
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып. Күнтізбелік тақырыптық жоспар, Қазақстан тарихы. 2024-2025 оқу жылы
Қазіргі замандағы Қазақстан тарихы 9-сынып (өтпелі кезең) жылына 68 сағат, аптасына 2 сағат
2024-2025 оқу жылы
Р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны |
Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 тоқсан (18 сағат) |
|
|
|
||
1 |
|
Курсқа кіріспе |
|
1 |
|
|
2 |
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы Зерттеу сұрағы: Не себепті Ахмет Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады? |
8.3.1.1 қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру; 8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру |
1 |
|
|
3 |
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс Зерттеу сұрағы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды? |
8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру; 8.3.1.3 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру |
1 |
|
|
|
4-5 |
1917 жылғы ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты? |
8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру |
1 |
|
|
|
1 |
|
|
||||
6 |
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды? |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; |
1 |
|
|
|
7 |
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды? |
8.2.3.1 ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру |
1 |
|
|
|
8 |
XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері Зерттеу сұрағы: Қазақ зиялылары ұлттық мүдделерді қалайша қорғады? |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру; |
1 |
|
|
|
9 |
XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті өкілдері Зерттеу сұрағы: Қазақ зиялылары ұлттық мүдделерді қалайша қорғады? |
8.3.1.5 Әлихан Бөкейханның саяси көшбасшылық қызметіне баға беру |
1 |
|
|
|
10 |
«ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау БЖБ№1 |
|
1 |
|
|
|
11 |
Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы |
Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар) Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды? |
8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру |
1 |
|
|
12 |
Қазақстандағы ұлттық автономиялар Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады? |
8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру; |
1 |
|
|
|
13 |
Қазақстандағы ұлттық автономиялар Зерттеу сұрағы: Алаш Орда үкіметі мен Түркістан (Қоқан) автономиясының идеялары неліктен жүзеге аспады? |
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
1 |
|
|
|
14-15 |
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы Зерттеу сұрағы: Қазақ Автономиялық Кеңестік Республикасы құрылуының тарихи маңызы неде? |
8.3.1.6 Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру; |
1 |
|
|
|
8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
1 |
|
|
|||
16 |
«Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау БЖБ№2 |
|
1 |
|
|
|
17 |
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау ТЖБ №1 |
І тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|
18 |
|
Қайталау |
І тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|
2 тоқсан (14сағат) |
|
|
|
||
19 |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу Зерттеу сұрағы: Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды? |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; |
1 |
|
|
20 |
Әскери коммунизм саясатынан Жаңа экономикалық саясатқа көшу Зерттеу сұрағы: : Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды? |
8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау |
1 |
|
|
|
21 |
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде? |
8.4.2.1 Қазақстандағы индустриялан дырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау |
1 |
|
|
|
22 |
Қазақстандағы ұжымдастыру Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды |
8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау; |
1 |
|
|
|
23 |
Қазақстандағы ұжымдастыру
Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды |
8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау |
1 |
|
|
|
24 |
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? БЖБ№3 |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау |
1 |
|
|
|
25 |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай? |
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау |
1 |
|
|
26 |
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды? |
8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау |
1 |
|
|
|
27 |
Қ.Сәтбаев – жан-жақты ғалым Зерттеу сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені неде? БЖБ №4 |
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру |
1 |
|
|
|
28 |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер |
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиеті мен өнерінің дамуы Зерттеу сұрағы: Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуі неден байқалды? |
8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру; 8.2.2.3 өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау |
1 |
|
|
29 |
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиеті мен өнерінің дамуы Зерттеу сұрағы: Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуі неден байқалды? |
8.2.2.4 Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне баға беру; |
1 |
|
|
|
30 |
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау БЖБ №5 |
|
1 |
|
|
|
31 |
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауТЖБ №2 |
ІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|
32 |
|
Қайталау |
ІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|
3 тоқсан (20 сағат) |
|
|
|
||
33 |
Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында |
Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы Зерттеу сұрағы: Ұлы Отан соғысының қандай батырлары халық есінде сақталды? |
8.3.2.1 қазақстандықтардың Екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне қосқан үлесін бағалау; 8.3.2.2 Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындау |
1 |
|
|
34 |
Қазақстан – майдан арсеналы Зерттеу сұрағы: «Бәрі майдан үшін, бәрі Жеңіс үшін!» ұраны қалай жүзеге асты? |
8.4.2.2 Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдеу; 8.1.2.2 соғыс жылдарындағы халықтың әлеуметтік жағдайын анықтау |
1 |
|
|
|
35 |
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР мәдениеті Зерттеу сұрағы: Соғыс жылдарындағы Қазақстанның мәдени жетістіктері қандай болды? |
8.2.2.5 соғыс жылдарындағы өнер мен әдебиеттің халық рухын көтерудегі маңызын бағалау |
1 |
|
|
|
36 |
Қазақстанға КСРО халықтарының депортациясы Зерттеу сұрағы: Қазақстан қалайша депортацияланған халықтардың өлкесіне айналды? |
8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау |
1 |
|
|
|
37 |
Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар) |
Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық дамуы Зерттеу сұрағы: Соғыстан кейін қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді? |
9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру; 9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау |
1 |
|
|
38 |
Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені Зерттеу сұрағы: Неліктен Қазақстан ядролық сынақтар алаңына айналды? |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау |
1 |
|
|
|
39 |
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері Зерттеу сұрағы: Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды? |
9.2.3.1 Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалау; 9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
1 |
|
|
|
40 |
«Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында» және «Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» бөлімдері бойынша жиынтық бағалауБЖБ №6 |
|
1 |
|
|
|
41 |
Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар) |
«Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуы Зерттеу сұрағы: «Жылымық кезеңі» қоғамға қандай өзгеріс әкелді? |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
1 |
|
|
42 |
Тың игеру жылдарындағы Қазақстан Зерттеу сұрағы: Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты Қазақстанға қалай әсер етті? |
9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру |
1 |
|
|
|
43 |
Қазақ КСР экономикасының шикізатқа бағытталуы Зерттеу сұрағы: Қазақстанның табиғи ресурстарын игеруде ұлттық мүдде қаншалықты ескерілді? |
9.3.2.1 XX ғасырдың екінші жартысындағы әскери-өнеркәсіп кешендерінің Қазақстанға тигізген зардаптарын талдау; 9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау |
1 |
|
|
|
44 |
«Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімі бойынша жиынтық бағалауБЖБ №7 |
|
1 |
|
|
|
45 |
Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) |
1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы Зерттеу сұрағы: Не себепті 1965-1985 жылдар «тоқырау» кезеңі деп аталды? |
9.4.2.1 өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру |
1 |
|
|
46 |
XX ғасырдың. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды? |
9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау; 9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.3.1.2 қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беру |
1 |
|
|
|
47 |
XX ғасырдың. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды? |
9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау; |
1 |
|
|
|
48 |
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар) |
XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесі мен ғылымның дамуы Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды? |
9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру |
1 |
|
|
49 |
XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы Зерттеу сұрағы: Кеңестік идеология қазақ мәдениетінің дамуына қалай әсер етті? |
9.2.2.1 кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдау; 9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау |
1 |
|
|
|
50 |
«Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» және «Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)» бөлімдері бойынша жиынтық бағалауБЖБ №8 |
|
1 |
|
|
|
51 |
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауТЖБ №3 |
ІІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|
52 |
|
Қайталау |
ІІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|
4 тоқсан (16 сағат) |
|
|
|
||
53 |
Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па? |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау |
1 |
|
|
54 |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары Зерттеу сұрағы: Демократиялық процестер қоғамдық сананы қалай өзгертті? |
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау |
1 |
|
|
|
55 |
Қазақстан мемлекеттілігінің қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар) |
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің жариялануы Зерттеу сұрағы: Саяси көшбасшының мемлекет тарихының бетбұрысты кезеңдеріндегі рөлі қандай болды? |
9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы қадамдарын анықтап, қорытындылау; 9.3.1.7 өткен оқиғалармен сабақтастықты орнатып, Қазақстан тәуелсіздігінің жариялануының тарихи маңызын түсіндіру; 9.3.1.10 Тәуелсіз мемлекеттің қалыптасуындағы Елбасы Н. Назарбаевтың рөліне баға беру; 9.3.1.3 Қазақстан Республикасы Конституциясын мемлекеттің тұрақты дамуның кепілі ретінде бағалау |
1 |
|
|
56 |
Қазақстан – халықаралық құқық субъектісі Зерттеу сұрағы: Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кірігуі қалай жүзеге асты? |
9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру; 9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау |
1 |
|
|
|
57 |
Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы Қазақстанның экономикалық дамуы Зерттеу сұрағы: Неліктен нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтар орын алды? |
9.4.1.3 Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдау; 9.4.2.2 нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау; 9.4.2.3 Қазақстанның әлемдік экономикаға кірігуін талдау |
1 |
|
|
|
58 |
Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы әлеуметтік-демографиялық процестер Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы әлеуметтік-демографиялық процестердің ерекшеліктері неде? |
9.1.1.3 Қазақстанның даму стратегиясындағы демографиялық саясаттың бағыттарын талдау; 9.1.1.2 өткен тарихи кезеңдермен сабақтастықты орнату арқылы қазіргі кезеңдегі демографиялық процестерге баға беру; 9.3.2.4 қазақ диаспораларының тарихи Отанымен байланысының маңыздылығын айқындау |
1 |
|
|
|
59 |
«Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)» және «Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)» бөлімдері бойынша жиынтық бағалауБЖБ №9 |
|
1 |
|
|
|
60 |
Қазақстан Республика сының дамуы (1997 ж. –бүгінгі күнге дейін) |
Қазақстанның 1997 жылдан бастап әлеуметтік- экономикалық дамуы Зерттеу сұрағы: Қазақстан халқының әлеуметтік,экономикалық жағдайы қалай өзгерді? |
9.4.2.2 нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау; 9.4.1.4 аграрлық секторды модернизациялау бағыттарын талдау; 9.4.2.4 сыртқы сауданың экономикаға әсерін зерттеу; 9.1.2.1 қазіргі кездегі Қазақстан халқының әлеуметтік жағдайын статистикалық мәліметтер негізінде талдау; 9.3.1.11 Астананы жаңа Қазақстанның өркендеуінің нышаны ретінде айқындау |
1 |
|
|
61 |
Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан Зерттеу сұрағы: Қазақстанның жаңа әлемдегі орны қандай? |
9.3.2.3 Қазақстанның аймақтық және халықаралық ұйымдарымен байланыстарын талдау; 9.3.2.2 Қазақстан Республикасының халықаралық аренада танылуына баға беру |
1 |
|
|
|
62 |
«Қазақстан – 2030, 2050» стратегиялары Зерттеу сұрағы: «Қазақстан - 2030» және «Қазақстан – 2050» стратегияларын қабылдау қажеттілігі неден туындады? «Қазақстан Республикасының дамуы (1997 ж. –бүгінгі күнге дейін)» бөлімі бойынша жиынтық бағалауБЖБ №10 |
9.3.1.9 ұзақ мерзімді мемлекеттік стратегияларды талдау |
1 |
|
|
|
63 |
Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінге күнге дейін) |
Тәуелсіздік жылдарындағы білім мен ғылымның және мәдениеттің дамуы Зерттеу сұрағы: Жаһандану жағдайындағы қазақстандық білім мен ғылымның және мәдениеттің даму тенденциялары қандай? |
9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру; 9.2.2.3 қазіргі кездегі өнер мен әдебиеттің даму тенденцияларын айқындау; 9.2.2.4 ұлттық құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламалардың қажеттілігін негіздеу («Мәдени мұра», «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» бағдарламасы) |
1 |
|
|
64 |
Діннің қазіргі Қазақстан қоғамындағы рөлі Зерттеу сұрағы: Қазақстан қоғамында зайырлы мемлекет және діни сенім бостандығы ұстанымдары қалай үйлесім табуда? |
9.2.1.1 дәстүрлі және деструктивті діни ағымдар мен ұйымдардың іс-әрекетін талдау; 9.2.1.2 Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы ықпалын бағалау |
1 |
|
|
|
65 |
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы Зерттеу сұрағы: «Мәңгілік Ел»: идеясының біріктірушілік рөлі неде? |
9.2.1.3 «Мәңгілік Ел» Жалпыұлттық идеясының маңыздылығын бағалау; 9.2.1.2 Қазақстан халқы Ассамблеясының дінаралық, этносаралық келісім және ішкі тұрақтылықты нығайтудағы ықпалын бағалау 9.2.2.4 ұлттық құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламалардың қажеттілігін негіздеу («Мәдени мұра», «Болашаққа бағдар: «Рухани жаңғыру» бағдарламасы) |
1 |
|
|
|
66 |
«Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінге күнге дейін)» бөлімі бойынша жиынтық бағалауБЖБ №11 |
|
1 |
|
|
|
67 |
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауТЖБ 4 |
ІҮ тоқсан бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|
|
68 |
|
Қайталау |
Жылдық бойынша оқу мақсаттары |
1 |
|
|

