Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып орта мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бағалау үдерісі, оқыту үшін бағалаудың қамтылуы |
Оқу үдерісіне барлық окушылардың тартылуы |
Оқып-үйренудің нәтижелері |
Негізгі дерек көздер |
||||||||||
І тоқсан 1-тарау. Кинематика негіздері. |
||||||||||||||||||
|
Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі. |
1 |
Қозғалыс материяның ажырамас бөлігін меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі екенін біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Векторлар және оларға амалдар қолдану. Вектордың координаталар осьтеріндегі проекциялары. Проекцияларға амалдар қолдану. |
1 |
Векторлар және оларға амалдар қолдану. Вектордың координаталар осьтеріндегі проекциялары. Проекцияларға амалдар қолдануды меңгерту. |
Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: Векторларға амалдар қолдану не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау |
Векторлар және оларға амалдар қолдану. Вектордың координаталар осьтеріндегі проекциялары. Проекцияларға амалдар қолдануды біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс. Үдеу. |
1 |
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыспен таныстыру. Үдеуді меңгерту. |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» Түзусызықты теңайнымалы қозғалысты және үдеуді топпен талдай білу |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің нәтижесін түсіндіру |
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс. Үдеуді біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және орын ауыстыру. |
1 |
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және орын ауыстыруды меңгерту. |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және орын ауыстыруды біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Теңайнымалы қозғалыс, жылдамдық және орын ауыстыруды меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту. |
Теңайнымалы қозғалыс, жылдамдық және орын ауыстыруды біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№1 Зертханалық жұмыс. «Теңүдемелі қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау» |
1 |
Көлбеу науамен домалайтын кішкене шардың үдеуін меңгерту. |
Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Көлбеу науамен домалайтын кішкене шардың үдеуін анықтауды біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Дененің еркін түсуі. Еркін түсу үдеуі. |
1 |
Дененің еркін түсуі. Еркін түсу үдеуін меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау |
Дененің еркін түсуі. Еркін түсу үдеуін біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Қисықсызықты қозғалыс. Материялық нүктенің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысы. |
1 |
Қисықсызықты қозғалыс. Материялық нүктенің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын меңгерту. |
Топтық жұмыс. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру |
Қисықсызықты қозғалыс. Материялық нүктенің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар. Центрге тартқыш үдеу. |
1 |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар. Центрге тартқыш үдеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту. |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар. Центрге тартқыш үдеуін біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Центрге тартқыш үдеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Центрге тартқыш үдеуді біледі. |
|
||||||||||
2-тарау. Динамика негіздері . |
||||||||||||||||||
|
Ньютонның бірінші заңы. Инерциялық санақ жүйелері. |
1 |
Ньютонның бірінші заңымен таныстыру. Инерциялық санақ жүйелерін меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау |
Ньютонның бірінші заңы. Инерциялық санақ жүйелерін біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Күш |
1 |
Күшті меңгерту. |
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің нәтижесін түсіндіру |
Күшті біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Ньютонның екінші заңы. Масса. |
1 |
Ньютонның екінші заңымен таныстыру. Массаны меңгерту. |
Топпен жұмыс. «Еске түсіру», «Ой қозғау». |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Ньютонның екінші заңы. Массаны біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалық принципі. |
1 |
Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалық принципін меңгерту. |
Топпен жұмыс. «Еске түсіру», «Ой қозғау», «Миға шабуыл» іскерлік. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту. |
Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалық принципін біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Бүкіләлемдік тартылыс заңы. |
1 |
Бүкіләлемдік тартылыс заңын меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Бүкіләлемдік тартылыс заңын біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Бақылау жұмысы. №1. |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
|
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
|
Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалысы. Жасанды серіктердің қозғалысы. |
1 |
Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалысы. Жасанды серіктердің қозғалысын меңгерту. |
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің нәтижесін түсіндіру |
Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалысы. Жасанды серіктердің қозғалысын біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
ІІ тоқсан |
||||||||||||||||||
|
№2 Зертханалық жұмыс. «Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысын зерттеу» |
1 |
Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысын меңгерту |
Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту. |
Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысын біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Дененің салмағы. Салмақсыздық. |
1 |
Дененің салмағы мен салмақсыздықты салыстыру. |
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Дененің салмағы мен салмақсыздықты біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Есеп шығару |
1 |
Формулаларды пайдаланып есептер шығару |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалайды. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Топ басшысының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
3-тарау. Сақталу заңдары. |
||||||||||||||||||
|
Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы. Реактивтік қозғалыс. |
1 |
Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы. Реактивтік қозғалысын меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы. Реактивтік қозғалысты біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Энергия. Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы. |
1 |
Энергия. Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңын меңгерту |
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту. |
Оқушылар әріптің берілген мәніндегі формуланың мәнін жаза, таба алады, формуланың мәндері бойынша салыстырады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Формулаларды пайдаланып есептер шығару |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалайды. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
|
Бақылау жұмысы №2. |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
|
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
4-тарау. Тербелістер. |
||||||||||||||||||
|
Тербелмелі қозғалыс. Тербермелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар. |
1 |
Тербелмелі қозғалыс. Тербермелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамаларды меңгерту. |
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Механикалық тербеліс кезіндегі энергияның түрленуі. |
1 |
Механикалық тербеліс кезіндегі энергияның түрленуін меңгерту. |
«Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру. |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Еркін және еріксіз тербелістер. |
1 |
Еркін және еріксіз тербелістерді меңгерту. |
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару |
Практикалық тапсырмаларда сұ рақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіру |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Электромагниттік тербелістер. |
1 |
Электромагниттік тербелістерді меңгерту. |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№3 Зертханалық жұмыс. «Маятник көмегімен дененің еркін түсу үдеуін анықтау» |
1 |
Маятник көмегімен дененің еркін түсу үдеуін меңгерту. |
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау.Формативті бағалау |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау |
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Тоқсандық қайталау сабағы |
1 |
Мәтінді есептерді формуланың көмегімен шығаруды меңгерту. |
Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады |
Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, жиынтық бағалау. |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
Мәтінді есептерді формуланың көмегімен шығаруды біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
5-тарау. Толқындар. |
||||||||||||||||||
|
Толқындық қозғалыс. |
1 |
Толқындық қозғалысты меңгерту. |
Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Толқындық қозғалысты біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
ІІI тоқсан |
||||||||||||||||||
|
Дыбыс. Дыбыстың сипаттамалары |
1 |
Дыбыс. Дыбыстың сипаттамаларын меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Дыбыс. Дыбыстың сипаттамаларын біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Акустикалық резонанс. Дыбыстың шағылуы. Жаңғырық. |
1 |
Акустикалық резонанс. Дыбыстың шағылуы. Жаңғырықты меңгерту. |
оптық, жұптық, жеке жұмыс |
Оқушылар сабақ қорытындылағанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру |
Акустикалық резонанс. Дыбыстың шағылуы. Жаңғырықты біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№4 Зертханалық жұмыс. «Беттік толқындардың таралу жылдамдығын анықтау» |
1 |
Беттік толқындардың таралу жылдамдығын меңгерту. |
Топпен жұмыс. «Еске түсіру», «Ой қозғау», «Миға шабуыл» іскерлік. |
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды |
В,С тобынан есептер беру |
Практикалық тапсырмаларды орындау |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Ультрадыбыс. Электромагниттік толқындар. |
1 |
Ультрадыбыс. Электромагниттік толқындарды меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Ультрадыбыс. Электромагниттік толқындарды біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Радиобайланыс. |
1 |
Радиобайланыс принципін меңгерту. |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Мені таң қалдырды, Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру. Формативті бағалау. |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
6-тарау . Астраномиялық негіздері |
||||||||||||||||||
|
Жұлдызды аспан. Аспан сферасы. Аспан координаталарының жүйесі. |
1 |
Жұлдызды аспан. Аспан сферасы. Аспан координаталарының жүйесін меңгерту. |
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту |
Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау |
Кеңейтілген тапсырма беру |
Кері байланыс «Автордың орындығы» |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Жұлдызды аспанның жылжымалы картасы. Әр түрлі географиялық ендіктегі аспан сферасының қозғалысы. |
1 |
Күннің көрінерлік жылдық қозғалысы. Жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақыт. Күнтізбе |
Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау. |
Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі.Форма- тивті бағалау |
Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын ояту |
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Күннің көрінерлік жылдық қозғалысы. Жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақыт. Күнтізбе. |
1 |
Күннің көрінерлік жылдық қозғалысы. Жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақыт. Күнтізбені меңгерту. |
Жеке тапсырма «Ағаш»бейнесі арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіру, «Постер» жасау |
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды |
Жеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырады |
Топтың бағалауын басшылыққа алу |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Күн жүйесіндегі денелерге дейінгі қашықтықты анықтау |
1 |
Күн жүйесіндегі денелерге дейінгі қашықтықты анықтауды меңгерту. |
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау |
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Астрономиядағы қашықтықты анықтаудың кейбір тәсілдері |
1 |
Астрономиядағы қашықтықты анықтаудың кейбір тәсілдерін меңгерту. |
Топпен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын, талдауын жасау.Анықтама лар арқылы дәлелдеу. |
Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру. |
Топта көшбасшылық рөлін беру, |
Формативті бағалау. Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Бақылау жұмысы.№3 |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
|
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
7-тарау . Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар. |
||||||||||||||||||
|
Жылулық сәулелену. Абсалют қара дене. |
1 |
Жылулық сәулелену. Абсалют қара денені меңгерту. |
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау |
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Есеп шығару |
1 |
Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алуы |
Жұптық, топтық жұмыс. «Бірін бірі оқыту»,-«Үйрете отырып, үйренемін»-қағидасын жүзеге асыру тәсілі |
Жұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. |
Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни ұстаз рөлін орындайды |
Сұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады. |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
|
Жарық кванттары туралы Планк гипотезасы. Планк формуласы. |
1 |
Жарық кванттары туралы Планк гипотезасы. Планк формуласын меңгерту. |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Фотоэффект құбылысы. Фотоэффект құбылысыy түсіндіру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану. |
1 |
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін және 10-ға бөлінетін сандардың 2,5-ке бөлінетінің пайдалана алуы |
Топтық жұмыс.Жарыс түрінде ұйымдастырылады. 4-кезеңнен тұрады:тас қақпаның сұрақтары,күміс қақпаның есептері,алтын қақпаның есептері, алтын сандықтың есебі. |
«Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру. |
Дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді. |
Кері байланыс «Автордың орындығы» |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Рентгендік сәуле шығару. Есеп шығару. |
1 |
Рентгендік сәуле шығаруды меңгерту. |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Атомның күрделі құрылысын айғақтайтын құбылыстар. Радиоактивтік. Резерфорд тәжірибесі. Атомның планетааралық моделі. Атом ядросының құрамы. |
1 |
Атомның күрделі құрылысын айғақтайтын құбылыстар. Радиоактивтік. Резерфорд тәжірибесі. Атомның планетааралық моделі. Атом ядросының құрамын меңгерту. |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Мені таң қалдырды, Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады. Формативті бағалау. |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қою |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Атомдардың сәуле шығару және сәуле жұту спектрлері. Бор пастулаттары. |
1 |
Атомдардың сәуле шығару және сәуле жұту спектрлері. Бор пастулаттарын меңгерту. |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
8-тарау. Атом ядросы. Ядролық энергетика. Элементар бөлшектер және әлем дамуы туралы түсінік. |
||||||||||||||||||
|
Ядролық әрекеттесу. Ядролық күш. Физикалық шамалардың ядролық физикадағы өлшем бірліктері. Масса ақауы. |
1 |
Ядролық әрекеттесу. Ядролық күш. Физикалық шамалардың ядролық физикадағы өлшем бірліктері. Масса ақауын меңгерту. |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Ядролық әрекеттесу. Ядролық күш. Физикалық шамалардың ядролық физикадағы өлшем бірліктері. Масса ақауын біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Ядроның байланыс энергиясы. Радиоактивтік сәулелердің пайда болу табиғаты. Радиоактивті ыдырау заңы. Ауыр ядролардың бөлінуі. Тізбекті ядролық рекция |
1 |
Ядроның байланыс энергиясы. Радиоактивтік сәулелердің пайда болу табиғаты. Радиоактивті ыдырау заңы. Ауыр ядролардың бөлінуі. Тізбекті ядролық рекцияны меңгерту. |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Пирамида құру арқылы оқушылардың сабаққа ынталандыру, қызығушылықтарын ояту. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Ядроның байланыс энергиясы. Радиоактивтік сәулелердің пайда болу табиғаты. Радиоактивті ыдырау заңы. Ауыр ядролардың бөлінуі. Тізбекті ядролық рекцияны біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
ІV тоқсан |
||||||||||||||||||
|
Атом ядросының физикалық негіздері. Сындық (кризистік) масса. Ядролық реактор. |
1 |
Атом ядросының физикалық негіздері. Сындық (кризистік) масса. Ядролық реакторды меңгерту. |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру |
Сұрақтардың жауаптары,практикалық тапсырмаларды орындаулары |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Термоядролық реакциялар. Күн мен жұлдыздардың энергиясы Радиактивті изотоптар және оларды қолдану. Радиактивті сәулелерден қорғану мәселелері |
1 |
Термоядролық реакциялар. Күн мен жұлдыздардың энергиясы Радиактивті изотоптар және оларды қолдану. Радиактивті сәулелерден қорғану мәселелерін меңгерту. |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Бағалау парағы бойынша |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Термоядролық реакциялар. Күн мен жұлдыздардың энергиясы Радиактивті изотоптар және оларды қолдану. Радиактивті сәулелерден қорғану мәселелерін біледі. |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Элементар бөлшектер мен ғарыш сәулелері туралы түсінік. Әлемнің дамуы мен элементар бөлшектер туралы мағлұмат. |
1 |
Элементар бөлшектер мен ғарыш сәулелері туралы түсінік. Әлемнің дамуы мен элементар бөлшектер туралы мағлұматын меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Есеп шығару. |
1 |
Формулаларды оқу және жаза білу бейімділіктері |
Сабаққа қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушылардың көңіл күйлерін анықтау.(3-карточка жатады соны көрсету арқылы анықтайды). «Ой қозғау» стратегиясы |
Бағалау: 1. «Ой қозғау», 2. «Бағалы зат», 3. Мұғалімнің бақылауы |
Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында сандар және сандардың бөлінгіштігі туралы білімдерін қолданып логикалық және олимпиадалық есептер шығару |
Ауызша,практикалық есептер шығару нәтежеі |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
Жалпылау сабақтары |
||||||||||||||||||
|
Ғылыми техникалық өркениет және ноосфера. |
1 |
Ғылыми техникалық өркениет және ноосфераны меңгерту. |
Топтардың берген сұрақтарын талқылау |
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды |
Өмірден мысалдар келтіру нәтижесінде дарынды,талантты балалар анықталады |
Топ басшысының бақылау нәтижесі бойынша бағалау |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Бақылау жұмысы.№4 |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
|
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
Лабораториялық практикум |
||||||||||||||||||
|
№1 Практикалық жұмыс. «Дененің еркін түсу үдеуін өлшеу.» |
1 |
Дененің еркін түсу үдеуін өлшеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№2 Практикалық жұмыс. «Серпімді деформацияны зерделеу.» |
1 |
Серпімді деформацияны зерделеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№3 Практикалық жұмыс. «Ньютонның екінші заңын зерделеу.» |
1 |
Ньютонның екінші заңын зерделеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№4 Практикалық жұмыс. «Механикалық энергияның сақталу заңын зерделеу.» |
1 |
Механикалық энергияның сақталу заңын зерделеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№5 Практикалық жұмыс. «Денелердің соқтығысу кезіндегі импульстің сақталу заңын зерделеу.» |
1 |
Денелердің соқтығысу кезіндегі импульстің сақталу заңын зерделеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№6 Практикалық жұмыс. «Электр қыздырғышы бар қондырғының ПӘК-ін өлшеу.» |
1 |
Электр қыздырғышы бар қондырғының ПӘК-ін өлшеуді меңгерту |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№7 Практикалық жұмыс. «Еркін және еріксіз тербелістерді зерделеу.» |
1 |
Еркін және еріксіз тербелістерді зерделеуді меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
№8 Практикалық жұмыс. «Жылжымалы жұлдыздық картаны пайдаланып, жарық жұлдыздарды, күзгі, қысқы және жазғы аспандағы негізгі шоқжұлдыздарды табу.» |
1 |
Жылжымалы жұлдыздық картаны пайдаланып, жарық жұлдыздарды, күзгі, қысқы және жазғы аспандағы негізгі шоқжұлдыздарды табуды меңгерту. |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Кері байланыс жасау арқылы бағаланады |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Есеп шығару |
1 |
Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктері |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Бағалау парағы бойынша |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен |
Физика есептерінің жинағы, А.П.Рымкевич «Рауан» баспасы, 2000 |
||||||||||
|
Қайталау сабағы. |
1 |
Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателердің алдын алу |
|
|
|
|
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |
||||||||||
|
Қорытындылау сабағы. |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
Жеке жұмыс |
Физика 9-сынып, Р. Башарұлы, Д. Қазақбаева, У. Тоқбергенова, Н. Бекбасар «Мектеп» баспасы, 2013 |