Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып қазақ тілі 1, 2 БЖБ 4-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
Оқу мақсаты: |
9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылымитақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.4.4 Аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысының деңгейлері: |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||||||||||||
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдап, «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жұмыс жүргізіңіздер. Бейбітшілік және келісім сарайы 2003 жылы Елбасы Астана қаласында Әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшыларының бірінші съезінде көтерген бастамасының жарқын көрінісі ретінде Бейбітшілік және келісім сарайы салынды. Сыртқы пішініне қарап жергілікті халық «Пирамида» деп атап кеткен. Бейбітшілік және келісім сарайы – ұлтаралық және конфессияаралық тұрақтылықтың, халықтар достығының өзіндік нышаны тәрізді. Пирамиданың керегесі берік, салмақ түскенде майыспайтын, жуан металл трубаларынан керілген. Зәулімнің ұшар шыңы шынымен көмкерілген, сол жерден төгілетін күн сәулесі пирамиданың барлық кеңістігін нұрландырады. Жарық төменгі техникалық қабатқа да түседі. Сарайдың ішкі жоспарлау мәнері де өзгеше. Ғимарат төменнен жоғарыға қарай бес қабатқа бөлінген. Бірінші қабатқа көп қырлы, 1500 орынды зал орныққан. Мұнда алуан түрлі басқосулар: халықаралық деңгейдегі съездер мен конференциялар шақыруға, ойын-сауық, сахналық думандар, опера-балет қойылымдарын ұйымдастыруға болады. Залдың акустикасы айрықша, осында отырып көне грек амфитеатрларында тұрғандай сезінесің. Бесінші қабатта, пирамиданың биігінде әлемнің төрт құбыласын білдіретін төрт көтерген ақшаңқан дөңгелек күмбезшенің астында 200 орынды көркем зал көз тартады. Әлемдік және дәстүрлі діндер жетекшілерінің кейінгі форумдары осы жерде Республика Президентінің қатысуымен өтті. Астана тағы да адамзатқа ағынан жарылды, дүниені бейбітшілік пен келісімге шақырды. (177 сөз) («Астана» кітап-альбомы (классикалық энциклопедия, 2012 ж)
1-тапсырма. Кестені толтырыңыз.
2-тапсырма. Мәтінді негізге ала отырып, үш жай сөйлемнен тұратын аралас құрмалас сөйлемге мысал келтіріңіздер. (2-3 сөйлем)
|
«Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік» бөлімі
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Әртүрлі жанрдағы мәтіндердің мақсатты аудиториясы мен көркемдегіш құралдардың қызметін түсіндіреді. |
1 |
Мәтіннің мақсатты аудиториясын көрсетеді; |
1 |
Мәтіннің тақырыбын ажыратады; |
1 |
||
2 |
Көркемдегіш құралдарды «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы табады; |
2 |
|
|
көркемдегіш құралдардың қолданысына талдау жасайды; |
2 |
|
Аралас құрмалас сөйлемдерді қолданады. |
3 |
жай сөйлемді аралас құрмалас сөйлемге айналдырады; |
1 |
аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын сызбаға сәйкес көрсетеді. |
1 |
||
Барлығы – 8 балл |
«Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІІ нұсқа
Оқу мақсаты: |
9.1.2.1 қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, ғылыми тақырыптарға байланысты әртүрлі жанрдағы кең көлемді мәтіндердегі (мақала, интервью) мақсатты аудитория мен көркемдегіш құралдардың рөлін талдау; 9.4.4.4 Аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
Білім алушы
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысының деңгейлері: |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||||||||||||
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдап, «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жұмыс жүргізіңіздер. Кез келген елдің тілегі де, арманы да халқының бейбітшілігі мен бірлігін сақтау екені сөзсіз. Өйткені, бейбіт өмір – бақыт, береке, бірлік әкелумен қатар болашаққа өрлеу мен өркендеуге жол ашады. Дана халқымыз «Байлық байлық емес, бірлік – байлық» деп бекер айтпаса керек. Бұқара халық әрдайым тыныштықта, мәңгілік бейбіт өмір сүруді армандайды. Ал, ұрпағының амандығы – келешегінің кемелдігін білдіреді. Өткен тарихқа көз салсақ, адамзат небір сұрапыл соғыстардан көз ашпады. Мұның барлығы бейбітшілік кеткен жерді берекесіздік жайлайтындығын тайға таңба басқандай етіп анық көрсетуде. Бірлікті сақтау, соғыс отын тұтатпау, бейбітшілік үшін күресу – қазіргі ХХІ ғасырдың да ең өзекті мәселелерінің бірі деп айтуға болады. Қазақ халқы да тағдырдың талай қатал сынын басынан кешті. Әйтседе, «мың өліп, мың тірілген» бабаларымыз бір жеңнен қол, бір жағадан бас шығаруының нәтижесінде бүгінгі бейбіт аспанға қол жеткізді. Халқының қамын жеген Әлихан Бөкейханов: «Қазақ баласы бірігіп, тізе қосып іс қылса – халықтық мақсат сонда орындалады. Бостандыққа апаратын жалғыз жол – ұлттық ынтымақ қана» – деп ынтымақ - бірлікке үндеген. Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлының: «Қазақ халқы сан ғасырлар бойы өзінің егемендігі мен тәуелсіздігі үшін күресіп келді. Басқа халықтармен бейбітшілік, келісім мен тату көршілік жағдайында тұруға деген ынта-ықыласының арқасында ол тарих тасқынының астында қалып қоймай, өзінің мемлекеттігін қалпына келтіре алды», – деген. (191 сөз)
2-тапсырма. Мәтінді негізге ала отырып, үш жай сөйлемнен тұратын аралас құрмалас сөйлемге мысал келтіріңіздер. (2-3 сөйлем)
|
«Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік» бөлімі
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Әртүрлі жанрдағы мәтіндердің мақсатты аудиториясы мен көркемдегіш құралдардың қызметін түсіндіреді. |
1 |
Мәтіннің мақсатты аудиториясын көрсетеді; |
1 |
Мәтіннің тақырыбын ажыратады; |
1 |
||
2 |
Көркемдегіш құралдарды «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы табады; |
2 |
|
|
көркемдегіш құралдардың қолданысына талдау жасайды; |
2 |
|
Аралас құрмалас сөйлемдерді қолданады. |
3 |
жай сөйлемді аралас құрмалас сөйлемге айналдырады; |
1 |
аралас құрмалас сөйлемнің жасалу жолын сызбаға сәйкес көрсетеді. |
1 |
||
Барлығы – 8 балл |
«Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
Оқу мақсаты: |
9.2.5.1 Мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; 9.3.2.1
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |