теріп,

Өзінше әрқайсысы етіп нұсқа











Бала кезімде әжеммен бірге қонаққа жиі баратынмын. Жарысқазан, шілдехана,бесікке салу, тұсаукескер,тоқымқағар сияқты той – томалақтардан әжем қалмайтын. Бір ғажабы – қай үйге қонаққа барсам да, ылғи құлақ житінмін.

Әже дедім бір күні шыдай алмай, - Маған неге ылғи құлақ ұстата береді?

Ата-бабамның салты солай. Үлкендердің жас балаға құлақ беретін себебі, жақсы сөзге құлағы түрік болсын, айтқанды тыңдап өссін дейді.

Мәтіннің бірінші бөлігін көшіріп жаз.

Біріңғай мүшесі бар сөйлемді тап.








Бүгінгі сабақ ұнадыма?

Не түсіндің?




Сәлемдеседі, көңіл-күй сұрағы арқылы сабаққа дайындалады.
Ой қозғау арқылы тақырыпқа қатысты жауап береді.
- Сабақтың мақсатын тыңдайды.









Жаңа тақырыпты тыңдайды және жазып алады.
- Тақырып бойынша түсініктерін айтады.








Тапсырмаларды орындайды: сөйлем мүшелерін табады, олардың сұрақтарын қояды.















Тапсырмаларды орындайды: сөйлем мүшелерін табады, олардың сұрақтарын қояды.




















Оқушы параққа немесе смайлик арқылы сабақ ұнады бәрін түсіндім деп күлген иә көңілді смайлик таңдайды .

Смайлик арқылы
















Бағдаршам арқылы





















Бас бармақ арқылы



























Презентация, жұмыс парақшалары, маркерлер, тақта























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.04.2025
349
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі