Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сыныпты жылқы малына
қатысты мақал -мәтелдермен 5 топқа
бөлу.
1.Жақсы аттың артынан құнан
ереді,
Жақсы жігіттің артынан ұлан
ереді.
2.Жақсы аттан жал кетсе де,әл
кетпейді.
3.Жомарт жоқтығын
білдірмейді,
Жүйрік ат тоқтығын
білдірмейді.
4.Жақсы ат алдынан сүрінбейді,
артынан сүрінеді.
5.Жақсы жігіт пен жақсы ат
көптікі.
Оқушылар мақал сөздердің
мағынасын қысқаша түсіндіріп
кетеді.
|
Оқушылар азарын
сабаққа аудару.
Оқушылар мақал сөздердің
мағынасын қысқаша түсіндіріп
кетеді.
|
ҚБ
|
призентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Қызығушылықты ояту
кезеңі.
ЖЖ. Тек бір
минут
Жұптарда оқушылар
«Тек бір минут» тәсілі арқылы поэманың мазмұны мен жазылу
себебіне өз ойларын айтып, пікір
алмасады
Мағынаны тану
кезеңі.
Үш бәйтерек деген
кім? І.Жансүгіров туралы не
білеміз?
Оқушылармен ой
бөлісу.
1- тапсырма. Оқушылар топ
болып тарих пәнінен алған білімдеріне сүйене
отырып, «Құлагер»
поэмасы мазмұнына қатысты
сұрақтарға жауап
жазады.
1-2-топтар мен 3-4-топтар
бірін-бірі ауызша
бағалайды.
Сұрақтар:
1.Ақан сері Ермеймен
тауының етегіндегі кімнің асына
келді?
2.Осы кезде бәйгеге
қанша ат жарысқа түсті?
3.І.Жансүгіров
"Құлагер" поэмасын қай жылы
жазды?
4.Поэма неше
бөлімнен тұрады?
5.Құлагерге өз
бағасын берген кім еді?
6.Жүйрікті жарыста
қай жерде мерт қылады?
7.Құлагерді Ақан қай
көлдің жағасына арулап
көмеді?
8.Оған белгі
орнатқан Жүсіп төре деген
кім?
9.Саған шығарманың
қай тұсы үлкен ой салды?
Жауапты тақтаға
стикерге жазып, аттың суретінің жанына
жапсырады.
Соңғы сұрақты
дәптерлеріне 2-3 сөйлеммен жазып, пікірлерін
айтады.
Режиссер Болат
Мансұровтың "Құлагер" фильмінен үзінділер
көрсетіледі. https://www.youtube.com/watch?v=AO2Ltnsi3b4
https://www.youtube.com/watch?v=rsY0TlsdFzU
https://www.youtube.com/watch?v=zU0aGwY86l0
Тапсырма
.ТЖ
-
Ақан серінің "Құлагер" әнінің
мәтінімен танысады.
-
3 жанрдың көтерген мәселесі
мен тақырыбын, көркемдік шеберлігін, жанрлардың ұқсастығы мен
айырмашылығын салыстыра отырып, сыни көзқараста талдау жасайды. Оны
кестеге толтырады. Соңында түйінді ойды бүгінгі өмірмен
байланыстырып "Ыстық
орындықта" жеткізеді.
"Құлагер"поэмасы
|
"Құлагер"
әні
|
Фильм
|
Қазіргі
өмірмен
|
|
|
|
|
|
Топқа поэмадан 5 тақырып
таңдау беріледі.
«Ақан сері», «Еремендегі
ас», «Құлегер- әкең тұлпар...», «Бәйгедегі егес», «Ақан
трагедиясы
Тапсырма
.
ТЖ
Оқушыларға поэмадан үзінділер
беріледі. Олар топта шығарма үзіндісінің
негізгі идеяларымен жұмыс жасайды және мағынаны түсіндіру үшін өлең
жолдарын оқи отырып, бет қимылын, би, музыканы қолданып қойылым
қояды.
Басқа
топтар
қойылымда не баяндалғанын,
оқушылардың осы бөлім арқылы негізгі идеяны сипаттай алғандығына
комментарий білдіреді.
Топ өздері таңдаған поэма
бөлімінде нені сипаттай алды, ақын өлеңі туралы өз ой пікірлерін
ескертпелер арқылы жазып
қалдырады.
Өздері бейнелеген оқиғада
қандай мәселе ой тастады, оны бүгінгі өмірмен байланыстыра сөйлеу
тапсырылады.
Ескерту: Оқушылар сөз
қолданысында көркемдік тілді анық жеткізе алуы
керек.
Саусақпен не жұлдызшамен
бағалайды.
|
Жұптарда оқушылар
«Тек бір минут» тәсілі арқылы поэманың мазмұны мен жазылу
себебіне өз ойларын айтып, пікір
алмасады
Оқушылар топ болып тарих
пәнінен алған білімдеріне сүйене
отырып, «Құлагер»
поэмасы мазмұнына қатысты сұрақтарға
жауап жазады.
Оқушылар жұппен
талқылайды.
Топтық тапсырма
орындайды.
Оқушыларға топта шығарма үзіндісінің
негізгі идеяларымен жұмыс
жасайды
|
Дескрипторлар:
• Сұрақ мазмұнын
түсінеді;
• Сұраққа нақты жауап
береді
Дескрипторлар:
• Көтерген мәселесі мен
тақырыбын табады;
• Көркемдік шеберлігін
анықтайды;
• Жанрлардың ұқсастығы мен
айырмашылығын салыстырады;
• Сыни көзқараста талдау
жасайды.
Дескрипторлар:
Негізгі идеяларымен жұмыс
жасайды;
Мағынаны түсіндіру үшін өлең
жолдарын оқиды;
Өз ой пікірлерін ескертпелер
арқылы жазып қалдырады.
|
Ақын шығармалар
жинағы
https://www.youtube.com/watch?v=AO2Ltnsi3b4
https://www.youtube.com/watch?v=rsY0TlsdFzU
https://www.youtube.com/watch?v=zU0aGwY86l0
|