9-сынып оқушысына арналған тұлғалық ерекшеліктерді анықтауға бағытталған жеке психологиялық бағдарлама
Мақсаты: Оқушының тұлғалық ерекшеліктерін анықтау арқылы
өзін-өзі тануға көмектесу және эмоционалдық, әлеуметтік, танымдық
қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
-
Оқушының психологиялық жағдайын зерттеу және тұлғалық ерекшеліктерін анықтау;
-
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту;
-
Қабілеттері мен қызығушылықтарын анықтау арқылы өзін-өзі танып білуге бағыттау;
-
Болашақ мамандық таңдауына қолдау көрсету.
Бағдарламаның құрылымы және кезеңдері
Ұзақтығы: 4
апта (аптасына 1-2 рет)
Қатысушы: Оқушы және психолог
Құралдар: Тұлғалық тесттер, жаттығулар, арт-терапия
элементтері
1-кезең: Диагностика және бастапқы танысу
Мақсаты: Оқушының тұлғалық ерекшеліктері мен қызығушылықтарын анықтау.
-
Психологиялық диагностика:
-
Темпераментті анықтау тесті (Айзенк сұрақнамасы)
-
Голланд кәсіби бағдар тесті – болашақ мамандық таңдауға бағыттау.
-
"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы – тұлға ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру.
-
Розенбергтің өзін-өзі бағалау шкаласы – өзін-өзі қабылдау деңгейін анықтау.
-
-
Бастапқы әңгімелесу:
-
Оқушымен еркін әңгіме жүргізу (қызығушылықтары, мақсаттары, қиындықтары туралы).
-
Оқушының мектептегі және үйдегі қарым-қатынасы туралы ақпарат жинау.
-
Нәтиже: Диагностикалық мәліметтер негізінде оқушының тұлғалық картасы жасалады.
2-кезең: Өзін-өзі тану және дамыту жаттығулары
Мақсаты: Оқушының ішкі әлеуетін ашу, өзін-өзі тануға бағыттау.
-
"Менің құндылықтарым" жаттығуы:
-
Оқушы өзіне маңызды 5-10 құндылықты анықтап, оларды талқылайды.
-
Бұл жаттығу болашақ мақсаттарын айқындауға көмектеседі.
-
-
Эмоцияларды тану және басқару:
-
"Эмоциялар күнделігі" жүргізу – күн сайын өз сезімдерін жазып отыру.
-
Релаксация және тыныс алу жаттығулары.
-
-
Тұлғалық күшті жақтарды анықтау:
-
"Менің күшті жақтарым" тапсырмасы – оқушы өзінің қабілеттері мен мықты жақтарын жазады.
-
Оқушыны жетістіктерін атап өтуге және мақтануға ынталандыру.
-
3-кезең: Қарым-қатынас және әлеуметтік дағдыларды дамыту
Мақсаты: Қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру және әлеуметтік ортада өзін жайлы сезінуге көмектесу.
-
"Айна" жаттығуы:
-
Оқушы жұппен жұмыс істейді (психолог немесе басқа оқушымен). Біреуі әрекет жасайды, екіншісі оны қайталайды, бұл сенімді қарым-қатынасты нығайтады.
-
-
Конфликтті шешу бойынша рөлдік ойындар:
-
Жағдайларды талдау және дұрыс шешім қабылдау дағдысын дамыту.
-
-
Коммуникативті дағдыларды дамыту:
-
"Белсенді тыңдау" жаттығулары – оқушыға тыңдау мәдениетін үйрету.
-
4-кезең: Қорытынды және болашақ жоспарлау
Мақсаты: Оқушының дамуы туралы қорытынды жасау және болашаққа жоспар құру.
-
"Менің болашақтағы мақсаттарым" жаттығуы:
-
Оқушының қысқа және ұзақ мерзімді мақсаттарын қағазға түсіру.
-
Психологтың қолдауы негізінде жоспар құру.
-
-
Қайта диагностика:
-
Алғашқы диагностика нәтижелерімен салыстыру арқылы өзгерістерді бақылау.
-
-
Қорытынды әңгіме:
-
Оқушының алған тәжірибесі мен өзгерістерін талқылау.
-
Болашақ мамандық немесе оқу бағытын талқылау.
-
Бағдарлама нәтижелері:
-
Оқушы өзін-өзі тану дағдыларын меңгереді.
-
Қарым-қатынас және эмоционалды реттеу қабілеттері дамиды.
-
Қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес болашаққа жоспар құрады.
-
Тұлғалық даму динамикасы байқалады.
![]()
Қорытынды:
Бұл бағдарлама оқушының тұлғалық дамуына, өзін-өзі тануына және әлеуметтік дағдыларын жетілдіруіне бағытталған. Жеке жұмыстың арқасында оқушының тұлғалық ерекшеліктері толық анықталып, болашаққа сенімді қадам жасауына көмектеседі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9-сынып оқушысына арналған тұлғалық ерекшеліктерді анықтауға бағытталған жеке психологиялық бағдарлама
9-сынып оқушысына арналған тұлғалық ерекшеліктерді анықтауға бағытталған жеке психологиялық бағдарлама
9-сынып оқушысына арналған тұлғалық ерекшеліктерді анықтауға бағытталған жеке психологиялық бағдарлама
Мақсаты: Оқушының тұлғалық ерекшеліктерін анықтау арқылы
өзін-өзі тануға көмектесу және эмоционалдық, әлеуметтік, танымдық
қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
-
Оқушының психологиялық жағдайын зерттеу және тұлғалық ерекшеліктерін анықтау;
-
Қарым-қатынас дағдыларын дамыту;
-
Қабілеттері мен қызығушылықтарын анықтау арқылы өзін-өзі танып білуге бағыттау;
-
Болашақ мамандық таңдауына қолдау көрсету.
Бағдарламаның құрылымы және кезеңдері
Ұзақтығы: 4
апта (аптасына 1-2 рет)
Қатысушы: Оқушы және психолог
Құралдар: Тұлғалық тесттер, жаттығулар, арт-терапия
элементтері
1-кезең: Диагностика және бастапқы танысу
Мақсаты: Оқушының тұлғалық ерекшеліктері мен қызығушылықтарын анықтау.
-
Психологиялық диагностика:
-
Темпераментті анықтау тесті (Айзенк сұрақнамасы)
-
Голланд кәсіби бағдар тесті – болашақ мамандық таңдауға бағыттау.
-
"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы – тұлға ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру.
-
Розенбергтің өзін-өзі бағалау шкаласы – өзін-өзі қабылдау деңгейін анықтау.
-
-
Бастапқы әңгімелесу:
-
Оқушымен еркін әңгіме жүргізу (қызығушылықтары, мақсаттары, қиындықтары туралы).
-
Оқушының мектептегі және үйдегі қарым-қатынасы туралы ақпарат жинау.
-
Нәтиже: Диагностикалық мәліметтер негізінде оқушының тұлғалық картасы жасалады.
2-кезең: Өзін-өзі тану және дамыту жаттығулары
Мақсаты: Оқушының ішкі әлеуетін ашу, өзін-өзі тануға бағыттау.
-
"Менің құндылықтарым" жаттығуы:
-
Оқушы өзіне маңызды 5-10 құндылықты анықтап, оларды талқылайды.
-
Бұл жаттығу болашақ мақсаттарын айқындауға көмектеседі.
-
-
Эмоцияларды тану және басқару:
-
"Эмоциялар күнделігі" жүргізу – күн сайын өз сезімдерін жазып отыру.
-
Релаксация және тыныс алу жаттығулары.
-
-
Тұлғалық күшті жақтарды анықтау:
-
"Менің күшті жақтарым" тапсырмасы – оқушы өзінің қабілеттері мен мықты жақтарын жазады.
-
Оқушыны жетістіктерін атап өтуге және мақтануға ынталандыру.
-
3-кезең: Қарым-қатынас және әлеуметтік дағдыларды дамыту
Мақсаты: Қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру және әлеуметтік ортада өзін жайлы сезінуге көмектесу.
-
"Айна" жаттығуы:
-
Оқушы жұппен жұмыс істейді (психолог немесе басқа оқушымен). Біреуі әрекет жасайды, екіншісі оны қайталайды, бұл сенімді қарым-қатынасты нығайтады.
-
-
Конфликтті шешу бойынша рөлдік ойындар:
-
Жағдайларды талдау және дұрыс шешім қабылдау дағдысын дамыту.
-
-
Коммуникативті дағдыларды дамыту:
-
"Белсенді тыңдау" жаттығулары – оқушыға тыңдау мәдениетін үйрету.
-
4-кезең: Қорытынды және болашақ жоспарлау
Мақсаты: Оқушының дамуы туралы қорытынды жасау және болашаққа жоспар құру.
-
"Менің болашақтағы мақсаттарым" жаттығуы:
-
Оқушының қысқа және ұзақ мерзімді мақсаттарын қағазға түсіру.
-
Психологтың қолдауы негізінде жоспар құру.
-
-
Қайта диагностика:
-
Алғашқы диагностика нәтижелерімен салыстыру арқылы өзгерістерді бақылау.
-
-
Қорытынды әңгіме:
-
Оқушының алған тәжірибесі мен өзгерістерін талқылау.
-
Болашақ мамандық немесе оқу бағытын талқылау.
-
Бағдарлама нәтижелері:
-
Оқушы өзін-өзі тану дағдыларын меңгереді.
-
Қарым-қатынас және эмоционалды реттеу қабілеттері дамиды.
-
Қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес болашаққа жоспар құрады.
-
Тұлғалық даму динамикасы байқалады.
![]()
Қорытынды:
Бұл бағдарлама оқушының тұлғалық дамуына, өзін-өзі тануына және әлеуметтік дағдыларын жетілдіруіне бағытталған. Жеке жұмыстың арқасында оқушының тұлғалық ерекшеліктері толық анықталып, болашаққа сенімді қадам жасауына көмектеседі.
шағым қалдыра аласыз













